F1 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    #31
    Ricciardo mora da popravi svoju kvalifikacionu formu


    Australijski vozač izjavio je da mora da tokom zime radi na popravljanju svog tempa u jednom krugu.


    Daniel Ricciardo u tek završenoj sezoni samo sedam puta bilo je bolje plasiran na kvalifikacijama u odnosu na svog timskog kolegu Maxa Verstappena. Inženjeri Red Bull izračunali su da je Australijanac prosečno kasnio za svojim timskim kolegom za oko tri desetinki, pa tako ovaj vozač smatra da je to ključni segment na kojem će dodatno raditi preko zime.
    “Ne poričem da je Max bio dosta bolji u kvalifikacijama ove godine, ali i moji učinici u borbi za startni grid nisu bili tako loši. Tako da, moram da popravim svoju kvalifikacionu formu. Prvi deo ovoga jeste da što pre lociram problem. I ako to iznosi i pola desetinke, to ponekad može biti veoma važno. Moramo se boriti za svaki bod i metar na stazi. U prošlosti, kada je vaš timski kolega bio bolji na kvalifikacijama, mogli ste da sav nedostatak nadoknadite u trci. Sada je to malo teže. Moramo da držimo određen pristisak.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      #32
      Sirotkin sada glavni kandidat za mesto u Williamsu?


      Kako prenose britanski mediji mladi Rus blizu je trkačkog mesta u ovom timu.



      Williams je tokom prošle nedelje radio na analizi testa u Abu Dabiju, gde su svoje vožnje imali Robert Kubica i Sergey Sirotkin. Već duže vreme Poljak važi za jednog od kandidata za ovo trkačko mesto, ali izgleda da su se stvari posle testa promenile. Prema pisanju Motorsport.com ovaj Rus je sada glavni kandidat da dobije mesto u timu, jer se on bolje pokazao na testu čistih performansi.

      Veruje se da je ostalo da se reše još neki detalji oko ugovora, kao i da bi Sirotkin trebao da u tim donese dodatnih 15 miliona funti, odnosno od svog sponzora SMP Banke. Takođe, piše da sada Robert Kubica više nije u igri za ovo mesto.

      Rus je prošlu sezonu proveo u Renaultu gde je imao ulogu trećeg vozača.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        #33
        Brawn: Saradnja sa Ferrarijem ima svoje granice


        Sportski direktor Formule 1 odgovorio je na pretnje Ferrarija o napuštanju ovog šampionata.


        Od kako je Ross Brown prezentovao nove tehničke propise koji bi trebalo da važe od 2021. godine, prva reakcija timova nije bila baš sjajna a jedan od najglasnihih timova bio je upravio Ferrari, koji je ujedno i pripretio da bi mogao da istupi iz šampionata. Zbog toga Brown trenuto pregovara sa ljudima iz Maranela.
        “Bio sam poprilično iznenađen reakcijama. Bio sam na nekim sastancima i mislio sam da je pravac razvoja bio jasan. Svi su se jednoglasno odlučili oko novih ciljeva koji bi agregati trebalo da dostignu, pa samo prema tome bazirali nove planove.” kazao je ovaj Britanac.
        I pored toga, Brown insistira da njihova neslaganja nisu konačna.

        “Zbog toga sada ponovo pregovaramo. Ako proizvođači imaju nove predloge mi smo otvoreni za to, ali ostanak na sadašnjoj konfiguraciji motora svakako da nije opcija.”
        Jasno je da ljubitelji najbržeg cirkusa žele da vidi i čuju jače i brže bolide. Na pretnje Ferrarija o napuštanju Formule 1 Ross Brown je dodao:
        “Naravno da ne želimo da izgubio Ferrari. Ferrari profitira od Formule 1 a i Formula 1 profitira od Ferrarija. Ali svako partnerstvo ima svoj limit. Pitanje je šta Ferrari može da prihvati i šta mi možemo da uradimo povodom toga. Želimo da sve klijente zadržimo srećne kao i da nam nije namera da izgubio stare timove.”


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          #34
          Bivši šef Ferrarijevog odelenja za motore prelazi u Mercedes?


          Kako pišu pojedini mediji Lorenzo Sassi trebalo bi da se preseli u Briksfort.



