F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Hulkenberg pretezak za McLaren


    Hulkenberg možda izgubi mesto u McLarenu zbog težine


    Hulkenberg je još početkom ove godine imao problema da se smeti u Sauberov C32 bolid, koji je jedan od užih i kraćih bolida na gridu, a najveći problem su mu predstavljala stopala, zbog čega je morao da iseče petu na patikama kako bi bez problema mogao da vozi taj bolid.

    On je jedan od vodećih kandidata za mesto u McLarenu, jer se spekuliše da su Perezovi sponzori zakasnili sa plaćanjem svog sponzorstva, i da će nakon Vodafonea, na mesto glavnog sponzora doći Gillette.

    Nico Hulkenberg, kao najrealnija zamena Sergia Pereza, je jedan od najvišljih vozača vozača na gridu a visina nosi i odredjenu težinu, pa je tako Nemac težak 74 kg, što može da predstavlja problem iduće godine kada se prelazi na teže V6 motore.

    „Nisam jeo poslednjih pet godina“, žalio se Mark Webber: „Minimalna težina je premala već godinama.“

    „Perfektan vozač sada teži izmedju 60-65 kg.“

    Hulkenberg je takodje kandidat za mesto u Lotusu, nakon odlaska Kimija Raikkonena, dok je i Felipe Massa jedan od kandidata za isto mesto.

    Veruje se da Hulkenberg ima i opciju povratka u Force Indiju, jer je tim spreman da zameni nezadovoljavajućeg Paul di Restu. Kao kandidat za mesto u tom timu se pominje i Mclarenov Kevin Magnussen.

    Michael Schmidt izveštava da je mladi Danac favorit za to mesto, jer Force India duguje novac McLarenu za menjače i hidrauliku.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Valsecchi spreman da zameni Raikkonena


      Davide Valsecchi insistira da je spreman za svoj Formula 1 debi ovog vikenda


      Lotusov vozač, Kimi Raikkonen, tokom skorašnje VN Singapura se mučio sa povredom leđa.

      Pred VN Koreje ovog vikenda, Finac je rekao: „Moraćemo da vidimo kako je, kada izađemo na stazu u petak.“

      U međuvremenu, Raikkonen je sugerisao u Singapuru da, pošto još uvek nije plaćen, tehnički ima pravo da presedi trke.

      Kada je upitan da li će možda da tuži tim iz Enstonea, on je priznao: „Ne znam. Očigledno, postoji razlog zašto se prave ugovori.“

      Sa tom nesigurnošću u vazduhu, nije iznenađenje što je Valssechi – rezervni vozač Lotusa – upitan da li se sprema za debi u Koreji.

      „Moja uloga zahteva da budem spreman,“ rekao je aktuelni GP2 šampion.

      „Ostalo su situacije i odluke koje tim sam donosi.“


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Sennina smrt proganja Neweyja


        Newey priznao da ga još uvek proganja smrt Ayrtona Senne


        Mozak Red Bulla, Adrian Newey, još uvek se pita da li je Ayrton Senna poginuo zbog propusta na stubu volana, iako je vodjena detaljna istraga o tome.

        Italijanski sudovi su utvrdili da je loše dizajniran stub volana na Neweyjevom FW16 bolidu direktno odgovoran za smrt legendarnog Brazilca, jer je zbog tog propusta izgubio kontrolu nad bolidom i završio u barijeri na Tamburello krivini VN Imole 1994. godine.

        Newey, koji priznaje da ga i dalje proganja Sennina smrt, i dalje ne veruje da je volan odgovoran za udes a kasnije i smrt Ayrtona Senne.

        „Ono što se desilo tog dana, ono što je prouzrokovalo nesreću, proganja me do današnjeg dana“, rekao je Newey.

