Yugo 1.1 EFI Power

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • YUgisa
    CBC Senator XXL
    • 05.06.2008
    • 793
    • Subotica
    • Yugo 1.1 EFI

    Dve starovinske:


    Napravljen prohromski nosac za kameru (planirao sam ga za Kulu ali nisam stigao napraviti):

    Nsta bitno, ali ova plocica je nestala pre koju godinu misteriozno i pre neki dan sam je nasao isto tako na radnom stolu, tako da sam morao da obelezim vracanje nazad na auto

    Skinute stare gume, oprane felne, ociscene gde naleze guma, gumeni ventili zamenjeni sa metalnim:


    Namontirane nove Tigar High Performance gume, usput olaksan auto za ~900g posto je nov vulkanizer puno sposobniji u balansiranju guma nego prethodni. Nije sala, prethodni vulkanizer je potrosio vise od 1kg tegova za 4 tocka, da ne ulazim u sve razloge zbog cega:

    Posto fabricka opruga nije mogla da nagura pritisak preko 3.2 bara i pored brdo podloski koje su je sabile vise nego sto je fabricki bila, stavljena tvrdja opruga za probu. Prvo merenje 2.8 bara iako je jedva sabijena, sutra cemo probati 1 podlosku da vidimo kakav je napredak:





    Neki su bili zainteresovani za funkcionisanje alu matica, pa nakon malo koriscenja u saobracaju i na stazi da podelim iskustvo. Ne preporucujem ih za koriscenje u kombinaciji sa celicnim felnama. Mala kontaktna povrsina na konusu dovodi do toga da se haba matica kod celicnih felni i da zbog toga mora da se dotegne 1-2 puta pre nego sto nalegne kako treba. Sa alu felnama posto konus na matici nalegne u potpunosti na konus od felne, nema nikakvih problema, sve se propisano stegne i ostane tako i nakon voznje na stazi.
    Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

    Comment

    • YUgisa
      CBC Senator XXL
      • 05.06.2008
      • 793
      • Subotica
      • Yugo 1.1 EFI

      Pojavio se neki mali luft na volanu pa sam skinuo da proverim letvu, mislio sam da se mozda ponovo popustila, ali nije, malo sam prestelovao zazor kad na kraju ustanovim da se luft ustvari pojavio u zgloblu kardana volana:



      Namontirane felne sa novim gumama:



      I onda meni kazu da mi auto nije praktican
      Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

      Comment

      • sErGiO
        Moderator
        • 30.01.2007
        • 2769
        • Neko selo pored Beogr
        • Alfa Romeo 156SW

        Imao je moj tast na jugašinu čitavu platformu, mogao je da sleti omanji helikopter

        Comment

        • YUgisa
          CBC Senator XXL
          • 05.06.2008
          • 793
          • Subotica
          • Yugo 1.1 EFI

          Ha
          Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

          Comment

          • YUgisa
            CBC Senator XXL
            • 05.06.2008
            • 793
            • Subotica
            • Yugo 1.1 EFI

            Par slika auta:







            I trenutna zanimacija: Oil Accumulator Can

            Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

            Comment

            • sErGiO
              Moderator
              • 30.01.2007
              • 2769
              • Neko selo pored Beogr
              • Alfa Romeo 156SW

              Moram priznati da Yugašin na nekim slikama izgleda dosta dobro

              Comment

              • YUgisa
                CBC Senator XXL
                • 05.06.2008
                • 793
                • Subotica
                • Yugo 1.1 EFI

                Sigurno mislis na poslednju sliku gde Mazda izvlaci prosek
                Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                Comment

                • YUgisa
                  CBC Senator XXL
                  • 05.06.2008
                  • 793
                  • Subotica
                  • Yugo 1.1 EFI

                  Da nastavimo tamo gde smo stali u julu.



                  Napravljen nosac hladnjaka ulja, posto bivsi vlasnik to nije nikako resio kada je promenio fabricku poziciju hladnjaka da bude unutar veznog lima, takodje ukloljen i 4ti nosac ventilatora koji je bio delimicno odsecen jer smeta pri toj izmeni:







                  Posto je poceo motor da slini ulje na meracu za nivo, zamenio sam gumicu i dodao jedan "O ring" tako da se nadam da sad nece biti problema:





                  Prepravljena creva za hladnjak ulja sa selni na AN spojke:





                  I posle skoro 2 godine, 3 nedelje mucenja sa delovima koji ne rade ono sto je predvidjeno i jednog nervnog sloma, napokon napravljen Oil Accumulator Can:



