F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Massa i Gutierrez kaznjeni


    Oba vozača dobiće kaznu pomeranjem za tri mesta na startu.



    Massa je kvalifikacije završio na šestom mestu, ali će u trku krenuti sa devete pozicije, jer je dobio kaznu pomeranjem od tri mesta zbog zadržavanja Marka Webbera. Zbog toga će Australijanac profitirati na gridu.

    Guttierez će zbog ove kazne startovati sa 19. mesta, jer je u prvom delu kvalifikacija zadržavao Kimija Raikkonena.

    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Marussia nezadovoljna balansom bolida


      Britanski tim je za ovu trku takodje doneo mnogo delova.



      "Imali smo dobar treći trening, našli smo dodatno prijanjanje, ali nam je dosta muka zadavao balans bolida. Balans se dosta menja u zavisnosti od sektora, tako da sam se dosta mučio u brzim krivinama. Sada nam ostaje da pogledamo podatke i da vidimo šta možemo da popravimo za sutra", kazao je Binachi.

      "Još nismo našli dobar balans, ali sam srećan napredkom koji je tim napravio. Imao sam dobar brzi krug, što mi daje pozitivan utisak o dosadašnjem vikendu. Mislim da sutra možemo da završimo ispred bolida Caterhama", kazao je Chilton.

      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Slabe kvalifikacije za Sauber


        I pored toga što novi delovi funkcionišu kako treba, vozači Saubera nisu uspeli da ostvare bolji plasman od petnaeste i šesnaeste pozicije.



        „U kvalifikacijama je sve prošlo po planu, ali je razočaravaluće što smo bili toliko spori. Novi delovi su nam doneli korak napred, a setup u kvalifikacijama je bio dobar. To ipak nije bilo dovoljno pošto su ostali timovi očigledno obavili bolji posao. Bolid je bio sasvim dobar u Q2 i koristili smo dva seta srednje komponente, ali to nije bilo dovoljno. Mislim da sa jedne strane možemo biti zadovoljni, ali nam treba još brzine“, izjavio je Hulkenberg.

        „Kvalifikacije su bile nezgodne. Slobodni treninzi su prošli dosta dobro i bili smo veoma konstantni. Unapređenja su dobro radila, ali mislim da sam u kvalifikacijama mogao da izvučem još malo iz guma. Nisam zadovoljan pošto želim da budemo bliže vrhu. Moramo da nastavimo sa radom kako bi smo popravili brzinu“, rekao je Gutierrez.

        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Definitivan korak napred za Toro Rosso


          Italijanski tim je doneo brojna unapređenja u Španiju koja su im omogućila da se bore za ulazak među prvih deset.



          „Zadovoljan sam kako je prošla današnja sesija i mislim da smo u Q2 izvukli maksimum iz bolida. Jutros je bilo dosta problema sa balansom tako da smo na kvalifikacijama morali da nadoknađujemo izgubljeno. Krug u Q2 je bio odličan, ali sam i pored toga pomalo razočaran što nisam uspeo da prođem dalje. Blizu smo i mislim da je pred nama dobra trka. Napravili smo napredak i ponovo delujemo konkurentno kao što je to bio slučaj u Kini“, izjavio je Ricciardo.

          „Napravili smo dobar korak napred i ovo je pozitivan start evropske turneje. Moj setup je orijentisan na trku tako da je ovaj rezultat odličan. Tim je obavio fantastičan posao sa novim delovima i treba nam još vrlo malo kako bi smo postali jasan konkurent u borbi za Q3. Do sada je vikend bio dobar i osećam se pozitivno“, rekao je Vergne.

          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Raikkonen cilja na podijum


            Kimi je kvalifikacije završio na četvrtom mestu.



            Ispred njega našao se dvojac Mercedesa i Sebastian Vettel.

            "To je bilo manje-više sve što sam mogao danas da uradim. Nisam pravio greške i ovo je bio maksimum koji sam uspeo da izvučem iz bolida. Moj krug nije bio nešto perfektan, ali ne mislim da sam mogao više da uradim. Mercedes je opet bio brz na kvalifikacijama, ali videćemo šta oni mogu sutra. Ja se bar nadam podijumu", kazao je Kimi.

            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Fry u bolnici


              Pat Fry prebačen u bolnicu


              Tehnički direktor Ferrarija, Pat Fry , je prebačen u bolnicu u Barceloni zbog jakih bolova, a lekari sumnjaju na kamen u bubregu. Zbog toga je on bio odsutan sa pit walla tokom kvalifikacija.

              Nakon trećeg treninga, Fry se požalio na veliku nelagodnost i zbog toga je otišao na pregled u medicinski centar koji se nalazi na stazi. Nakon prve konsultacije, odmah je prebačen u bolnicu u Barceloni na dalja ispitivanja.

