Inace, radi se o Alfi 156 2,4 JTD, 140ks, 305nm/1800rpm, 1999. godiste.
Presao je po satu 138.000 km, ali mislim da je preso oko 200.000, jer je uvezen iz italije, gde je u servisnoj knjizici upisan zadnji servis na 180.000km....sto i nije od nekog znacaja, s obzirom da je auto u super stanju.
Za dva meseca sam presao 8500km, auto mi nije potrosio ni gram ulja. Ide super, a trosi malo - 6.7 litara na konstantno 160km/h, sa nemackim gorivom. Sa srpskim trosi litar vise
Od modifikacija sam imao spustanje, tj. ugradnju sportskih opruga (vidite na slici gore). S obzirom da sam imao standardne amortizere, a da su opruge imale losu specifikaciju (pisalo je da ce auto biti nizi 3-3.5 cm, a kad sam ugradio, bio je nizi preko 6cm).
Na svakoj poprecnoj neravnini, udarali su mi tockovi u blatobrane (NemanjaNS je imao slicno iskustvo sa Corradom).....a karter mi je bio na 5cm od asfalta, pa s obzirom da sam shvatio da cu na nekoj vecoj poprecnoj rupi da ostanem bez njega, resio sam da vratim standardne opruge. Dole je slika sa standardnim oprugama.
Zovem se Milan, iz Nisa sam. Trenutno studiram u Nemackoj i radim u Mercedes-Benz centrali u Stuttgartu, u odeljku za istrazivanje trzista. Imam 20 godina.
Ljubitelj sam Mercedes autmobila, sto se vidi i po mom nicku, ali takodje volim vecinu Nemackih i Italijanskih automobila.
Pre Alfe sam vozio VW Corrado 1.8 16v, 1991. ovaj ovde
kad se vec pomenu to lezanje u krivinama. pogledao klip sa testa Top Gear-a koji se nudi u temi italijani i vidim da 156 bezi zadnjim krajem i da mora da se oduzima volan, imitacija tipicne zadnje vuce.
gledao sam i test 147GTA i pazljivo slusao komentar novinara/testera o lose podesenom vesanju i izrazitom bezanju preko nosa u krivini, tipicno za prednju vucu.
e sad, malo zbunjuje sta je tipicno za ono sto se obicni naziva Alfa osecaj voznje danas- imitacija zadnje vuce i svih prednosti takvog setupa ili prednje vuce sa manje ili vise maskiranim problemima?
sta je to sto bi Alfisti izdvojili kao tipicno ponasanje u krivini, pri granicnim slucajevima.
@BRABUS: Auto je divota... Na zhalost diesel, ali razumem, dosta putujesh. Pri prelasku na "sportske" opruge, jesi li intervenisao i na amortizerima ili ne?
Samo jedno pitanje/odgovor za brick-a: Da li si zapazio koliko ta 147 GTA ima ks?
@BRABUS: Auto je divota... Na zhalost diesel, ali razumem, dosta putujesh. Pri prelasku na "sportske" opruge, jesi li intervenisao i na amortizerima ili ne?
Hvala !!! Dizel....pa morao sam da napravim kompromis. Rado bih ja posedovao 2.5 V6 i vrteo ga do 7000rpm-a, ali ne moze se to izdrzati, narocito ovde u Nemackoj gde je benzin skoro 1 evro i 20 centi.
Od prvog septembra do danas sam preso 8500 km. Nisam racunao, ali mislim da sam mnogo para ustedeo.
Na amortizerima nista nisam radio...i to je greska. Nisam imao da dam 600 evra za amortizere, pa sam probao da oprugama spustim auto malo, ali ispalo je previse, nazalost. Odustajem zasad od modifikacija na podvozju.
kad se vec pomenu to lezanje u krivinama. pogledao klip sa testa Top Gear-a koji se nudi u temi italijani i vidim da 156 bezi zadnjim krajem i da mora da se oduzima volan, imitacija tipicne zadnje vuce.
gledao sam i test 147GTA i pazljivo slusao komentar novinara/testera o lose podesenom vesanju i izrazitom bezanju preko nosa u krivini, tipicno za prednju vucu.
e sad, malo zbunjuje sta je tipicno za ono sto se obicni naziva Alfa osecaj voznje danas- imitacija zadnje vuce i svih prednosti takvog setupa ili prednje vuce sa manje ili vise maskiranim problemima?
sta je to sto bi Alfisti izdvojili kao tipicno ponasanje u krivini, pri granicnim slucajevima.
Znas kako....mojoj Alfi u granicnim situacijama bezi zadnji deo, ali se lako ispravlja....narocito kada je auto bio nizi, tada ga je bilo mnogo dobro voziti do limita. Na kisi je zadnji deo bio jos nervozniji, zato sto mi je momak koji mi je ugradjivao opruge, uradio reglazu tako da mi tockovi budu pod ovakvim nagibom / \....da sam kroz istu krivinu na kisi prosao onako brzo kao na suvom, okrenuo bih se za 180 stepeni sigurno...bio sam jako blizu toga.
Sa standardnim setup-om prvo kliza preko nosa, ali ne mnogo, a onda pobegne zadnji deo i on se lako ispravlja. Na Alfi su mi M+S Kleber gume koje su sranje za svako vreme, tako da ga zbog toga ne forsiram po krivinama.
Na Alfi su mi M+S Kleber gume koje su sranje za svako vreme, tako da ga zbog toga ne forsiram po krivinama.
Auuu, BRABUS! Menjaj pod hitno to sr*nje od guma! Slichne su bile na mojoj skodi. Nemoj dozvoliti da dochekash sneg sa tim plastichnim balonima, niposhto! Proshle zime sam dozhiveo okretanje za 180 stepeni, a najveca fora je shto sam ishao uzbrdo i to nekom bednom brzinom od 40-50kmh (put blago prekriven prvim snegom). Veruj mi i Tigar je bolja solucija od tih guma...
Na Alfi su mi M+S Kleber gume koje su sranje za svako vreme, tako da ga zbog toga ne forsiram po krivinama.
Auuu, BRABUS! Menjaj pod hitno to sr*nje od guma! Slichne su bile na mojoj skodi. Nemoj dozvoliti da dochekash sneg sa tim plastichnim balonima, niposhto! Proshle zime sam dozhiveo okretanje za 180 stepeni, a najveca fora je shto sam ishao uzbrdo i to nekom bednom brzinom od 40-50kmh (put blago prekriven prvim snegom). Veruj mi i Tigar je bolja solucija od tih guma...
Menjacu sranje....ali tek na prolece, posto su potpuno nove. Na prolece uzimam neke letnje sa nizim profilom (50 najverovatnije), pa cu da se otarasim Klebera.
Ne mogu bas sebi da dozvolim da kupim dva seta guma za tri meseca
Sad sam gledao bas na netu letnje gume, van sezone nisu tolko skupe. Npr 195/50/15 H imas da biras za 50 evra komad...Continental, Bridgestone, Avon. Pirelli....videcu sta cu da uzmem
Kleber ni u ludilu, ali ce pregurati zimu....ciste dobro puteve po nemackoj, a nisu ni zime tako ostre, vise ima kise nego snega
Prvo da kazem da ti je auto za 200.000 bombona,za toliko kilometrazu odlicno izgleda(ista boja i felne kao moja alfica)
Sto se guma tiche Brabus ako ces uzimati 50-ice uzmi ove koje sam ja stavio Brigestone S-03 W Potenza ili Brigestone R720 W extra su gume prijanjanje vrhunsko + brzinske tvrde
Sto se BRICK-ovog pitanja tiche o prednostima i manama prednje vuche prilikom granicne voznje bi mogli ceo dan ono sto meni prvo padne na pamet je mnogo bolja upravljivost na vlaznoj podlozi i bolje kontrola u krivinama naravno ima i mana...ali cinjenica je ovo- da je samo Alfa uspela da prebaci 350ks na prednje tockove i sa tom snagom postigne vreme bolje na stazi(video klip) ispred M-a,Honde,AMG-a,Impreze 4x4 itd....
Prvo da kazem da ti je auto za 200.000 bombona,za toliko kilometrazu odlicno izgleda(ista boja i felne kao moja alfica)
Sto se guma tiche Brabus ako ces uzimati 50-ice uzmi ove koje sam ja stavio Brigestone S-03 W Potenza ili Brigestone R720 W extra su gume prijanjanje vrhunsko + brzinske tvrde
Sto se BRICK-ovog pitanja tiche o prednostima i manama prednje vuche prilikom granicne voznje bi mogli ceo dan ono sto meni prvo padne na pamet je mnogo bolja upravljivost na vlaznoj podlozi i bolje kontrola u krivinama naravno ima i mana...ali cinjenica je ovo- da je samo Alfa uspela da prebaci 350ks na prednje tockove i sa tom snagom postigne vreme bolje na stazi(video klip) ispred M-a,Honde,AMG-a,Impreze 4x4 itd....
O njima sam bas i razmisljao....da uzmem Bridgestone Potenza. Sa Bridgestone-om imam dobra iskustva i odgovaraju mi. Cena je oko 50 evra za komad ovde....195/50 15'', mislim da nije skupo.
Sto se auta tice, stvarno je ocuvan, nadam se da ces ga videti
Gde su slike tvoje Alfe ? Ako nemas gde da ih okacis, posalji mi na mail brabus_nis@yahoo.com pa cu da ih okacim
Comment