F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Timovi varaju sa pregrevanjem guma


    Timovi pregrevanjem guma stiču prednost


    Kako bi sprečili pucanje i smanjili degradaciju guma, Pirelli je timovima uveo stroga pravila oko postavljanja , pritiska i grejanja guma.

    Što se grejanja guma tiče, timovi mogu da zagreju gume do 110 stepeni na sat, ali postoje spekulacije da timovi namerno pregrejavaju svoje pneumatike.

    Jedan član Force Indie je rekao: „Veoma je lako manipulisati sistemom grejanja. Ako ih zagrejete više nego što je dozvoljeno, stičete prednost.“

    Auto Motor und Sport izveštava da će Pirelli ubuduće proveravati temperaturu guma ne samo putem sistema grejanja već i posebnim sondama.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Plate vozaca i tehnickog osoblja


      U Formuli 1 se vrti veliki novac.


      Alonso i Hamilton su sa godišnjim platama od 20.000.000 najbogatiji vozači, šef Red Bula Adrijan Njui zarađuje upola manje, bogato su nagrađeni i inženjeri, tehničari, šefovi telemetrije... Ipak, ne kupaju se baš svi u novcu, Van der Garde, Pik i Čilton “stavljaju glavu u torbu“ za 150.000
      Veličina slova A A A

      Formula 1 definitivno je više nego unosan biznis oko kojeg se svake godine vrte milijarde evra. Ništa čudno ako se pogleda poduža lista sponzora timova i staza na kojoj se nalaze firme poput Marlbora, Šela, Vodafona, Petronasa, Infinitija, Kasija, Santandera, Alijanca, Gulf Era...

      I mnogi tu uzimaju svoj deo kolača: počev od vlasnika F1, čelnika timova učesnika, vozača, mehaničara, inženjera, na hiljade i hiljade zaposlenih u "najbržem i najluđem karavanu na svetu". Iako danas nema Mihaela Šumahera, sedmostrukog svetskog šampiona koji je svojevremeno bio i najplaćeniji sportista na planeti, pošto je godišnje, što od ugovora sa Ferarijem, što od marketinga, zarađivao 70-80.000.000 evra, ni današnji asovi ne mogu da se žale na plate.

      Prema poslednjim dostupnim podacima, pomalo iznenađujuće, najplaćeniji vozač F1 nije trostruki uzastopni šampion Nemac Sebastijan Fetel, već Španac Fernando Alonso i Britanac Luis Hamilton koji u Ferariju, odnosno Mercedesu, imaju godišnja primanja oko 20.000.000 evra. Ipak, iako od Red Bula dobija "samo" 12.000.000, razliku sa konkurentima Fetel nadoknađuje bogatim sponzorskim ugovorima.

      Da ne zavisi sve od rezultata primer je i Finac Kimi Rajkonen koji je trenutno, pet trka pre kraja aktuelne sezone, treći u generalnom plasmanu, odmah iza Fetela i Alonsa, a tek osmi po primanjima sa 3.000.000. Ili statistički, svaki osvojeni bod Fetela košta 44.117 evra, Alonsov oko 100.000, a Batonov čak 275.860?! A kada se pogleda dno liste zarada vozača skoro vam dođe da se sažalite na Maksa Čiltona (Marusija), Van der Gardea i Šarla Pika (Keteram) koji svake druge nedelje stavljaju glavu u torbu za 150.000 evra godišnje, manje nego što zarađuju pojedini fudbaleri u našoj Jelen Superligi?!

      Vozači su, međutim, samo mali, najeksponiraniji deo svakog tima F1 koji u proseku ima stotinak članova. I plate se, naravno, razlikuju od ekipe do ekipe. Tako inženjer u jednoj osrednjoj ekipi, poput Lotusa ili Fors Indije, može da zaradi 110.000 evra godišnje (oko 9.000 mesečno), mehaničari u boksu 3.500-4.000 svakog prvog u mesecu, sekretarice i asistenti po 2.000...

      Ovo su, naravno, prosečne plate, znatno ispod nivoa koji važi u, na primer, Red Bulu ili Mercedesu, dok je pravilo da se u Ferariju ne vrti toliko novca, ali i da je stvar prestiža raditi u italijanskoj Skuderiji i ta preporuka vam kasnije otvara skoro sva vrata...

      I u karavanu Formule 1, poput fudbala, postoje premije za plasman vozača, ekipe, pobede, titule i dobija ih veći deo tima. Zavisno od svog udela u uspehu. A najviše razloga za zadovoljstvo ima prvi operativac Red Bula Adrijan Njui. Kako zbog već viđene četvrte titule Sebastijana Fetela, nove krune u konkurenciji konstruktora, tako i zarade od 10.000.000 evra po sezoni!

      TOP 15 PLATA VOZAČA

      1. Luis HAMILTON (Mercedes) 20.000.000
      1. Fernando ALONSO (Ferari) 20.000.000
      3. Dženson BATON (Meklaren) 16.000.000
      4. Sebastijan FETEL (Red Bul) 12.000.000
      5. Niko ROZBERG (Mercedes) 11.000.000
      6. Mark VEBER (Red Bul) 10.000.000
      7. Felipe MASA (Ferari) 6.000.000
      8. Kimi RAIKONEN (Lotus) 3.000.000
      9. Serhio PEREZ (Meklaren) 1.500.000
      10. Romen GROŽAN (Lotus) 1.000.000
      10. Pastor MALDONADO (Vilijams) 1.000.000
      10. Niko HULKENBERG (Zauber) 1.000.000
      13. Valteri BOTAS (Vilijams) 600.000
      14. Žil BJANKI (Marusija) 500.000
      14. Adrijan SUTIL (Fors Indija) 500.000
      NAPOMENA: vozač, tim i godišnja plata u evrima

      PLATE "OSOBLJA"
      * Inženjer staze 110.000
      * Šef fabrike 80.000
      * Analitičar telemetrije 70.000
      * Šef marketinga 70.000
      * Šef mehaničara 60.000
      * Mlađi inženjer 50.000
      * Tehničar u fabrici 50.000
      * Mehaničar broj 1 50.000
      * Računovođa 50.000
      * Mehaničari (ostali) 45.000
      * Šef vozača kamiona 45.000
      * Vozači kamiona 40.000
      * Marketing asistenti 24.000
      * Sekretarica 24.000
      NAPOMENA: funkcija i prosečna godišnja plata u evrima


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Whitmarsh: Honda zeli Alonsa


        Šef McLarena potvrdio da Honda želi Alonsa u njihovom bolidu


        Španac je vidno nesrećan u Ferrariju, a Honda je već potvrdila da želi pobede od samog početka saradnje sa McLarenom, i da zbog toga žele najbolju organizaciju, vodjstvo i vozače.

        Već se naveliko priča o tome da će Ross Brawn voditi Hondu u njenom povratku na grid, a spekuliše se i da im je i Alonso na meti.

        To je danas potvrdio i Martin Whitmarsh.

        „On ima ugovor sa Ferrarijem“, rekao je Whitmarsh: „Ali u budućnosti, ko zna.“

        On je priznao da je pogrešio što je pustio Alonsa da ode iz tima nakon samo jedne sezone provedene sa njima.

        „Uvek ću da žalim što sam ga izgubio 2007. godine. On je sada zreo i veoma jak vozač. Da, to mi je bila greška.“

        Bez ikakve sumnje, Whitmarsh želi sada da ispravi tu grešku i dodaje da i Honda želi to isto.

        „Siguran sam da i oni to žele. Honda želi da on bude u McLarenu, ali McLaren stvarno želi da Fernando bude u McLarenu.“

        „Ali da bude jasno, nismo imali nikakve pregovore sa njim. Fernando ima ugovor sa Ferrarijem.“

        Medjutim, Whitmarsh kaže da je Alonso na ceni jer je možda najbolji vozač u F1.

        „Iako će ovo možda izgledati ružno prema Ferrariju, ali on postiže više nego što taj automobil zaslužuje.“

        „Sebastian takodje radi dobar posao. Obojica su vrhunski vozači. Ali Sebastian je oduvek vozio jači automobil.“

        „Oni rade odličan posao. Adrian je ključ uspeha, ali Sebastian je veoma konstantan i mislim da zaslužuje više poštovanja.“

        „Još jedna stvar je tu bitna, Red Bull troši mnogo para. To je veoma važan faktor.“

        Britanski Mirror je napisao da je Button produžio ugovor sa McLarenom na samo godinu dana, i to može da znači da tim želi da otvori vrata Fernandu Alonsu na mestu Sergia Pereza.

        „Ova godina nije dobra onoliko koliko je Sergio očekivao. Ali nije lako pobediti Jensona. Nažalost, auto nije bio dobar koliko smo želeli da bude, tako da ne treba da osudjujemo vozače. Da li je Jenson odradio dobar posao ove godine? Jeste. Da li je Sergio odradio dobar posao? Jeste.“

        „Da li je Sergio odradio sve što je on želeo? Nije, ali on daje sve od sebe da postane jači vozač.“

        Na kraju, Whitmarsh nije kompletno negirao vezu izmedju Brawna i McLarena.

        „Trenutno, ne verujem“, rekao je Whitmarsh kada su ga upitali da li je Brawn na putu za Woking: „Poznajem Rossa 20 godina, dobro se slažem sa njim, ali ne vidim da Ross dolazi ovamo.“

        „On je veoma iskusan i dragocen je dodatak bilo kom timu, ali trenutno smatram da ne misli o dolasku u McLaren“, rekao je Whitmarsh.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Experti o vozackim promenama u 2014.


          Možda pogode, možda i ne. Možda znaju nešto što mi ne znamo


          Približava se kraj godine, a još uvek je veliki broj nepotvrdjenih vozačkih postava za sledeću godinu. Mada, spekuliše se i oko potvrdjenih postava.

          Najinteresantnije mesto je definitivno ono u Lotusu, pored skoro sigurnog Romaina Grosjeana, a tu su mesta u Sauberu, Force Indiji, Williamsu itd.

          Postavlja se i pitanje gde će Massa i Hulkenberg.

          Sa druge strane, kako se bliži kraj sezone, sve se više priča o Alonsovom nezadovoljstvu u Ferrariju i njegovom prelasku u McLaren, kao i to da Honda želi baš njega u svojim bolidima.

          Ljudi koji se nalaze na svakoj trci, tokom cele sezone, su često pogadjali gde će ko da ode i kakve će biti buduće vozačke postave timova.

          Jedan medju njima je i Sky Sportov komentator, David Croft, koji je tokom VN Japana dao jedno veoma smelo predvidjanje budućih odlazaka ili dolazaka u timove.

          On je tom prilikom, na twitteru napisao da će Nico Hulkenberg, Fernando Alonso, Max Chilton i Kevin Magnussen dobiti nove poslodavce: Hulkenberg odlazi u Ferrari, Alonso u McLaren, Chilton u Force Indiu a mladi Kevin Magnussen dolazi u Marussiju.

          I bivši vozač Formule 1, Johnny Herbert, koji takodje radi na Skyju, tvrdi da iz pouzdanih izvora zna da će se desiti baš tako kako predvidja David Croft, dodajući još jedno ime na listu: „Slažem se ... Alonso-McLaren, Hulkenberg-Ferrari, Massa-Lotus, Chilton-Force Indija i Magnussen-Marussia .. Pouzdan izvor“, tvrdi Herbert.

          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Vettel ulazi u vrh sporta


            Hamilton veruje da se Vettel penje na vrh ovog sporta


            Dok će Vettel i Red Bull sigurno osvojiti još jednu duplu krunu, postavlja se pitanje ko će završiti na drugom mestu konstruktorskog šampionata.

            Miljama daleko iza Red Bulla se nalaze Ferrari, Mercedes i Lotus, koje razdvaja samo 30 poena, a njihova borba vredi milione dolara, koje dobijaju od komercijalnih nosioca prava ovog sporta.

            U centru te borbe se nalaze momci poput Lewisa Hamiltona, koji se već okrenuo kao finalu sezone u novembru.

            Kada su ga pitali čemu se unapred najviše raduje u 2013., on je odgovorio: „Božiću“.

            Što se fanova tiče, tu je slična priča. Možda će Vettelov put ka svetskim rekordima probuditi njihovu pažnju.

            Na primer, Nemac je pobedio u pet trka zaredom. Čak ni veliki Michael Schumacher nije pobedio u više od sedam trka zaredom. On bi takodje mogao da obori i Schumacherov rekord od 13 pobeda u sezoni.

            Hamilton misli da Vettel to može da postigne.

            „Ako ne bude imao nikakvih problema sa bolidom, najverovatnije će to i postići“, rekao je Hamilton: „Samo će da se prošeta do uspeha.“

            Poput Hamiltona i Eric Boullier se našalio sa odgovorom na pitanje na kojoj od preostalih trka cilja na pobedu: „Na zimskom testiranju.“

            Uključujući 2013. Red Bull je osvojio poslednje četiri duple titule, a Martin Whitmarsh smatra da je za to zaslužan novac.

            „To je veoma bitan faktor“, rekao je Whitmarsh.

            Boullier je dodao: „Verujem da timovi poput Red Bulla i Ferrarija troše izmedju 250 i 300 miliona eura godišnje.“

            „Marussia troši oko 60 miliona, ali da bi stvarno bili konkurentni, ne možete trošiti manje od 120 miliona.“

            Medjutim, bivši šef Mercedesa, Norbert Haug, smatra da postoji jednostavnije objašnjenje Vettelovog uspeha.

            „Jasno je da je on najbolji“, rekao je Haug: „On najviše radi, manje učestvije u politici, brine o svojim mehaničarima.“

            „Čak i da imate najviše novca, ne znači da ćete osvojiti titulu u Formuli 1.“

            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Button da zavrsi karijeru sa McLarenom


              McLaren će dati šansu Buttonu da završi karijeru u njihovom kokpitu


              Bivši svetski šampion pridružio se timu 2010. godine, nakon osvajanja šampionata, i Daily Mail tvrdi da je McLaren spreman da produži ugovor sa Britancem do kraja njegove karijere.

              Iako još nije zvanično potvrdjeno, njegov ugovor je produžen na još jednu godinu (2014.), ali McLaren traži dugoročniju vezu.

              „Tim već planira 2015. godinu i spremni su da ponude Buttonu trogodišnji ugovor, dok ulaze u legendarnu vezu sa Hondom, koja ih može vratiti na put uspeha koji su imali u vreme dok su za njih vozili Ayrton Senna i Alain Prost.“

              Buttonova veza sa Hondom traje još od 2003. godine kada je vozio za BAR tim koji su koristili motore ovog japanskog proizvodjača.

              Medjutim, Daily Mail piše da Button možda neće ponovo voziti za Hondu, jer se za 2015. godinu nalazi na meti Red Bulla, Ferrarija, Lotusa i Mercedesa.

              „Izvori iz Red Bulla i Ferrarija su već potvrdili da se Britanac nalazi na njihovim listama.“

              „Red Bull čeka da vidi kako će se Daniel Ricciardo pokazati. A Ferrari je bacio oko na Britanca jer nisu sigurni da će partnerstvo izmedju Kimija Raikkonena i Fernanda Alonsa potrajati duže od jedne sezone.“

              „Lotus ga jako ceni, a Lewis Hamilton bi voleo da opet radi sa njim u Mercedesu“, piše Daily Mail.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Lotus blizu dogovora sa Quantumom


                Lotus je spreman da konačno finalizuje ugovor sa Quantumom


                Izgleda da je Lotus tim spreman da konačno završi investicioni paket na kome radi poslednjih nekoliko meseci.

