Pereca :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    Re: Pereca

    I ja mu zavidim, moji delovi su neprocenjivi, nema ih
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • skyline
      CBC Senator XXL
      • 31.07.2007
      • 3149
      • Cacak

      Re: Pereca

      e, ima u Novom Sadu kod jednog lika sto ugradjuje plin
      nije u losem stanju, pa mozemo da organizujemo ekipu da skinemo sta ti treba
      Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

      Comment

      • Chubbs
        Everybody lies
        • 29.01.2006
        • 5807
        • Novi Sad
        • Audi A6 1.8T

        Re: Pereca

        znam i ja za tu, samo sam ja cuo da je ta bas kanta
        You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
        Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
        Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

        Comment

        • skyline
          CBC Senator XXL
          • 31.07.2007
          • 3149
          • Cacak

          Re: Pereca

          ma ok to, alfa je u pitanju, ali je za alfu u dobrom stanju
          Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

          Comment

          • jomini
            CBC Senator XXL
            • 11.03.2007
            • 490
            • Novi Sad

            Re: Pereca

            Uh, al' sam ja neupućen Sad tek vidim temu... Svaka čast za prevoz, a svakako žaljenje za ono čukanje.
            Nego, bilo je i fabričkih 280ks u takvim automobilima?
            San ispunjen. Impreza Turbo.

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Re: Pereca

              265KS su fabricki bili ovi 2.0L, kasniji sa onim "zategnutim" farovima su bili 280KS, i ova poslednja glupost od hatcbacka je valjda 300KS.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • Uzelac
                CBC Senator XXL
                • 03.12.2006
                • 1717
                • munZe

                Re: Pereca

                2004te je STI presao na 2.5l motore, verujem da je i ovaj u tvojoj varijanti postojao sa 2.5.
                Zategnuti, neki ga zovu pignose, je bio samo sa 2,5 i bio je 300ks kao i ovaj najnoviji.
                work in progress

                Comment

                • zverko
                  CBC Senator XXL
                  • 19.08.2005
                  • 7085
                  • BGD
                  • Audi A4

                  Re: Pereca

                  pa zar nije i pereca 2.5
                  deutsche gemacht-gut gemacht...

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    Re: Pereca

                    Originally posted by Uzelac
                    2004te je STI presao na 2.5l motore
                    U Evropi je STI do Maja 2006. koristio samo EJ20, kada je uveden restyling, "hawkeye"

                    Originally posted by Uzelac
                    verujem da je i ovaj u tvojoj varijanti postojao sa 2.5.
                    U Evropi nije, samo 2.0 i 265KS, takva je bila i moja pre dodavanja PPP. Kasniji restyling od 2006. je imao 280KS i EJ257
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • X9
                      CBC Senator XXL
                      • 28.06.2005
                      • 3179
                      • Wien-Sabac
                      • RX-8 i X-9

                      Re: Pereca

                      Originally posted by 206
                      Ma nije u delovima, ali kao da jeste, posto je van stroja evo vec 4. mesec, neverovatno. Nema apsolutno nista sporno, i da sam mogao sam da nabavljam delove odakle to obicno radim, cela popravka trajala bi najvise 2 nedelje, sa sve farbanjem. Ali posto delove moram da nabavljam od firme u Srbiji (a ne direktno iz inostranstva kako inace radim), to naravno traje i traje i traje...

                      Curcicu narucis delove, pa cekas 7 dana za potvrdu da su oni to narucili. Pa onda to oni proslede Nikosu, pa on u Nemacku, pa onda oni salju odgovor da nema pola delova da mora iz Japana...a to opet traje i traje...I onda vam dodje nesto od delova, posle jedno mesec dana - dobro a ostatak delova? Pa stize nam za nedelju dve. Ok, cujemo se tada. Posle nedelju dve - gde su delovi? Pa znate nama su stigli, ali nista od vasih. Alo, zasto mene interesuje kada VAMA stizu delovi, kada stizu MENI? Pa ne znamo, nemamo pojma sta nam dolazi pre nego sto dodje, a o svemu nas obavestavaju iz Nikosa..pa pitajte njega! Ok, onda ga pitaju i naravno nikakav odredjen odgovor ne dobiju. I onda vi u stvari nista ne znate i tako vas MESECIMA odlazu za delove tipa branika koji je jako veliki problem pa mora iz Japana. Nemaju pojma kad to dolazi, slazu jedno 10 puta, i onda tako nervoza ali ne mozes nista dok se konacno ne smiluju i isporuce deo. I konacno iz jedno 3-4 dela svi delovi na okupu pa je sve zajedno predato na sklapanje i farbanje, i trebalo bi da bude gotovo do sledeceg vikenda.

                      Delovi nisu posebno skupi, odnosno nista skuplji nego za bilo kog drugog normalnog Japanca, bez obzira sto je STI u pitanju, mada ja nista posebno od limarije nisam ni pocepao - far, krilo, branik, i goooomilu plastiketina, podplastika, poklopaca, usmerivaca, zabica itd. Ceo branik, odnosno vanjska obloga branika bez ikakvih dodataka je oko 22.000 dinara, krilo oko 13.000, a far ubedljivo najskuplji, 33.000...kao od porcelana da ga prave, strasno.

                      Od mehanike u principu nista, zamenicu par spona na prednjem vesanju i krajeve letve, koji su mozda popili malo od udarca, i zadnji desni lezaj jer je amortizer definitivno malo povukao u stranu u solji - sreca pa je komplet podesiva geometrija pa bez problema moze da se vrati kako treba, uglavnom nista nije krivo.

                      Tako da, uskoro nazad na put.
                      ako nisi bas morao u srbiji na naruchujes delove(a verovatno jesi ) ovo bi sve moglo da prodje jednostavnije
                      al sad sta je tu je
                      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                      No ROTOR no MOTOR...

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        Re: Pereca

                        Pa to i jeste kvaka, morao sam - kako mislis da osiguranju objasnim zasto sam delove narucivao iz Engleske ili direkt iz Japana, i da mi priznaju sve troskove vezane za to, cak iako bih u globalu jeftinije prosao nego ovako?

                        Nebitno sad, do vikenda popravljena, pa krecemo u boks sa osiguranjem i Beograd Putem
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Vocko
                          CBC Senator XXL
                          • 25.04.2005
                          • 4556
                          • nBGd

                          Re: Pereca

                          Zasto i Beograd put?

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Re: Pereca

                            Oni su prvooptuzeni, nedostajuca saobracajna signalizacija.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Uzelac
                              CBC Senator XXL
                              • 03.12.2006
                              • 1717
                              • munZe

                              Re: Pereca

                              Originally posted by 206
                              Originally posted by Uzelac
                              2004te je STI presao na 2.5l motore
                              U Evropi je STI do Maja 2006. koristio samo EJ20, kada je uveden restyling, "hawkeye"
                              Bio sam ubedjen da je STI presao na 2.5 pre WRX, ali po ovome ispada da su obojica dobili 2.5 u poslednjoj GD verziji.
                              work in progress

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Re: Pereca

                                Opet je cela A ima i par novih dodataka:

                                - Pioneer AVH - P7500DVD
                                - Bridgestone Potenza RE070
                                - Spec C lip spoiler - ovo je selo kao **** na noshu, daje totalno drugi izgled prednjem kraju.


                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X