                  Za one koji zele vise o sistemu, da krenemo od pocetka. Poenta Oil Accumulator Can-a je da poboljsa konstantnost pritiska ulja u motoru koji zna da opadne u krivini i pri kocenju (teoretski i pri ubrzanju, ali ne mom autu ) kada pumpa povuce vazduh umesto ulja. Takodje omogucava zadrzavanje ulja pod pritiskom i nakon gasenja motora i moze da ga oslobodi pre startovanja motora kako bi se izbegao suv start. To se postize postavljenim klipom u rezervoaru, ~2/3 rezervoara je ispunjeno uljem dok je ~1/3 rezervoara ispunjena vazduhom pod pritiskom koji sluzi da pomeri klip i istisne ulje u motor kada opadne pritisak ulja u motoru. Sistem moze da sadrzi oko 0.9 do 1.2l ulja u zavisnosti kako je podesen.
                  Sto se tice konkretno ugradnje na moj auto, OAC sam povezao sa motorom tako sto sam ga spojio na mesto gde fabricki dolazi davac pritiska ulja koji sam prebacio u sam rezervoar za OAC, to mi ujedno omogucava da nagledam situaciju u celom sistemu, da pratim da li je rezervoar dovoljne zapremine (da li se prazni skroz u voznji), kao i da znam kad se rezervoar u potpunosti ispraznio pre startovanja motora. Zbog konstruktivnog ogranicenja elektromagnetnog ventila (pod naponom pusta ulje u jednom pravcu, a bez napona u drugom pravcu), napravio sam stelujuci davac pritiska ulja koji se nalazi izmedju motora i ventila/rezervoara, kada u motoru opadne pritisak ulja, davac daje signal ventilu da ispusti ulje u motor, kad se pritisak stabilizuje, ventil se gasi i omogucava motoru da vrati ulje nazad u rezervoar. Menjanje pritiska vazduha u rezervoaru omogucava stelovanje brzine reagovanja sistema tj kojom brzinom ce se ispustiti ulje nazad u motor, dok stelujuci davac pritiska ulja mi omogucava da nastelujem kad ce da se vrati ulje u motor. U normalnoj voznji planiram da bude namesteno ispod pritiska ulja koji motor stvara pri leru, kako sistem ne bi stalno ispustao ulje u motor, dok za voznju na stazi cu da podignem da ispusta pritisak ulja cim malo opadne maksimalan pritisak ulja u motoru kako bi najefikasnije zastitio motor. Pored kontakt brave sam stavio prekidac koji gasi ventil kako bih izbegao ispustanje ulje iz rezervoara u slucaju kada necu startovati motor, ali imam potrebu da dam kontakt.
                  Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    I dalje imaš entuzijazma što je stvarno lepo
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • YUgisa
                      CBC Senator XXL
                      • 05.06.2008
                      • 793
                      • Subotica
                      • Yugo 1.1 EFI



                      Napravljeno par nosaca za creva od hladnjaka ulja, OAC-a i nov centralni nosac branika:





                      Posto je sa prvim reagulatorom bilo tehnickih problema, napravljen drugi stelujuci koji je namontiran i podesen na 3.3 bara, sa fabrickih 3 bara:



                      Nabavljeni neki delovi za limariju, ostalo jos da nadjem levi prag i desni kos ili samo dzep:



                      Napravljeni novi 10mm distanceri, tako da auto sad ima siri grag tockova ukupno 110mm:


                      Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                      Comment

                      • sri98
                        Admin od Trpeze
                        • 24.10.2004
                        • 7262
                        • Republic of Konjarnik
                        • Toyota Corolla E 210

                        Kao i u svakom projektu, uvek se ima sta raditi
                        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                        Comment

                        • YUgisa
                          CBC Senator XXL
                          • 05.06.2008
                          • 793
                          • Subotica
                          • Yugo 1.1 EFI

                          Pa sad se vec polako nazire neki kraj Mislim jos jedno 2 godine ali Ima kraja
                          Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                          Comment

                          • Neshtry
                            CBC Član
                            • 01.06.2008
                            • 53
                            • Odzaci

                            Taj će biti bolji i od kupljenih sportaša

                            Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

                            Comment

                            • YUgisa
                              CBC Senator XXL
                              • 05.06.2008
                              • 793
                              • Subotica
                              • Yugo 1.1 EFI



                              Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                              Comment

                              • YUgisa
                                CBC Senator XXL
                                • 05.06.2008
                                • 793
                                • Subotica
                                • Yugo 1.1 EFI

                                Da nastavimo gde smo stali. Posto mi se raspao gumeni kraj sajle pedale gasa i jer sam posle 12 godina otkrio da nije ni odgovarajuci tip bio, napravio sam trajno resenje od aluminijuma i da bude odgovarajuci tip, plus sad je pedala puno direktnija jer nema disanja:



                                Namontiran dodatan kamionski list gibnja koji ima funkciju da poveca nosivost auta bez preteranog sleganja, ali nije u funkciji kada sam samo ja u autu pa se balans i udobnost nije promenila u odnosu na prethodno stanje:



                                Planirao sam da remontujem anlaser preventivno, ali me preduhitrio 2 meseca i odjenom zakovao lezaj i otisao bendix, pa kompletno ociscen, zamenjeni lezajevi, bendix i automat (stvari nisu protekle tako lagano kao sto je opisano ali da ne duzim):



                                Par slika pred zimsku sezonu:




                                Zime nekad:


                                Zime sad:


                                Glavni plan za prolece, da izgleda kao ovaj drugi:
                                Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                                Comment

                                Working...
                                X