Novi vlasnik Đuđaro 156-ice (i novi član foruma)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • spanjeli
    CBC Senator XXL
    • 17.09.2005
    • 532
    • Nis

    #91
    Fora je u tome da diselasi mogu da kopaju asfalt ali samo do nekih 4000rpm kada snaga pocinje da opada i onaj sto ima benzinca ce u svakoj brzini da ostane jos 2500rpm vise sto znaci kad ti budes u 4 on ce u 3,ti u 5 on u 4...i tako dalje,ti na 200 on na 200 i jos 2500rpm za gazenje...ali ja bih opet pre cipovanog diselasa nego benzinca
    Originally posted by Sheta_Junior
    Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!

    Comment

    • Damjan156
      CBC Senator XXL
      • 07.01.2008
      • 568
      • Beograd

      #92
      A ja benzinca

      Nego kad smo već kod HP i Nm jel proradio Bobanu Dyno?Jel zna neko?
      Strauli motorsport
      Moja Alfa

      NIŠTA NIJE TVRDOGLAVIJE OD EMOCIJE

      Comment

      • byMaX
        CBC Član
        • 29.07.2008
        • 72
        • Beograd

        #93
        Originally posted by vulebg
        ^ Pa normalno da si se zamalo zakucao u njega kad pri 2000-3000 rpm 1.9 turbo zeldi ima veci obrtni momenat od 2.0 atmo benzinca.
        I onda si ga obisao, jer covek nije hteo da razvlaci Accorda do 6000 rpm, a da je to uradio, pretpostavljas sta bi bilo
        Jednostavno, Accord 2.0 155KS je brzi auto od Alfe 156 1.9 JTD 115KS sa sve chipom na 148KS. Alfa ce povuci bolje zbog veceg torque, ali ce Honda da salta na 6K rpm i ubrzo ce sustici, a zatim i prestici Alfu.
        Alfa: http://www.digitaltuning.ch/prodotti_dett.php?id=44
        Accord: http://www.digitaltuning.ch/prodotti_dett.php?id=1020
        Moj šef vozi 2007. godište hondu accord 2.0i 155ks i to je generalno gledano lenj auto. U svakom JTD dizelašu koji sam vozio (a to su dva Stila, 85 i 115ks, a sada Alfa pre i posle tuninga) su startnija i bolja za vožnju u gradu. Na otvorenom, sada bih voleo da se potrkam sa tim Accordom, garantujem da bih ga do 80 km/h ostavio, a pošto sada može da ide 205 na sat, Accord bi me na kraju verovatno ostavio, jer može da ide 210-215. Vozio sam ga dosta i taj benzinac je očigledno pravljen da mu motor traje 20 godina, jer je lenj i relativno slab. Mislim da bi mu chiptunning dosta pomogao. Nije samo stvar u tome da će dobiti 40-50 konja, nego da će mu turbina konačno proraditi kako treba.
        www.benchmark.co.yu/forum
        Benchmark Hardware Community

        Comment

        • byMaX
          CBC Član
          • 29.07.2008
          • 72
          • Beograd

          #94
          Originally posted by igorkrnic
          hehe znao sam da ce se neko popaliti

          Rezime je da ja savrsneo dobro znam kako uziva bymax sad kad je cipovao makinu.
          najjače je što ja sada ne znam koliko će mi turbina potrajati. Koji su prvi simptomi njenog riknjavanja. Da ne ureknem, pošto sad radi savršeno.
          www.benchmark.co.yu/forum
          Benchmark Hardware Community

          Comment

          • nidza
            CBC Senator XXL
            • 16.04.2008
            • 496
            • nbgd

            #95
            Ma neće nikad da rikne ako auto budeš normalno vozio, kao što u većini slučajeva hoćeš. Posle cepanja kola, kad staneš, nemoj da gasiš auto odmah, nego ga ostavi da radi jedno pola minuta - minut. Zapravo je ovo generalni recept za svaki motor.

            Što se tiče Honde od 155KS, ti motori tradicionalno kubure sa momentom, ali imaju pregršt obrtaja. Okreni - obrni, matematički su to vrlo slične stvari, da li ti imaš raspon od 3000rpm, a malo duži menjač, ili on ima raspon 4000rpm, a malo kraći menjač...

            Što se nekog generalnog viđenja stvari tiče, benzinac i dizel su mnogo sličniji, samo što benzinac atmosferac mora da se zavrti da bi sebi obezbedio dovoljno vazduha, što dizelu nije bitno, jer ima tubinu. Ali ako ih ipak uporedimo, i jedan i drugi imaju ograničen opseg u kome rade najbolje, kod dizela je to na malo nižim obrtajima, kod benzinca (atmosferca) na višim.

            Na primer, tu Hondu treba voziti žustro, da bi imala performanse, i taj motor mislim da nije lenj, nego ga samo nisi vozio između 4 i 7 hiljada obrtaja, baš kao što tvoj JTD treba voziti između 2 i 4.5. Generalno tu ne postoji neka velika razlika (sem u prenosu i zvuku) krajnji efekat je vrlo približan, ako su im i krive momenta i snage iole slične u tim opsezima. Problem kod atmosferca je što troši bože sačuvaj kad se tako vozi, a dizelu je to normalan režim.

            Kad bi benzincu dodali turbinu, cela priča se drastično menja. Evolucija benzinaca sigurno ide u pravcu turbine i varijabilne kompresije, kao i procesa samozapaljenja u kome je svakako konceptutalno jedan od najboljih reprezenata JTS iz iste kuće. Sve velike firme rade na tome i čini mi se da će razlike između benzinaca i dizelaša biti sve manje.

            Što se mog ličnog pogleda na priču oko sveukupnih performansi jedinog automobila kog čovek vozi, definitivno je moderan dizel u prednosti, jer mu se ekonomičan i žustar način vožnje nalaze u istim režimima rada motora, razlika je samo u pritisku papučice na gas.

            Sorry Max što sam se raspisao na pogrešnom mestu, ali činilo mi se podesno da razjasnim par stvari koliko je u mojoj laičkoj moći.
            Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

            Comment

            • vulebg
              CBC Član
              • 11.08.2008
              • 64
              • Beograd

              #96
              Originally posted by byMaX
              Vozio sam ga dosta i taj benzinac je očigledno pravljen da mu motor traje 20 godina, jer je lenj i relativno slab. Mislim da bi mu chiptunning dosta pomogao. Nije samo stvar u tome da će dobiti 40-50 konja, nego da će mu turbina konačno proraditi kako treba.
              Znaci Accord 2.0 Turbo

              Ne treba tu mnogo razmisljati o obrtajima, brzinama, NM, KS. U 99% slucajeva, auto koji pre stize 0-100 km/h je brzi auto, svejedno da li je benzinac ili dizel...
              Vozio sam Elantru, a sad vozim Stila, koji sam ja shmeker majko moja mila.

              Comment

              • igorkrnic
                CBC Senator XXL
                • 02.12.2007
                • 572
                • Kikinda

                #97
                E benzinac + turbo je vec nesto
                Imao sam fiat coupe 2.0 turbo
                E to se ne moze opisati
                click

                Comment

                • vulebg
                  CBC Član
                  • 11.08.2008
                  • 64
                  • Beograd

                  #98
                  Stock je keva.
                  Vozio sam Elantru, a sad vozim Stila, koji sam ja shmeker majko moja mila.

                  Comment

                  • Bane R
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2006
                    • 1769
                    • Beograd

                    #99
                    Maxo, aj neću da pokrećem prepirku ovde, ali si izneo par nelogičnosti, da ne kažem netačnih (nepotpunih) informacija oko 156 i Accorda, pa ću ti sa zadovoljstvom malo detaljnije kazati ovih dana kad se budemo videli neke stvari oko toga ko je lenj, a ko gde i kako poteže . Da ne smetam sad ovde.

