Lep izbor, bas lep, cestitam. Ruzan, praktican i vrlo poseban, sve se slazem .
Sto se tice kvacila i menjaca, taj tvoj nema sta da se pazi, samo lamela moze da ode, vrlo brzo Menjac nece, to je mana 5tostepenih menjaca u obicnim WRX-ovima (ode druga brzina) koji korene vuce sa matorih Leonea i Legacy-a. Taj 6tostepeni menjac je pravljen bas za STI i moze da prezivi sve.
20, 25l po gradu ?
Moj WRX trosi 14-17 po gradu i svako malo mi neko prica kako STI trosi isto. Dobro je sto im ne verujem .
Javi utiske kad predjes na Eibach, pretpostavljam Pro Street coilovere. Bas me zanima kolika je razlika...
poz
p.s. i da, ocajno se okrece . Ne znam koliko je metara min. zaokretni krug, ali nisam vozio auto sa losijim ajnslagom
Lamela je takav komad gov**** da ja nemam reci. Mada, kazu da su problematicne bas originalne Exidy lamele, sa nesto boljim zamenskim nema problema. Sta reci, ako se ne parkiram iz jednog poteza, pa moram da manevrisem okolo (zbog ajnslaga koji je gori nego na kamionima, ali STVARNO), pa jos ako je kakav mali ivicnjak preko koga se mora popeti u igri, lamela zasmrdi do neba u roku od 10 sekundi. Sve znam, 4x4, turbo, ovo ono, ali ovo je stvarno djubre od lamele... Vidim jedan AP Racing u najavi
Sto se tice potrosnje - OK, ne bas 25l ako se vozi iole normalno, ali sa mojom voznjom, nekih 20l je otprilike prosek. Moze da se spusti na 15l, ali to je manje-vise penzos voznja, bez naglih ubrzavanja, i saltanjem svakih 10 sekundi da auto ne predje 3000rpm. Doduse, VPowera potrosi jedno 2l manje u proseku i ide MNOGO bolje nego sa ovim nasim buckurisem. A to da STi trosi isto kao WRX...vazi. Ne trosi isto jer ne moze da trosi isto. Turbo jedno 2x veci, kratak menjac, kako pipnes gas turbo vec solidno puni, a kad puni mora da se zalije, a to kod STI-ja znaci da se muski preliva
Auto vec ima Eibach coilovere napred, ali su nazad, za sada amortizeri od WRX-a - prethodnom vlasniku su malo kuckali ti colioveri pozadi, pa su poslati na remont, dolaze za koji dan, pa da vidimo kako to izgleda.
The difference between men and boys is the price of their toys
ni vlasnici za broj manjeg auta kao sto je Civic 7me generacije, nebitno da li je Type-R ili obican, iziskuju ulicu sa 3 trake za polukruzno okretanje, tako da nisi jedini
mali offtopic - sta ja da ocekujem da ce se desiti sa potrosnjom ako bih zadrzao isti turbo i iste dizne, a chipom promenio samo mapu WG-a i brizganja i time doveo auto na snagu od oko 270 ks
Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Oni imaju diferencijal manje napred, tako da je sigurno bolji...no nebitno na kraju krajeva.
Sta ce se desiti sa potrosnjom? Ja mislim da ce opasti proporcionalno povecanju snage. Porasce, naravno da ce da poraste, za vise snage pumpas vise vazduha, samim tim i vise goriva, sta mislis da ce se desiti? Mislim, kakva su to bre pitanja?
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment