znam i ja za tu, samo sam ja cuo da je ta bas kanta
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Uh, al' sam ja neupućen Sad tek vidim temu... Svaka čast za prevoz, a svakako žaljenje za ono čukanje.
Nego, bilo je i fabričkih 280ks u takvim automobilima?
2004te je STI presao na 2.5l motore, verujem da je i ovaj u tvojoj varijanti postojao sa 2.5.
Zategnuti, neki ga zovu pignose, je bio samo sa 2,5 i bio je 300ks kao i ovaj najnoviji.
Ma nije u delovima, ali kao da jeste, posto je van stroja evo vec 4. mesec, neverovatno. Nema apsolutno nista sporno, i da sam mogao sam da nabavljam delove odakle to obicno radim, cela popravka trajala bi najvise 2 nedelje, sa sve farbanjem. Ali posto delove moram da nabavljam od firme u Srbiji (a ne direktno iz inostranstva kako inace radim), to naravno traje i traje i traje...
Curcicu narucis delove, pa cekas 7 dana za potvrdu da su oni to narucili. Pa onda to oni proslede Nikosu, pa on u Nemacku, pa onda oni salju odgovor da nema pola delova da mora iz Japana...a to opet traje i traje...I onda vam dodje nesto od delova, posle jedno mesec dana - dobro a ostatak delova? Pa stize nam za nedelju dve. Ok, cujemo se tada. Posle nedelju dve - gde su delovi? Pa znate nama su stigli, ali nista od vasih. Alo, zasto mene interesuje kada VAMA stizu delovi, kada stizu MENI? Pa ne znamo, nemamo pojma sta nam dolazi pre nego sto dodje, a o svemu nas obavestavaju iz Nikosa..pa pitajte njega! Ok, onda ga pitaju i naravno nikakav odredjen odgovor ne dobiju. I onda vi u stvari nista ne znate i tako vas MESECIMA odlazu za delove tipa branika koji je jako veliki problem pa mora iz Japana. Nemaju pojma kad to dolazi, slazu jedno 10 puta, i onda tako nervoza ali ne mozes nista dok se konacno ne smiluju i isporuce deo. I konacno iz jedno 3-4 dela svi delovi na okupu pa je sve zajedno predato na sklapanje i farbanje, i trebalo bi da bude gotovo do sledeceg vikenda.
Delovi nisu posebno skupi, odnosno nista skuplji nego za bilo kog drugog normalnog Japanca, bez obzira sto je STI u pitanju, mada ja nista posebno od limarije nisam ni pocepao - far, krilo, branik, i goooomilu plastiketina, podplastika, poklopaca, usmerivaca, zabica itd. Ceo branik, odnosno vanjska obloga branika bez ikakvih dodataka je oko 22.000 dinara, krilo oko 13.000, a far ubedljivo najskuplji, 33.000...kao od porcelana da ga prave, strasno.
Od mehanike u principu nista, zamenicu par spona na prednjem vesanju i krajeve letve, koji su mozda popili malo od udarca, i zadnji desni lezaj jer je amortizer definitivno malo povukao u stranu u solji - sreca pa je komplet podesiva geometrija pa bez problema moze da se vrati kako treba, uglavnom nista nije krivo.
Tako da, uskoro nazad na put.
ako nisi bas morao u srbiji na naruchujes delove(a verovatno jesi ) ovo bi sve moglo da prodje jednostavnije
al sad sta je tu je
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
Pa to i jeste kvaka, morao sam - kako mislis da osiguranju objasnim zasto sam delove narucivao iz Engleske ili direkt iz Japana, i da mi priznaju sve troskove vezane za to, cak iako bih u globalu jeftinije prosao nego ovako?
Nebitno sad, do vikenda popravljena, pa krecemo u boks sa osiguranjem i Beograd Putem
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment