F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Newey otkrio da je odbio Ferrari


    Adrian Newey je sada mogao biti u Ferrari a ne u Red Bullu


    Poznati dizajner Newey otkrio da je jednom umalo pristao da radi za Ferrari.

    Budućnost Red Bullovog dizajnera je trenutno jedna od glavnih špekulacija, nakon vesti da se sastao sa Benom Ainliem u Abu Dhabiju ovog vikenda.

    Britanac Ainslie sastavlja britanski tim za američki kup, a Newey je nedavno priznao da je zainteresovan za dizajn takmičarskih jahti.

    ''On (Newey) bi bio neverovatan,'' rekao je Ainslie za BBC-ev radio 2, potvrđujući da bi Neweyevo ''iskustvo u dizajnu bilo od ključnog značaja''.

    Za sada, 54-godišnjak je obavezan da pomogne Red Bullu da osvoji petu uzastopnu tituku sledeće godine sa novim pravilima za V6 motor.

    I rekao je za italijansku televiziju Sky: ''Pre nekoliko godina sam imao proliku da odem u Ferrari, ali sam imao malu decu u školi (u Britaniji) tako da to nije bila laka odluka.''

    ''Ali mislim da je biti deo Ferrarija, kao inženjer, ista vrsta sna kao i za vozača. Nažalost to nikada nije urodilo plodom.''

    ''Verujem da će Red Bull biti moj poslednji tim, ali odlazak i početak od nule ne bi bio tako tragičan,'' citiran je Newey od strane La Gazzetta dello Sport.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Ferrari: Bitka sa Merdcedesom jos nije izgubljena


      Ferrarijeva bitka za drugo mesto u konstruktorskom šampionatu još nije izgubljena


      Ferrarijev šef tima Stefano Domenicali veruje da se njegov tim može boriti sa Mercedesom u borbi za drugo mesto u ovogodišnjem F1 šampionatu konstruktora.

      Scuderia je bila na 7 bodova iza Mercedesa pre Abu Dhabija, a sada je na 11 bodova iza tima iz Brackleya i to na dve trke pre kraja sezone.

      Ali Domenicali ne sumnja da će Ferrari biti jak u Americi i Brazilu jer su konfiguracija i uslovi u Abu Dhabiju pomogli da se tim povrati.

      ''I dalje imamo još dve trke i mnogo sam više uveren da možemo ponovo napadnuti Mercedes i Lotus,'' rekao je Domenicali.

      ''Znamo da nam nedostaje trakcija i downforce u određenim krivinama i da moramo da podesimo set up na bolidu kako bi se to popravilo.''

      ''Takođe znamo da plaćamo veliku cenu sa temperaturom jer što više idemo u tople uslove naš bolid postaje više neefikasan.''

      ''Tako da bi trebalo da pređemo na situaciju gde uslovi više odgovaraju našem bolidu.''

      ''Zato sam rekao da imamo sve što nam je potrebno da se borimo za ovo mesto.''

      Domenicali je ukazao na Ferrarijeve performanse koje su bile slične Mercedesovim tokom VN Indije i koje su glavni razlog zašto je pozitivan.

      Felipe Massa je završio kao četvrti u Indiji, dok je Fernando Alonso izgubio mogućnost da osvoji neki bod nakon prvog kruga i incidenta sa Mark Webberom i Jenson Buttonom, međutim tempo bolida je bio daleko jači.

      ''Ukoliko pogledate performanse koje smo imali u Indiji pre dve nedelje, bili smo brzi koliko i ostali, ukoliko izuzmemo Red Bull, jer su oni u svojoj ligi.''

      ''Apsolutno smo tamo sa drugima, tako da sam uveren da možemo odraditi našu trku i uzeti bodove koji su potrebni da bismo postali drugi.''

      Domenicali je takođe napomenuo da je u borbi i Lotus.

      Tim iz Enstona je četvrti, 37 bodova iza Mercedesa i 26 iza Ferrarija.

      ''Ne potcenjujem Lotus,'' rekao je Domenicali.

      ''Imali su problem i osvojili bodove sa samo jednim bolidom (u Abu Dhabiju), ali to je trkanje.''


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Hamilton zabrinut losom formom


        Lewis Hamilton zabrinut zbog loše forme u prethodnih nekoliko trka


        Mercedesov vozač priznao da je zbunjen po pogledu njegove forme koja je bila loša u prethodnih nekoliko trka.

        Po drugi put za redom Hamilton nije bio u mogućnosti da parira svom timskom kolegi Nico Rosbergu nakon što se borio sa upravljanjem bolida u zadnjih nekoliko nedelja popodne.

        Iako se veruje da je deo problema zbog načina na koji se rukuje Mercedesom kada se vozi iza drugih bolida, Hamilton je uveren da to nije ustvari ceo odgovor.

        ''Iako nisam bio u gužvi nisam bio dovoljno brz u Abu Dhabiju,'' rekao je.

        ''Iako sam bio ispred prestignut sam, sve u svemu nisam bio dovoljno dobar.''

        ''To je bilo kao da sam imao još 50kg u bolidu, bio sam jednostavno previše spor. Bez tempa.''

        Dok Hamilton veruje da je mogao da se kvalifikuje na prednjem redu da nije imao problema sa zadnjim delom tokom svog drugog stinta u Q3, još uvek se pita da li bi mu to pomoglo da bude bolji u trci.

        ''Na kraju krajeva nisam posebno zadovoljan svojim performansama, ali sam veoma zadovoljan timskim performansama,'' rekao je.

        ''Napredak i naporan posao koji je odrađen su bili izvanredni.''

        ''Iz bilo kog razloga, možda jer je ovo nov bolid, nisam bio dobar sa tim.''

        ''I to je zaista veoma, veoma zabrinjavajuće. Bio sam pola sekunde brži na svom kvalifikacionom krugu, 100 posto, i da nisam napravio grešku bio bih na prednjem redu, pozicija bi bila drugačija.''

        ''Ali i dalje, kada krenem sa trkom ne znam šta se dešava. Stvarno se borim. Bilo je puno takvih trka.''

        ''Bolid se bori da pretekne. Ferrari prelazi na pola pravca, a mi možda dobijemo malu šansu samo pre ulaska u krivinu, ali tada je već kasno.''


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Nova era motora i kraj RB dominacije?


          Mercedes i Ferrari bi konačno mogli da zaustave dominaciju Red Bulla u 2014.


          Dok je Sebastian Vettel dominirao za volanom bolida Adriana Neweya u trenutnoj aerodinamičko-motornoj eri, svet F1 bi mogao biti uzdrman sledeće godine jer počinje potpuno nova era V6 motora.

          List Bild je rekao da proizvođači F1 motora Mercedes, Ferrari i Renault moraju da ulože najmanje po 100 miliona evra na nove motore.

          Međutim dok Mercedes ima 400 zapošljenih koji rade isključivo na novom V6 motoru, Renault ima samo 250 koji rade na istoj stvari.

          Red Bullov Dr Helmut Marko je priznao da je ''moguće da će drugi imati bolje ideje nego mi'' za start nove ere.

          I svetski šampion Vettel je priznao da je, čak i u trenutnoj V8 eri, Renault igrao veliku ulogu u uspehu Red Bulla.

          ''Oni rade veoma, veoma dobar posao,'' rekao je u Abu Dhabiju u nedelju, nakon što je dostigao Schumacherov rekord sa sedam uzastopnih pobeda.

          ''Nadam se da ćemo sledeće godine imati motor koji je ovako moćan i pouzdan kao i ovih godina,'' dodao je Vettel.

          Franz Tost, šef Red Bullovog sestrinskog tima Toro Rossa, je priznao za novine Marca da je zabrinut da samo jedna marka motora može dominirati u 2014.

          Kada je upitan ko mu je na umu, Austrijanac je priznao: ''Hajde da kažemo Mercedes.''

