Ma jok bre, drzim kameru levom rukom, i volan, a ovaj poskakuje, dakle frikciono skakuce, proklizavanje, nevidi se na snimku jer su u pitanju kratka skakutanja koja izazivaju vibracije koje se chuju u pozadini
Imate li kakva dobra vremena od "sportskih" auta
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
U sunce ti `bem zarko, ovo ide k'o ****na F1
Uhhhhh, sta bi dao da osetim to svojim rukama(ili bolje reci ledjima)
Daj neki snimak od 100 do 200kmh ili od 100 pa do....kol'ko se sme
Kad ga spremim montiracu kameru fixno u njega, bice snimaka
Inache sto se tiche ubrzanja ovde, nije merodavno, ovo je sve na granici koliko jedna celava i plastificirana guma moze da povuce, nisam stiskao do kraja, kazaljka od pritiska turbine inace sa punim gasom visi konstantno u desnom kraju.
Postoji alternativa sa losim gumama da se uz proklizavanje digne sa 80-140 za neke 3 sekunde, gde pri pritiskanje gasa na 80 dolazi momentalno do proklizavanja i kazaljka se nadje u trenutku na 140km/h. Oko 3 sekunde kasnije se pusti gas i stvarna brzina je 140.
Dakle za to treba imati nove gume, a ja sa ovih 0,0000x mm sare nisam smeo to da pokusam
A sta bi dao da probash i da osetis? Hehe.. neznam, pitaj Saaba , njemu se nije svidelo
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
A sta bi dao da probash i da osetis? Hehe.. neznam, pitaj Saaba , njemu se nije svidelo
Ha ha, sto je mnoogo, mnooogo je, nije rec o meni vec o autu Bem ti papucicu za gas, bas je nekako tvrda A i onaj cajkan se bunio sto ne znam da vozim, cak je mislio da pada sneg u sred leta
Ha.. da.. ti si bio u 2-oj brzini, tu je nemoguce davati gas iz zgloba, treba tehnika trazenja trakcije savijanjem prstiju na stopalu, sa fixiranim zglobom i dobro uprtom petom u pod
No, sad znas, probao si
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment