F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Mercedes zeli Massu u DTM-u


    Wolff priznao da je Massa kandidat za mesto u Mercedovom DTM timu


    Šef Mercedesa Toto Wolff, izjavio je da je Mercedes zainteresovan da Brazilca Masu prebaci naredne godine u svoj DTM tim.

    Iako i dalje pregovara sa Lotusom, nakon što je objavljeno da će ga naredne godine zameniti Raikkonen u Ferrariju, Massa je takodje nedavno priznao da je zainteresovan i za DTM seriju.

    "Ja ne volim serije izdržljivosti", izjavio je Massa za O Estado de S.Paolo. "Ali DTM je nešto u čemu bi mogao da se takmičim".

    Toto Wolff je izjavio nakon kvalifikacija u Singapuru da razmišlja o Massi, i da bi Brazilac mogao da se nadje u Mercedesovom DTM timu 2014. godine.

    "Vozač kao što je Felipe, sa performansama koje je pokazao ovde (Singapur), bi bio odlična benificija za DTM tim. On je veoma interesantan vozač, i sigurno ćemo ga razmotriti za vozačko mesto u DTM timu za 2014. godinu", izjavio je Wolff za Auto Motor und Sport.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Treci kandidat za predsednika FIA-e


      Ward je već najavio kandidaturu, ko je onda treći kandidat za pretsednika


      David Ward je već najavio da će se kandidovati za pretsednika FIA-e na sledećim izborima u decembru. Ward je već počeo svoju kampanju protiv Todta rekavši da je Francuz "prisiljavao" LatinoAmeričke klubove da ga podrže na izborima.

      Urugvajac Jorge Tomasi, je odgovorio Wardu na njegove optužbe.
      "Pogrešno ste informisani, to je uvredljivo za učesnike. To dovodi u pitanje i njihovo ponašanje i njihovu ličnost".

      Ecclestone pokušava da ostane sa strane u ovom "ratu", a u Singapuru je za Sonntagsblick novine rekao.

      "Ko su kandidati?" upitao je Ecclestone.

      Medjutim, za Nemački Auto Motor und Sport, Ecclestone je komentarisao o Wardovoj kandidaturi.

      "Iskreno, malo sam iznenadjen sa njegovom kandidaturom. Ali možda je to otvorilo vrata i nekim drugim kandidatima. Sada se ljudi vode izrekom "ako može on onda mogu i ja", tako da ne znamo koliko će na kraju kandidata biti. Još uvek ima vremena da se neko kandiduje", dodao je Bernie.

      Priča se da je "kec u rukavu" Jeana Todta novi Konkord ugovor, koji omogućava FIAi znatno veće prihode od komercijalnih prava.

      Britanski Sunday Times piše da je dogovor sada "samo nekoliko dana" od konačne potvrde.

      Glas u padoku je nedavno izjavio da je Konkodr ugovor najbolji potez koji je Todt mogao da uradi u svojoj kampanji.

      Medjutim, Ecclestone dodaje:"Mislim da to neće biti presudan faktor na izborima".


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Webber besan zbog kazne u Singapuru


        Webber je nakon trke bio veoma besan kada je saznao za kaznu


        Oba vozača su dobila opomene za „taksiranje“ nakon VN Singapura, ali je Webber taj koji je prošao gore, jer je to treća opomena za Australijanca ove godine, što automatski povlači kaznu od 10. Mesta na sledećoj trci.

        Webber je, nakon što je njegov motor otkazao, zaustavio bolid na stazi u krivini 7. a kako ne bi išao peške do boksa, Australijanac je uskočio kod Alonsa i dobio prevoz do garaže. Alonso je takodje dobio opomenu za ovaj gest, ali je to Špancu tek prva opomena ove sezone, tako da ne vuče nikakvu kaznu.

        Sa druge strane, vozači Mercedesa su morali da izbegavaju Alonsa koji je zaustavio bolid na stazi i kažu da je to bilo veoma ozbiljno, jer je stao u samoj krivini.

        „To je veoma frustrirajuće“ rekao je Webber, Ne mogu ništa da kažem, ali je veoma frustrirajuće. Ipak sudije su donele odluku i ja moram da živim sa tim. Zbog toga će moja trka u koreji biti kompromitovana, a to je teška staza“, izjavio je webber.

