HEHE Samo treba biti malo loooood i poznavati mashinu koju vozish!!!
Naravno znati koje su granice tebe kao Drivera, i mashine.... sve ostalo je ZUUUUUUUUMMMMMMM , a drugi te gledaju u fazonu
SAAB-ovi su chudnovata vozila.....Prosto te teraju na " PEDAL TO THE METAL"
i imati dovoljno para za kvalitetne 18 napred na svakih 5 6 kk km
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Normalno gume koje stavim drze ceo godisnji odmor, to je oko 12-15K km
Najbrze sto sam uspeo da ubijem gume bilo je na Ring Knutstorp pisti sa STCS klubom, 6mm je nestalo za 30-ak minuta voznje .. no , kako kazu , moze se
Ako se 1 i 2 brzina ne forsiraju i samo 3 od 140km/h pa na gore gume traju lado 40-50K km
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Sve je manje vishe isto sr**e
Jedina primetna razlika je da neke koje pokusavaju da budu bolje frikcije da nateraju prednji trap da poskakuje i da samo donose stetu izazivajuci prevelike peak-ove u menjachu, sto se tiche pogonske frikcije skoro svaka je ista a probao sam sve i svasta. Mozda bi izdvojio za sada jedino Michelin Pilot MXX kao najizdrzljiviju, bez obzira sto je ostavljala tone plavoh dima iza auta (kancerogenog ? ) .
Ovde se preteralo za prednju vuchu, dakle, vishe je da bude cool pa nek kosta kolko kosta
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own
a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it...
It will take your breath away!!! by David E. Davis
Pozdrav i dobrodosao na CB
Vidim, Subaru, dobar izbor ! vidi da sledeci bude u pravom stilu Subarua ili SAABa sa blowerom
WIZ >> Ja sam terao 205/55-16 WR nepoverljivih 80.000Km ali do platna
Sto je interesantno da guma nije pokazivala nedostatke od zamora sve do samog kraja, kad je pala ispod 3mm doslo je do sloja koji nije vulkaniziran previse zbog dubine i ne da je lepila nego (sa njima ni je zvekno jedan menjach
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
80000km preso sa jednim gumama????? ili ja ovo citam pogresno
Pa umene ako mogu 5-6000 "normalne" svakodnevne voznje ja ih cuvam u garazi ko eksponat kad su mogle toliko izdrzat
Pozdrav i dobrodosao na CB
Vidim, Subaru, dobar izbor ! vidi da sledeci bude u pravom stilu Subarua ili SAABa sa blowerom
Hvala na dobrodoslici.
Auu brate, ne znam kakvo je stanje kod vas u Shvedskoj, al ovde su tako ****ne (visoke) kazne za "budzene" automobile od strane policije, da to nije normalno.
A murija obozava da se izivljava na osobama koje posjeduju (zaustave u toku voznje) sportsko vozilo.
I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own
a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it...
It will take your breath away!!! by David E. Davis
Pazi, i ovde su ali ima fazona za napraviti auto lako streetlegal, ja sam odabrtao bas taj put. Vecina ozbiljno tuniranih SAABova naprimer pada na tehnickom pregledu jer je fabricka konfiguracija lako prepoznatljiva iskusnom oku tehnicara. Stoga se usmeris na maskirani tuning koji se nevidi, moze se
Ja prolazim kroz tehnicke preglede bez zamerki naprimer.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment