F1 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Red Bull i Honda započeli prve pregovore oko novih agregata


    Glavni operativci ovih kompanija našli su se za stolom kako bi razovarali oko snabdevanja agregatima za potrebe tima iz Milton Kinsa.


    Red Bull trenutno ima važeći ugovor sa Reanultom sa kojim ima saradnju još od 2007. godine, ali svima je poznato da je od tada njihova veza prolazila kroz veliki broj uspona i padova. Zbog toga Red Bull je dao šansu Hondi da radi sa njihovim juniorskim timom, kako bi na taj način eventualni ubedio glavne ljude projketa da su motori iz Sakure dovoljno dobri i za prvi tim.

    Prvi preleminarni razgovori između Helmuta Marka i Masahi Yamamotoa desili su se u Bakuu.
    “Pošto je ovo bio prvi sastanak, mi smo razgovarali o uslovima za potencijalnu saradnju kao i dalja očekivanja. To su bili uvodni pregovori. Bili su pozitivni. Verujem da su obe strane zadovoljne. Trenutno imamo dobru vezu. Svakako, ovo je dobra polazna tačka za nastavak razgovora.” kazao je Yamamoto.
    Svi proizvođači agregata moraju do 15. maja da dostavi FIA-i spisak timova koje će u 2019. snabdevati mororima, što je potvrdio i prvi čovek Honde.
    “Mi imamo obavezu da do 15. maja predamo pisak timova FIA-i.”



    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      F1 komisija odobrila određene aerodinamičke promene


      I pored što je nekoliko timova bilo protiv ovg pravila komisija dozvolila je određene promene za narednu sezonu.


      Članovi ovog tela su putem elektronskog glasanja dozvolili određene promene na aerodinamičkom polju samih bolida. Tako će se tehnička pravila za 2019. promeniti, kada ćemo imati veća i jednostavnija prednja krila, kao i šira i dodatno izmenjena zadnja krila, što će uticati i na izmenu DRS-a. Pored toga, ova komisija nije usvojila plan izmena bočnih deflektora koji bi trebalo da ostanu nepromenjeni.

      Kako prenosi Motorsport.com, Ferrari, Red Bull, Renault, McLaren, Toro Rosso i Haas glasali su protiv uvođenja ovih izmena, dok su za bili Merecdes, Williams, Force India i Sauber. Ovo pitanje pokrenuto je odmah posle VN Australije na kojoj je viđeno minimalan broj preticanja, pa su na ovaj način FIA i FOM želeli da povećaju akciju na stazi.



      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Verstappen: I pored svega moj odnos sa Ricciradom nije se pokvario


        Holandski vozač izjavio je da nije bilo teških reči između njega i Australijanca posle VN Azejberdžana.


        Dvojac Red Bulla imao je jedan veliki međusoban incident na trci u Bakuu, posle čega su oba vozača bila primorana da završe trku. Vodeži ljudi Red Bulla izjavili su da su oba vozača podjednako kriva, kao i da sada imaju obavezu da odu u fabriku tima i da upute izvinjenje svojim kolegama.

        “Naravno da smo pričali o tome.” kazao je Max Verstappen za Red Bullovu televiziju Servus. “Daniel i ja nemamo problema. Obojica smo videli da ono što se desilo nije dobro za tim. Već smo imali velike borbe ali ovo je bilo malo previše. Sada obijica moramo da odemo u Milton Kins i izvinimo se svima. Ostaćemo pozitivni, ali sada stvarno mislim da imamo dobre šanse za još bolji rezultat u Barseloni. Dobićemo i nove delove koji bi trebalo da nam daju rezultate.”
        Na pitanje novinara da li će odnos između njega i Riccirada ličiti na onaj koji su imali Hamilton i Rosberg, Holanđanin je odgovorio: “Ne, ne. Mi smo odmah posle trke popričali o udesu. Bili smo razočarani. Mislim da to neće poremetiti naš odnos.”



        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Renault već počeo da traži zamenu za Carlosa Sainza


          Ukoliko se Daniel Ricciardo odluči da napusti Red Bull onda je i velika verovatnoća da će u istom slučaju Renault ostati bez svog Španca.


