F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Sledeci bolid Red Bulla je poslednji u karijeri Adriana Neweya?


    Adrian Newey potvrdio je da će i naredne godine raditi na razvoju Red Bullovog bolida.



    Tokom vikenda na VN Kanade, Red Bull objavio je da će njihov tehnički direktor Adrian Newey i naredne godine ostati sa timom. Kao što je poznato za njegove usluge najviše je bio zainteresovan Ferrari.

    Sa druge strane ovaj Britanac potvrdio je da je razočaran novim pravilima koja su dosta ograničila razvoj novih bolida.

    "Imam 55 godina i još nisam spreman da napustim ovaj sport. Za sada ostaću ovde još malo i videću šta sve može da se desi. Ostajem posvećen radu u Red Bullu i dizajnu bolida za 2015. godinu gde ću imati više ulogu savetnika i biću na raspolaganju mojim kolegama za svaku pomoć i asistenciju. Tada ću odlučiti šta želim da radim u budućnosti." kazao je Newey.







    Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/sledeci-bolid-red-bulla-je-poslednji-u-karijeri-adriana-neweya
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      McLaren zeli da Button ostane u timu


      Eric Boullier izjavio je tokom vikenda u Montrealu da je Jenson Button u njihovima planovima za narednu sezonu.



      Svima je poznato da novi partner McLarena, japanski proizvođač Honda želi da naredne sezone u tim Rona Dennisa dovede neko zvučno ime a na spisku su Fernando Alonso, Sebastian Vettel i Lewis Hamilton. Sa druge strane Jenson Button ugovor sa McLarenom koji ističe na kraju ove sezone.

      Na pitanje novinara da li je tim ponudio ugovor iskusnom Britancu, Eric Boullier je odgovorio: "Ah, ne. Za sada nismo napravili neki napredak u daljim pregovorima. Oba strane žele da idalje sarađuju ali još nije vreme za konačan dogovor. Ja bih voleo kada dođe vreme da razgovaram sa njim i da se dogovorimo o nastavku saradnje." izjavio je šef tima.






      Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/mclaren-zeli-da-button-ostane-u-timu
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Massa i Perez se medjusobno optuzuju


        Felipe Massa i Sergio Perez imali su težak udes u finišu trke za VN Kanade.



        Brazilac se već u ponedeljak u ranim jutarnjim časovima obratio medijima i dao svoje viđenje o udesu u kome su oba vozača završila u zaštitnoj ogradi.

        "Pre nekoliko godina uvedeno je pravilo da vozač ispred ima pravo na jedan manevar sa ciljem kako bi odbranio svoju poziciju. Perez je u Kanadi skrenuo i udario u mene. Mislim da ga je FIA preblago kaznila. On je opasan vozač na stazi. Ja sam mogao kasnije da udarim u Sebastiana Vettela." izjavio je Massa.
        Zbog ovog incidenta Perez je za trku u Austriji kažnjen pomeranjem za pet mesta na startu. Na svu sreću oba vozača izašla su nepovređena iz ovog udesa.
        "Pričao sam sa njim u medicinskom centru. Bio sam veoma razočaran. Rekao sam mu da mora da nauči neke stvari. Želeo sam da se on stavi u moju poziciju, jer sam ja imao težak udes i mislio sam da ću imati neke posledice. Njemu nije prvi put da napravi incident na kočenju. Uradio je to nekoliko puta. Nije mi ništa rekao samo se okrenuo i otišao." dodao je Brazilac.
        Sa druge strane Sergio Perez krivicu o udesu prebacije na vozača Williamsa.
        "Veoma sam razočaran jer nisam uspeo da materijalizujem ovako dobru poziciju na stazi. Pre incidenta pratio sam istu liniju kao što je to uradio i Sebastian Vettel, kada sam dobio udarac od pozadi. On je imao puno prostora sa leve strane i mogao je da napravi čist manevar ali ne razumem zašto se on zabio u mene." kazao je Perez.
        "Gledao sam nekoliko vrsta snimaka ovog incidenta i mogu samo da potvrdim da se Felipe zakucao u moj zadnji kraj bolida. Jedino mi pada na pamet da je on u poslednjem trenutku promenio mišljenje i želeo da ostane na trkačkoj liniji." dodao je Meksikanac.






        Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/massa-i-perez-medusobno-se-optuzuju-za-krivicu-na-trci-u-kanadi



        P.S. po meni....Perez kriv 100%
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Mattiacci: Ljuti smo na sebe


          Ferrari na trci za VN Kanade nije prikazao onakve performanse kakve su se očelivale.



          Italijanski tim je dugo najavljivao da će za trku u Kanadi doneti novi veliki paket sa unapređenjima, koji bi u nekoj meri mogao da odluči dalji tok razvoja ovogodišnjeg bolida.
          No, ni Marco Mattiacchi nije bio zadovoljan učinkom sa ovog vikenda.
          "Mi smo svi ljuti na sami sebe, ali nemamo nameru da odustanemo. Staza u Kanadi nam nije odgovarala, što je dalo priliku ostalima da zabeleže što više poena. Imali smo loše kvalifikacije u kojima smo zabeležili veoma niske pozicije" kazao je Mattiacchi.
          "Pozitivna strana ove situacije je ta što svi želimo da napredujemo. Kimi i Fernando daju sve od sebe i ukazuju na probleme i načine kako oni trebaju da se reše. Neki od novih delova koji smo doneli u Kandi pokazali su dobre rezultate dok ćemo sa ostalima nastaviti sa daljim razvojem."
          "Jasno je da smo napredovali od početka godine, ali mi naše korake moramo da upoređujemo sa rivalima. Ferrari ima poseban pristup baziran na nekoliko razlučitih stvari a to su: Predsednik Luca di Montezemolo, James Allison, Fernando Alonso, Kimi Raikkonen i grupa inteligentnih inženjera. Imamo već isplaniran razvojni program što znači da ćemo na svakoj trci imati dosta novih delova." izjavio je šef Ferrarijevog tima.







          Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/mattiacchi-ljuti-smo-na-sami-sebe
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            McLaren i Red Bull resili spor oko Dana Fallowsa


            Ron Dennis i Christian Horner konačno su rešili status Dana Fallowsa.



            Još ranije prvi čovek McLarena izjavio je da će tim Red Bulla pozvati na sud, pošto je McLaren potpisao ugovor sa aerodinamičarem Danom Fallowsom koji je u međuvremenu promenio mišljenje i izjavio da želi da ostane sa šampionskim timom.

            Pošto je i Adrian Newey objavio da želi da ostane u timu iz Milton Kinsa, Red Bull ima nameru da zadrži okosnicu svojih inženjera.
            Prema poslednjim navodima, ova dva tima su postigla dogovor koji nije zasnovan na finansijskoj bazi, već da će Red Bull ranije osloboditi ugovora Petera Prodromoua koji će iz Vokinga preći u Milton Kins dok će McLaren odustati od Dana Fallowsa.
            "Ron i Christian imali su zajednički razgovor gde su rešili neka brojna pitanja. Kako je Christian kazao rukovanje sa Ronom je i više nego dovoljno." izjavio je izvor iz McLarena.







            Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/mclaren-i-red-bull-resili-spor-oko-dana-fallowsa
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Raikkonen: Veoma tesko razumemo sta se desava sa bolidom


              Finac je tokom vikenda u Kanadi imao velikih probelma sa balansom bolida.



              Kimi Raikkonen izjavio je posle trke u Montrealu da ponekad veoma teško razume šta se dešava sa bolidom.
              "Veoma mi je teško da razumem bolid. Dosta je nepredvidljiv. U jednom krugu F14T mi zadaje dosta muka da bi par krugova kasnije gume počele da rade bolje. Ne znam koji su razlozi za to. Na kraju trka može da ispadne i dobra. Moramo da istražimo ove stvari. Imamo potencijala ali moramo naći načina kako bi izvukli maksimum iz njega." izjavio je Raikkonen.







              Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/raikkonen-veoma-tesko-razumemo-sta-se-desava-sa-bolidom
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Hamilton: Bicu puno bolji na narednoj trci


                Po prvi put ove sezone na trci oba bolida Mercedesa imala su tehničkih problema.



                Sve do trke u Kanadi vozači Mercedesa su imali znatno manjih problema od ostatka grida u afektu pouzdanosti bolida. Ipak, na stazi u Montrealu, oba bolida nemačkog tima zadesio je kvar na kinetičkom sistemu za povraćaj energije, pa je samo Nico Rosberg uspeo da prođe kroz cilj.

                Pored ovog Lewis Hamilton imao je i problema sa otkazivanjem kočnica.
                "Pre ovih problema imao sam šansu da pobedim u trci, ali odjednom sve se brzo raspalo. Sada moram da na narednoj trci sebi olakšam posao. U planu mi je da puno treniram, provešću puno vremena u simulatoru gde ću pokušati da sa timom što bolje razumem problem. Momci u fabrici već rade analizu i nadam se da su ostvarili napredak." kazao je Hamilton.
                "Ja sam njima rekao da tada nismo imali onakav dan kakav smo želeli da imamo, pa zbog toga moramo da se vratimo korak unazad i popravimo grešku. Moramo da nastavio sa daljim radom kako bi iz ove situacije izašli jači." dodao je on.







                Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/hamilton-bicu-puno-bolji-na-narednoj-trci
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  F1 izbacuje Bahrein iz testova


                  Bahrein više neće biti deo predsezonskih testiranja


                  Ove godine su timovi proveli osam dana u Bahreinu pre odlaska na prvu trku sezone, kako bi po toplom vremenu probali nove bolide i nove elektropogonske sisteme.

                  Ali, pošto se uveliko radi na tome da se podhitno smanje troškovi Formule 1, Speed Week piše da se timovi neće vraćati u Bahrein pred početak 2015. sezone.

                  To podržava i Pirelli.

                  „Bahrein je mnogo udaljeniji od svega, nego Španija“, rekao je Paul Hembery: „Tako da je testiranje mnogo skuplje.“

                  „Bahrein je noćna mora za logistiku. Ako imate neki problem, treba vam mnogo više vremena da dopremite nove delove. Šest sati letenja, umesto dva.“

                  Speed Weekov novinar, Mathias Brunner, tvrdi da su se šefovi timova složili sa tim predlogom u Kanadi i da će se predsezonski testovi, sledeće godine, održavati samo u Španiji.

                  Još uvek nisu potvrdjeni datumi, ali će test najverovatnije započeti u Jerezu, a završiti sa dva testa u Barceloni.

                  Takodje se navodi da će se, zbog smanjenja troškova, opet ukinuti sezonski testovi, iako su tek uvedeni u Formulu 1.

                  Brunner kaže: „To (zabrana sezonskih testiranja) još uvek nije sigurno. Neki šefovi timova žele minimum dva sezonska testa u toku sezone.“







                  Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7155
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Ricciardo produzio ugovor?


                    Sudeći po nemačkom Bildu, Daniel Ricciardo će definitivno biti za volanom Red Bulla i 2015.


                    Dopisnici Ralf Bach i Bianca Garloff, tvrde da je šampionski tim u Kanadi iskoristio opciju u ugovoru iskusnog novajlije. 24-godišnjak je došao do prve pobede u karijeri u Montrealu a produženje ugovora za 2015. moglo bi zvanično biti objavljeno na sledećoj trci u Austriji, domaćoj za Red Bull.

                    Australijski Financial Review, procenio je Ricciardovu osovnu platu na 3.65 miliona dolara ove godine, sa bonusom za pobede između 1 i 2 miliona, po pobedi. Bach i Garloff takođe tvrde da je Red Bullov dugovoročni cilj da zadrži Ricciarda pored aktuelnog šampiona Sebastiana Vettela bar do 2018.

                    Taj plan bi, međutim, mogao da naiđe na prepreku. Nemac se muči za volanom RB10 bolida ove godine – i Dr Helmut Marko je to priznao – i nakon četiri uzastopne titule, gledanje u zadnje krilo dominantnih Mercedesa nije baš razlog za motivaciju. Nemački izvor citirao je Sebastiana, nakon završetka trke u Kanadi: „Žao mi je što to kažem, ali naš krastavac jednostavno ne ide nikuda na pravcima.“

                    Takođe je navodno kritikovao Red Bullovu strategiju u nedelju, nakon što je ostao zaglavljen iza Force Indije Nica Hulkenberga.
                    „Čekao sam neki pametni strateški potez od strane tima, ali on nije došao.“


                    Vettel je moguće takođe alarmiran delimičnim povlačenjem Adriana Neweya. Kada je upitan o Neweyevim planovima, Vettel se osvrnuo na svoj postojeći ugovor, a onda dodao: „Ukoliko me sada pitate o budućnosti, gledam kratkoročno.“

                    Newey je navodno pokušao da ublaži Vettelove strahove, govoreći: „Ukoliko mojim kolegama zatreba savet i pomoć, ja ću uvek biti tu za njih. Za Sebastiana takođe. Ne gubi me.“

