F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Vozaci Lotusa imali dosta problema tokom trke


    Maldonado je zbog problema sa kočnicama bio dvanaesti, dok Grosjean jednostavno nije imao tempo.



    „Imali smo probleme sa kočnicama od samog početka i nisam mogao da se borim sa ljudima oko mene. U par navrata sam se našao među prvih deset, ali smo morali da čuvamo i gorivo i kočnice do kraja. Pozitivno je što smo završili trku i izvukli smo sve iz bolida. Dosta smo gubili u sporijim krivinama i moraćemo da radimo na tome“, rekao je Maldonado.

    „Imali smo nekoliko različitih problema tokom trke i mučili smo se sa performansama. Zbog svega toga je trka bila jako teška. Otišli smo ranije na prvi pit stop da montiramo meke gume, ali su se one jako brzo raspadale i to nam je zadavalo probleme do kraja trke“, izjavio je Grosjean.







    Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/vozaci-lotusa-imali-dosta-problema-tokom-trke
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Dve potpuno razlicite trke za Ferrarijeve vozace


      Dok je Alonso dobrom vožnjom došao do petog mesta, Raikkonen smatra da je mogao da bude i bolje plasiran da je ekipa imala bolji tajming kod pit stopova.



      „Tajming kod mog prvog pit stopa je bio loš. Gume su mi se bile raspale i izgubio sam pozicije. Juče smo pokušali da napravimo nešto drugačije sa kočnicama, ali mislim da nije bilo neke razlike. To danas nismo mogli da diramo zato što nam pravila zabranjuju, ali nije bilo velike razlike“, rekao je Raikkonen.
      „Mislim da smo slučajno završili trku ovako blizu lidera. Prvo je Perez usporavao grupu ispred nas, a oni su čini se koristili maksimalnu snagu tokom samo nekoliko krugova. Kada sam se na kraju probližio Massi, on je pojačao tempo i pobegao mi je. Isto je bilo i na početku trke sa Hamiltonom koji je bio mnogo brži. Ipak mislim da napredujemo, ali ne mogu da ocenim koliko se koji tim poboljšao“, izjavio je Alonso.






      Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/dve-potpuno-razlicite-trke-za-ferrarijeve-vozace
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Caterham eksperimentisao na trci u Austriji


        Kamui Kobayashi pokušao je da ovu trku izveze sa jednim zaustavljanjem u boksu.



        "Nisam imao dobar start, ali sam uspeo da se oporavim kada sam tokom trke obišao mog timskog kolegu i Bianchija. Počeo sam trku na super mekim gumama koje sam zamenio u 14. krugu. Prvobitan plan je bio da odradim samo dva pit stopa, ali kada smo videli da Bianchi ide na jedno zaustavljanje, onda smo morali i mi da promenimo taktiku. Pokušali smo da učinimo istu stvar ali nam nije uspelo." kazao je Kobayashi koji je zauzeo 16. mesto.

        "Imao samo veoma dobar start, pa sam u nastavku želeo da produžim svoj stint na mekim gumama sve do 28. kruga. Posle toga montirao sam super meke gume koje sam morao da zamenim u 43. krugu. Kasnije su me omele plave zastave pa tako nisam mogao da smanjim razliku za Chiltonom." dodao je Ericsson koji je kroz cilj prošao na 19. mestu.







        Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/caterham-eksperimentisao-na-trci-u-austriji
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Pomesana osecanja u Marussiji posle Austrije


          Vozači Marussije uspeli su da ovu trku završe ispred Caterhama.



          "Ovo nije bila laka trka za mene pošto sam pokušao da je završim samo sa jedim zaustavljanjem. Imao sam dobar start, pa se nisam mnogo značaja pridavao borbi za pozicije. Moj stint na mekim gumama potrajao je do 40. kruga. Od tada stvari su se dobro odvijale za mene, kada sam svoje rivale obišao na super mekim pneumaticima." izajvio je Jules Bianchi - 15. mesto.

          "Imali smo dobru strategiju i uspeo sam da iza sebe zadržim Ericssona a da se približim Kobayashiju. Zadovoljan sam 17. mestom i ovo je za mene bio pozitivan vikend." dodao je Bianchi.







          Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/pomesanja-osecanja-u-marussiji-posle-vn-austrije
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Sauber: Ovakvi rezultati nisu prihvatljivi


            Švajcarski tim nije uspeo da po prvi put ove sezone zabeleži poene.



            "Ovo nije bila zadovoljavajuća trka za nas. Napravili smo grešku tokom pit stopa, jer nije bio lepo pričvršćen osigurač na zadnjem desnom točku. Posle toga sam zbog ove situacije dobio kaznu stajanja od 10 sekundi. Kasnije su me uhvatile plave zastave što je dosta omelo moj tempo." kazao je Gutierrez - 19. mesto.

            "Iz vozačke perspektive ovo je bila dobra trka. Imao sam dobar start gde sam uspeo da zaradim dve pozicije. Sve do prvog pit stopa stvari su se odvijale po planu a onda sam od tima dobio poruku da bolid odmah zaustavim. Ipak, ta poruka nije bila upućena meni već Estebanu. Odmah sam nastavio trku ali već sam tada izgubio puno vremena." izjavio je Sutil - 13. mesto.






            Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/sauber-ovakvi-rezultati-nisu-prihvatljivi
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Toro Rosso: Nazalost nismo uspeli da pokazemo nas potencijal


              Oba vozača tima nisu uspela da završe trku.



              "Od početka trke mučio sam se sa gumama. Teško je voziti bolid kada vam blokiraju zadnje kočnice. Trudio sam se da trku izvezem do kraja ali nisam uspeo u tome. Mislim da je to prava šteta jer smo imali dobar aerodinamički paket." kazao je Vergne.

              "Razočaran sam učinkom a posebno mi je žao jer su svi sistemi dobro radili. Imali smo dobar tempo a i gume su bile na zadovoljavajućem nivou. U 26. krugu moja zadnja desna guma je pukla i zbog toga sam bio primoran da odustanem. Nisam siguran šta se tada desilo." dodao je Kvyat.






              Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/toro-rosso-nazalost-nismo-mogli-da-prikazemo-nas-potencijal
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Red Bull: Ne mozemo vise ovako


                Red Bull zahteva promene od Renaulta


                Nakon razočaravajuće trke za Renaultove motore u Austriji, gde su oba Toro Rooso bolida morala da odustanu od trke, zajedno sa aktuelnim svetskim šampionom, Sebastianom Vettelom, Red Bullov šef tima je zahtevao od Renaulta da što pre nešto promeni jer ne mogu ovako da nastave sezonu.

                „Frustrirajuće je da smo u ovakvoj situaciji“, rekao je Horner: „Mi smo imali puno uspeha sa Renaultom. Pobedili smo na svim trkama i osvojili sve šampionate sa njihovim motorima, ali situacija se trenutno ne popravlja.“

                „Ovo je neprihvatljivo, performanse su neprihvatljive i Renault mora nešto da promeni. Ne možemo da nastavimo ovako. To nije dobro za Renault i nije dobro za Red Bull. Moramo zajedno da radimo kao partneri, jer sledeće godine nećemo imati drugi motor u zadnjem delu bolida. Želimo da budemo konkurentni i želimo da budemo u prednjem delu grida, i zato ove stvari ne mogu i ne smeju da se dešavaju.“

                „Nešto mora da se promeni jer šta god da rade trenutno, to ne funkcioniše. To nije naš posao niti naša odgovornost. Mi smo krajnji korisnici i frustrirajuće je da krajnji proizvod nije onakav kakav bi trebalo da bude.“

                Renault je odmah odgovorio na ove kritike.

                „Mogu slobodno da kažem da je ovo bio težak vikend za nas“, rekao je Remi Taffin: „Došli smo na ovu stazu znajući da njene karakteristike neće odgovarati našem F1 motoru. Motor nije jak na pravcima, ali ima druge kvalitete, koje nismo mogli danas da prikažemo.“

                „Nažalost, iskusili smo neke probleme, koji su nas prikazali u negativnom svetlu. Tim je imao problema sa Sebastianovim bolidom zbog promene mapiranja na startu. Pogledaćemo zbog čega se to desilo jer je to timu oduzelo dosta važnih poena danas. Možda je problem u našem softveru, ali može da bude problem i sa opštim softverom, u svakom slučaju istražićemo u čemu je problem.“

                „Proćićemo sve sa Red Bullom i ostalim timovima, lepo ćemo sve pročešljati i vratićemo se jači u Silverstoneu.“







                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7210
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Ferrari mi je rekao da usporim nakon dva kruga


                  Finski vozač nije baš srećan sa nekim stvarima u timu...


                  Performanse Kimia Raikkonena u Austriji su bile sve samo ne dobre, ali ipak, pozadina izjave za medije je malo drugačija.

                  Finac je poznat da ne ćuti i da je vrlo direktan, ali neke stvari ipak treba čuti i znati - samo da se ne ponovi 2008.

                  Raikkonen kaže da je neprihvatljivo da mu Ferrari naredi da uspori i ohladi svoje kočnice nakon samo dva početna kruga na austrijskom Gran Priju.

                  Kimi je izržao još jednu frustrirajuću trku za volanom F14 T i ubeleživši samo jedan poen.

                  Kada mu je rečeno da treba da napravi dve desetinke razlike u odnosu na Buttona u srednjem stintu, Raikkonen je odgovorio - "dajte mi onda još snage!", ali kako kaže problemi su krenuli ranije od toga.

                  "Da imali smo pad snage, ali samo nakon dva kruga imao sam problema sa kočnicama i rečeno mi je da ih ohladim", kaže Raikkonen.

                  "Pokušao sam da se trkam sa momcima ispred i sa onima iza, i onda je to veoma teško kada vam kažu da usporite nakon dva kruga."

                  "Te dve stvari nisu trebale da se dogode, i mi to moramo da popravimo. Ne možemo da idemo u trku i da počnemo da usporavamo nakon dva kuga zbog takvih problema. Nismo dovoljno brzi da možemo da odustajemo tek tako, tako da tu ima još da se radi."

                  Raikkonena je takođe zbunila to što ga je Ferrari držao toliko dugo na stazi tokom prvog stinta, kada je bilo očigledno da gubi na perfomansama zbog guma.

                  Kada je bio treći, počele su neprilike sa super mekim gumama koje su već bile korišćene, i pao je iza Sergia Pereza - koji je tek trebao da ide u boks - i Nica Rosbega.

                  "Za mene to je bio veoma loš trenutak za pit stop. Moje gume nisu bile dobre i izgubio sam dva mmesta na ulaznom krugu. Trebalo je ranije da idem u boks, ali ne znam razlog zašto me tada nisu zvali u boks, i to me je očigledno koštalo nekoliko mesta."

                  "Sa brzinom koju sam imao bilo je jasno da ne mogu da povratim nijednu poziciju. Očigledno, to nije ništa valjalo."

                  Evidentno je da postoji neko neslaganje Kimija i njegovih inženjera. Da li je možda u pitanju i sam finčev odnos ili možda je Ferrari toliko nemoćan da ne zna gde će pre, pa za sada igra na Alonsa jer sledeće sezone ne bi smeli sebi da dopuste ovakvo izdanje sa performansama.

                  No, ostalo je još dosta trka do kraja i onda ćemo tek znati o čemu se radi...







                  Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7211
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Ferrari: Od sada je jedini prioritet sledeca sezona


                    Tim iz Maranella je priznao da je njihov zaostatak za Mercedesom nenadoknadiv do kraja godine i da se resursi sada preusmeravaju na bolid za 2015.



                    Razvoj F14T neće biti potpuno zaustavljen, a pošto se pravila sledeće godine neće bitnije menjati, ovogodišnji bolid će biti korišćen kao platforma za testiranje rešenja za sledeću sezonu.

                    “Zaostatak za Mercedesom je preveliki, izjavio je Fernando Alonso nakon trke u Austriji.
                    Španac je trku u kojoj su dominirali timovi sa Mercedesovim motorima završio na petom mestu i on je rekao da Ferrarijev agregat previše zaostaje što je nešto što ne može da se ispravi pre sledeće sezone.
                    Ipak, Alonso je optimističan po pitanju sledeće godine i veruje da Ferrari može da počne da smanjuje Mercedesovu prednost.
                    Glasine koje su se pojavile u španskim i nemačkim medijima kažu da je Pat Fry čak ponudio svoju ostavku nakon fijaska sa novim delovima u Kanadi, ali je ta informacija zvanično demantovana iz Maranella.
                    Razvoj bolida za 2015. je u rukama Jamesa Allisona, a iz Ferrarija je rečeno da se ekipa neće fokusirati prvenstveno na poboljšanje performansi motora, već i na druge oblasti.






                    Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/ferrari-od-sada-je-jedini-prioritet-sledeca-sezona
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Alonso: Vise bih voleo da nemam postovanja a vise titula


                      Spanac je ovom prilikom izrazio veliku želju za novim trofejima.


                      "Prošlo je puno godina. Tačno je da ponekad nađete utehu kada uvek prikažete konstantne i dobre performanse. Imam puno poštovanja od ostalih kolega, šefova timova i fanova za posao koji obavljam. Više bih voleo da nemam toliko poštovanja a da sam osvojio neke titule." izjavio je Alonso.
                      Ferrari je objavio da je napravio napredak na trci u Austriji što je potvrdio i šef tima Marco Mattiacchi: "Fernando nije mogao da napravi bolji rezultat. Uspeo je da održi dobar tempo tokom čitave trke i mi moramo da nastavimo sa daljim razvojem bolida. Sve u svemu smanjili smo razliku."







                      Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/alonso-vise-bih-voleo-da-nemam-postovanja-a-vise-titula
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Horner: Renaultove performanse nisu prihvatljive


                        Šef Red Bulla ovom prilikom priznao je da će njegov tim i naredne sezone koristiti francuske agregate.



                        Sebastian Vettel nije uspeo da završi trku za VN Austrije a u tome ga je sprečio električni kvar na bolidu koji je uzrokovala Renaultova V6 jedinica.

                        "Pouzdanost njihovih agregata nije prihvatljiva kao i performanse. Mislim da trebaju da se izvrše neke promene u Renaultu. Ako se ovako nastavi to neće biti dobro za obe strane." kazao je Christian Horner.
                        Rob White, izvršni direktor francuske kompanije, priznao je da razume prvog čoveka Red Bullovog tima.

                        "Nezadovoljstvo koje Christian oseća je zbog loših rezultata tima, kao i zbog našeg motora koji ne radi na svom maksimumu. Mi znamo šta se od nas očekuje i svi zajedno moramo još više da radimo kako bi rešili probleme."

                        Horner je ovom prilikom izjavio da će njegov tim koristiti Renaultove agregate i naredne sezone.

                        "Mi moramo da nastavimo rad kao partneri. U našim bolidima neće se naći neki drugi motor, ali mi želimo da budemo konkurentni i na samom vrhu." dodao je on.






                        Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/horner-renaultove-performanse-nisu-prihvatljive
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Mallya zadovoljan Perezovom reakcijom


                          Vijay Mallya zadovoljan je načinom na koji je Sergio Perez izvezao trku u Austriji.



                          Meksikanac je neslavno okončao trku u Kanadi jer je imao težak incident sa Felipeom Massom kada su obojica morali da odu u medicinski centar na dalje preglede. Ipak, vlasnik tima bio je prezadovoljan Perezovom vožnjom na Red Bull Ringu.

                          "Veoma sam impresioniran. Takođe je postavio najbrži krug. To pokazuje njegov talenat. Veoma je dobro reagovao na sva dešavanja posle udesa i mislim da je nezasluženo kažnjen. On je u prvom krugu obišao pet bolida i tako anulirao kaznu što je za svaku pohvalu." kazao je Mallya.







                          Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/mallya-zadovoljan-perezovom-reakcijom
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Ecclestone nece zaustaviti timove koji zele da napuste F1


                            U poslednjih nekoliko meseci puno se pričalo da bi pojedini timovi mogli da napuste Formulu 1.



                            Prema nekim navodima najbliži izlasku iz šampionata su Caterham i Sauber koji u ovoj sezoni nisu uspeli da zabeleže poene. Ipak, da je i neki drugi tim u pitanju Bernie Ecclestone rekao je da neće imati problema ukoliko se ovakav scenario dogodi.

