F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Hamilton: Alosno bi bio bolji u RB


    Hamilton tvrdi da bi Alonso bio bolji od Vettela kada bi vozio taj Red Bull


    Kada ga je španski AS pitao da li bi i on osvojio četiri uzastopne titule kada bi vozio Red Bull Sebastiana Vettela, Hamilton je odgovorio: „Ne mogu to da kažem.“

    „Bilo bi glupo od mene da to kažem“, dodao je Hamilton.

    „Ali, ono što ja znam je da bi Fernando, za volanom tog bolida, bio daleko ispred onoga što je Vettel postigao do sada. On bi još lakše pobedjivao“, rekao je Hamilton.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Nigel Manssel smatra da je limit tezine smesan


      „To je pogrešno, oni nisu džokeji“


      Bivši svetski šampion, Nigel Manssel, prktirikovao je predlog za ograničenje težine vozača, nazivajući ga „sramnim“ i ocenjujući ga kao „diskriminaciju većih vozača“.

      Pošto su novi V6 motori teži, od sledeće godine, veći vozači, bez obzira na talenat i brzinu, neće biti privlačni timovima.

      Ove sezone, ograničenje težine vozača i bolida je postavljeno na 642 kg a ta cifra će biti veća za 48 kg sledeće godine, ali očekuje se da će novi motori popuniti to povećanje.

      „To nije u redu ... oni nisu džokeji“, rekao je Mansell: „Ranijih godina nismo imali kontrolu proklizavanja ili servo uredjaje. Morao si da budeš jak vozač i bilo je mnogo jakih vozača na gridu. Da smo tada imali to ograničenje težine, većina vozača ne bi vozila uopšte ili bi imala poteškoće sa tim.“

      „Zato ja mislim da treba malo povećati ograničenje težine, napraviti bolide koji mogu da nose malo više tereta, tako da se veći vozači ne bi mučili toliko.“

      I mnogi vozači, posebno oni „veliki“ su se pobunili.

      Mark Webber, koji je visok 182 cm i teži oko 75 kg, je rekao: „Nisam jeo poslednjih pet godina“, dodajući da je njegova minimalna težina „premala za njegove godine, jer savršen F1 vozač sada ima od 60-65 kg.“

      Jenson Button, koji je neverovatno fit, težak je 74 kg, i priznaje da se veoma teško nosi sa održavanjem idealne težine u poslednjih par godina: „Ja volim fitnes trening, ali postoje stvari koje ja ne mogu da uradim jer moram da odredim maksimalnu težinu-ne jedem ugljene hidrate, ne izgradjujem mišiće. A sledeće godine će biti još gore. Mislim da nijedan tim neće imati balast sledeće godine.“

      Priča se da i Nico Hulkenberg ima problema sa pronalaskom tima za sledeću godinu baš zbog njegove visine i težine koja iznosi 74 kg, a i ostali teži vozači se sad suočavaju sa istim problemom.

      Ovaj sport je prešao dugačak put od kako se u njemu takmičio Carel Godin de Beaufort, kasnih 1950-tih i 60-tih u sopstvenom automobilu. On je u jednom trenutku imao 100 kg, zbog čega je i dobio nadimak „Debeli Porše“.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Todt na pol poziciji za mesto FIA predsednika


        Jean Todt se vratio na „pol poziciju“ u borbi za mesto predsednika FIA-e


        Ranije se pričalo da će Todtov jedini protivkandidat David Ward odustati od kandidature za mesto predsednika FIA-e, kako bi podržao Mohammada Bin Sulayema, čije su šanse mnogo veće.

        Medjutim, Daily Mail piše da je Bin Sulayem odustao od te trke.

        To znači da je Todt „efektno pobedio u reizboru“, tvrdi novinar Jonathan McEvou, dodajući da se Ward „muči da sakupi 26 nominacija koje treba da preda do 15. novembra.“

        Bin Sulayem je to i potvrdio: „Nakon pažljivog razmatranja, mogu da potvrdim da sam prihvatio poziv Jean Todta da podržim njegov reizbor za drugi mandat na mestu FIA predsednika za sport.“


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Ferrari postavio novi pit stop rekord


          Alonsov pit stop u Japanu oborio rekord Red Bulla


          Nakon neverovatnog pit stopa Marka Webbera u Maleziji, koji je trajao 2.05s, pitali smo se ko će sledeći da obori taj rekord i kada, a Scuderia je jutros objavila da je, nakon analiza, utvrdila da je pit stop Fernanda Alonsa u Japanu iznosio 1.95s.