          Daniel Ricciardo mogao bi da bude glavni katalizator na polju tržišta vozača, jer ukoliko Australijanac napusti Milton Kins onda bi se najverovatnije desile još neke rokade i u drugim timovima. Kao što je javno rečeno, Red Bull bi ukoliko do ovoga dođe povukao Carlosa Sainza sa pozajmice u Renualtu.
          “Mi moramo da napravimo plan, odnosno moramo da se spremimo za najgori mogući ishod. Najgore za nas bi bilo ako bi čekali da vidimo da li će Carlos ostati a to se možda i ne desi. To je vrlo verovatno tako da moramo da napravimo novu strategiju.” kazao je Cyril Abiteboul.
          On je dodao da je tim počeo da radi na prvim pripremema bolida za narednu sezonu:
          “Mi smo počeli sa pripremnim planovima za 2019. Pričali smo i sa Carlosem, tačno je da mi sada ne razgovaramo o drugim stvarima ali je jasno da on možda ne bude sa nama. To neće uticati na naš odnos, tako da želimo što više da ga iskoristimo u daljem radu.”





          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Majami želi da se naredne godine nađe na kalendaru


            Gradska komisija naredne nedelje izglasaće menadžera koji bi trebalo da pregovara sa vodećim ljudima FOM-a.


            Vlasinici Formule 1 imaju veliku želju da po drugi put dovedu karavan u nekih od gradova SAD-a, a Chase Cary je ovaj put izabrao mesta kao što su Majami, Las Vegas, Nju Jork ili Los Angeles. Novi kalendar Formule 1 trebalo bi da bude potvrđen u okrobru a do tada moraju da se završe svi pravi i organizacioni poslovi.
            “Formula 1 je globalno takmičenje a to nama u Majamiju svakako odgovara.” kazao je Eugene Ramirez direktor za komunikaciju grada Majamija.
            On je dodao da bilo koji dogovor koji se desi između garad i FOM-a takođe mora da bude odobren od glavne komisije grada.



            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Tračevi i špekulacije


              Ricciardo u pregovorima sa Ferrarijem?


              Vozač Red Bulla možda je započeo prve pregovore sa drugim timom a situaciju svakako prati i Red Bull.



              Kako se priča po padoku Daniel Ricciardo je po nekim izvorima potpisao predugovor sa Ferrarijem, što znači da će obe strane imati eksluzivno pravo na pregovore koje važi sve dok kraja juna. To je svakako i praksa u Formuli 1 a za ovaj ustupak tim iz Maranela će svakako platiti određenu taksu Australijancu.
              Prema izveštajima britanskih medija, Ricciardo je spreman da stavi paraf na novu dvogodišnju saradnju, pre svega zbog velike promene pravila koja se očekuje posle 2020. godine. Sa druge strane najveću želju da ga zadrži imaće Red Bull, koji je dao rok svom vozaču sve da se izjasni sve do letnje pauze.



              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • YUgisa
                CBC Senator XXL
                • 05.06.2008
                • 793
                • Subotica
                • Yugo 1.1 EFI

                Pokusava da pobegne dok ne dodje Honda u njegov bolid

                I nije mi jasno ono glasanje ili nije dobro preneto ili ja ne kontam dobro, ali cini mi se da ima 6 timova protiv i 4 za i ipak je usvojeno, kako to funkcionise? Cudi me da je Sauber bio za kad je manje vise Ferrari
                Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Wolff: Težak start sezone stavio je po strani pregovore sa Hamiltonom


                  Prvi čovek Mercedesa priznao je da loš početak godine uzeo danak daljim razgovorima o produženju saradnje sa Lewisom Hamiltonom.


                  Aktuelni šampion je u Bakuu prekinuo niz od šest trka bez pobede, ali je do najvišeg mesta na podijumu došao uz malo sreće pošto je prvoplasirani Valtteri Bottas doživeo defekt na pneumatiku nekoliko krugova pre kraja. Na ovaj način Britanac je preuzeo i vodeće mesto u šampionatu ispred Sebastiana Vettela.

                  Ipak, ova pobeda nije umirila apetite Mercedesa, jer se njihov novi bolid ne ponaša onako kako su očekivali, zbog čega su sada sve snage tima usmerene na poboljšanju performansi, pa su tako dalji pregovori o produženju saradnje sa Lewisom Hamiltonom ostavljeni po strani.
                  “Mi o tome nismo pričali nekoliko dana ili celu nedelju, jer smo želeli da popravimo performanse bolida. Sada je to naš prioritet.” kazao je Wolff koji je dodao da bi nastavak saradnje trebalo da bude čin formalnosti ali da se još radi po ovom pitanju. “Veoma smo zreli i znamo šta da očekujemo sa obe strane. Ostaje nam samo da nađemo vremena i porazgovaramo o tome.”
                  Sa druge strane i Hamilton je potvrdio da je potpuno posvećen Merecdesu:
                  “Potpuno sam posvećen Mercedesu. Moj plan je da i u budućnosti budem sa ovim timom. Ne žurimo sa odlukom, jasno smo naveli da obe strane žele nastavak saradnje, tako da je stvar laka i pitanje je vremena.”