                            "U stvari, ja bih bio srećan. To vam je kao partija pokera. Vi ne znate kakve karte imaju protivnički igrači. Vi ne bi trebalo da budete u ovom poslu ako ne možete da ga priuštite." kazao je Ecclestone.
                            Prvi čovek Formule 1 dao je svoj komentar na neka sportska pravila kao što je bio problematičan izlaz iz osme krivine na stazi Red Bull Ring.
                            "Imamo puno pravila koja su nepotrebna. Kada vožač pređe preko bele linije odmah ga čeka kazna. To je pogrešno. Vozači žele trkanje tako da trebamo da ih pustimo da to i rade. Sudije trebaju da ostanu zaključane u sobi i tek da posle trke donose odluke o eventualnim kaznama."







                            Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/ecclestone-nece-zaustaviti-timove-koji-zele-da-odu-iz-f1
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Posvadjali se Mattiacci i Fry!


                              Fry ponudio ostavku, Mattiacci odbio


                              Ferrarijeva sezona do sada se može porediti sa sezonom 1992 kada rezultati nisu bili na nivou Italijanskog tima, a sada, prema pojedinim glasinama, ta tenzija se primećuje i van staze, tj. unutar samog vrha Italijanskog tima.

                              Jedna od najvećih glasina koja se probila iz padoka u Kanadi je, da su šef Ferrarija Marco Mattiacci i Pat Fry "zaratili" tokom sastanka nakon trke.

                              Glasine navode da je na sastanku posle trke Fry ponudio ostavku, ali da je Mattiacci to odbio. Mattiacciu se nije svidelo objašnjenje šefa za šasije (Fry) o neuspelim unapredjenjeima koja su donešena u Canadu.

                              Iako je iz Italijanskog tima demantovano da su se Mattiacci i Fry posvadjali nakon Kanade, mediji u Italiji ipak veruju da je ova glasina istinita. Italijanski mediji dodaju da je jedini čovek u timu kome Mattiacci veruje, zapravo James Allison.

                              Nakon sastanka u Kanadi, Mattiacci je izjavio:"Volim da budem na sastanku kad ljudi govore otvoreno i iskreno, i kad niko ne krije ništa. Tako je tekao sastanak nakon trke".

                              Prema svemu vidjenom, Italijanska štampa veruje da su Tombazis, Marmorini, i Fry u opasnosti da ostanu bez posla u Scuderiji, a to se može sve povezati da izjavom Mattiaccija da želi da obnovi tim i da ga vrati na "puteve stare slave".







                              Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7213
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Webberu drago sto je odabrao Porsche umesto Ferrarija


                                Mark kaže da je zadovoljan što je odabrao Porscheov Le Mans program, umesto Ferrari F1 tima, sa kojim je ranije razgovarao


                                Ferrari i Webber su razgovarali o mestu pored Fernanda Alonsa za 2013, pre nego što je Australijanac odlučio da umesto toga produži svoj ugovor sa Red Bullom na još jednu godinu. Na kraju je odlučio da napusti Formulu 1 i pridružio se Porscheovom novom LMP1 timu za 2014.

                                U kolumni za Autosport o svom povratku u 24 časa Le Mana, Webber je rekao da je već sada ubeđen da je doneo pravu odluku.

                                „Ovde zaista vidim svoju budućnost. Ostaje da se vidi da li ću imati istu dužinu karijere u sportskim automobilima – imao sam 13 godina u Formuli 1 i to se verovatno neće ponoviti. Ali imao sam najbolji mogući start i osetio sam dobrodošlicu. Želeo sam da radim nešto drugačije. Postojala je šansa da odem u Ferrari godinu ranije, što je moglo biti interesantno, ali veoma mi je drago što sam završio ovde.“

                                Priznao je da je na kratko čeznuo za Formulom 1 tokom VN Australije.

                                „U ovom trenutku ne mogu biti srećniji, F1 mi uopšte ne nedostaje. Prva trka – u Melburnu – je bila malo komplikovana, ali prešao sam preko toga. Dobro je povratiti svoj život.“







                                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7214
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X