                    Comment

                    • IgorBGD
                      CBC Član
                      • 01.04.2007
                      • 74
                      • Novi Beograd

                      Jel mozemo i mi da gledamo, mislim, ako bude pokazivanja?

                      Comment

                      • Bane R
                        CBC Senator XXL
                        • 27.03.2006
                        • 1769
                        • Beograd

                        Ma biće samo teorijsko... znam da će Maxa shvatiti, jer nije od onih kojima na jedno uvo uđe, a na drugo izađe ...

                        Comment

                        • byMaX
                          CBC Član
                          • 29.07.2008
                          • 72
                          • Beograd

                          Originally posted by nidza
                          Ma neće nikad da rikne ako auto budeš normalno vozio, kao što u većini slučajeva hoćeš. Posle cepanja kola, kad staneš, nemoj da gasiš auto odmah, nego ga ostavi da radi jedno pola minuta - minut. Zapravo je ovo generalni recept za svaki motor.

                          Što se tiče Honde od 155KS, ti motori tradicionalno kubure sa momentom, ali imaju pregršt obrtaja. Okreni - obrni, matematički su to vrlo slične stvari, da li ti imaš raspon od 3000rpm, a malo duži menjač, ili on ima raspon 4000rpm, a malo kraći menjač...

                          Što se nekog generalnog viđenja stvari tiče, benzinac i dizel su mnogo sličniji, samo što benzinac atmosferac mora da se zavrti da bi sebi obezbedio dovoljno vazduha, što dizelu nije bitno, jer ima tubinu. Ali ako ih ipak uporedimo, i jedan i drugi imaju ograničen opseg u kome rade najbolje, kod dizela je to na malo nižim obrtajima, kod benzinca (atmosferca) na višim.

                          Na primer, tu Hondu treba voziti žustro, da bi imala performanse, i taj motor mislim da nije lenj, nego ga samo nisi vozio između 4 i 7 hiljada obrtaja, baš kao što tvoj JTD treba voziti između 2 i 4.5. Generalno tu ne postoji neka velika razlika (sem u prenosu i zvuku) krajnji efekat je vrlo približan, ako su im i krive momenta i snage iole slične u tim opsezima. Problem kod atmosferca je što troši bože sačuvaj kad se tako vozi, a dizelu je to normalan režim.

                          Kad bi benzincu dodali turbinu, cela priča se drastično menja. Evolucija benzinaca sigurno ide u pravcu turbine i varijabilne kompresije, kao i procesa samozapaljenja u kome je svakako konceptutalno jedan od najboljih reprezenata JTS iz iste kuće. Sve velike firme rade na tome i čini mi se da će razlike između benzinaca i dizelaša biti sve manje.

                          Što se mog ličnog pogleda na priču oko sveukupnih performansi jedinog automobila kog čovek vozi, definitivno je moderan dizel u prednosti, jer mu se ekonomičan i žustar način vožnje nalaze u istim režimima rada motora, razlika je samo u pritisku papučice na gas.

                          Sorry Max što sam se raspisao na pogrešnom mestu, ali činilo mi se podesno da razjasnim par stvari koliko je u mojoj laičkoj moći.
                          Hvala na objašnjenju, nije da sam totalni laik oko automobila, samo se nisam nikad time toliko bavio da postanem napredniji amater ili ekspert, ali kapiram neke stvari. Inače, vozim jako dugo, sa nekima ovde sam se možda i poznavao jer sam 89. bio šampion stare Jugoslavije u kartingu (sa 9 godina), na Ušću. Vozim praktično od kad znam za sebe i najbolje od svega je što sam od malih nogu vozio krševe. Dakle, fiću, varburga (dvotaktnog), peglu, stojadina, traktore po selu (čak i kombajn, svašta su mi davali jer sam bio jedino dete ). Što se priče benzinac vs. common rail tiče, ja ću uvek da glasam za dizela, pre svega jer je bolji za vožnju po gradu. Gore sam izneo malu nelogičnost (da, Accord nema turbinu, samo direktno ubrzgavanje, ali je i dalje atmosferac). Ja takve benzince ne volim, jer nemaju "momentum", a suludo mi je da po gradu u manjim ulicama rastežem motor (prvo svi okolo će da me gledaju i viču, vidi ovog divljaka/seljaka) da bi auto imao snage da me zalepi za sedište. Drugo, taj Accord bi pri takvoj vožnji po gradu trošio 16-17 litara, što je suludo, jer moj ne prelazi 7 skoro nikad. 10 litara da dajem na zvuk - nisam lud . Radije bih te dodatne pare uložio u 2.4 JTDm i onda bi to opet bolje išlo od bilo kog serijskog 2.0 benzinca. Uostalom, da većina korisnika ne smatra da je dizel bolji, ne bi davali 3-4 hiljade evra više (po automobilu koji košta 20k) za dizel varijante, nego bi svi vozili benzince Kada su novi automobili u pitanju, a govorim o executive klasi limuzina, dizeli su za ljude koji sami plaćaju gorivo, benzinci (atmosferski) su za one koji imaju predrasude o dizelima (nisu ih vozili zadnjih 15 godina, misle da su lenji i sl.) ili porodične ljude koji jednostavno ne vole dizelaše ili misle da razlika u ceni ne opravdava razliku u plaćanju goriva na tri godine (ili će ih voziti manje od 3 godine), dok su turbo benzinci za fanatike (kakav je BaneR)

                          Postoji i druga priča koja kaže da će ovi JTD i slični motori biti "aktuelni", tj. prodavaće se ovako mnogo samo do 2012-2015. Onda će opet doći era benzinaca, koji će takođe jako malo trošiti (dakle isto između 5 i 8 litara) i biti isto snažni na manjem broju obrtaja. Nema razloga da ne naprave neku benzinsku verziju common rail-a, jer benzin je kaloričnije gorivo od dizela (mada ni Euro3 dizel više nema veze sa starim dizelom (lož uljem) koji se trošio do pre 10-15 godina u svim dizelašima, a ne samo u kamionima (mada su i novi kamioni sada suludo brzi i jaki sa volvo i man common rail motorima)). Čim to bude slučaj, vratiću se na benzinca zbog zvuka.

                          Moju situaciju sa kolima treba posmatrati i ovako - kola koristim za vožnju i to dosta vožnje, dakle 30k km godišnje, nekad i više. Mesečno je to od 130 do 150 evra. Računao sam da, da sam kupio ovaj Accord od šefa (on je uzeo sada novi Accord, a "stari" vrnuo sa lizinga u Deltu), taj trošak bi mi otišao na 250-260 evra, što je baš mnogo... A opet, da bi išao kao moja 156-ica, morao bih da ga vozim na 4-6k obrtaja, i onda bi trošio mesečno i 350 evra na gorivo. Kapiram da bih tada više uživao, ali što je mnogo - mnogo je.
                          www.benchmark.co.yu/forum
                          Benchmark Hardware Community

                          Comment

                          • igorkrnic
                            CBC Senator XXL
                            • 02.12.2007
                            • 572
                            • Kikinda

                            Ja samo da se javim da sam procitao ceo post.
                            Svaka cast

                            Comment

                            • byMaX
                              CBC Član
                              • 29.07.2008
                              • 72
                              • Beograd

                              Ma daj, nije to ništa... ako pogledaš neki od ovakvih testova (http://www.benchmark.co.yu/modules.php? ... &sid=15371) videćeš da mi kucanje ne predstavlja problem
                              www.benchmark.co.yu/forum
                              Benchmark Hardware Community

                              Comment

                              • igorkrnic
                                CBC Senator XXL
                                • 02.12.2007
                                • 572
                                • Kikinda

                                E ias ti neku vecu funciju tamo?
                                kako da spucam banner svoj ?
                                imas skype ?

                                Comment

                                Working...
                                X