Generalno si dobio odgovor na pitanje cemu sluzi, mozes ga napraviti ili iskoristiti od nekog vec postojeceg. Kod Toyotinog 4AGE motora je to malo losije reseno pa iberlauf ide direktno u usis, bez nekih filtera, catch tanka i slicno kao kod Alfe recimo, a to crevo je jako kratko (10cm). Desava se recimo prilikom drifta i prilikom brzeg prolaska kroz duge ostrije krivine (penjanje i silazenje sa autoputa recimo) da ulje jednostavno po inerciji iz glave krene u usis i kao posledica toga auto zatrokira odnosno izgubi gas dok neprogura to ulje zajedno sa vazduhom i gorivom...itd...
Ja sam napravio najprostiji tank kao sto je Vocko postavio, znaci bez povratka viska ulja u karter kako bi trebalo, nego kad se tank uljem napuni ja cu da ga rucno vratim, hand jobs...
Ja sam napravio najprostiji tank kao sto je Vocko postavio, znaci bez povratka viska ulja u karter kako bi trebalo, nego kad se tank uljem napuni ja cu da ga rucno vratim, hand jobs...

Comment