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Mercedes možda primeni Ferrarijev plan prema svojim klijentima


                    Šef nemačke ekipe kazao je da se oni razmišljaju da uvedu sličan model partnerstva kao što Ferrari ima sa Haasom.


                    Još od svog ulaska u šampionat 2016. američki tim ima potpisanu saradnju sa Ferrarijem u kojoj može da koristi pored motora i menjača i određene delove po ovom ugovoru. Sa druge strane Mercedes je razmatrao ovakav model partnerstva, pa tako sada Toto Wolff veruje da i oni to sada mogu da učine sa Williamsom i Force Indijom.

                    “Videli smo kako ovaj sistem između Ferrarija i Haasa funkcioniše, pa izgleda da su obe strane zadovoljne. On je veoma interesantan i može puno da se radi na tome. Haas je veoma konkurentan tim jer su odmah dobili razvijene delove za koje bi inače bilo potrebno određeno vreme. Zbog toga i mi razlišljamo da idemo u istom smeru, odnosno ovu saradnju ponudili bi Force Indiji i Williamsu. To bi moglo da zaživi od 2019. godine a mi imamo sve potrebne kapacitete.” kazao je Toto Wolff.



                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Vettel nije zabrinut i posle gubitka prve pozicije u šampionatu


                      Nemački vozač kazao je da nema puno razloga za brigu jer Ferrari ima jako brz bolid.


                      U jednom trenutku tokom VN Azejberdžana izgledalo je da će Sebastian Vettel stići do nove treće pobede u sezoni, ali je izgubio prvo mesto tokom perioda sigurnosnog automobila od strane Valtterija Bottasa. Ipak, Finca je u samom finišu zadesio peh pa ga je defekt gume sprečio da dođe do novog trijunfa, da bi na kraju pobeda pripala Lewisu Hamiltonu koji je na ovaj način preuzeo vodeće mesto u šampionatu. Za razliku od prošle godine Ferrari je od samog početka pokazao da je popravio kvalifikacionu formu, pa tako lako parira Mercedesu.
                      “Najvažnija stvar je da mi imamo dobar auto. Imamo bolid sa kojim možemo da radimo na kvalifikacijama. Ako budemo u prvom redu lako možemo da se borimo za pobedu. Takođe, imamo i dobar trkački tempo. Nisam zabrinut zbog gubitka prvog mesta jer prošle godine nismo bili tako konkurentni kao sada. Mislim da je ovoga puta priča malo drugačija. Imamo brzinu i tempo i moramo da radimo na tome da to tako i ostane.” kazao je Vettel.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Alonso pobedio sa Toyotom na otvaranju WEC šampionata


                        Španski vozač je na svojoj prvoj trci zabeležio trijumf na stazi Spa Frankonšamp.


                        Na ovaj način Fernando Alonso ostvario je svoju prvu pobedu posle VN Španije iz 2013. godine, kada se u bojama Ferrarija popeo na najviši stepenik pobedničkog podijuma. Uz njega Toyotin automobil zajedno su još vozili Kazuki Nakajima i Sebastien Buemi.
                        Sat vremena pre kraja na stazi je bila već viđena pobeda za postavu sa brojem osam, ali je jedan udes i izlazak sigurnosnog automobila opet u borbu vratio i drugi Toyotin automobil koga je u tim trenucima predvodio Mike Conway. Od tada pa sve do kraja viđena je velika bora ali je Alonso uspeo da zadrži prvo mesto iza Britanca u takođe japanskom timu. Do trećeg mesta u LMP1 klasi došao je Rebellion Racing sa postavom Andre Lotterer, Neel Jani i Bruno Senna.
                        U LMP2 klasi najbrži je bio G-Drive sa svojim vozačima Jean-Eric Vergne, Roman Runsinov i Andrea Pizzitola, u LM GTE Pro trijumfo je Ford dok je u LM GTE amaterskoj klasi pobeda pripala Aston Martinu.



                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Tračevi i špekulacije


                          Rivali pod lupom preispituju pojedine delove na Ferrariju?


                          Uspešan start italijanskog tima naterao je njihove suparnike da se zagledaju o određene detalje.


                          Pre samo nekoliko dana novi tehnički delegat FIA Nikolas Tombazis poslao je svim timovima obaveštenje da će se pratiti pozicija izduvnih grana na bolidima kao i proces sagorevanja ulja u motoru, zbog čega su određeni timovi sugerisali da je bolid Ferrarija možda nelegalan po ovom pitanju.

