F1 2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    F1 2016

    Dobro dosli u 2016.



    You can run, but you can't hide.
  • jevrem
    CBC Senator XXL
    • 04.11.2006
    • 948
    • Smederevska Palanka
    • A4 2.0TDI quattro

    #2
    Nije loš početak!
    Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
    Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      #3
      Pa, crveno je oduvek u modi
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        #4
        Ecclestone: Lotus je na rubu propasti


        Vodeći čovjek FIA za MotorSport rekao je kako Lotus nema alternativu.



        On je siguran u to da će Lotus prestati sa učešćem u Formuli 1, ako Renault odustane od dogovorenog i ne kupi ovaj tim. Iako je Renault potpisao pismo namere još u septembru, nema nikakvih naznaka o preuzimanju tima iz Enstona. To je ovaj tim ostavilo u ogromnim finansijskim problemima i doći će mu glave ako Francuzi odustanu, smatra Bernie Ecclestone.

        "Siguran sam da će prestati sa učešćem." rekao je Ecclestone za MotorSport.com. "Njihov kompletan biznis je neuspešan, a nisu dobili dovoljnu finansijsku injekciju da bi mogli nastaviti sa poslovanjem."

        "Dakle, sigurno će prestati. Ionako su u nevolji sa finansijama a ne vidim način kako će im ugovor sa Mercedesom pomoći, kako neki navode."
        Dalje, malo bolje reakcije izazvao je izveštaj o dogovoru Red Bulla i Renaulta o isporuci agregata i iduće sezone. Renault je bio u sred pregovora sa FOM o isporuci motora za Red Bull. U čitavoj toj strci, FOM je trebao biti direktni posrednik, kupiti motore od Renaulta, pa ih onda za istu ili nižu cenu, prodavati Red Bullu. Međutim,sve je otkazano jer je dogovor postignut između glavnih ugovornih strana: Red Bulla i Renaulta.

        "Napravili smo ponudu, Renault je vratio odgovor da prihvata ako promenimo to, to i to. Mi smo imali nameru i sporazum, da kupimo motore od Renaulta, pa ih preprodamo timu iz Milton Kinsa. Bili smo spremni ponuditi pomoć i pomoći na kraju krajeva, ali su se oni na kraju dogovorili između sebe." rekao je Bernie na kraju razgovora.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          #5
          Horner: Dennisu se neće svideti naš dogovor oko motora


          Red Bull još nije otkrio misteriju oko svog dobavljača motora.



          Još tokom završne trke u Abu Dabiju, Niki Lauda jedan od vodećih ljudi u Mercedesu kazao je da je njegov tim bio spreman da pomogne Red Bullu, gde se čak rukovao i pomirio sa Dietrichom Mateschitzem.

          "Mislim da je pogrešna situacija da tim kao što je Red Bull ne može da nađe motore u Formuli 1. Nije bila moja ideja da Mercedes njima zabrani kupovinu naših agregata." kazao je Lauda.
          Šta će se desiti sa Red Bullom i dalje ostaje misterija, ali jasno je da je bar pitanje motora za narednu sezonu rešeno.

          "Ostaje da čekamo i vidimo. Stvar je dosta dobra, ali mislim da Ron Dennis neće biti baš srećan." kazao je Christian Horner.
          Ovo samo aludira na priču kada je glavni čovek McLarena priznao da je morao da stavi veto na moguć dogovor Honde i Red Bulla.
          I vodeći čovek Red Bulla imao je potpuno novo mišljenje o Hondi za narednu sezonu: "Honda je pokazala jednu veliku obavezu prema ovom takmičenju. Od onoga što mogu da vidim jeste da su oni krenuli da uče na svojim greškama i već zamišljam potpuno drugu sliku naredne sezone."


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            #6
            Ovako će izgledati bolidi u 2017. godini


            Izgled bolida F1 trebalo bi da od 2017. godine dobije sasvim novu dimenziju.