          „Zaustavljanje Fernanda Alonsa na Suzuki je bilo 1.95s, što je odlično vreme“, rekao je Ioverno Diego, šef operacija u Ferrariju: „Imati deset uzastopnih zaustavljanja u vremenu manjem od 2.5s mnogo više vredi u smislu konstantnosti, ali kada nam je ovako teška sezona, ovakvi rezultati nam pomažu da održimo moral u timu.“


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • expendable
            CBC Senator XXL
            • 04.11.2009
            • 3662
            • Bor

            Originally posted by Pro FX-Sniper View Post
            Nigel Manssel smatra da je limit tezine smesan


            „To je pogrešno, oni nisu džokeji“


            Bivši svetski šampion, Nigel Manssel, prktirikovao je predlog za ograničenje težine vozača, nazivajući ga „sramnim“ i ocenjujući ga kao „diskriminaciju većih vozača“.

            Pošto su novi V6 motori teži, od sledeće godine, veći vozači, bez obzira na talenat i brzinu, neće biti privlačni timovima.

            Ove sezone, ograničenje težine vozača i bolida je postavljeno na 642 kg a ta cifra će biti veća za 48 kg sledeće godine, ali očekuje se da će novi motori popuniti to povećanje.

            „To nije u redu ... oni nisu džokeji“, rekao je Mansell: „Ranijih godina nismo imali kontrolu proklizavanja ili servo uredjaje. Morao si da budeš jak vozač i bilo je mnogo jakih vozača na gridu. Da smo tada imali to ograničenje težine, većina vozača ne bi vozila uopšte ili bi imala poteškoće sa tim.“

            „Zato ja mislim da treba malo povećati ograničenje težine, napraviti bolide koji mogu da nose malo više tereta, tako da se veći vozači ne bi mučili toliko.“

            Mansell je CAR!

            Ova pravila (ako ih ne promene) biće totalna ******ština. Kod motocikala ionako imamo "kepece" još i u F1 da postane bitno 5kg manje ili više ... zapravo visina preko 175cm biće veliki hendikep (trenutno nije, Weber ove godine ne pobeđuje samo zbog statusa u timu, a ne zbog visine (težine)). Jeste većina vrhunskih vozača "sitna" ali ovako će samo takvi i ostati. Za vozila sa 600 (sledeća godina?), 700 ili 800 "konja" (a ne jednog koga jašu) ovakva ograničenja su baš nebulozna.
            Šta je sledeće? Frizura? Politički stavovi?
            Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Grosjean sokiran podijumom


              Romain Grosjean nije mogao da veruje da je uspeo da se domogne podijuma na VN Indije.



              „Nisam očekivao ovakav rezultat. Da sam se kladio, ne bih stavio ni cent na to da ću da budem treći. Sproveli smo hrabru strategiju koja se isplatila na kraju. Ekipa je bila sjajna i ponosan sam na njih. Što se borbe sa Kimijem tiče, on je bio u teškoj poziciji. Ja sam napao sa spoljne strane, a on me nije video u tom trenutku. Ali dobro je da smo na kraju na podijumu i imamo odličan bolid za finiš sezone“, rekao je Grosjean.

              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Originally posted by expendable View Post
                Mansell je CAR!

                Ova pravila (ako ih ne promene) biće totalna ******ština. Kod motocikala ionako imamo "kepece" još i u F1 da postane bitno 5kg manje ili više ... zapravo visina preko 175cm biće veliki hendikep (trenutno nije, Weber ove godine ne pobeđuje samo zbog statusa u timu, a ne zbog visine (težine)). Jeste većina vrhunskih vozača "sitna" ali ovako će samo takvi i ostati. Za vozila sa 600 (sledeća godina?), 700 ili 800 "konja" (a ne jednog koga jašu) ovakva ograničenja su baš nebulozna.
                Šta je sledeće? Frizura? Politički stavovi?
                Da da....preterali su sa pravilima.
                Bojim se da od "najbrzeg cirkusa" ne ostane samo "cirkus"
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Alonso se mucio sa balansom bolida


                  Vozač Ferrarija oštetio je bolid u prvom krugu trke.



