O naj 10 se uvek prica
Boost2Boost B203R SAAB engine
Collapse
X
-
Ja sam upravo video slike i imam jedan komentar i jedno pitanje. Pa kaze:
Komentar - IH, SUNCE TI POLJUBIM ! ! ! FRANKENSAAB ! ! !
Pitanje - Moze li sta ovakvo biti i od Volvo-a 440 turbo i gde ja to da nadjem i koliko ce da me kosta? Dobri delovi za njega su ovde cista egzotika.
Comment
-
-
U ischekivanju dok nedodje drugi TuRbo, malo se danas TD04 pomucio:
255kb
http://saab.ath.cx/community/presho/STC ... o_STCS.wmv
312kb
http://saab.ath.cx/community/presho/STC ... o_STCS.wmv
349kb
http://saab.ath.cx/community/presho/STC ... o_STCS.wmvAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Ma jok bre, drzim kameru levom rukom, i volan, a ovaj poskakuje, dakle frikciono skakuce, proklizavanje, nevidi se na snimku jer su u pitanju kratka skakutanja koja izazivaju vibracije koje se chuju u pozadini
Imate li kakva dobra vremena od "sportskih" auta
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
-
Kad ga spremim montiracu kameru fixno u njega, bice snimakaOriginally posted by juguarU sunce ti `bem zarko, ovo ide k'o ****na F1
Uhhhhh, sta bi dao da osetim to svojim rukama(ili bolje reci ledjima)
Daj neki snimak od 100 do 200kmh ili od 100 pa do....kol'ko se sme
Inache sto se tiche ubrzanja ovde, nije merodavno, ovo je sve na granici koliko jedna celava i plastificirana guma moze da povuce, nisam stiskao do kraja, kazaljka od pritiska turbine inace sa punim gasom visi konstantno u desnom kraju.
Postoji alternativa sa losim gumama da se uz proklizavanje digne sa 80-140 za neke 3 sekunde, gde pri pritiskanje gasa na 80 dolazi momentalno do proklizavanja i kazaljka se nadje u trenutku na 140km/h. Oko 3 sekunde kasnije se pusti gas i stvarna brzina je 140.
Dakle za to treba imati nove gume, a ja sa ovih 0,0000x mm sare nisam smeo to da pokusam
A sta bi dao da probash i da osetis? Hehe.. neznam, pitaj Saaba , njemu se nije svidelo
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTA sta bi dao da probash i da osetis? Hehe.. neznam, pitaj Saaba , njemu se nije svidelo

Ha ha, sto je mnoogo, mnooogo je, nije rec o meni vec o autu
Bem ti papucicu za gas, bas je nekako tvrda
A i onaj cajkan se bunio sto ne znam da vozim, cak je mislio da pada sneg u sred leta
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
Ha
.. da.. ti si bio u 2-oj brzini, tu je nemoguce davati gas iz zgloba, treba tehnika trazenja trakcije savijanjem prstiju na stopalu, sa fixiranim zglobom i dobro uprtom petom u pod 
No, sad znas, probao si


Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Ako nista drugo, bar znam da se vozim u autu, a da mi nije muka
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
premalo je to Wiz ili
Comment