            Pošto inženjeri u Formuli 1 već uveliko rade na bolidima za narednu sezonu, jedan do njih svakako pravi prve nacarte automobila za 2017. godinu, gde je tehnička komislija usvojila pravilnik 24. novembra u Parizu. Još nisu dogovoreni svi detalji, ali za sada postoje 4 crteža po kome će se usmeravati razvoj, ali su glavne dimenzije i gabariti već odobreni.

            Širina bolida biće povećana sa 180 na 200 centimetara, a na zahtev fanova širina guma takođe će biti veća. Prednje gume će porasti sa 24.5 na 30 dok će zadnji pneumatici dostignuti veličinu 40 centimetara, što bi prema prvim propračunima trebalo da poveća brzinu bolida za 3 sekunde po krugu.
            Nos bolida biće za 20 centimetara duži, ali će prednje krilo može da bude zakljivljeno u delta položaju. Pravila dozvoljavaju više savijanja a distanca između elementa krila i prednjih guma ostaće isto. Zadnje krilo biće povećano, sa 80 na 95 centimetara. Ono će biti niže pozicionirano u odnosu na zemlju, jer će to sada iznositi samo 80 centimetara. Ovim novim setom pravila biće dozvoljeno vraćanje beam krilca, koja će biti postavljane ispod zadnjeg krila u rasponu od 30 do 37.5 centimetara od zemlje.
            Pored toga difuzor će biti mnogo veći, prema proračunima skoro duplo, što bi trebalo da poveća prijanjanje automobila. Inženjeri će u ovom dizajnu imati mnogo više slobode u pravljenu boka bolida.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • YUgisa
              CBC Senator XXL
              • 05.06.2008
              • 793
              • Subotica
              • Yugo 1.1 EFI

              #7
              Ovakva je bila stara formula, pa su smanjivali i podizali zadnje krilo da bi bilo vece sanse za preticanje i sad opet vracaju nazad isto to
              Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                #8
                Giso, nema sta novo da smisle. F1 je skoro totalno kompjuterizovana. Vozaci skoro da nista ne odlucuju. Igraju kako im se svira. Zato je F1 manje zanimljiva nego sto je nekad bila...i to bas. Nadam se da ce se promeniti na bolje.
                Kako je jednom prilikom Fetel rekao.....F1 je spektakularni dogadjaj i zvuk F1 je izuzetno bitan.

                Po meni, V6 turbo hibridni agregat nikako ne moze zameniti V8 benzinski motor. Ne verujem da ce se nesto promeniti u 2016.....Ali ajde, da vidimo.
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  #9
                  Vandoorne najbrži na Pirellijevom testu


                  Vozač McLarena postavio je najbrže vreme na testu koji je organizovao italijanski dobavljač guma.



                  Svih 11 timova moralo je da bude prisutno da današnjem testu voženom na Yas Marini, koji je po prvi put trajao 12 sati. Pirelli je ovaj test održao sa namerom da se što bolje pripremi za narednu sezonu. Svi timovi su imali unapred pripremljen program od strane italijanskog dobavljača pneumatika a svoj debi imala je i ulta super meka guma koja bi trebalo da se koristi naredne sezone.

                  Posle prvih 90 minuta, gde su timovi najviše radili sa super mekom i mekom komponentom na stazi se pojavila i najavljena ultra super meka guma. Baš u tom intrevalu Stoffel Vandoorne postavio je najbrže vreme od 1m44.103s što je na kraju dana za 0.3s bilo brže od Kimija Raikkonena.
                  "Ovo je bila posebna prilika za nas i zadovoljni smo učinkom koji smo danas postigli. Sada ostaje da analiziramo podatke." kazao je Paul Hembery. "Testirali smo nekoliko vrsta ultra super mekih guma, što nam je bio glavni cilj. Ova nova guma je dizajnirana sa namerom za agresivniji stil vožnje i biće korišćena na uličnim stazama. Da li će ovo proizvesti više pitstopova ili ne, ili će na neki način promeniti strategiju, ostaje da vidimo. Mislim da idemo u pravom smeru a ultra super meka guma daće novi dimenziju ovom takmičenju. Takođe, testirali smo i drugačije konstrukcije prednjih i zadnjih guma."




                  Last edited by Pro FX-Sniper; 01.12.2015, 22:35.
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • YUgisa
                    CBC Senator XXL
                    • 05.06.2008
                    • 793
                    • Subotica
                    • Yugo 1.1 EFI

                    #10
                    Ja mislim da postoji puno razlicitih nacina koji bi dali zanimljivije trke. Licno ja sam fan ovih malih V6 motora, jer meni zvuk nesto ne igra ulogu, ja svakako gledam na TV kao i vecina iz Srbije pa i to malo sto se cuje nije ni priblizno kako je uzivo bez obzira na broj cilindara. Ja bih ipak uveo samo ogranicenje goriva za celu sezonu pa neka svako stedi kako hoce, a ne 100kg po trci, samim tim mogu da forisraju koliko zele i po potrosnji i po obrtajima motora... Znaci neka imaju 2000kg, pa neka rasporede kako znaju i umeju... I vracanje na rucni menjac i da timovi sami biraju 2 od 5 smesa za trku. Znaci ako neko hoce da vozi dve najtvrdje i da ide jednom u pit stop moze, ako neko hoce dve najmekse i da rastura brze krugove i ide 5 puta u pit stop, isto moze... Mislim da bi se tako postiglo da se svako najbolje pripremi za staze koje im pogoduju pa bi imali vise razlicitih pobednika i verovatno bi se trke vremenom poostrile kada bi bili izjednaceniji po poenima. I omeksavanje pravilnika, voze trke, nisu mala deca u obdanistu. Manja gurkanja i slicno ne treba kaznjavati...
                    Last edited by YUgisa; 01.12.2015, 23:40.
                    Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      #11
                      Nesto slicno je bilo dok je vozio Sumaher. Upravo zbog njega su morali da menjaju pravila, jer je F1 postajala dosadna zbog njegovih cestih pobeda. 2002. godine od 16 trka je imao 11 pobeda, tj. svaku trku je zavrsavao na podijumu. Da bi 2003. godine oborio rekord legendarnog Fandje i uzeo sestu titulu. Takodje 2004. godine od 18 trka, pobedio je na 13. Ali tada je Ferari imao savrsen tim, koji je veoma cesto znao da kalkulise i sa pit stopom. Upravo to o cemu pises ovde. Niko ih nije ogranicavao ni sa gorivom, ni sa gumama.
                      Danas F1 nije kao nekad. Sto se tice snage, izuzetno je oslabljena. Nisam siguran, ali F1 i GP2 su po meni skoro iste. Oni sad pokusavaju da podignu gledanost na vestacki nacin... pojacavanjem zvuka bolida ili stavljanjem titanijumskih blokova radi varnicenja...ali nista od toga. Samo ove godine na RTL-u je opala gledanost za 30%. Nema vise onih gladijatora kao nekad. Niko bre ne sme od vozaca da se suprostavi ili da kaze NE. Jedino mozda Ferstapen....Videcemo sta ce nam doneti naredna sezona.
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        #12
                        Arai: Za nas ove zime neće biti odmora


                        Šef Hondinog odelenja kazao je da njega i ceo tim očekuje puno posla između dve sezone.



                        Prva sezona ponovne saradnje između McLarena i Honde prošla je blago reći katastrofalno od onoga šta su ove dve kompanije očekivale. Šef Honde Yasuhisa Arai priznao je da je njegov tim tek na polovini ove godine uspeo da indetifikuje glavni problem koji po njegovom priznanju nije mogao biti rešen tokom sezone. Španski list AS preneo je da zbog ovakve situacije Honda neće biti u mogućnosti da svojim radnicima priušti planirane odmore.