        Madutim, bivši vozač F1, sada komentator Sky Sporta je rekao da je Webber bio veoma besan zbog kazne.

        „Upravo sam razgovarao sa Australijance, i nemate pojma koliko je pop****o zbog kazne koju je dobio za „prevoz koji mu je omogućio Alonso“, napisao je Brundle na Twitteru.

        Ova kazna takodje nije naišla na dobre utiske ni kod šefa tima Christiana Hornera koji je rekao da je gest koji je Alonso pokazao „dobar za TV“, i da nije zaslužio kaznu.

        „To je trebalo da bude novčana kazna, ane kazna koja će povući 10. mesta na sledećoj trci“, dodao je Horner.

        „Možda su trebali da bolje porazgovaraju sa vozačima, i možda bi ta kazna bila manja, ali sada ništa ne možemo da uradimo povodom toga. Šteta je jer smo sada sa Markom u teškoj poziciji za Koreju".

        Hamilton je ovaj gest uporedio sa Sennom i Manselom u Slverstonu 1991.godine, ali takodje dodaje da je bio „šokiran“ kada je video zaustavljenog Alonsa na sred krivine.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          FIA ce odrzati brifing sa vozacima zbog "taksiranja"


          Nakon situacije sa Alonsom i Webberom, FIA pooštrava mere bezbednosti


          FIA se sprema da uvede nove mere bezbednosti u paradnom krugu kako bi se izbegle potencijalno opasne situacije po vozače, kao što se desilo u Singapuru kada je vozač Mercedesa za malo udario Marka Webbera, koga je pokupio Alonso kako bi ga dovezao do boksa.

          Zbog toga, i Alonso i Webber su dobili opomene, ali je Webberova opomena automatski značila i kaznu od 10. mesta na sledećoj trci, jer mu je treća ove sezone.

          To je pokrenulo priču iz 1991. godine, kada je Nigel Mansell povezao Sennu na svom bolidu.

          Medjutim, nakon snimka koji je pušten u javnost neposredno posle trke, gde se vidi kako Alonso zaustavlja bolid na sred trkačke linije nakon slepe krivine, i gde Mark Webber pretrčava do bolida, a pri tom Hamilton prolazi sa bolidom na samo nekoliko santimetara od Webbera, okarakterisano je od strane Blikovih novinara kao "nepromišljeno".

          Kada je dao izjavu povodom Webberove kazne, Švajcarski sudija Paul Gutjahr je rekao:"Nismo mogli ništa drugo da uradimo".
          Još jedan od sudija u Singapuru, Derek Wawrick se složio sa tim:"Mere bezbednosti nisu na najvišem nivou".

          "Nadam se da nas ljudi neće pogrešno proceniti. Ja želim Formulu koja je zanimljiva, i želim Formulu koja je spektakularna. Ali u Singapuru je neko mogao ozbiljno biti povredjen", dodao je Wawrick.

          Prema pisanju Španskog lista Marca, FIA bi sada mogla da pooštri pravila o ponašanju i sigurnosti vozača.

          Očekuje se da će detaljan brifing biti održan pred VN Koreje koja se održava sledeće nedelje.

          "Postali smo previše fleksibilni u F1. Ali ne možemo dovoditi vozače u nepotreban rizik. Da se ceo dogadjaj odigrao u sigurnijem scenariju, drugačije bi se gledalo na njega, ali je bilo veoma opasno", dodao je Wawrick.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Caterham i Renault nastavljaju saradnju


            Caterham i Renault produžili saradnju na još tri godine


            Caterham je jutros potvrdio da će nastaviti svoju saradnju sa Renaultom još tri godine, što znači da će Caterhamov bolid sledeće godine biti opremnjen Renaultovim V6 ,1.6 turbo motorom.

            „Ovo je dobra vest za naš tim i dokaz naše duboke povezanosti od 2011. godine, posebno u delu našeg projekta putnih automobila koje smo lansirali 2012. godine sa Alpinom, i koji se nalazi u naprednoj razvojnoj fazi“, rekao je šef tima, Cyril Abiteboul.