        „Propust na stubu volana? Da li je to bio uzrok ili se to desilo zbog samog udesa?“

        „Svi podaci, sve kamere sa staze, kamera iz bolida Michaela Schumachera koji ga je pratio, ništa od toga ne ukazuje na problem sa stubom volana.“

        „Auto je na početku imao predupravljanje i to je povuklo Ayrtona i tek tada je odleteo pravo.“

        „Ali prva stvar koja se desila je bilo predupravljanje, na skoro isti način kao što se ponekad vidi na Superspeedway-ju u Americi-auto bi izgubio zadnji kraj, vozač bi ga ispravio i onda bi odleteo pravo na spoljni zid, što nije povezano sa problemom na stubu volana.“

        Niko nikada nije krivično gonjen za smrt Ayrtona Senne, bez obzira što su sudovi okrivili Patricka Heada, 13 godina nakon nesreće, što je iznenadilo italijanske sudove, jer zakonsko vreme za izricanje presude je tada bilo sedam godina i šest meseci.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          McLaren: Niko nece dominirati u 2014.


          Sam Michael tvrdi da nijedan tim neće dominirati sledeće godine


          Sportski direktor McLarena, Sam Michael, smatra da će obim novih pravila biti prevelik za sve timove i da neće moći da odrade besprekoran posao, što znači da će novi bolidi biti dizajnirani sa mnogo više kompromisa.

          Kao rezultat toga, Michael smatra da će rezultati više biti nasumični, jer će briga oko pouzdanosti i performansi automobila uticati na tradicionalan izgled F1 grida.

          „Kada imate toliko velike promene, morate da radite mnogo više nego ranije“, rekao je Michael: „Recimo da nema promena u pravilima. Onda bi ste uzeli izuzetno dobro poznat proizvod, i računali bi ste na njegov uspeh: malo težine ovde, malo trenja tamo, neki paket i to je to.“

          „Ali, toga nema u 2014.“

          „Možete biti u jednoj od dve pozicije: previše ćete forsirati i biti nepouzdani, ili ćete biti preteški i želećete da se rešite te težine.“

          „Prilično riskantni pristupi vredni nagrade, ali za obe stvari treba vremena. Ne verujem da ćete uspeti u svim oblastima automobila.“

          „Da li mislim da će to malo pomešati stvari? Verovatno. Ubedjen sam da ćemo videti neke rezultate koji se do sada nisu pojavljivali.“

          Michael kaže da očekuje da će nepouzdanost bolida da raste: „Kada imate toliko velike promene, inženjeri ne mogu dovoljno brzo da odgovore na njih.“

          „To je nešto sa čim treba da se izbore, jer kao i sa performanse, i stabilnost morate što pre da povratite.“

          „Nema tu nikakve tajne: potrebno je vreme da bi se pouzdanost bolida vratila i na kraju nećete imati istu pouzdanost koju imate sa sadašnjim automobilima.“


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Mlada vozacka postava ce uspeti


            Sauber veruje da će postava Sirotkin-Gutierrez biti uspešna sledeće godine


            Švajcarski tim se muči tokom cele sezone i zbog toga su već izgubili vodećeg pilota tima, Nica Hulkenberga, koji će od sledeće godine voziti za Lotus, McLaren ili Force Indiu.

            Ukoliko mladi Rus, Sergey Sirotkin, dobije superlicencu, voziće u Sauberu sa Estebanom Gutierrezom, još jednim mladim vozačem i već se sumnja u to da će se Švajcarski tim još više mučiti sa tako mladom postavom.

            „Hulkenberg će najverovatnije otići“, rekao je Vitaly Petrov, pre par dana:“ A oni nisu zadovoljni Gutierrezom.“

            Medjutim, Sirotkin je za Russia's Championat izjavio da te Vitalijeve tvrdnje nisu tačne.

            „Koliko je meni poznato, u timu su veoma zadovoljni sa njim“, rekao je Sirotkin.