                    Marko je rekao da razume Vettelove znace frustracije, uključujući i nazivanje RB10 krastravcem.
                    „Ukoliko ne damo Sebu automobil sposoban za pobede, ne možemo biti ljuti što je razočaran.“








                    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7158
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      I Cowell rekao "ne" Ferrariju


                      Kako tvrdi Flavio Briatore, Ferrari plaća skupu cenu svoje geografske lokacije


                      Prošlog meseca, bivši šef Benettona i Renaulta, Briatore, rekao je da bi slavni tim iz Maranella trebalo da razmisli o premeštanju u UK.
                      „Po mom mišljenju, Ferrari mora da ima bazu u UK-u, gde je koncentrisana sva F1 tehnologija. Teško je stvoriti efikasan tim u Maranellu i regrutovati te britanske inženjere.“

                      Nakon toga, veruje se da je Ferrari punudio 30 miliona dolara godišnje Adrianu Neweyu iz Red Bulla. On ih je odbio. A italijanski Autosprint sada izveštava da je još jedan Britanac takođe rekao 'ne' prelasku u Maranello – šef odseka za motore dominantnog Mercedesa, Andy Cowell.

                      Nakon VN Kanade, Briatore je izjavio...

                      „Ferrari plaća cenu svoje lokacije – Maranello definitivno nije centar (F1) sveta, to je Engleska. Mislim da Ferrariju treba veliko restrukturiranje tima. Pogrešni ljudi? Ne, to je pitanje organizacije. Mi tačno znamo ko su najbolji i teško je dovesti ih u Italiju.“







                      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7166
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Stefan GP-Treca sreca


                        Tri tima pokušavaju da udju u Formulu 1 od 2015. godine


                        Formula 1 je u krizi. Najmanje pet, od jedanaest timova ima ozbiljne finansijske probleme i postavlja se pitanje da li će se oni naći na gridu sledeće godine.

                        Kako bi popunili grid za sledeću godinu, FIA je otvorila konkurs za još tri nova tima, a do kraja ferbruara će se znati koji će timovi ući u F1.

                        Do sada, za ta mesta su se prijavili američki Haas Racing tim, neimenovani tim bivšeg šefa HRT-a Colina Kollesa i srpski Stefan GP tim.

                        Najinteresantniji je svakako Haas Racing tim koji je u vlasništvu Genea Haasa. On je veoma poznat u NASCAR seriji gde vodi tim i veoma dobro zna šta je potrebno za ulazak u svet najbržeg cirkusa. On nije samo najveći proizvodjač CNC mašina već poseduje i vazdušni tunel u Konkordu, Severna Karolina, koji je jedan od najbolji aerotunela na svetu. Haas bi ušao u svet Formule 1 2015. godine sa svojim timom – Haas Racingom čije bi bolide, u početku, dizajnirala Dallara, a motore i menjače bi kupovali od Ferrarija. Pošto Haas voli da upravlja timom iz pozadine, ulogu vodje tima bi dobio bivši Red Bullov menadžer, Guenter Steiner.

                        Trocifrena milionska cifra se pominje kao garantovani budžet ovog tima sa najsavremenijom opremom u Severnoj Karolini. To je garancija da se neće desiti ono što se desilo sa USF1 i Stefan GP timom 2010. godine.

                        Colin Kolles je u periodu od 2005. do 2009. godine vodio timove: Midland, Spyker i Force Indiu, a onda je prešao na čelo HRT tima. Još uvek je veoma aktivan u DTM i LeMans seriji.

                        Stefan GP se se dva puta prijavljivao za licencu, 2010. i 2011. godine, ali je nije dobio. Srpski biznismen, Zoran Jovanović je navodno kupio Toyotin F1 tim, nakon njihovog povlačenja iz sporta 2009. ali nikada nije ušao u Formulu 1.

                        Koliko je ovo istina, potvrdio je i Bernie Ecclestone koji je izjavio da F1 pregovara sa dva ozbiljna kandidata za mesto na gridu Formule 1 od 2015. godine, i da oba kandidata nisu proizvodjači automobila.








                        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=6337
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Opada gledanost Formule 1


                          Dok opada gledanost Formule 1, Ecclestone veruje da će ljudi da se vrate pred TV ekrane


                          U španskoj Marci, dopisnik Miguel Sanz, tvrdi da najviše zabrinjavaju podaci koji stižu iz Latinske Amerike, gde je zabeležen pad gledanosti od čak 50 posto.

                          „U Italiji“, dodaje on: „gledanost zavisi od uspeha Ferrarija, a u prvih pet trka zabeležen je pad od 20 posto.“

                          Medjutim, ako bliže pogledamo Italiju, situacija je još gora.

                          Imajući u vidu samo VN Kanade, Sky i Rai su, samo u jednoj godini, izgubili oko 3.5 miliona gledalaca.

                          „Španija, koja uvek prati Fernanda Alonsa, zabeležila je pad od 15 posto“, rekao je Sanz.

                          Analiza je potvrdila da je pad gledanosti Formule 1 počeo sa dominacijom Sebastiana Vettela pre nekoliko godina, kada je gledanost sa 515 miliona gledalaca u 2011. godini, spala na 500 miliona u 2012.

                          Bernie Ecclestone i FOM su prošle godine utvrdili dalji pad od čak 50 miliona gledalaca, vezano sa nizom od devet pobeda Red Bullovog vozača.

                          Sanz kaže da glavna tržišta u Kini i Francuskoj nisu mnogo pomogla u ovoj situaciji, jer Kineska državna radio televizija CCTV je prestala da prenosi trke, a Francuska je prešla na plaćenu televiziju.

                          Nemačka je, navodno, prošle godine potvrdila pad od 10 posto, ali se taj pad nastavio sa još 3 posto u 2014., bez obzira na dominaciju domaćeg tima, Mercedesa, i lidera šampionata, Nica Rosberga.

                          Flavio Briatore smatra da su propisi krivi za to.

                          „Ono što sad imamo nije Formula 1. Formula 1 je nešto drugo“, tvrdi Briatore: „Vidi se da publika mnogo manje uživa, jer sad imamo bolide koji ne prave mnogo buke.“

                          „Imamo vozače koji štede gorivo, koji „lažno“ pretiču samo kada je njihovo zadnje krilo otvoreno. Vozače koji se više ponašaju kao računovodje, umesto da budu gladijatori“, kaže Briatore.

                          Bernie Ecclestone je od početka bio veoma kritičan prema novim V6 motorima i novoj F1 eri, ali nije zabrinut navedenim ciframa.

                          „Razgovarao sam sa ljudima iz RTL-a“, rekao je Bernie: „Ono kažu da su iznenadjeni da, bez obzira na to šta sve rade, gledanost i dalje opada.“

                          „Zašto? Zato što ljudi imaju samo toliko vremena. Oni koriste Facebook, Twitter ... postoji mnogo stvari koje ljudi mogu da prate.“

                          „Vi vidite da gledanost opada, ali će se oni (gledaoci) na kraju vratiti pred TV ekrane“, tvrdi Ecclestone.









                          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7167
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Ricciardo osvojio Bandini trofej


                            Ricciardo će primiti nagradu krajem avgusta u Italiji


                            Daniel Ricciardo je poslednji pobednik prestižne Trofeo Lorenzo Bandini nagrade.

                            Prethodni pobednici imaju uspešne i dugačke karijere, uključujući i šampione kao što su Michael Schumacher, Fernando Alonso, Kimi Raikkonen, Sebastian Vettel i Lewis Hamilton.

                            24-godišnji Australijanac je, na oduševljenje svih navijača, osvtvario svoju prvu pobedu na prethodno održanoj VN Kanade, i od početka ove sezone zadaje muke svom timskom kolegi, četvorostrukom svetskom šampionu, Sebastianu Vettelu.


                            On će ovu prestižnu nagradu primiti krajem avgusta u Brisighelli, u Italiji.

                            Brisighella je rodni grad pokojnog Bandinija, koji je poginuo tokom trke za VN Monaka 1967.godine.








                            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7156
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Bez usporavanja u Mercedesu


                              Mercedesova pobednička serija je prekinuta u Kanadi, ali timskih naređenja ipak neće biti


                              Za volanom W05 automobila, Nico Rosberg i Lewis Hamilton su i na Gilles Villeneuve stazi bili dominantni, ali obojicu su ih zadesili tehnički problemi tokom trke. Neki se pitaju da li bi se problemi dogodili, da je dvojac bio pod timskim naređenjima, kao Mika Hakkinen i David Coulthard u McLarenu 1998.

                              „Bolelo je tada,“ rekao je Coulthard, prisećajući se Melburna, gde je Hakkinen pobedio zbog dogovora pre trke, usled sumnjive pouzdanosti, „ali garantovalo je timu dvostruku pobedu.“

                              Coulthard, sada komentator za britanski BBC, pita se da li Montreal mogao dovesti do toga da Mercedes usvoji sličan pristup.
                              „Biće interesantno videti da li će to promeniti Mercedesov pristup u sličnoj situaciji, kada kasnije u sezoni pozdanost bude marginalna.“

                              Korist iz Mercedesovih problema u Montrealu izvukao je Red Bull, a Daniel Ricciardo je zabeležio svoju prvu pobedu.

                              „Na Red Bull Ringu ima dugih pravaca i uzbrdica. Pa ćemo jedino moći da pobedimo Mercedes ukoliko ponovo budu imali problema,“ rekao je Dr Helmut Marko.

                              U Kanadi su se Hamilton i Rosberg žestoko borili. Skoro su se udarili u prvoj krivini, a kasnije je Rosberg isekao šikanu dok se branio od Hamiltona. Sugeriše se da je Hamilton na kraju morao da se puvuče, jer je previše pritiskao nakon što su njegovi tehnički problemi počeli, dok je Rosberg prošao kroz nevolje sa više finesa.

                              „Lewis je imao problema sa kočnicama u isto vreme kad i Nico. Ali on (Hamilton) nije mogao dovoljno brzo da se prilagodi. Pa je odustao a Nico došao do kraja,“ rekao je Christian Danner, bivši vozač.

                              Niki Lauda se slaže: „Nico je vozio kao bog. Apsolutno klasa šampiona.“

                              Coulthard, međutim, nije siguran da li Hamiltona treba kriviti. „Ako ga tim ne kritikuje za uticaj u kvarovima u Melburnu i Montrealu, onda moramo pretpostaviti da nije učinio ništa pogrešno.“

                              A što se tiče timskih naredbi, Mercedes neće menjati svoju politiku. Wolff je citiran za La Presse.

                              „Možete reći da bi trebalo da nametnemo timske naredbe. Ali to nije naša filozofija. Oba vozača su savršena. Usporavanje je moglo da poboljša ishod, ali to nije ono što mi želimo i definitivno nije ono što publika želi.“








                              Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7159
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Smedley optuzuje Pereza


                                Raste tenzija izmedju Roba Smedleyja i Sergia Pereza


                                Williamsov inženjer, Rob Smedley, smatra da je Sergio Perez trebao da se povuče iz trke dok se nalazio na drugom mestu, jer je imao ozbiljne probleme na bolidu koji su kasnije i doveli do sudara sa Massom.

                                „Perez je kočio veoma, veoma rano. Ili je on krenuo ka levoj strani, ili je zbog problema sa kočnicama bolid sam krenuo u levo, ja to ne znam“, rekao je Smedley.

                                „On je tvrdio da mu ne rade zadnje kočnice, pa su mu rekli da nastavi ako može, ili da se vrati u pit, što mi je delovalo kao je*eno krajnji problem, da budem iskren.“

                                „Nije mi jasno zbog čega neko ostavlja bolid na stazi kada ima takvu vrstu problema?“

                                Smedley je zatim istakao da je Hamilton odustao od trke zbog sličnog problema.

                                „Lewis Hamilton je, zbog svog problema sa kočnicama, odustao od trke. To je momak koji se bori za titulu a odustao je.“

                                „Mogu da budem iskren i da kažem da je dobro što se i ovako završilo, jer je neko mogao da bude ozbiljno povredjen.“

                                Perez je, preko Force Indijinog sajta, poručio Smedleyju da je „u zabludi“.

                                „Nisam zadovoljan komentarima koji kažu da smo trebali da odustanemo od trke“, rekao je Perez: „Bolid je bio u prilično dobrom voznom stanju sa par podešavanja, a to smo i dokazali sve do momenta kada smo ispali iz trke.“

                                „I drugi bolidi na stazi su imali sličan problem i to mnogo duže od nas i završili su trku bez ikakvih problema.“

                                „Ako neko misli da može da zadržava dva Red Bulla iza sebe toliko dugo, kao što smo mi uradili, sa takozvanim „krajnjim“ problemom, onda su sigurno u zabludi.“







                                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7162
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X