              Ferrari kaže da situacija nije ozbiljna, a odluka o tome da li može sutra da se vrati na trku, biće doneta nakon što doktori budu odradili kompletne analize.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Allisonov novi tim ce se znati za dve nedelje


                Wurz tvrdi da će se sledeća destinacija Jamesa Allisona znati za dve nedelje


                Alex Wurz, bivši F1 vozač, tvrdi da će se za dve nedelje tačno znati gde će otići bivši Lotusov tehnički direktor, James Allison, dok po padoku F1 već kruže priče da je krenuo za Italiju.

                „On se oseća dobro u Italiji“, rekao je Wurz: „Ali, naravno, to može biti i Toro Rosso.“

                Wurz veoma dobro poznaje Allisona: „Mi smo dobro saradjivali. Pitao sam ga šta će dalje da radi, ali nije hteo ništa da mi kaže, osim da će se sve saznati za dve nedelje.“

                Fernando Alonso i Luca di Montezemolo su već izjavili da bi Allison mogao da ima budućnost u timu iz Maranell, a glavni inžinjer Ferrarija, Nikolas Tombazis dodaje: „Ja sam veoma dobar prijatelj sa Jamesom. Mislim da je on super momak, kako sa tehničke, tako i sa ljudske strane. Mislim da bi svaki tim voleo da ga kupi.“


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Kovalainen u pregovorima


                  Kovalainen pregovara sa Caterhamom


                  Heikki Kovalainen pregovara sa Caterhamom o nastavku saradnje i nakon VN Španije.

                  U svojoj novoj ulozi rezervnog vozača, bivši vozač ovog tima je imao priliku da vozi dva puta i to na treningu u Bahreinu i u Španiji.

                  Ovaj 31-godišnjak je u stvari bio sporiji od Charlesa Pica u Bahreinu, ali je u Španiji, na prvom treningu, bio mnogo brži od Giedo van der Gardea.

                  Kako navodi finski MTV3, Kovalainen trenutno pregovara sa Caterhamom o budućim pojavljivanjima u kokpitu njihovog bolida.

                  „Sve je pomalo otvoreno“,rekao je Kovalainen: „Još ništa nije sigurno, ali da, verujem da ću imati još vremena u automobilu ove godine.“

                  Caterhamov tehnički šef, Mark Smith, kaže da je Kovalainenovo vreme provedeno u kokpitu, kako u Bahreinu, tako i u Španiji, bilo veoma korisno za tim.

                  Ukazujući na potpuno novu vozačku postavu u 2013., on dodaje da je odlazak Kovalainena poremetio „vozački kontinuitet.“

                  „Dakle, u smislu da imamo neki kontinuitet, i da imamo neku vezu sa prethodnim automobilom, bio je veoma koristan za tim“, rekao je Smith.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Whitmarsh ne odlazi sa funkcije


                    Martin Whitmarsh ne razmišlja da napusti mesto šefa McLarena


                    Martin Whitmarsh je izjavio da ne razmišlja da napusti mesto šefa tima u McLarenu i ne veruje da se o tome pričalo na sastanku odbora kompanije.

                    Whitmarsh je preuzeo ulogu šefa tima od Rona Dennisa 2009. godine, nakon uspešne 2008. godine kada je Lewis Hamilton osvojio titulu.

                    Iako su, od tada, pobedili u mnogo trka, nisu osvojili nijednu titulu, a izgleda da ni ove godine neće imati baš puno uspeha, jer ni Jenson Button ni Sergio Perez nemaju tempo sa kojim bi završili barem na podijumu.

                    Ta činjenica, do sada, nije naterala Whitmarsha da razmišlja o napuštanju funkcije-šefa tima.

                    „Koliko je meni poznato, ne verujem da se pričalo o mojoj ostavci na sastanku odbora“, rekao je Whitmarsh: „Verujem u tim, verujem da ćemo ovo prebroditi, i ne razmišljam ni o čemu drugom, osim da vratim tim tamo gde on i pripada.“

                    „Bio sam ovde u teškim trenucima, mračnim trenucima, a takodje sam bio ovde i u lepim trenucima.“

                    „Uživam u trkama i uživam da idem na trke da pobedjujem, i zato ne volim kada idemo sa automobilom koji nije dovoljno dobar za pobede.“

                    „Bio sam tu kada smo pobedili u više od 100 trka i siguran sam da ćemo pobedjivati u još mnogo trka. Naporno ćemo raditi da to ostvarimo ove godine.“


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Bernie dao pare za New Jersey


                      Bernie Ecclestone i F1 uložili u VN New Jerseyja


                      Izgledalo je kao da će ovaj dogadjaj biti otkazan, jer je prvobitno odložen na godinu dana, iz finansijskih razloga, medjutim, izgleda da se situacija popravila, jer su organizatori trke potvrdili da je osnivač Long Beacha, Chris Pook, zauzeo ključnu ulogu u odboru.