            „Kada smo započeli ovo partnerstvo 2011. godine, kao mlad tim, mi smo bili odmah impresionirani različitim benificijama koje ono nosi, i od tada stalno napredujemo.“

            „Od samog početka naše partnerstvo je bilo veliko i naravno želimo da se ono isplati. Zadovoljni smo kvalitetom i posvećenošću timova koje snabdevamo i jedva čekamo da vidimo prvu generaciju Turbo F1 automobila sledeće godine“, dodao je Jean-Michel jalinier, predsednik Renault F1 sporta.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Hamilton sokiran "taxi momentom" Alonsa i Webbera


              Hamilton kaže da je Webber rizikovao kada je izašao iz bolida na stazu


              Hamilton i Rosberg su morali dodatno da uspore i izbegnu Fernanda Alonsa koji je zaustavio svoj bolid kako bi "pokupio" Marka Webbera jer se njegov bolid upalio pa je morao da se zaustavi na krivini 7.

              Webber je zbog toga dobio kaznu za VN koreje od 10. mesta pomeranja u nazad na kvalifikacijama, dok je Alonso dobio opomenu zbog izazivanja potenijalno opasne situacije na stazi.

              Hamilton je izjavio da je bio "šokiran" kada je video nepomični Ferrari na sred staze, i kaže da je "čudo" kako Webber nije povredjen zbog toga.

              "Bio sam u paradnom krugu, kada sam bio na sred krivine video sam Fernanda kako stoji tamo, i bio sam šokiran", izjavio je Hamilton.

              "Kako bi izbegao Alonsa otišao sam na njegovu desnu stranu. Da je Mark bio tu kada sam prolazio, mogao sam ozbiljno da ga povredim. Srećom to se nije desilo".

              Iako je situacija mogla biti mnogo gora, i za Alonsa i za Webbera, hamilton kaže da bi takav gest trebao biti dozvoljen vozačima ukoliko su okolnosti normalne.

              "To je dobro za navijače da vide, i dokle god je bezbedno - dokle god niste na trkačkoj putanji - onda bi trebalo da bude dozvoljeno", dodao je Hamilton.

              "U ovom sportu je to odlično. Setite se Senne i Mansela 1991. godine na Silverstonu. Bilo je trenutaka kada sam ja prolazio pored nekog koje zaustavljen na stazi, i takodje sam hteo da stanem i povezem ga".


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Ecclestone ce pomoci Massi da ostane u F1


                Šef F1 "radi naporno" kako bi Massa ostao u F1


                Bernie Ecclestone je priznao da "radi naporno" kako bi osigurao da Felipe Massa, jedini preostali Brazilac, ostane u F1 i naredne godine.

                Massa je trenutno jedini Brazilac na gridu, a nedavno je ostao bez mesta u Ferrariju za narednu godinu, nakon što je tim iz Maranela potpisao sa Raikkonenom.

                Massin menadžer takodje radi na tome da osigura Brazilske sponzore koji će pomoći Massi finansijski, za jedan od top timova. Massa kaže da trenutno pregovara sa Lotusom, Williamsom, Sauberom i Force Indijom za mesto naredne godine.

                Priča po padoku takodje ide da bi Brazilska TV kuća Globo mogla igrati veliku ulogu u njegovom angažovanju za sledeću godinu.

                Brazil i cela Južna Amerika su važan deo marketinga F1, a povodom toga, šef F1 Bernie Eclestone je izjavio:"Pokušavam da pomognem. Nije lako, ali mi radimo na tome".

                82-godišnji Britanac je rekao da dosta zavisi i od Massine sposobnosti da stvori pravi i atraktivni paket sponzora za tim koji bi mu omogućio mesto naredne godine.

                "Ako Felipe nadje sponzore sve će se promeniti, a Brazil bi trebao da ima makar jednog vozača na gridu. Jaka ekonomija, kakvu poseduje Brazil, bi trebala da stane iza Masse i pomogne mu u angažovanju za narednu godinu", izjavio je Ecclestone za O Stado de S. Paolo.

                Još jedan od Brazilskih vozača kome je potrebna pomoć kako bi se našao u F1 je Felipe Nasr, vozač GP2 serije. Bilo je špekulacija da će se Nasr naći u Toro Rossu naredne godine, ali je iz tabora Toro Rossa to brzo obdačeno.