            Ali kada su ga upitali da li bi želeo malo iskunijeg timskog kolegu u timu, on je rekao: „Teško je to reći.“

            „Veoma često neko od koga to ne očekujete odradi dobar posao, a ponekad neko sa poznatim imenom ne donese mnogo uzbudjenja.“

            „Ja sam spreman na bilo koju opciju, jer znam šta je moj posao.“

            Šef tima, Monisha Kaltenborn kaže da Sauber tek treba da donese odluku o tome ko će biti Sirotkinov timski kolega u 2014.

            „Ako pogledate istoriju našeg tima, često smo imali dvojicu mladih i ne baš iskusnih vozača, i često su nam to bile najbolje sezone.“

            „Uvek je dobro imati mešavinu kvaliteta, ali naš tim ima bogato iskustvo u radu sa mladim vozačima.“

            Kada su je upitali da li će postava Sirotkin-Gutierrez zaista raditi, ona je rekla: „Nemamo razloga da brinemo o tome.“


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Tajfun ide ka Koreji


              Formula 1 samo što je stigla na Yeongam stazu, a tajfun je krenuo ka Koreji


              Državna novinska agencija Yonhap kaže da se trenutno predviđa da će tajfun Fitow pogoditi sam jug Južne Koreje na dan trke – u nedelju.

              A Chosun Ilbo kaže da se očekuje da tajfun donese dosta kiše i jake vetrove.

              Ukoliko tajfun pogodi Koreju, to neće biti prvi put da loše vreme utiče na trku.

              2010. je jaka kiša odložila start prve trke za VN Koreje.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Alonso negira probleme u kvalifikacijama


                Fernando Alonso tvrdi da nema probleme u kvalifikacijama


                Kada je objavljeno da će se Kimi Raikkonen vratiti u Ferrari sledeće godine, Alonsov prijatelj, Mark Webber, je rekao da je to dobra vest za Španca.

                „Fernandu je potreban veći pritisak u subotu popodne“, rekao je Webber.

                I zaista, u poslednje četiri godine, koliko vozi za Ferrari, Alonso je samo četiri puta bio na pol poziciju, a to je jako loš rezultat uzimajući u obzir da je u istom vremenskom periodu Sebastian Vettel bio 36 puta.

                „Nedeljom se dodeljuju poeni“, rekao je Alonso za Totalrace: „Ali, čak iako subota nije prioritet, bio sam najbolji, u smislu kvalifikacija, kojeg je Felipe ikad imao za timskog kolegu.“

                „Moja prednost, u odnosu na njega, iznosi 82 posto.“

                „Pa, čak iako subote nisu moja jača strana, u osam od deset trkačkih vikenda ja sam ispred njega. Tako da ne vidim da je to moj problem“, rekao je Alonso.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Webber se muci zbog guma


                  Mark Webber je rekao da su gume razlog zašto se muči protiv dominantnog kolege Vettela


                  Australijanac, koji ide u Le Mans sa Porscheom naredne godine, borio se sa Vettelom za titulu 2010, ali Nemac je dominirao 2011.

                  „2011. sam bio iza Sebastiana samo u kvalifikacijama,“ rekao je Webber.

                  „Jasno je da je to imalo neke veze sa činjenicom da njegov vozački stil bolje odgovara automobilu. U trci smo bili skoro isti – imao sam dosta najbržih krugova,“ dodao je.

                  Prošla godina je bila bolja sezona za Webbera, jer je – kako je rekao – RB8 bio ’normalniji trkački automobil’.

                  Ove godine, međutim, Vettel je ponovo dominantan.

