@ cepa D Bice Jap pesma kad bude bio neki ozbiljan spot, kao fazon Jay Chou-Drifting, ali znajuci da ti imas zavidnu kolekciju japanskih muzicara nesumnjam da ces mi predloziti nesto dobro...
Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka
@cvrle: budi siguran. ima bash brzih pesama, ja bi predlozio neke kao shto su Dog Fight (naj jacha pesma!!!), beat of the rising sun, no one sleeps in tokyo...
Nemoj da palis ljude jer bre stvarno nemam pojma, to sto proteram istu krivinu kad idem ujutru na posao, i to ne svaki put, nekad se i izokrecem, je jedno a driftovati je drugo. Ali ja svakako, znas i sam, dolazim na drift day da naucim, da trosim gume, da mi pokazes koju caku i sl., a i da uzivam u tvojoj i voznji ostalih ucesnika...
Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka
Idemo dalje, pre par nedelja sam zapoceo problematiku sa oprugama, tj. kako malo spustiti automobil. Cilj mi je bio da automobil ostane na fabrickim amortizerima ( iskljucivo zbog finansijskih razloga) a da se ipak malo spusti i stvrdne. Preko raznoraznih klubova i foruma specijalizovanih za AE86 sam saznao koje opruge su najbolje, koje mogu , koje nemogu i sl.. Do odgovarajucih opruga mi je bilo nekako cini mi se nemoguce doci,te resim tako da pokusam da ih proizvedem. Posto ni to nije urodilo plodom jer kod nas fabrike koje se bave proizvodnjom nisu mogli da mi naprave opruge zadatih karakteristika i od zadatih materijala kao i postupkom kojim sam zahtevao, jednostavno sam odustao od ideje da mi se to moze proizvesti u Srbiji a da valja. Posto sam vec ovladao time kakva mi opruga treba, tj. kakvih dimenzija i karakteristika, nije preostalo nista drugo nego da potrazim slicne odgovarajuce od nekog modela auta koji je dostupan. Jedne od prvih opruga koje sam probao su prednje od BMW-a M3 E30, zahvaljujuci Snejku koji ih je prodao mom drugaru.Uzeo sam na probu, stavio ih pozadi i auto je tada izgledao kao gliser pri punom gasu,ili kao da zidam kucu pa stekam tri dzaka cementa u gepeku .
Naravno ta varijanta je bila samo probna da bi video otprilike gde sam i sta ciljam.
I tako, posto cesto svrnem do bubanj potoka na pijacu subotom, zbog raznoraznih creva, gumica, srafova, i furde generalno ( uvek ima sta da se nadje ) tako i ove subote se setkam i u onom drugom delu gde se valja polovna roba, ugledam neke dve zute opruge, premerim dimenzije,deluje da odgovara,pitam od cega su, kaze covek od Golfa 2. Malo me je sumnjicavo gledao neko vreme, jer sam delovao poprilicno sokiran. Lako smo se dogovorili za cenu, i tako ja odjurim kuci da to probam.
U pocetku sam bio malo skeptican jer duzina od 30cm ovih golfovih spustenih sportskih mi se ucinila malom u odnosu na fabrickih toyotinih 38cm, mereno u opustenom stanju. Ali ipak ja reko da to probam (TRD ima cak opruge od 28cm), pa ako stosuje amortizer ili se patosira previse, nista, vracam fabricke, pa teramo dalje.
Da skratim, postavio sam opruge bez problema, malo je moralo da se brusilicom skrati zavrsetak opruge 2-3cm da bi leglo fes na solju.Ostalo se sve uklapa bez problema. Auto se spustio napred 2cm. Amortizer radi najnormalnije, nestosuje, neskace auto ko loptica, u voznji je tvrdji osetno, bolji je odziv preko rupa, sahtova i ulegnuca. Tockovi su dobili i neki delic stepena minusa.
Sve u svemu ja sam zadovoljan postignutim, a videcu i u praksi da li ce se to ponasati jos kako i treba, zasad sam presao nekih 80-100km po gradu. Prava stvar ce da se oseti tak kad dodju napred neki bolji amortizeri, zavisi za sta budem imao pare i sta bude dostupno u datom momentu. Evo i malo slikica kako su tekli radovi...
Fabricki:
Spusteno:
I za kraj ceo auto:
...idemo dalje...
Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka
Odlicno si ti to sklopio.. mada ako pravis auto za drift oprosti se od voznje svaki dan...
Imas jednostavan nacin za ucvrscivanje opruga da sumanute cvrstine... uzmes dve iste opruge i umotas ih jednu u drugu i privaris na krajevima...
dakle to je 2x+ tvrdo... jedan moj komsija je tako privario ladu karavan... trebalo coveku da nosi svasta na plac uglavnom blokove i cigler a da ne lezi na podu... mislim kada je bila prazna nije se pomerala ni 1mm... dakle pravi drift machine...
Comment