                "Biće teško potpisati ugovor za sledeću godinu za aktivnog vozača",izjavio je Nasr, čiji je Menadžer Steve Roberstson.

                "Ja više vidim ponudu za trećeg vozača, što znači vožnja petkom i na privatnim testovima", dodao je Nasr.

                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Horner i Lauda kritikovali fanove


                  Mislim da ovi ljudi ne shvataju šta on radi na stazi - Lauda


                  Šef Red Bulla i šef Mercedesa kritikovali su fanove u Singapuru zbog ponovnog negativnog skandiranja pobedniku trke Sebastianu Vettelu. Još jedna dominantna pobeda Vettela, treča za redom ove godine, a takodje i treća uzastopno u Singapuru, ponovo je dovela navijače u situaciju za tokom razgovora na podijumu zvižde i negativno skandiraju.

                  "Ovo je mala grupa ljudi i deluje kao pantomima, ali je nije fer to što rade, nije sportski", izjavio je Horner nakon trke.

                  "Dečko je danas odvezao neverovatnu trku. Ono što ste videli danas je bila jedna od najboljih vožnji od >Seba koju sam ikada video od njega u pogledu čiste brzine. Mislim da vozač koji je imao takav pristup trci treba da doživi takvo negodovanje na kraju trke".

                  Bivši trostruki šampion F1, Niki Lauda, takodje je rakao da ne razume zašto navijači to rade i da očigledno ne razumeju šta je Vettel uradio i postigao u ovom sportu.

                  "Ovo je smešno. Mislim da ovi ljudi ne razumeju šta je dečko postigao u sportu", rekao je Lauda za Sky Sport."Ja mu skidam kapu nakon današnjih performansi, jer je vodio od samog početka trke do poslednjeg kruga. Da nije bilo SC mogao je preteći sve ostale za ceo krug, Da se ja pitam, dao bih mu šampionsku titulu danas zbog ovakve vožnje. Za mene je ovo bila neverovatna vožnja".

                  "Vettel nije uradio ništa loše. Isto se desilo i u Italiji, jer oni vole Ferrari. Da je Ferrari bio bolji oni ne bi kako reagovali. Jednostavno je".


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Marko: Negodovanje ka Vettelu "objasnjivo"


                    "Alonso i Webber imaju mnogo navijača koji ne vole Seba" - Marko


                    Savetnik Red Bull tima, dr. Helmut Marko kaže da su u Singapuru i navijači Marka Webbera takodje skandirali i zviždali protiv Vettela.

                    Iako se Vettelov put ka četvrtoj tituli nastavlja u dominantnom stilu, navijači i fanovi cve jače negoduju i skandiraju Vettelovo ime.

                    To je pokrenulo mnoga pitanja, a Sebastian Vettel smatra da je situacija takva kakva je jer su navijači Ferrarija nezadovoljni što je Alonso pobedjen.

                    Sa druge strane, mnogi veruju da je Vettelova dominacija i njegova ličnost dovela do toga da ga fanovi ne vole.

                    "Negativno skandiranje počinje da nervira, ali isto se tako može i objasniti", izjavio je Red Bullov savetnik za Nemački Bild.

                    "U Singapuru su Alonso i Webber imali mnogo više navijača, i oni ne vole Seba".

                    Webberovi navijači se osećaju izdanim, još od Malezije i sada već poznate "afere multi 21".

                    "Zaboravite na stvari sa staze. Imali smo privatan sastanak povodom toga i mogu vam reći da niko nije bio zadovoljan ishodom. To je dovelo naš odnos do same granice", izjavio je Webber za Guardian.

                    Medjutim, prema nekima, negodovanje prema Vettelu ne dolazi samo od navijača Webbera i Tifoza. Marko je puitan o Vettelovoj kontraverznoj izjavi nakon VN Singapura, kao i o njegovoj dominaciji u F1.

                    "I dok pojedini ljudi sede u bazenima i hlade j**a petkom ujutru, mi radimo veoma naporno", rekao je Vettel u Singapuru.

                    "Ono što je Seb rekao je nažalost veoma tačno, i potpuno ga podržavam u tome", dodao je Marko, kada je upitan šta misli o Vettelovoj izjavi.

                    "Seb želi da zadrži rad u timu na visokom nivu kao što je uvek bio. Zato smo i doveli Daniela Ricciarda u tim, mladog vozača koji je gladan uspeha, a ne Raikkonena".

                    Ali kao i uvek, Marko ima još jednu teoriju.

                    "Seb nije "društven" kao Fernando Alonso ili Lewis Hamilton. Oni svoja mišljenja dele sa ostatkom sveta preko twittera. Seb to ne radi. Seb svoj privatni život prikriva na sve moguće načine", dodao je Marko.


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Ferrari se sprema za otvaranje vazdusnog tunela


                      Vazdušni tunel će biti spreman do kraja oktobra


                      Ferrari se bliži ponovnom otvaranju svog vazdušnog tunela, za koji veruju da će im doneti preko potrebne rezultate za narednu godinu.

                      Ferrari je bio primoran da zatvori vazdušni tunel nakon što je otkriveno da ima problema sa korelacijom, i od tada koristi Toyotin vazdušni tunel u Cologni.

                      I iako otvaranje tunela neće uticati na performanse bolida za ovu godinu, bolid za narednu godinu je već u poodmakloj fazi, a šef tima Stefano Domenicali veruje da je jedan od najvećih problema u odnosu na Red Bull već rešen.

                      "Da", odgovorio je Domenicali kada je upitan da li će novi vazdušni tunel eliminisati veliku prednost koju Red Bull ima sa aerodinamičke strane.

                      "To vam je kao da igrate košarku a jedna ruka vam je vezana iza ledja. Tako možete da trenirate, ali kada je reč o utakmici najbolje je imati obe ruke slobodne", rekao je Domenicali.

                      "Mi ćemo se vratiti sa dve ruke u igru kada otvorimo vazdušni tunel. To je od presudnog značaja za nas. Patimo zbog toga već dve godine, jer smo imali problema sa korelacijom pre nego što je tunel zatvroren".

                      "Tako da se mi radujemo što ćemo ponovo otvoriti naš vazdušni tunel, jer je on veoma velika i potrebna alatka za nas".

                      Iako nije bio u "svom" vazdušnom tunelu više od 18. meseci, zamenik šefa dizajnera Simone Resta je pohvalio Ferrarije napredak, i rekao da je zatvaranje tunela bila prava stvar za Ferrari.
                      "Pod direkcijom Stefana Domenicalija, tim je uložio dosta novca i napora kako bi vazdušni tunel unapredio i učinio ga boljim", izjavio je Simone.

                      "U našem svetu (aerodinamike), sve se brzo menja, bez ikakvih pauza, a potrebno je mnogo vremena da se urade sve promene koje su originalno zamišljene za naš vazdušni tunel. Toyotino postrojenje u Colognu je odlično i mi nismo bili jedini tim koji je koristio njihove usluge. To nam je dalo mogućnost da radimo na ovogodišnjem bolidu a da pri tom osiguramo da naš vazdušni tunel bude spreman za kraj oktobra, a mogu vam reći da će biti mnogo bolji nego ranije", završio je Simone.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Propao Alonsov plan


                        Propao Alonsov plan o kupovini biciklističkog tima


                        Početkom ovog meseca Fernando Alonso je najavio pregovore oko kupovine licence za kupovinu Španskog biciklističkog tima, Euskaltel-Euskadija,a kao sponzori tima pominjali su se FIAT i Vodafone.

                        Medjutim, Fernando Alonso je juče potvrdio da su pregovori propali.

                        „Pokušavali smo do kraja, ali bilo je nemoguće imati biciklistički tim u 2014.“, napisao je Alonso na Twitteru.

                        Medjutim, dvostruki svetski šampion ne odustaje od te ideje, i dodaje da, ako treba, „izgradiće tim od nule“ za 2015. godinu.

                        „Moja strast prema ovom sportu, moja volja za saradnju i ulaganje se ne smanjuju, tako da je ovo tek početak budućnosti“, dodao je Alonso.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Fanovi dizajniraju Vettelovu kacigu


                          Fanovi iz Amerike će moći da učestvuju u dizajniranju kacige


                          Infiniti je na svom sajtu otvorio takmičenje za sve fanove Sebastiana Vettela, koji žele da njihov idol nosi kacigu koju su oni dizajnirali.

                          Takmičenje traje do 23.59 sati 29. septembra a srećni dobitnik će biti izvučen 30. septembra.

                          Osim što će Sebastian Vettel nositi njegovu kacigu u petak i subotu na VN Amerike, srećni dobitnik će, sa svojim izabranim prjateljem, dobiti VIP ulaznice za sva tri dana, a ujedno će imati tu čast da upozna omiljenog vozača.

                          Pošto se radi o VN Amerike, takmičenje važi samo za sve punoletne fanove iz Amerike.

                          „Kacige koje nosim su veoma važne za mene, jer sve one imaju specijalno značenje ili su povezane sa trkom koju vozim. Ovo je prvi put da svojim fanovima dajem šansu da dizajniraju kacigu umesto mene, jer do sada sam isključivo to samo ja radio sa svojim dizajnerom. Jedva čekam da vidim šta su smislili“, rekao je trostruki svetski šampion.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Alonso da zaboravi na titulu i 2014.


                            Alan Permane tvrdi da Alonso i Ferrari neće osvojiti titulu ni sledeće godine


                            „Ne verujem da će promene dovesti Caterham i Marussiju na nivo velikih timova“, rekao je Alan Permane iz Lotusa: „Da, suočavamo se sa promenama, ali ne sa totalnim promenama.“

                            „Vettel ima prednost od dve sekunde i verovatno će nešto od te prednosti preneti i u sledeću godinu. Ako je nakon svega Red Bull uspeo da napravi najbrži automobil, što to ne bi mogao da učini i sledeće sezone?“

                            „Da ne pominjem da će oni koristiti motore koji su pouzdani – Renault. I zato ja smatram da će Red Bull i Sebastian Vettel opet biti neko koga treba pobediti iduće godine.“

                            Kada su ga pitali da li Alonso ima šanse da sustigne glavnog rivala ili da ga pobedi u bliskoj budućnosti, Permane je rekao: „Zaboravite na to, kako ove tako i iduće sezone. Izmedju ova dva vozača i automobila postoji ogromna razlika.“


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Grosjean moze da vodi Lotus


                              Permane tvrdi da je Grosjean spreman da bude Br. 1 u Lotusu


                              Direktor Lotusovih operacija na stazi, Alan Permane, tvrdi da Romain Grosjean može da predvodi tim od 2014. godine, kada Kimi Raikkonen predje u Ferrari.

                              „Iskreno ne vidim zbog čega ne bi mogao da bude“, rekao je Permane, kada su ga pitali da li bi Grosjean mogao da bude Br.1 u timu: „Naravno da zavisi i od toga koga će imati za timskog kolegu, da li je to neko sa jakim karakterom ili neko drugi, ali ne vidim razloga da ne bude. Sada je njegova šansa i izgleda da će da je iskoristi, što je lepo videti.“

                              „Izgleda da je Romain uspeo, neću da kažem da se probije, ali od Nurburgringa i Madjarske on je sve bolji i bolji i bolji. U Singapuru je imao težak petak, sa nekoliko problema na automobilu i nije završio trku, ali je imao odličnu subotu.“

                              „Mi znamo da imamo potencijala za bolje rezultate i on nam to i donosi, i mislim da je to i za njega veoma važno. On zna da može to da postigne.“


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Wolff: Za tri godine osvojićemo titulu


                                Toto Wolff veruje da zajedno sa timom može doći do titule.



                                Na pitanje da li u naredne tri godine vidi titulu u svom džepu, Toto Wolff je odgovorio: "Vaše pitanje se poklapa sa našim planovima. Želimo da za tri godine imamo titulu u našim vetrinama".

                                Ovom prilikom Wolff se izjasnio da trenutno oni imaju najjaču vozačku postavu na gridu.
                                "Mislim da mi imamo najjaču vozačku postavu. Mislim da će to tako ostati i naredne godine. Ne verujem da bi Ferrarijeva postava naredne godine mogla da funkcioniše kao naša", dodao je on

                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X