                      U medjuvremenu je i Ecclestone potvrdio da je F1 investirala u ovu trku, kako bi bili sigurni da će se ona održati, što je bio potez bez presedana za ovog 82-godišnjaka.

                      „Ne postoji razlog zbog kog ne bi trebalo to da se održi“, rekao je Bernie: „Uložili smo novac u to, kako bi platili mnoge stvari, i kako bi isplatili neke njihove dugove.“

                      „I zato se sad nadam da ćemo zajedno nastaviti. Pokušaćemo da se to održi naredne godine.“

                      Ecclestone veruje da će imenovanje Pooka, koji je njegov dugogodišnji prijatelj, ponovo pokrenuti stvari.

                      „On zna šta sve ne treba da radi, što je veoma važno. Drugi ljudi nisu bili sigurni šta ne smeju da urade. Oni su mislili da znaju šta treba da rade, ali nisu znali šta je važno.“


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Vozaci podeljeni po pitanju kazni


                        Vozači F1 podeljeni po pitanju novog sistema kažnjavanja


                        Skoro da je sigurno da ćemo od 2014. godine imati bodovni sistem kažnjavanja vozača, gde će svaki prekršaj nositi odredjeni broj bodova, i kad vozač sakupi 12 bodova dobija maksimalnu kaznu-neučestvovanje u trci.

                        „Meni se to ne svidja“, rekao je aktuelni svetski šampion, Sebastian Vettel: „Ne znam, možda sam malo staromodan, i ne želim da dužim ovo, ali mislim da smo imali mnogo kazni u prošlosti.“

                        „Sa vozačke tačke gledišta, mislim da smo pritiskani kaznama, i sad se verovatno nalazimo u situaciji gde imamo više kazni nego što bi voleli, tako da je to malo poput „Vrzinog“ kola.“

                        „Mislim da katalog nije kompletno otvoren. Video sam neke nacrte, ali mislim da imate potencijala da osvojite bodove za neke stvari koje nisu potpuno pod vašom kontrolom ili neke male stvari, i na kraju dana posledice bi mogle da budu veoma velike. Ne znam da li je to bila ideja.“

                        „Naravno, ako želite da adaptirate sistem koji svi koriste na putevima, što i jeste ideja, možda ima neke logike u tome, ali na kraju krajeva, mi ne vozimo po putu, već se trkamo.“

                        Sa druge strane, Felipe Massa kaže da „dobri vozači“ ne treba da brinu zbog novog sistema.

                        „Mislim da će vozači koji uvek stvaraju probleme patiti više od drugih“, rekao je Brazilac.

                        „Dakle, ako nastavim kao što sam i do sada radio u mojoj karijeri, ne bi trebalo da imam problema. Takodje je veoma važno edukovati one koji dolaze u Formulu 1“, dodao je Massa.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Alonso pobednik VN Spanije


                          Fernando Alonso dominantno je pobedio na trci voženoj na stazi Katalunja.



                          Vremenski uslovi pred sam početak trke bili su i više nego odlični. Temperatura staze bila je 34 a vazduha 20 stepeni.

                          Start trke prošao je bez incidenata, gde je Nico Rosberg poveo trku ispred Sebastiana Vettela. Alonso je imao dobar start i probio se na treće mesto, dok je Hamilton pao na četvrtu poziciju. Posle par krugova, prva trojka se već malo odvojila, gde su Alonso i Vettel krenuli da love Rosberga. Za to vreme Raikkonen je obišao Hamiltona. Već u 8 krugu Webber je otišao na zamenu pneumatika a samo krug kasnije je otišao i Massa.
                          Grosjean je imao problema prilikom ulaska u boks, jer je oštetio zadnje vešanje. Posle prve zamene pneumatika, Alonso je uspeo da se probije do drugog mesta i tako je došao u poziciju da napadne i Nica Rosberga. U 13. krugu Alonso je obišao Rosberga a to je iskoristio i Sebastian Vettel. Hamilton je posle 18. krugova pao na 10. mesto, dok je Ricciardo bio ispred vozača Mercedesa.
                          Već u 20. krugu Massa je otišao na drugu zamenu pneumatika, a samo krug kasnije istu stvar je učinio i Alonso. Van der Garde je imao mali incident kada mu je na stazi odpao točak. Vettel je na svoju drugu promenu guma otišao tri kruga kasnije u odnosu na Alonsa, dok je Raikkonen svoj servis obavio tek u 27. krugu.
                          Posle toga u brobu su se upustili Vettel i Raikkonen, gde je Finac strašno pritiskao Nemca na stazi. Ubrzo zatim Raikkonen je napao Vettela na krivini 10, ali je vozač Red Bulla uspeo da se odbrani. Već u sledećem krugu, na startnom-ciljnom pravcu Raikkonenu uspeo manervar.
                          Alosno je bio prvi vozač od vodećih koji se odlučio na novu promenu guma. Njega je pratio Mark Webber a i Felipe Massa. U tim trenucima vodeću poziciju držao je Kimi Raikkonen. U 39. krugu Alonso vraća prvu poziciju od Raikkonena, dok je Webber obišao Nica Rosberga. U nastavku trke Alonso je povećavao svoju prednost, gde je Alonso bežao 8 sekundi za drugoplasiranim Raikkonenom.
                          Kimi je u 46. krugu otišao na svoj treći stop, gde je dobio novi set tvrdih pneumatika. Alonso je samo tri kruga posle Raikkonovog zaustavljanja otišao na svoj poslednji pitstop i na stazu se vratio ispred svog timskog kolege. U finišu trke Massa je pokušao do sustigne Raikkonena, ali je morao da odustane od tog napada zbog lošeg stanja njegovih pneumatika.