                          Kako prenosi Auto Motor und Sport, FIA je u Kini pregledala Ferrarijev sistem sagorevanja ulja, ali vladajuće telo nije pronašlo neke nepravilnosti. Zbog toga Red Bull i Mercedes nastavili su da kopaju po pravilniku, pa je tako tim iz Milton Kinsa ukazao na to da su Ferrarijevi retrovizori nelegalni a Mercedes je ukazao da Italijani imaju mnogo jače baterije koje proizvode više od dozvoljnih 4 MJ.




                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Ferrari sada zadovoljniji novim planovima za budućnost


                            Sergio Marchionne izjavio je da je ohrabren zadnjim predlogom Liberty Medije po pitanju novih motora.


                            U poslednjih nekoliko meseci prvi čovek Ferrarija javno je izjavljivao kako postoji mogućnost da se njegov tim od 2021. ne nađe u šampionatu, pre svega jer su nezadovoljani predlogom novog plana za budućnost šampionata. Ipak, novi vlasinici su tokom VN Bahreina svim timovima prezentovali nove predloge što se prema prvim navodima sada dopada Sergiu Marchionneu.
                            “Ohrabren sam promenom stava Libertya, pre svega na polju agregata, jer motori moraju ostati hibridni, sa primenom na putničke automobile kao i da se dozvoli proizvođačima da budu jedinstveni i originalni. Po meni najveća promena je prepoznavanje činjenice da pravila za motore moraju da prate prirodu ovog sporta. Sada je taj predlog na stolu i možemo da razradimo sistem. Da li je ekonomičan ili ne? To je ono na čemu želimo da radimo.” kazao je Marchionne.
                            Takođe, vodeći ljudi Formule 1 predložili su i ograničenje budžeta na 150 miliona dolara kao i drugačiju raspodelu novca.
                            “Mislim da sada imamo puno činjenica za jednu dobru diskusiju. Nadam se da to možemo da rešimo do kraja godine na jedan ili drugi način. Najvažnija stvar za nas je da ne ugrozimo tehničku prirodu sporta, jer to je srž našeg postojanja i nešto od čega Ferrari živi. Trebamo da nastavimo da radimo sa Libertyem na pitanju komercijalnih prava. Ako to ne možemo da uradimo, kao što sam i ranije rekao povućićemo se iz šampionata, ali mislim da sada nismo stigli to te tačke. Svakako želimo da rešimo ova pitanja do kraja godine.”


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Prost: Ferrari je više napredovao na motoru nego na šasiji


                              Francuski as veruje da je italijanski tim napravio pun pogodak sa novim bolidom.


                              Alain Prost sada veruje da njegov bivši tim možda ove godine zabeleži odličan uspeh.
                              “Ja sam prošle godine napravio grešku kada sam kazao da svaki put kada se dogodi promena pravila, Ferrari izgubi ritam. Tokom zime činilo se da su Mercedes i Red Bull malo bolji, ali sada na kraju ispada da Ferrari bolje koristi gume tokom kvalifikacija a i Raikkonen je podigao svoju formu na Vettelovom nivou.” kazao je Prost. “Mislim da Ferrari ove godine može doći do titule.”
                              Četvorostruki šampion misli da je najveća razlika u odnosu na prošlu godinu kod italijanskog tima zapravo motor:
                              “Izgleda da su oni više napredovali na polju agregata nego šasije. Sada se šest vozača iz vodećih timova mogu boriti zavisno od uslova. Hamilton je u najtežoj poziciji. Biće jako zanimljivo do kraja sezone.”




                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Raikkonen: Svake godine slušam istu priču kao poslednjih petnaest


                                Finski veteran izjavio kako se svake godine susreće sa pričom o gubitku svog mesta u timu.


                                Priče o mogućim transferima vozača ove godine krenule su malo ranije nego inače, a sada u žiži interesovanja opet dolazi i Kimi Raikkonen. Vozač Ferrarija trenutno iza sebe ima 275 startova a već se spominje kako bi na njegovo mesto naredne godine mogao doći Daniel Ricciardo.
                                Zbog toga se Raikkonen i oglasio i odbacio sve navode:
                                “Uvek je ista priča u poslednjih 15 godina i svake godine ja gubim mesto u timu. Ja radim svoj posao na svoj način. Uživam u trkanju i to je jedini razlog zbog čega sam ovde. Svi u timu znamo šta želimo da postignemo i ako se sve kockice sklope videćemo šta se može desiti. Za sada ja želim da obavim posao na najbolji način i ima još mnogo da se vozi do kraja godine.” izjavio je Raikkonen.



                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X