Dve starovinske:

Napravljen prohromski nosac za kameru (planirao sam ga za Kulu ali nisam stigao napraviti):

Nsta bitno, ali ova plocica je nestala pre koju godinu misteriozno i pre neki dan sam je nasao isto tako na radnom stolu, tako da sam morao da obelezim vracanje nazad na auto

Skinute stare gume, oprane felne, ociscene gde naleze guma, gumeni ventili zamenjeni sa metalnim:

Namontirane nove Tigar High Performance gume, usput olaksan auto za ~900g posto je nov vulkanizer puno sposobniji u balansiranju guma nego prethodni. Nije sala, prethodni vulkanizer je potrosio vise od 1kg tegova za 4 tocka, da ne ulazim u sve razloge zbog cega:

Posto fabricka opruga nije mogla da nagura pritisak preko 3.2 bara i pored brdo podloski koje su je sabile vise nego sto je fabricki bila, stavljena tvrdja opruga za probu. Prvo merenje 2.8 bara iako je jedva sabijena, sutra cemo probati 1 podlosku da vidimo kakav je napredak:

Neki su bili zainteresovani za funkcionisanje alu matica, pa nakon malo koriscenja u saobracaju i na stazi da podelim iskustvo. Ne preporucujem ih za koriscenje u kombinaciji sa celicnim felnama. Mala kontaktna povrsina na konusu dovodi do toga da se haba matica kod celicnih felni i da zbog toga mora da se dotegne 1-2 puta pre nego sto nalegne kako treba. Sa alu felnama posto konus na matici nalegne u potpunosti na konus od felne, nema nikakvih problema, sve se propisano stegne i ostane tako i nakon voznje na stazi.


Napravljen prohromski nosac za kameru (planirao sam ga za Kulu ali nisam stigao napraviti):

Nsta bitno, ali ova plocica je nestala pre koju godinu misteriozno i pre neki dan sam je nasao isto tako na radnom stolu, tako da sam morao da obelezim vracanje nazad na auto



Skinute stare gume, oprane felne, ociscene gde naleze guma, gumeni ventili zamenjeni sa metalnim:


Namontirane nove Tigar High Performance gume, usput olaksan auto za ~900g posto je nov vulkanizer puno sposobniji u balansiranju guma nego prethodni. Nije sala, prethodni vulkanizer je potrosio vise od 1kg tegova za 4 tocka, da ne ulazim u sve razloge zbog cega:


Posto fabricka opruga nije mogla da nagura pritisak preko 3.2 bara i pored brdo podloski koje su je sabile vise nego sto je fabricki bila, stavljena tvrdja opruga za probu. Prvo merenje 2.8 bara iako je jedva sabijena, sutra cemo probati 1 podlosku da vidimo kakav je napredak:

Neki su bili zainteresovani za funkcionisanje alu matica, pa nakon malo koriscenja u saobracaju i na stazi da podelim iskustvo. Ne preporucujem ih za koriscenje u kombinaciji sa celicnim felnama. Mala kontaktna povrsina na konusu dovodi do toga da se haba matica kod celicnih felni i da zbog toga mora da se dotegne 1-2 puta pre nego sto nalegne kako treba. Sa alu felnama posto konus na matici nalegne u potpunosti na konus od felne, nema nikakvih problema, sve se propisano stegne i ostane tako i nakon voznje na stazi.
Comment