                Još u julu je najavljeno da će Infiniti Racing otkupiti 35% tima.

                Partneri su sad preimenovali kompaniju u Quantum Motorsport, kako ih ljudi ne bi mešali sa Infinitijem, Japanskim proizvodjačem automobila, koji su sponzori Red Bulla.

                Poslednji deo ugovora treba da bude zaključen u naredne dve nedelje.

                „Moram da sačekam odluku odbora“, rekao je šef tima Eric Boullier: „Izgleda da sve ide u pravom smeru, ali dok sve ne bude potvrdjeno videćemo šta će biti.“

                Kao dodatna investicija, očekuje se da Lotus potpiše sa Nicom Hulkenbergom, koji će doći na mesto Kimija Raikkonena, koji je napustio tim upravo zbog finansijskih problema.

                Medjutim, za to mesto su i dalje u trci Pastor Maldonado, Felipe Massa i McLarenov mladi talenat, Kevin Magnussen.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Hulkenebrgova buducnst sigurna?


                  Sve više se govori o tome da će Nico doći u Lotus od 2014.


                  „Nemac će biti timski kolega Grosjeanu“, pisalo je u Italijanskoj La Gazzetti dello Sport.

                  Medjutim, neki veoma poznati eksperti Formule 1 tvrde da će se Nemac vratiti u redove Force Indie, dok drugi kažu da ni ostanak u Sauberu nije nemoguć.

                  Bivši vlasnik F1 tima, Eddie Jordan, je u nedelju izjavio da je „siguran“ da je Nico već potpisao sa Force Indiom.

                  Hulkenberg još uvek ništa ne komentariše.

                  „Moja budućnost će biti rešena u narednih nekoliko nedelja“, rekao je on dodajući da „ništa još nije potpisao za 2014.“

                  Drugi ekspert Formule 1, Martin Brundle, je u nedelju rekao da je čuo da je Nico već potpisao ugovor za 2014., ali je odbio da prokomentariše o kom timu se radi, objašljavajući da mu ljudi daju te informacije baš iz razloga što znaju da on neće o tome pričati unaokolo.

                  Brundle je ovo prokomentarisao u prisustvu šefa Saubera, Monishe Kaltenborn, koja tvrdi da je Hulkenberg i dalje „opcija“ za Sauber u 2014.

                  Izveštaj u Nemačkom Spiegelu kaže da je odlazak u Lotus već siguran za Hulkenberga, ali „da još uvek čeka razgovor sa Sauberom, kako bi doneo odluku.“


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Newey: Novi RB je ruzan


                    Adrian Newey kaže da je novi Red Bull za 2014. godinu „ružan“


                    „Nažalost, novi Red Bull je ružan“, rekao je Newey za nemačku agenciju SID i dodaje da „četiri od pet radnih dana“ radi na novom RB10.

                    Newey kaže da je novi Red Bull ružan zbog novih pravila o aerodinamici koji se odnose na deo oko stepenastog nosa bolida za 2014.

                    Ali, veći problem je novi pogonski sklop, za koji Newey kaže da je „komplikovaniji nego ikada do sada.“

                    „Mi imamo tri proizvodjača motora i niko od njih nije posebno optimističan“, rekao je ambasador Renaulta, Alain Prost: „Da budem iskren, pouzdanost je najveći izazov u ovom trenutku.“

                    Medjutim, Toto Wolff je veoma uzbudjen oko novih motora.

                    „Pre mesec dana sam bio u Maranellu, video sam njihovu fabriku motora i pomislio: „Nemačka inženjerska genijalnost protiv Italijanske improvizacije i Francuske ležernosti“.“


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Mala publika za Vettelovo krunisanje


                      Sebastian Vettel spreman da u Indiji slavi svoju četvrtu uzastopnu titulu


                      Jaypee, trkački organizatori, koji neće ugostiti gran pri 2014, priznali su da je do sada prodato samo 20.000 karata.