                  Fernando Alonso oštetio je prednje krilo posle kontakta sa Markom Webberom dok je takodje u prvom krugu imao i mali incident sa Jenson Buttonom na četvrtoj krivini. Španac je zbog toga morao da izmeni taktiku pa je već u prvom krugu morao do boksa. Trku je završio na 11. mestu što ga je posle tri godine ostavilo bez poena.

                  "Nisam imao dobar start a ni sreće, jer je Mark imao kontak sa nekim iza pa je tako zakačio i mene. Takodje, dodirnuo sam se sa Buttonom nekoliko krivina kasnije. Od tada sam teško kontrolisao bolid, jer se moj balans dosta poremetio. Nadamo se da ćemo u Abu Dabiju imati bolju trku i povratiti drugo mesto u šampionatu konstruktora", kazao je Alonso.

                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Webber: Nisam mogao nista vise da uradim


                    Mark Webber morao je da odustane od trke zbog problema sa bolidom.



                    Na 20 krugova do kraja Mark Webber bio je u poteri za svojim timskim kolegom kada mu je javljeno da ima problema sa alternatorom i da mora da odustane od trke.

                    "Ovo je razočaravajući rezultat za mene, ali nisam mogao ništa da uradim. Imao sam problem sa bolidom što me je primoralo da odustanem. Osetio sam da imam nekih problema sa menjačem i to sam odmah prijavio timu. Tada mi je javljeno da je sve u redu, ali izgleda da nije bilo tako", kazao je Webber.

                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Vettel: Nisam mogao da trazim vise od ovoga


                      Nemac je imao samo reči hvale na račun svje ekipe nakon što je na VN Indije osigurao četvrtu uzastopnu titulu svetskog šampiona.



                      „Bez reči sam. Treba mi puno vremena kako bih smislio šta sve hoću da kažem, ali ne mogu. Duh ekipe je izuzetno snažan i to nam omogućava da u svaku trku uđemo maksimalno motivisani. Bolid je bio fenomenalan tokom cele sezone. Nisam mogao da tražim ništa više od ovoga. Ovo je bila veoma teška sezona. Često mi je publika zviždala, iako nisam uradio ništa pogrešno. Ipak, na kraju sam dobio priznanje od publike u Indiji i osećam se veoma ponosno“, rekao je Vetel.

                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Mercedes: Ovo je za nas solidan rezultat


                        Nico Rosberg uspeo je da trku u Indiji završi na drugom mestu.


                        "Želim da čestitam Sebastianu Vettelu na njegovoj četvrtoj tituli šampiona. Za nas ovo je bila značajna trka jer smo uspeli da zabeležimo puno poena. Na taj način preuzeli smo drugo mesto u šampionatu konstruktora. Uveren sam da tu poziciju možemo da održimo do kraja sezone. Danas sam imao dobar tempo jer sam pogodio pravi set-up. Jedinu gešku koju smo imali bila je ta što sam na startu izgubio poziciju od Felipe Masse", kazao je Rosberg.

                        "Takodje, želim i ja da čestitam Sebastianu na novoj tituli. Ovo je bilo veliko ostvarenje za njega i nadam se da ćemo biti konkurentniji naredne godine. Dobro je što sam danas zabeležio dosta poena a bolid se dobro ponašao. Jako sam se trudio da obidjem Felipe u prvoj fazi trke, ali sam veoma rano potrošio gume. Ipak, zadovoljan sam ovim rezultatom", dodao je Hamilton.

                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          McLaren: Potpuno razlicite trke za Buttona i Pereza


                          Dok je Perez vozio veoma dobru trku koja mu je donela peto mesto, Button je imao puno problema od samog starta koji su mu poremetili i strategiju.



                          „Za razliku od prethodna tri vikenda, konačno sam imao čistu trku. Peto mesto je odličan rezultat s obzirom da sam bio pod pritiskom da pružim dobru vožnju. U finišu je bilo sjajno kada sam obilazio Raikkonena i Hamiltona u jednom manevru. Sezona je bila teška, ali današnji rezultat je dobar znak pred poslednje tri trke. Želim da čestitam Sebastianu. Pokazao je tokom prethodnih godina da je veliki šampion. Nadam se da ćemo sledeće godine moći da mu pariramo“, rekao je Perez.

                          „Danas je bio jedan od onih dana. U prvom krugu me je na izlasku iz krivine 4 udario Alonso. Ne znam zašto nije uspeo da skrene pošto je imao sasvim dovoljno mesta sa unutrašnje strane. Taj kontakt mi je oštetio gumu i to mi je poremetilo strategiju pošto sam morao ranije u boks. Šteta je pošto je bolid bio brz tokom vikenda, a to potvrđuje i Perezov rezultat. Koristim ovu priliku da čestitam Sebastianu na četvrtoj tituli. Njegov tim je obavio sjajan posao i ovo je bilo veoma impresivno“, izjavio je Button.

                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Lotus razocaran Raikkonenovim postupkom


                            Iako se dosta mučio sa gumama, Kimi Raikkonen nije želeo da ustupi poziciju Romanu Grosjeanu.



                            U poslednjoj trećini trke Roman Grosjean imao je mnogo bolje gume u odnosnu na Kimi Raikkonena koji se dosta mučio da održi bolid na stazi. Oba vozača Lotusa imali su duel u borbi za treću poziciju, kada je Finac primorao Francuza da ode van granica piste.

                            Jedan čan Lotusa potvrdio je da je Kimijev inženjer rekao svom vozaču da se skloni sa puta, na šta je Finac odgovorio da ne viče na njega.
                            "Da budem iskren, malo sam razočaran. Kimi je znao da su mu gume u jakom teškom stanju i da nije imao potrebe da se bori sa Grosjeanom. Roman je tada bio u naletu i siguran sam da ćemo imati razgovor sa oba vozača posle trke", kazao je Alan Permane.
                            "Došlo je do nesporazuma jer Kimi nije očekivao da je Roman baš toliko brz, pa samo morali da oba vozača smirujemo preko radija", dodao je Eric Buollier.

                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Toro Rosso: Nadali smo se boljem rezultatu


                              Daniel Ricciardo uspeo je da zabeleži jedan poen na današnjoj trci.



                              "Veoma sam zadovoljan rezultatom, mada sam se tokom trke nadao boljem plasmanu. U prvom stintu imao sam jako dobru trku, pa sam tako mogao da se borim sa vozačima Force Indije. Bolid se ponašao dobro i nadam se da ovaj pozitivan moment možemo da prenesemo na trku u Abu Dabiju. Vettel je bio fenomenalan tokom cele sezone i želim da mu čestitam na tituli", izjavio je Ricciardo.

                              "Mislim da smo imali dobru strategiju jer smo se veoma brzo otarasili meke gume. Jako sam želeo da ovde zabeležim bodove, ali nisam imao tempa. Sve u svemu razočaran sam današnjim ishodom", dodao je Vergne.

                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Nesto bolji vikend za Williams ali opet bez bodova


                                Pastor Maldonado je trku u indiji završio na dvanaestom mestu, dok je Bottas bio šesnaesti.



                                „Ovo je bio nešto bolji vikend za nas pošto je bolid imao solidan tempo. Imao sam dobar start i to mi je omogućilo da nadoknadim nekoliko pozicija. Na kraju sam se žestoko borio kako bih se našao među prvih deset, ali nisam uspeo u tome. Danas je svakako bilo nekih pozitivnih stvari i nadam se da ćemo osvojiti još koji bod do kraja sezone“, rekao je Maldonado.

                                „U prvom krugu je bilo veoma klizavo zbog čega sam izgubio nekoliko pozicija. Ipak, moj tempo je bio sve bolji i bolji, a gume su se sve bolje ponašale. Međutim, onda sam imao problem sa radiom zbog koga je moj prvi stint bio duži nego što je trebalo. Tu sam ponovo izgubio nekoliko pozicija, pa je borba sa konkurencijom u drugom stintu bila žestoka. Trkački tempo je definitivno bio bolji ovog vikenda, ali zbog nekih drugih okolnosti nisam mogao da se borim za bodove“, izjavio je Maldonado.

                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X