                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Hamilton: Pred nama je puno posla


                            Lewis Hamilton je rekao da će Mercedes imati puno posla na budućim trkama, i dodao je da ekipa mora hitno da identifikuje problem.



                            Njegova trka je nakon jakog kočenja u prvoj krivini postajala sve gora iz kruga u krug, a na kraju je završio tek na dvanaestom mestu iza Estebana Gutierreza i ceo krug iza pobednika Fernanda Alonsa.

                            „Imamo puno posla. Mnogo sam pao u poredku i ne znam zašto je bilo tako. Moramo da se vratimo na početak i probamo da pronađemo problem. Ovo je sjajan tim, ali imamo još mnogo da radimo kako bi smo uhvatili rivale. Doćiće jednom i taj dan“, rekao je Hamilton.

                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Alonso: Ferrariju treba jos bolji tempo


                              Alonso veruje da Ferrari još uvek zaostaje za rivalima u pogledu čiste brzine, iako je na današnjoj trci pobedio i Lotus i Red Bull.



                              Španac je trku završio deset sekundi ispred drugoplasiranog Raikkonena, dok je četvrtoplasirani Vettel prošao kroz cilj pola minuta iza vozača Ferrarija.

                              Kada je upitan da li današnji rezultat potvrđuje da će ove sezone imati najveće šanse za osvajanje titule od kako je došao u Ferrari, Alonso je rekao: „Verovatno jeste ako gledamo performanse bolida, mada mislim da smo trebalo da pobedimo još 2010. kada smo pre poslednje trke imali osam bodova prednosti. Tada smo izgubili i tu ne može ništa da se menja. Prošle godine takođe nismo bobedili sa bolidom koji je bio sekundu sporiji od konkurencije, ali smo se borili do samog kraja. Ove godine imamo sjajan paket koji još uvek nije najbolji, ali radimo na tome. Nedeljom smo očigledno svaki put u odličnoj formi, nismo najbrži u kvalifikacijama, možda ne postavljamo najbrže krugove, ali imamo fantastične pit stopove, startove i potrošnju guma. Sve to nam trenutno omogućava da se borimo za titulu. Svakako se osećamo dobro na svakoj trci, ali mora se priznati da nismo potpuno zadovoljni performansama i imaćemo agresivan razvojni program tokom narednih trka.“

                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Raikkonen: Nije bilo svrhe juriti Alonsa


                                Kimi Raikkonen je izjavio da nakon što ga je Alonso prestigao nije bilo poente juriti za njim do kraja trke.



                                Finac je bio ispred Alonsa na stazi tokom predzadnjeg stinta, ali je Alonso zahvaljujući strategiji od četiri zaustavljanja u boksu mogao više da troši gume, što mu je omogućilo da prestigne Raikkonena i napravi ključnu prednost pre poslednje promene pneumatika.

                                Upitan da li je mogao da se bori za pobedu, Reikkonen je rekao: „Možda smo se nadali do polovine trke kakda smo vodili, ali mi smo bili na starijim gumama od Alonsa. Prelako nas je sustigao i pretekao, tako da nije bilo svrhe boriti se. Jednostavno su bili prebrzi.“
                                Raikkonen je takođe istakao da ga je loš start trke dosta koštao.
                                „Nismo imali dobar start, ali mislim da to na kraju nije uticalo na rezultat. I pored svega smo u dobroj poziciji u šampionatu i pokušaćemo da nastaviomo sa kvalitetnim rezultatima. Ponekad imate loš dan, ali nekako uspete da iskoristite prilike koje vam se ukažu i na taj način date sebi šansu da se borite za pobedu. Ako možete to da ponovite svaki put, onda možete da se nadate borbi za titulu. Prošlo je samo pet trka i videćemo gde ćemo završiti na kraju.“

                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X