Timovi varaju sa pregrevanjem guma
Timovi pregrevanjem guma stiču prednost
Kako bi sprečili pucanje i smanjili degradaciju guma, Pirelli je timovima uveo stroga pravila oko postavljanja , pritiska i grejanja guma.
Što se grejanja guma tiče, timovi mogu da zagreju gume do 110 stepeni na sat, ali postoje spekulacije da timovi namerno pregrejavaju svoje pneumatike.
Jedan član Force Indie je rekao: „Veoma je lako manipulisati sistemom grejanja. Ako ih zagrejete više nego što je dozvoljeno, stičete prednost.“
Auto Motor und Sport izveštava da će Pirelli ubuduće proveravati temperaturu guma ne samo putem sistema grejanja već i posebnim sondama.
Timovi pregrevanjem guma stiču prednost
Kako bi sprečili pucanje i smanjili degradaciju guma, Pirelli je timovima uveo stroga pravila oko postavljanja , pritiska i grejanja guma.
Što se grejanja guma tiče, timovi mogu da zagreju gume do 110 stepeni na sat, ali postoje spekulacije da timovi namerno pregrejavaju svoje pneumatike.
Jedan član Force Indie je rekao: „Veoma je lako manipulisati sistemom grejanja. Ako ih zagrejete više nego što je dozvoljeno, stičete prednost.“
Auto Motor und Sport izveštava da će Pirelli ubuduće proveravati temperaturu guma ne samo putem sistema grejanja već i posebnim sondama.

Comment