                  A Webber pokazuje na gume. „Nisu uvek lake za razumevanje. Izgubite dosta vremena ukoliko ih ne dovedete u pravi radni okvir.“

                  Misleći na Singapur, gde je Vettelova dominacija otišla na još viši nivo, Webber je rekao: „Na medijum gumama sam imao dobar balans. Mogao sam da izvučem najbolje iz njih. Ali čim bih prešao na mekše, bilo je veoma teško za vožnju.“


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Senna se nada da ce Massa da ostane u F1


                    Senna priznao da je njegova F1 karijera završena ali se nada da će Massa da ostane


                    Rodjak legendarnog Ayrtona Senne, Bruno Senna, koji sada ima 29 godina, trkao se u Formuli 1 sve do prošle godine, sa HRT-om, Renaultom i Williamsom, i u svojoj F1 karijeri uspeo je da osvoji 33 poena.

                    Sada se takmiči u FIA World Endurance Car šampionatu, i još uvek razmatra prelazak u Indy ili NasCar seriju u 2014. godini.

                    On takodje dodaje da nikada „ne bi zatvorio vrata“ ni povratku u F1.

                    „Ali šanse da dobijem konkurentan auto su veoma male“, rekao je Bruno Senna: „Tako da ne brinem o F1.“

                    „Medjutim, nadam se da Brazil neće ostati bez ijednog vozača u Formuli 1“, rekao je Senna misleći na spekulacije oko odlaska Felipea Masse.

                    „Teško je predvideti šta će se desiti, timovi su u stalnim pregovorima, ali on je borac.“

                    „Njegovi rezultati ove godine su bili dobri, mnogo konstantniji nego prošle godine. Nadam se da će predstavljati Brazil i sledeće godine.“


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Ferrari ce testirati delove za 2014.


                      Ferrari će na treninzima testirati delove za 2014.


                      Ferrari je otkrio da će u preostalih šest trka, tokom prvih treninga,testirati delove koje spremaju za 2014. godinu.

                      „Imamo još neke delove za ovu sezonu koje ćemo doneti u narednih nekoliko trka, i koje ćemo testirati i koristiti kako bi nastavili da razvijamo automobil“, rekao je Pat Fry.

                      „Što se tiče 2014., zbog mnogo većih promena automobila kako sa motorne tako i sa aerodinamičke strane, naravno da će biti teže testirati delove sada, ali biće nekih malih razvojnih delova koje možemo koristiti tokom treninga u toku ove godine, više u potrazi za stabilnošću nego za bilo čim drugim, što znači da planiramo veoma zauzete treninge petkom, u narednih šest trka.“

                      Iako Fry opisuje predstojeće aerodinamičke promene kao „prilično značajne“, on ne veruje da će promene biti toliko estetske.

                      „Aerodinamičke vizuelne promene će biti relativno male, prednje krilo će biti uže, a niže zadnje krilo će nestati“, rekao je Fry: „Pretpostavljam da će se malo promeniti i oblik šasije, zbog položaja izduvnog sistema, i to će značajno uticati na aero-performanse automobila. Znači, što se tiče performansi, biće dramatičnih promena, ali vizuelno će automobili veoma ličiti na ove koje trenutno vozimo.“


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Maldonado pod pritiskom


                        Teška sezona za vozača Williamsa


                        Pastor Maldonado kaže da oseća pritisak zbog nedostatka dobrih rezultata ove sezone. On tvrdi da u Veneceuli polažu velike nade u njega, te da ne bi voleo da izneveri svoje zemljake.
                        Takođe, nije tajna da Maldonado ima mesto u Williamsu zahvaljujući finansijskoj podršci domaće naftne kompanije PDVSA, koja iznosi 30 miliona funti godišnje.
                        Prošle sezone Maldonado je trijumfovao na trci u Španiji plaća, međutim samo jedan osvojen poen tokom 2013-te je popriličan neuspeh.
                        U intervjuju koji je nedavno dao za CNN, Maldonado se požalio:
                        "Osećam ogromnu odgovor nost. Imam osećaj da su sve oči u Venecueli uprte u mene. Nama ne ide, rezultati su izostali, a to je ogroman teret za mene."
                        Ipak, on je ubeđen da će i dalje imati podršku PDVSA kompanije jer veruju u njega:
                        "Uveravali su me u više navrata da veruju u moj talenat. Uostalom, ja sam prvi vozač koji se trka u njihovim bojama, ali mi u Venecueli ne volimo da gubimo."
                        Svojevremeno je pokojni predsednik Venecuele Hugo Chavez bio glavni incijator toga da se sklopi dogovor između vodeće naftne kompanije i Maldonada. Iako se govorkalo da je ugovor ugrožen nakon njegove smrti, Maldonado tvrdi da je sve u redu:
                        "Mislim da svima u zemlji nedostaje mi Chavez, naročito zbog njegovog angažovanja oko siromašnih. Sa druge strane, posle moje prve pobede Formula1 je postala veoma popularan sport u Venecueli. Zbog toga imam i dodatnu odgovornost”.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Vozaci Caterhama nesigurni oko svojih mesta


                          Trenutni vozači priznali da nisu sigurni da li će ostati u timu i nakon 2013.


                          Vodeći ljudi tima su kroz tešku sezonu Caterhama nagovestili da je dovođenje dva sponzorisana vozača možda bila greška, iako Tony Fernandez insistira da su se i Giedo van der Garde i Charles Pic popravili.

                          Međutim, malezijski preduzetnik je takođe priznao da postoji mogućnosti ponovnog dovođenja Heikkija Kovalainena za 2014.

                          Veruje se da će Francuz Pic, zbog njegove forme i ugovora, verovatno ostati i naredne godine, ali on je rekao za Italia racing magazin: „Iskreno, i dalje ne znam šta ću da radim (2014.).“

                          „Mislim da je logično pretpostaviti da ću imati drugu godinu sa Caterhamom, ali u Formuli 1 se situacije mogu tako brzo promeniti, pa je sada teško reći gde ću biti.“

                          U međuvremenu, Holanđanin van der Garde je citiran: „Moj menadžment je u pregovorima sa nekoliko timova, uključujući i Caterham.“


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Lotusa ocekuje tesnu borbu sa Ferrarijem i Mercedesom


                            Alan Permane predviđa uzbudljivu završnicu sezone.


                            Vettel je dominirao na poslednjoj trci u Singapuru, međutim Grosjean se odlično držao i činilo se da će se na kraju trke naći na podijumu. Međutim, on je bio prinuđen da se povuče, ali je zahvaljujući Raikkonenu Lotus ipak stigao do treće pozicije. Taj rezultat je ulio dodatni optimizam ekipi Lotusa i podigao nivo očekivanja pred završnicu:
                            "Oba naša vozača su nas učinila veoma ponosnim u Singapuru," rekao je Permane. "Romain je vozi odlično i u kvalifikacijama, a Kimi je uspeo da sa bolom u leđima stigne do podijuma.”
                            "U nastavku sezone ne očekujem neke dramatične promene u tehničkom smislu, jer su svi timovi već fokusirani na razvoj bolida za 2014-tu. To znači da ćemo biti u tesnoj borbi sa Ferrarijem i Mercedesom. Ukoliko naši momci budu ovako dobro vozili i dalje, imamo velike šanse za dobar plasman u šampionatu konstruktora.”
                            Permane takođe smatra da karakteristike staze u Koreji odgovaraju Lotusu.
                            "Efekti DRS-a će moći da se vide na jednom lepom, dugačkom pravcu, gde ćemo sigurno gledati brojna preticanja. Staza ima različite sekcije, ali se odlično uklapaju u celinu. Krivine su vrlo interesantne, u neke se baš brzo ulazi. Zatim, postoji i deo koji liči na uličnu stazu. Ukoliko budemo imali dobar stepen prianjanja, možemo da se nadamo dobrom rezultatu u nedelju”.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Prost: Motor ce se kvariti u 2014.