          ''Ukoliko počnu jako, prednost bi mogla da se dugo zadrži,'' rekao je Tost.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Vettel nije motivisan rekordima


            Sebastian Vettel rekao da obaranje rekorda nije ono što ga drži u bolidu


            U nedelju uveče u Abu Dhabiju Nemac je napravio korak bliže Ascarijevom rekordu najviše uzastopnih pobeda kada je pobedio po sedmi put za redom.

            Iako ga je to izjednacilo sa Michael Schumacherom, još dve pobede na narednim preostalim trkama bi dovele da drži isti rekord kao Ascari, devet uzastopnih pobeda.

            Međutim, ukoliko to ne uradi, moraće da sačeka do sledeće sezone kako bi taj rekord srušio.

            Četvorostruki svetski šampion, ipak, insistira da tome da nije motivisan zbog rekorda.

            ''To nije ono što me tera da uskočim u bolid,'' rekao je.

            ''Stvar je u tome što ljudi vide sedam trka, a ne vide izazov koji pruža svaka pojedinačna trka.''

            ''Mislim da je izuzetno što imamo sve na svom mestu, pit stopove, pouzdanost.''

            ''Brojke mi nisu bitne, ali isto tako sam i veoma, veoma ponosan. Tamo su najposebniji vozači u svetu F1, dovoljno sam star da to shvatim.''

            ''Sećam se kada sam bio malo dete i gledao F1 i Michaela je bio sa Ferrarijem, dominirao F1 i imao veoma jak bolid i jak timski duh mnogo godina.''

            ''Neke stvari koje je uspeo da postigne su jednako veoma posebne, ne samo za mene već i za ceo tim. Bili su posebni godinama i teško je ponoviti sezonu poput te.''


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Brawn: RB ce zadrzati formu i u 2014.


              Mercedesov Brawn brine da će se Red Bullova dominacija nastaviti i u 2014.


              Mercedes misli da je sada postoje jasni znaci upozorenja da ce se deo Red Bullove trenutne dominacije preneti i u 2014.

              Iako novi propisi koji stupaju na snagu sledeće godine nude novu priliku Red Bullovim rivalima, Mercedes smatra da koraci koje je napravio šampionski tim poslednjih nekoliko meseci sugeriše na to da prednost koju imaju neće potpuno nestati početkom iduće sezone.

              Konkretno, Brawn misli da je Red Bull napravio velike uspehe u shvatanju aerodinamičke efikasnosti kako bi poboljšao svoju brzinu na pravcima, oblast gde su ranije u prošlosti bili slabi.

              ''Neke performanse koje sam primetio da su stekli u drugoj polovini godine izgledaju kao performanse koje će prevesti u sledeću godinu,'' rekao je Brawn za Autosport.

              ''Oni odjednom imaju bolid koji je nekada na samom vrhu hvatanja brzine, a to nikada ovih godina nisu imali.''

              ''Uspeli su da promene neki otpor bolida, tako da bolid uspeva da funkcioniše na glavnim oblastima staze, ukoliko to prenesu i u sledeću godinu biće veoma izazovno.''

              ''To je nova stvar na mnogo načina (u 2014.), ali mislim da se stvari ne zaboravljaju. Tako da će se stvari koje su modifikovali na ovogodišnjem bolidu primenjivati za sledeću godinu.''

              Red Bullov šef Christian Horner kaže da su koraci koje je njegov tim napravio u drugoj polovini godine neće puno računati po pitanju izazova u 2014., ali da će se svaki napredak koji se od sada napravi biti od pomoći za sledeću godinu.

              ''Dok su šampionski poslovi gotovi za ovu godinu, šta god da postignemo samo može biti korist za sledeću,'' rekao je.

              ''Naš potpuni foku u Milton Keynesu je na izazovu za 2014., ali još uvek ima puno toga što možemo naučiti (iz trenutnog bolida).''

              ''Ostali timovi su takođe uključeni u borbu za drugo mesto u šampionatu. Mi smo van toga i bićemo u mogućnosti da fokus prebacimo na 2014.''


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Rekorder Chilton verovatno ostaje u Marussiji


                Max Chilton je rekao da će verovatno ostati u Marussiji i 2014. godine


                Tim je poznat po stalnom menjanju svojih sponzorisanih vozača, ali Britanac Chilton misli da će ostati i drugu sezonu.

                Možda je razlog tome njegova konstantnost. U Abu Dhabiju, 22-godišnjak je srušio rekord Tiaga Monteira iz 2005. i zabeležio 17. uzastopni završetak u sezoni.

                Međutim, manje primetna je Chiltonova brzina.

                "Mog timskog kolegu Julesa sam u kvalifikacijama pobedio samo jednom, ali u trkama sam bio bolji nekoliko puta, posebno od avgustovskog odmora. Naredne godine ću verovatno ostati u Marussiji, ali naravno, moram prvo da potpišem ugovor."


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Kimi vec zali zbog povratka u Ferrari?


                  Prema Christianu Danneru, Kimi Raikkkonen možda već žali zbog povratka u Ferrari naredne godine


                  Nakon finčevog posebno lošeg vikenda u Abu Dhabiju, Christian Danner, bivši vozač, misli da Raikkkonenu ne smeta samo njegova situaciju u Lotusu, već i prelazak u Ferrari.

                  "Kimiju smeta što ga njegov menadžer ponovo šalje u Ferrari," rekao je za Bild. "Vidi da je Alonsova najbolja vožnja za 'zlatni ananas' trenutno daleko od pobede."

                  Danner misli i da se Raikkonen ne raduje okruženju u Ferrariju.

                  "Lotus mu je dao svu slobodu koju želi, i sada veoma jasno - i bolji automobil takođe. Šta će raditi kada mu Luca di Montezemolo kaže da ide na previše zabava?"

                  Dannerovi komentari su interesantni, ali u svetlu Lotusovih finansijskih problema, povratak u Ferrari je verovatno dobar potez Raikkonena, posebno sa predviđanjima da će 2014. dominirati motori.

                  Izveštaji takođe sumnjaju u legitimitet Lotusovog novog spozora Quantuma, koji je pre par meseci obećao da će kupiti 35% tima, ali još uvek nije dao ni evro.

                  Bild takođe tvrdi da je šef Quantuma, Mansoor Ijaz, često stajao iza sumnjivih dogovora koji na kraju nisu bili ostvareni.

                  A Livio Oricchio, dopisnik za brazilske O Estado de S. Paulo novine, kaže da je Ijaz čak bio na sudu prošle godine zbog nevraćanja ogromnih kredita.

                  Der Spiegel magazin kaže da je moguća opcija i da Bernie Ecclestone usmeri Lotusovu zvaničnu novčanu nagradu direktno na račun šampiona iz 2007.

                  Timo Glock je bio vozač sa platom u Marussiji do kraja 2012, kada je izgubio svoje mesto od strane 'plaćenog vozača'. Sada vozi u DTM-u i takođe je vozač sa platom.

                  Kada je upitan o Raikkonenovim pretnjama da će da štrajkuje zbog neplaćenih obaveza, Glock je rekao: "To pokazuje šta se stvarno dešava u Formuli 1."

                  "Sport mora ozbiljno da razmisli ukoliko želi da se održi u životu. Osim Ferrarija i Mercedesa, svi imaju probleme. Moraju da razmisle da li je pravedno da vozači ne budu plaćeni."

                  U međuvremenu, Ferrari je zadovoljan svojom postavom za 2014.

                  "Kimi je odjednom i neočekivano postao dostupan tokom leta. Morali smo da iskoristimo šansu," rekao je Stefano Domenicali.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Vettel porucuje Newey da ne odlazi


                    Seb je poručio dizajneru svojih dominantnih automobila, Adranu Neweyu, da zaboravi na dizajniranje takmičarskih jahti


                    Pre sastanka za Sir Benom Ainsliem u Abu Dhabiju prošlog vikenda, Britanac Newey je priznao da je zainteresovan za američki kup.

                    "Ne mogu da ga zamislim u tom poslu," rekao je novi četvorostruki šampion.

                    "Nikada ga nisam video da ide na plovidbu - on voli vožnju i puno se zabavlja dok to radi. Ukoliko ode, uvek će se vraćati sa velikim opekotinama od sunca, što nije u redu," nasmejao se Vettel.

                    Vettel se možda našalio ali stvar je ozbiljna - Newey igra ključnu ulogu u uspehu Red Bulla.

                    "Možda jednog dana," odgovorio je Newey kada je upitan o američkom kupu, "ali ne u bliskoj budućnosti."

                    On je rekao i da bi nova pravila mogla da promene poredak 2014.

                    Ali Dr Helmut Marko ima poverenja.

                    "Mi imamo Adriana Neweya! Kad god se pravila promene, njegov automobil je nepobediv."


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Raikkonen u Austinu vozi za Sauber?


                      Veliko pitanje pre VN Amerike jeste da li će Kimi Raikkonen voziti za Lotus?



                      Lotus je posle VN Abu Dabija kazao da su odnosi izmedju njega i Kimija Raikkonena sve bolji i tako otklonili sumnje da će se Finac pojaviti na sledećoj trci u Ostinu.

                      Ipak, njegov sunarodnik Mika Salo nije siguarn da je sve u najboljem redu.
                      "Hajde da vidimo da li će se Kimi pojaviti u Ostinu. To je možda i najvažnija stvar. Postoje odredjene priče da Raikkonen možda može voziti za Sauber na ovoj trci", kazao je Salo.
                      Ova vest je potpuno nova a sve je verovatnije da će Nico Hulkenberg zameniti Finca u Lotusu naredne godine.
                      "Za sada sve je to trač. Kimi voli da vozi, ali okruženje u timu mu više ne odgovara. Sa druge strane Sauberu nedostaje novca a oni takodje nisu uspeli da isplate Hulkenberga", dodao je Salo.

                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Pirelli ostaje u F1 jos 3 godine?


                        Italijanski dobavljač sprema se da produži ugovor na još tri sezone.



                        Ranije se verovalo da je ugovor izmedju Pirellija i Formule 1 potpisan na pet godina, ali Auto Motor und Sport prenosi da sporna dužina dogovora zbog pravnih propisa oko neuspelog tendera.

                        "Mi smo tražili ugovor na tri godine. Trenutno smo u poslednjoj fazi pregovora", kazao je prvi čovek Pirellija Marco Tronchetti Provera.

                        Ranije i Provera i Hembery kazali su da bi italijanski proizvodjač mogao na napusti šampionat jer su pojedini timovi odbijali da učestvuju u testiranju pneumatika.
                        "U novom ugovoru postoji klauzula gde možemo testirati gume sa bolidom iz 2013. godine na bilo kojoj stazi i u bilo koje vreme", dodao je Provera.
                        Pirelli bi trebalo da odradi predsezonske testove u Bahreinu, koji su zakazani za decembar i januar.

                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Rosberg: Naredna godina bice dobra prilika za sve


                          Nico Rosberg uveren je da Mercedes može da prekine dominaciju Red Bulla.



                          Sebastian Vettel je na pojedinim trkama bio dve sekunde brži po krugu od ostalih vozača, ali Nico Rosberg veruje da sledeće godine on i njegov tim mogu da zaustave Red Bull.

                          "Prvo mislim da Vettel nije dve sekunde brži po krugu, već mnogo manje od toga. Verujem da sledeća godina može biti dobra prilika za sve jer se kreće od nule", kazao je Rosberg.
                          Zbog velikih promena naredne sezone, agregati bi mogli da imaju veliku ulogu na samom početku. Takodje i pouzdanost može biti ključan faktor jer će se u bolidima nalaziti puno novih sistema.
                          "Ko želi da pobedi naredne sezone mora da ima pouzdan bolid. Pošto je potrošnja goriva ograničena, motor mora biti snažan i efikasan. Prvih nekoliko trka biće veoma značajne i mislim da ko se tu najbolje snadje on će imati prednost do kraja šampionata", kazao je šef tima Ferrarija Stefano Domenicali.

                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Nigel Stepnev tvrdi da je ferrari iz 2007. bio nelegalan?


                            Ovaj Britanac obratio se javnosti posle skandala o špijuniranju 2007. godine.



                            Stepney je zbog ove afere izgubio posao a tim McLarena kažnjen je sa 100 miliona dolara zbog posedovanja tehničkih informacija o Ferrariju. On veruje da je bolid Ferrarija koji je debitovao na VN Australije bio nelegalan jer je imao pokretn pod a zadnje krilo nije bilo u skladu sa propisima.

                            Tada je bilo dokazano da pod italijanskog tima nelegalno, ali McLaren nije uputio zvaničan protest.
                            "Odlučili smo se da ne uložimo žalbu na rezultat VN Australije, jer je očigledno da je Ferrari stekao prednost na nedozvoljen način", kazao je Ron Dennis posle trke 2007. godine.

                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Newey priznao da je morao da uspori razvoj novog bolida


                              Tehnički direktor Red Bulla priznao je da je morao da uspori razvoj novog bolida jer je previše pažnje posvećivao trenutnoj sezoni.



                              Sebastian Vettel i Red Bull su već osigurali novu titulu šampiona, što je značilo da tim može da prebaci sav svoj fokus na narednu sezonu. Dominacija ovog tima posle letnje pauze imala je za posledicu to da zaostanu u razvoju na bolidu za 2014. godinu.

                              "Što se tiče razvoja u ovoj sezoni, mislim da smo tu uložili mnogo više od ostalih timova. Ferrari nas je dosta ugrožavao na početku sezone dok je kasnije to činio Merecdes. Zbog toga smo se mi jako trudili, pa smo tako morali da usporimo razvoj novog bolida. Svi misle da smo mogli da ranije to da učinimo i da prebacimo resurse na novi bolid, ali mi smo se odlučili da to uradimo kada sve bude završeno", kazao je Newey.
                              On je dodao da će se neki delovi sa ovogodišnjeg bolida prebaciti na novi bolid. Takodje, Newey je potvrdio da su se sada svi u Red Bullu okrenuli novom šampionatu.

                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Valsecchi se nada trkackom mestu naredne sezone


                                GP2 šampion iz 2012. godine je od ove sezone treći vozač Lotusa.



                                Davide Valsecchi je pored putovanja na trkama i nadgledanja Lotus tima imao prilike da se nadje u bolidu na nekim promotivnim vožnjama kao i da učestvovao na testu mladih vozača. I pored toga što nije vozio ove sezone, Valsecchi se nada da može da prikaže dobre performanse u Formuli 1.

                                "Imam male šanse da se nadjem u Formuli 1 kao trkački vozač, ali se ipak nadam. Tim traži zamenu za Raikkonena i ja sam spreman. Osvojio sam GP2 šampionat i mislim da zaslužujem mesto na gridu. Takodje po meni istu šansu zaslužuje i Kevin Magnussen. Za mene ovo je bila dobra godina jer sam dobio priliku da učim u najboljem timu", kazao je Valsecchi.
                                On je priznao da je bio frustriran činjenicom da šampioni GP2 serije ne mogu da nadju mesto u karavanu, dok vozači koji su bili niže plasirani u ovoj seriji uspeli su da to učine.
                                "Mislim da je sramota kada šampion GP2 serije ne nadje mesto u Formuli 1. Nadam se da Leimer može da uspe. Gutierrez i Chilton su imali mnogo sreće što su pronašli angažman", dodao je Valsecchi.

                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X