                      "Uzbuđenje koje okružuje događaj je manje u poređenju sa prošlom godinom. Zadnji podatak koji imam je da je 20.000 ulaznica prodato," rekao je Sameer Gaur, šef Jaypeeja, dodajući da očekuje da se prodaja nastavi u narednim danima.

                      Vettelu i Red Bullu se može oprostiti što nisu osigurali titulu prošlog vikenda u Japanu, gde se uvek skupi veliki broj strastvenih navijača.

                      "Koliko možemo biti razočarani pobedom i drugim mestom, na jednoj od strateški najboljih trka?" rekao je tada Horner.

                      "Otići ćemo u Indiju, prihvatiti taj vikend kao ovaj, i ako osvojimo više poena od drugih - onda ćemo osvojiti šampionat."

                      Nekoliko dana nakon Indije, F1 ide u Abu Dhabi na spektakularnu i veoma popularnu trku u sumraku.

                      Suprotno od Indije, organizatori na Yas Marini očekuju rasprodaju kao i uvek, jer je samo još 2.500 karata ostalo.

                      "Očekujemo više navijača nego ikada ranije," rekao je šef staze, Richard Cregan.

                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Hamilton: Vettel je veliki sampion


                        Lewis želi da pojasni prethodne izjave.


                        Vozač Mercedesa je nedavno izjavio da Formula 1 postaje dosadna zbog Vettelove dominacije. Međutim, on sada želi da pojasni svoju izjavu jer, kako kaže, nijednog trenutka nije želeo da uvredi nemačkog asa.

                        Obraćajući se fanovima na twitteru Hamilton je napisao:
                        “Seb je veliki šampion! Ne samo to, on je divno ljudsko biće, veoma zabavan i skroman momak. Vettel zaslužuje sav uspeh koji ima”.

                        “Divim se njegovoj posvećenosti trkama, kao i konstantnosti koju poseduje. On postiže vrhunske rezultate i ne pravi greške, što je odlika velikih šampiona. Bez obzira na to šta se sve piše u vezi njegovog bolida, on odrađuje odličan posao”.

                        Na kraju svojih twittova, Hamilton je dodao :
                        “Zahvalan sam što vozim u eri tako velikih vozača kao što je on”.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Vettel ne jede Japansku ribu


                          "Ništa ne prepuštamo slučaju"


                          Sebastian Vettel preduzima sve moguće mere bezbednosti kako bi imao najbolje šanse da u Japanu osvoji četvrtu titulu šampiona.

                          Plašeći se kontaminacije iz Fukušime, nuklearne elektrane koja je uništena pre dve godine, Red Bull je organizovao da se za njih meso i riba dopremi iz Australije, navodi Nemački Bild.

                          Takodje, navodi kažu da je i Mercedes preduzeo slične mere bezbednosti u Japanu.

                          "Ništa ne prepuštamo slučaju", izjavio je potparol Red Bulla.

                          Sa druge strane, šef Red Bulla Christian Horner je potvrdio da još uvek nije video svoju novorodjenu ćerku, koja još nije dobila ime. Njegova supruga Beverley se porodila neposredno nakon prošlonedeljne trke u Kreji, a nije htela da da ime devojčici bez Christiana.

                          Horner je rekao da mu je žao što nije mogao da ode kući izmedju Koreje i Japana, jer je morao da bude na poslovnom sastanku pred VN Japana.

                          "Beverley je trebala da se porodi tek za nedelju dana, ali je imala velike bolove i doktori su odlučili da je porode ranije. Ali bitno je da je sve prošlo kako treba. U ponedeljak konačno idem kući i konačno ću videti svoju ćerkicu", izjavio je Horner.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Sirotkin srecan nakon prvog testa


                            Nakon prvog testa za super licencu na Fioranu Sirotkin "presrećan"


                            Danas je na stazi Fiorano mladi Rus Sergey Sirotkin imao priliku da oproba svoje veštine u F1 bolidu.