                              Alain Prost veruje da će timovima otkazivati motori tokom sledeće sezone


                              Četvorostruki svetski šampion i Renaultov ambasador, Alain Prost, smatra da će motori imati veliku ulogu u 2014. godini i da će njihova pouzdanost biti glavni problem za sva tri proizvodjača.

                              Novi V6, 1.6-litarski agregati su potpuno novi u F1 i sa dva nova sistema za povraćaj energije čine veoma složen deo tehnologije.

                              Trenutni limit od pet motora za sledeću godinu već zadaje glavobolje proizvodjačima i timovima, i ta cifra će verovatno biti povećana na šest motora.

                              Prost je ubedjen da će se motori kvariti iduće godine, ali dodaje da fanovi moraju na to da se naviknu, dok se vremenom pouzdanost motora ne bude poboljšala.

                              „Mogu da Vam kažem, siguran sam da ćemo imati neke probleme sa pouzdanošću motora, posebno na početku“, rekao je Prost.

                              „Svi moramo da prihvatimo činjenicu da će to ponekad predstavljati problem, javnost mora da shvati da je to nova tehnologija i da nije pouzdana, ali vremenom će i oni videti da će se performanse, pouzdanost i potrošnja goriva poboljšati.“

                              Govoreći o Renaultovom radu, Francuz je potvrdio da sve ide po planu.

                              „Sve ide po planu i sve je u redu. Svi su veoma oprezni u onome što rade i što kažu, jer je to potpuno nova tehnologija.“

                              „Performanse, manje-više, znaćemo gde smo, a polako ćemo napredovati.“


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Marussia potvrdila Bianchija za 2014.


                                Tim je objavio da će zadržati Julesa Bianchija u svojoj vozačkoj postavi za narednu godinu


                                23-godišnji Francuz se pridružio timu u februaru, samo nedelju dana pre starta šampionata. Uprkos minimalnom vremenu pripreme za svoju debitantsku sezonu, Jules se brzo uklopio, i od tada je igrao važnu ulogu u pomaganju Marussiji da dostigne trenutno 10. mesto u šampionatu konstruktora. Julesov najbolji rezultat, do sada, je 13. mesto na VN Malezije.

                                John Booth: „Sa velikim zadovoljstvom objavljujemo da ćemo ići u 2014. sa Julesom kao jednim od trkačkih vozača. Jules nam se veoma brzo pridužio na kraju predsezonskih testiranja, sa samo dva dana iskustva u vožnji. Izuzetno dobro se nosio sa izazovima svoje debitantske sezone, i jasno je pokazao svoje sposobnosti i potencijal. 2014. počinje nova era sporta, i konstantnost i kontinuitet vozačke postave će biti važan za nas. Radujemo se potvrđivanju naše kompletne postave kasnije u sezoni. A do tada imamo važan posao, a to je da zadržimo 10. mesto u šampionatu konstruktora, i na to ćemo se potpuno fokusirati.“

                                Jules Bianchi: „Veoma sam srećan što mogu da potvrdim da ću ostati sa Marussia timom i 2014. Nisam mogao ni da poželim okruženje sa više podrške za svoj F1 debi. Od samog početka sam se uvek osećao kao kod kuće. Počeli smo ovu sezonu veoma dobro, i dok je sezona odmicala a izazovi se povećavali, mi smo zajedno naučili važne lekcije koje će nas postaviti u mnogo jaču poziciju naredne godine, kada nas čekaju velike promene. Veoma sam uzbuđen što sam deo tima, kada svi ulazimo u novu eru Formule 1, i radujem se zajedničkom postizanju rezultata. Takođe bih želeo da iskoristim priliku i zahvalim se Ferrarijevoj vozačkoj akademiji na kontinuiranoj podršci. Što se tiče ostatka sezone, mi u Marussiji imamo dosta posla koji trebamo odraditi u narednim trkama, da bismo obezbedili 10. mesto u šampionatu konstruktora, i ja ću biti veoma fokusiran da sa moje strane uradim sve što mogu.“

                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X