          Još tokom jula meseca ove godine Sergio Marchionne potvrdio je navode da će talentovani dizajner Sassi napustiti njihov tim Formule 1. Od tada nije poznato da li je upravio Sassi ostao u organizaciji tima iz Maranela i u nekom drugom programu, a njega je na ovom mestu nasledio Enrico Cardile koji je došao iz Ferrarijevog GT programa.
          Kako piše Speed Week, Sassi nije želeo da radi van Formule 1 i to za Fiat Chrysler grupu već se opredelio da posle 11 godina napusti Ferrari. Španski AS i Marca navode da je ovaj Italijan sve bliži Mercedesovom potpisu, gde bi trebalo da se pridruži bivšim kolegama Aldo Costi i Jamesu Allisonu.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            #35
            Hasegawa odlazi sa funkcije šefa Honde


            Posle okončanja saradnje sa McLarenom i sklapanja dogovora sa Torro Rosom, Honda pravi novu organizacionu strukturu.


            Šef Honde Yusuke Hasegawa odlazi sa funkcije na kraju ove godine.

            Tokom sezone Hasegawa se suočio sa velikim pritiskom zbog problema koje je McLaren imao zbog slabe snage i neopuzdanosti Hondinih motora. Na kraju je saradnja između McLarena i Honde okončana.

            S druge strane je japanski proizvođač sklopio dogovor o partnerstvu sa Torro Rosom, a kao posledica započinjanja te nove etape najavljene su i promene u organizacionoj strukturi.

            Hasegawa je do sada bio odgovoran za razvoj motora i trkačke operacije, međutim sada su u Hondi rešili da više ne bude jedan čovek odgovoran za obe ove oblasti nadležnosti. Hasegawa više neće biti uključen u Hondin F1 projekat, on će raditi na globalnim istraživanjima i razvoju projekata sa fokusom na buduću proizvodnju. Iz Honde smatraju da bi tu mogao najviše da doprinese svojim iskustvom u Formuli 1.

            Za trkačke operacije i testiranja će od sada biti zadužen Toyoharu Tanabe. On će biti tehnički direktor Honde.

            Tanabe radi sa Hondom još od 1984. godine i ima iskustva u Formuli 1 jer je svojevremeno radio sa Gerhardom Bergerom u McLarenu i kao glavni inženjer Jensona Buttona. Radio je takođe i u IndyCar seriji, a trenutno je seniorski menadžer i šef trkčkog tima u Hondinom odeljku za razvoj performansi.

            Što se tiče razvoja motora, još nije zvanično potvrđeno ko će biti glavni za to, ali Motosport.com ima informaciju da bi to mogao biti Yasuku Asaki.

            „Razdvajanjem ovih oblasti nadležnosti razvićemo svoju strukturu tako da oba razvojna tima i trkački tim mogu da rade svoj posao mnogo brže.“, rečeno je iz Honde. Dodaju da će tako fanovi moći da vide kako se Torro Roso i Honda takmiče na najvišem nivou.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              #36
              Todt još jednom predsednik FIA-e


              Jean Todt je po treći put izabran za predsednika FIA-e i to će mu biti poslednji mandat.


              Jean Todt je prvi put došao na funkciju predsednika FIA-e 2009. godine, a tu će ostati do 2021. pošto je po treći put izabran.

              Ovaj novi četvorogodišnji mandat će mu biti i poslednji jer prema pravilima jedan čovek može biti na ovoj funkciji najviše tri mandata.

              „Prijatan je osećaj imati ovako svestranu podršku.“, rekao je Todt. „Želeo bih da zahvalim svim članovima FIA kluba za njihovu podršku. Ovo smatram dokazom da je FIA pod mojim vođstvom krenula u dobrom smeru i kao ohrabrenje da nastavim sa programima koje smo započeli u prethodnih osam godina.“

              Iz FIA-e kažu da će se poslednji mandat Todta fokusirati na tri ključne tačke: inovacije, promovisanje i razvoj jake mreže pokretljivosti.

              „Inovacije su esencijalne ako FIA želi da nastavi da napreduje i zauzme s punim pravom mesto lidera u razvoju moto-sporta. Kako bismo to podržali, predlažemo osnivanje FIA fonda za inovacije.“, dodao je Jean Todt.

              Nastaviće se sa promovijom sigurnosti u saobraćaju.
              „Moraćemo da se suočimo sa sve većom gužvom u svim velikim gradovima, sa sve većim brojem vozila i rastućih troškova pokretljivosti, kao i sa razvojem novih tehnologija u razvijenim zemljama. Moramo da utičemo na smer tog razvoja kako bismo osigurali prihvatljivo rešenje za sve. Moja namera ostaje da FIA nastavi da teži tome da bude najbolja što može – jača, pametnija, sigurnija, profesionalnija i poštovana.“
              Todt je takođe najavio restrukturiranje osoblja FIA-e.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                #37
                Ferrari uskoro objavljuje ima novog velikog sponzora?


                Pre samo nekog vremena objavljeno je da će Santader na kraju godine završiti saradnju sa italijanskim timom.



                Kako prenosi španski list ABC Ferrari je na pragu da jako brzo nađe zamenu za špansku banku a od naredne sezone na zadnjem krilu mogao bi da se nađe brend pod imenu IQOS. Naime, tim iz Maranela već dugo ima nevidljivo sponzorstvo sa Philip Morrisom, a IQOS je najnovija tehnologija određenih vrsta elektronskih cigareta.
                “Ferrari polako završava dogovor sa novim sponzorom kako bi zamenio odlazeći Santader” pisalo je u listu ABC.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  #38
                  Renault: Ako budemo imali pouzdanost moćićemo da pariramo Mercedesu


                  Šef francuske ekipe izjavio je da će njima naredne sezone pouzdanosti biti jedan od glavnih ciljeva.



                  U 2017. Red Bull uspeo je da zabeleži tri pobede sa Renaultovim agregatima, ali je francuske motore na kraju sezone pogodio problem sa pouzdanošću, zbog čega nisu mogli da se vrte u punom radnom modu. Od naredne godine Renault će svoje motore dati i McLarenu, pa će tako u svom miljeu imati dva veoma dobra tima što zahteva i dobre performanse agregata.
                  “Pouzdanost je na prvom mestu. Videli smo iz ove sezone, da prvo moramo prohodati pa onda krenuti da trčimo. Ako budemo preagresivni kako bi dobili više performansi, onda nam se stvaraju određeni problemi. Mislim da smo napravili dobre korake, a prvi naredni biće da na testu pređemo što više kilometara, jer će to biti značajno za naš tim. Ako to ostvarimo onda ćemo moći da pariramo Mercedesu.” kazao je Cyril Abiteboul.




                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    #39
                    Boullier: Naš razvoj novog bolida ide po planu


                    Tim McLarena uspeo je da za sada uhvati korak po pitanju razvoja bolida i pored toga što je kasno prešao na Renaultove agregate.



                    McLaren je praktično sve do kraja sezone čekao da reši situaciju po pitanju novih partnera, pa je tako odlučio da se od 2018. u njihovim bolidima umesto Hodinih nađu Renaultovi agregati. Japanski proizvođač tokom tri godine saradnje nije uspeo da isporuči tražene performanse, što je rezultiralo raskidom saradnje a McLaren se odlučio da uzme agregate iz Vira-Šatijona. Eric Boullier kazao je da je i pored kasne odluke tim uspeo da nadoknadi svo potrebno vreme oko usklađivanja motora i šasije.

                    “Možda smo sa odlukom oko odabira novog dobavljača motora kasnili oko dve nedelje, ali smo uspeli da to vreme nadoknadimo. Morali smo da se adaptiramo na sasvim novi dizajn agregata, ali arhitektura je ostala ista. Imamo potreban koncept i zbog toga ne očekujem drame.” kazao je šef tima iz Vokinga.
                    Boullier je priznao da je još rano prognozirati da li će tim biti sprema za prvi test, ali za sada sve izgleda pozitivno.
                    “Još je rano za bilo kakve prognoze. Mi svaki put guramo granice napred i stalno razvijamo naše performanse. To želimo da uradimo do poslednjeg trenutka pre nego što krenemo u izradu delova. To radimo jer želimo da znamo što više pre nego što i sami započnemo preces izrade.”


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      #40
                      Ferrari odredio datum prezentacije svoga bolida


                      Italijanski tim je prvi koji je zakazao datum kada će javnosti prikazati svoj novi auto.


                      Tim iz Maranela će u četvrtak 22. februara u svojoj bazi izvršiti prezentaciju novog bolida i to samo četiri dana pre početka prvog testa koji će se održati u Barseloni. Ovi informaciju potvrdio je prvi čovek Ferrarija Sergio Marchionne koji je na tradicionalnoj Božićnoj konferenciji za štampu još jednom rekao da će se njegov tim i u narednoj godini boriti za titulu.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        #41
                        Ćerka Michaela Schumachera napravila neviđenu pometnju na internetu


                        Gina Maria Schumacher (20), ćerka slavnog vozača Formule 1 Michaela Schumachera, privukla je veliku pažnju javnosti izjavom koju je dala u Minhenu nakon ceremonije dodele priznanja najboljim jahačima u konjičkom sportu.



                        Gina Maria je dvostruka svetska šampionka u jednom stilu jahanja, a pošto joj je uručena nagrada, mlada sportistkinja je održala kratak govor.

                        – Zahvaljujem žiriju, ali posebno roditeljima na ljubavi koju mi daju svaki dan – rekla je Gina Maria.

                        Njena izjava o ocu koji joj „svaki dan daje ljubav“ odjeknula je poput atomske bombe jer javnost već četiri godine nema prave informacije o Michaelovom zdravstvenom stanju.

                        Sedmostruki šampion Formule 1 teško je povređen na skijanju 29. decembra 2013. godine u francuskim Alpima pošto je udario glavom u kamen. Nekoliko meseci je proveo u komi, a zatim je iz bolnice u Grenoblu prebačen u dom u Ženevu.

                        Porodica ga je potpuno izolovala od javnosti, te se poslednje četiri godine ništa ne zna o stanju u kome se trenutno nalazi.

                        Izjava njegove ćerke je veliko ohrabrenje za milione fanova Michaela Schumachera da je njegovo zdravstveno stanje dobro i da će se uskoro potpuno izlečiti.



                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          #42
                          Williams ozbiljno razmatra Kubicinu ponudu od 7 miliona dolara


                          Poljski vozač je sa svojim menadžerom predao i zvaničnu ponudu britanskom timu.


                          Kako prenose britanski mediji Robert Kubica se navodno vratio u igru za trkačko mesto u Williamsu. Pre samo nekoliko nedelja, Sergey Sirotkin izbio je u prvi plan, što je razočaralo sve fanove ovog Poljaka.
                          Ipak, Robert Kubica je zajedno sa svojim menadžerom Nicom Rosbergom dostavio ponudu Williamsu vrednu 7 miliona dolara kako bi se pojavio na prvih sedam trka u sezoni. Ukoliko Poljak ne zadovolji sve afinitete tima, Sirotkin bi došao kao zamena. Zbog toga Williams ozbiljno razmatra ponudu a zbog toga je odluka o upražnjenom trkačkom mestu odložena je tek za januar.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            #43
                            Ferrarijev novi bolid prošao crash test


                            Bolid iz Maranela trenutno je prvi auto koji je položio test bezbednosti.


                            Novi proizvod Ferrarija za novu sezonu, koji bi trebalo da nosi ime 669, uspešno je prošao crash test. Bolid koji je dizajniran od strane Simona Reste i Enrica Cardile je juče u labaritoriji kod Bollate blizu Milana u saradnji sa FIA-om odradio je test opterećenja.
                            Pored toga Ferrari je prvi zakazao prezentaciju bolida koja će se održati 22. februara samo nekoliko dana pred početak zvaničkog testa u Barseloni.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              #44
                              McLaren zadovoljan lakom integracijom Renaultovog agregata


                              Trkački direktor tima kazao je da je uspešno sprovedena prva integracija sa novim partnerom.


                              McLaren je na kraju ove sezone stavio tačku na svoje partnerstvo sa Hondom, gde je već uveliko sarađivao sa Renaultom oko dizajna svog novog bolida. Sa druge strane kasno doneta odluka o novom dobavljaču motora prema rečima Erica Boulliera nije imala velikog efekta.
                              “Integracija je prošla veoma lagano. Mislim da smo imali neki zaostatak od dve nedelje, ali to je bilo jako malo i brzo smo ga nadoknadili. Ovaj proces nije bilo ništa manji nego onaj koji smo imali sa Hondom. Renault radi sa nekoliko timova, pa su oni bili jako dobro organizovani. Motor i šasija su od početka zajedno razvijani, tako da sada možemo da radimo na čistim performansama.” dodao je Eric Boullier.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                #45
                                Marko: Mi verujemo u Hondu


                                Jedan od vodećih ljudi Red Bulla kazao je da će se njihovo partnerstvo sa Hondom na kraju isplatiti.


                                Toro Rosso je posle dugih pregovora na kraju ove sezone Renaultove motore rešio da zamenim Hondinim agregatima, kao deo višepartijskog dogovora. Njihova veza sa francuskim dobavljačem dostigla je vrhunac u tek završenoj sezoni, što je sugerisalo i ovakav rasplet događaja. Ipak, slična situacija zadesila je i Hondu, pa su se tako ove dve strane spojile, ali postavlja se veliko pitanje koliko će japanski proizvođač uspeti da stabiliše svoju pogonsku jedinicu.

                                Helmut Marko veruje da su oni doneli najbolju odluku.
                                “Veoma smo zadovoljnji što su Toro Rosso i Honda stupili u partnerstvo. Mi verujemo u Hondu. Da nije tako mi ne bi napravili ovaj dogovor. Veoma sam impresioniran njihovim mogućnostima i željom za pobedom. Bitno je samo da sve spojimo kako treba. Mislimo da će se taj trenutak desiti pre ili kasnije. Fokusirani smo na zajednički rad tokom naredne godine.”


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X