                            Sirotkin je iskoristio Sauberov vezu sa Ferrarijem i testirao na stazi Fiorano Ferrarijev bolid iz 2009. godine.

                            "Sergey se snašao prilično dobro imajući u vidu da mu je ovo prvi put da vozi F1 bolid", izjavila je Monisha Kaltenborn, ne uzimajući njegovu demonstracionu vožnju u Sochiu kao referencu.

                            "Odvezao je 180 km na Fioranu, i iako ne želimo da pričamo o postignutim vremenima mogu reći da je on bio presrećan", dodala je Monisha.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Pirelli zeli bolje uslove


                              „Dajte nam bolje uslove ako hoćete bolje rezultate“


                              Nakon mnogih kritika upućenih na njihov račun, posebno zbog pucanja Perezove gume usred VN Koreje, Pirelli poručuje timovima da im omoguće bolji „alat“, umesto što se žale da njihove gume nisu dovoljno dobre.

                              Ove godine je Pirelli odradio kontraverzni „tajni „ test sa Marcedesom na aktuelnom automobilu, a nakon toga i sa Ferrarijem i Red Bullom na bolidima iz 2011. godine. Test koji je planiran sa McLarenom, na bolidu starom 2 godine je otkazan, jesr su se neki timovi žalili na to da je test planiran na aktuelnoj stazi u Austinu, na kojoj će se voziti trka nekoliko nedelja kasnije.

                              „Mi koristimo auto iz 2010. godine za razvoj guma koje idu na automobile u 2014., za koje niko ne zna kakvi će biti“, rekao je Hembery: „Ipak, svaki put kada smo čak i pitali da testiramo sa automobilom iz 2011. godine, naišli smo na negativne odgovore.“

                              „Kako bi išli napred i uradili ono što treba da uradimo, treba da imamo mogućnost da testiramo i pomognemo svima, vozačima i timovima.“

                              „Iako niko ne želi da pomisli da će neko dobiti prednost testiranjem, ne možemo da nastavimo da se vrtimo u krug i da ne radimo ništa. Nešto mora da se promeni.“

                              Hembery dodaje da Pirelli želi da smanji količinu „kilkera“, malih komada guma koji otpadaju tokom vožnje i koje opterećuju stazu, stvarajući samo 2 metra čiste staze za trkanje.

                              Da bi to uradili trebalo bi da testiraju na odredjenim stazama po odgovarajućem vremenu i tu im je potrebna pomoć timova.

                              Interlagos bi mogao da bude takva prilika nakon završetka sezone u novembru. Druga opcija je test u Baherinu u januaru, pre zvaničnih pred-sezonskih testova koji počinju na ovoj stazi u februaru i martu.

                              „Idealno bi bilo da na kraju sezone koristimo neke od ovih automobila (iz 2013.), jer su najbolji i najbrži koje trenutno imamo“, rekao je Hembery: „Bilo bi logično da njih koristimo jer većini timova oni i onako ništa neće značiti sledeće godine.“


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Nema kazne za Valensiju


                                Valensija neće dobiti kaznu za raskid ugovora


                                Iako se znalo da Valensija neće biti domaćin trka F1 2013. i 2014. godine, sada je potvrdjeno od strane Gonzalo Goberta da Španski grad neće više organizovati trke F1.
                                Gobert je izjavio da su pregovori vršeni sa Ecclestonom kako bi Valensija izbegla kaznu za raskid ugovora sa F1.

                                Potpredsenik Valencije Jose Ciscar je povodom toga izjavio:"Više se neće održavati VN Valensije, i nećemo dobiti kaznu za raskid ugovora".

                                "Ako nema trke, onda nema ni kazne. Ovo što sam sada izjavio neće biti promenjeno sa zvaničnim pismom koje će biti poslato F1", dodaje se u saopštenju.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X