                        "Nastavićemo sa našom psihologijom, ali to će biti sasvim novi motor. Dizajn je prošao i testovi su već krenuli. Mi smo optimisti i zato ćemo raditi tokom čitave zime." kazao je Arai.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          #13
                          Renault ove nedelje potvrđuje kupovinu Lotusa?


                          Prema nekim navodima do kraja nedelje francuska kompanija mogla bi da i zvanično potvrdi povratak u najbrži cirkus.



                          Ovo je predviđanje austrijskog lista Kleine Zeitung, u kojem je pisalo da su se šef marketinga Renaulta Jerome Stoll i Bernie Ecclsetone našli zajednički jezik o povratku francuske kompanije u Formulu 1.

                          "Ecclsetone je pristao da plati određena potraživanja od strane Renaulta, ali je ta suma umanjena od prvobitne koju su francuzi tražili. Ipak, Renault može da živi sa ovim kompromisom, ali sve to treba da odobri prvi čovek Carlos Ghosn." pisalo je u ovom listu.
                          Sa druge strane i Helmut Marko priznao je da ni oni nisu u mogućnosti da objave svoj ugovor sa dovaljačem motora, za koji se veruje da ima veze sa Renaultom.
                          "Imamo dobar ugovor, ali zbog raznih okolnosti ne možemo da ga objavimo ove nedelje. Nadamo se da naredne godine možemo biti kompetativni i da napravimo korak napred."


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            #14
                            Potvrđeno: Naredne sezone imaćemo 21 trku u kalendaru


                            Svetski savet auto sporta potvrdio je kalendar za narednu godinu.



                            FIA je danas i zvanično potvrdila da ćemo u narednoj 2016. godini imati 21 trku u kalendaru, stim što je VN SAD još pod znakom pitanja. Ova trka u zvaničnom spisku pored svog imena nosi i zvezdicu, što označava da još nije postignut dogovor sa zvaničnim promoterom.

                            Kalendar je doživeo određene promene, pa će se tako VN Malezije održavati u oktobru a ne na početku sezone, kao i VN Rusije, dok će svoj debi imati trka u Azerbejdžanu.

                            20. mart - Australija
                            3. april -
                            Bahrein
                            17. april -
                            Kina
                            1. maj -
                            Rusija
                            15. maj -
                            Španija
                            29. maj -
                            Monako
                            12. jun -
                            Kanada
                            19. jun -
                            Azerbejdžan*
                            3. jul -
                            Austrija
                            10. jul -
                            Velika Britanija
                            24. jul -
                            Mađarska
                            31. jul -
                            Nemačka - Hokenhajm
                            28. avgust -
                            Belgija
                            4. septembar -
                            Italija
                            18. spetembar -
                            Singapur
                            2. oktobar -
                            Malezija
                            9. oktobar -
                            Japan
                            23. oktobar -
                            SAD**
                            30. oktobar -
                            Meksiko
                            13. novembar -
                            Brazil
                            27. novembar -
                            Abu Dabi


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              #15
                              Toro Rossu dozvoljeno da koristi Ferrarijeve motore naredne sezone


                              FIA je danas dozvolila Ferrariju do snadbeva još jedan tim svojim motorima.



                              Tim iz Faence je trenutno bez motora jer je njegov veliki brat (Red Bull) odlučio da napravi drugačiju vrstu ugovora sa dosadašnjim dobavljačem agregata, francuskim Renaultom. To je ujedno otvorilo prostora da se Toro Rosso posle dve godine ponovo vrati na pogonske jedinice koji će dolaziti iz Maranela.

                              Pošto će od naredne sezone važiti pravilo koje na gridu sprečava da se pojavi "B" specifikacija motora, Svetski svet motor sporta omogućio je Ferrariju da snadbeva još jedan tim sa godinu dana starom verzijom agregata. Ferrari je od 2006. pa do 2013. ovom timu isporučivao pogonske jedinice, ali je Toro Rosso 2014. i 2015. godinu proveo sa Renaultovim motorima.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              Working...
                              X