bogme jeste ga lepo ispravili.... sto kaze jedan moj drug peglaj al pazi na lim....
Total Eclipse
Collapse
X
-
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
-
-
cuvena "S" krivina kod trafoa ali vidis vi ste izleteli kad ste isli navise a ja znam par likova koji su popili banderu kada su isli ka nadvoznjaku. doduse u pitanju je bila zadnja vuca tj BMW ali nema veze. tu gde ste vi izleteli je malo zeznuto i nekako mi se cini da kad izadjes iz rupe upadas u kontra nagib pa mi auto uvek malo pobegne a i asfalt je neravan pa auto zna da poskoci i izgubi trakciju. sa saxom tu nisam imao problema a audijem obavezno oduzimanje gasa i dodavanje na volanu. koliko vidim iz lukinog posta cepa je sve vereme drzao pun gas cak i kad je auto poceo da kliza misleci da ako ima 4wd da ce ga izvuci a naprotiv to je greska koju svako ko sedne u 4wd auto plati lupanjem u sasvim suprotnu stranu od one koju je zeleo.
kad jednom provalis 4wd , reakcija u takvim situacijama ce ti postati instinktivna i rutinska. aj idealnije mesto za vezbu kao i provaljivanje kako auto reaguje u odredjenim situacijama je sirok i po mogucstvu klizav teren, znaci sneg a kad snega nema onda glatka povrsina na kojoj mozes da nateras auto da prokliza pri punom gasu a ne kao kod trafo stanice gde ima kolotrag od autobusa, rupetine od mraza i neravnine od betona prosutog iz miksera i ostalih gradjevinskih masina sto jevrlo cesta pojava na cukarici (shizim od toga).
i da se ne ponavljam... ono... zivi ste i zdravi ste... bice kola i jos puuuno, puno krivina i situacija ali pre toga livada i pun gas.
pozdravdeutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Comment
-
-
Originally posted by TAZZKlinci u 3X jacem Autu....
Desava se to...
...
Pamet u Glavu sledeci put...
Dobro je da Vam nije nista...
Drago mi je da auto staje na tochkove, i da ce da zuji...
Poz Igor
Comment
-
-
Dobro de...sjasite decku vise s ledja..kritike su bile pre godinu dana
Nego jer te gone za reklamu i zid?To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
koliko sam mogao da primetim okrpili su zid i ogradu nekim sipkama tako da bib ilo suldo da ti traze ne znam koju kintu a ono sto moze da ti se desi jeste da platis debelo za ugrozavanje tudjeg zivota posto nisi bio sam u kolima. burazer je pre godinu dve popio bankinu od "kifle" na brdu a pre toga ga murija jurila cak od andergraunda da bi se zaustavio na nadvoznjaku i to u zastavinom pickupu. posto nije bio sam u kolima nego sa devojkom dobio je da plati nekih 40k din.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Sumljam, Luka skoro i da se ne pominje u izveshtaju, nije povredjen, nije me tuzio...Imali su ortaci skoro tezak sudar gde su pored vozacha trojca bila povredjena, svakog su posebno pitali da li zeli da podnese tuzbu protiv vozacha, svi su odbili i na tome se zavrshilo. Mada me to ne brine, shta god da bude reshice se nekako. Vishe me brine to shto gubi negde pritisak.
Comment
-
-
Tj, posto nije bilo lako i tesko povredjenih, nije bilo ni krivicno dela, nema ni krivicne prijave, pa samim tim neka ni nikakve odstete ili kazne za nanete povrede.Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
Comment
-
-
Update
Hteo sam da sachekam amorte da stignu iz USA ali sam danas chuo da su poslati brodom, a ne avionom kako je recheno, pa sam se razocharao, ocu svoj TEIN SS. Danas treba da su stigli novi farovi da se slazu sa 97-99 restyle facelift-om, tako da ce i branik na farbanje uskoro.
Comment
-
-
Eeee dugo se nije nishta pisalo. Mora malo, ipak se radilo. Evo danas je doshao iz shop-a gde sam promenio ulje u motoru (motul 300W competition), filter za ulje, filter za gorivo, dizne skinute i ochishcene, promenjeno ulje u menjachu (motul) i u diferencijalu (koje izgleda nikada nije ni menjano, isto motul), remontovao sam i lamelu jer je krenula da kliza poprilichno a glupo je da kupujem nov kit jer mi stize ACT iz USA za mesec dana. Takodje su postavljeni i coil-overi TEIN i to sad izgleda otprilike ovako.
Izgubio sam donekle rupetinu izmedju krila i tochka, moze to josh mnogo dole ali neka, videcu da li i ovako mogu da se pentram po ivichnjacima, treba to josh malo bolje da se podesi, hocu da ih ochvrsnem za 5 stepeni.
Pre pola meseca sam zamenio kaisheve, shpanere i pumpu za vodu. Konachno instaliran HKS turbo timer, samo josh danas sutra da uzmem da skinem K&N filter da ga onim recharge kitom operem pa da izmerim neko 1/4mile vreme na turbo timeru.
E sad, dobio sam nazad strahovit "minus", nisam stigao danas da centriram trap (nisam ga ni vozio) ali vidim da se zbog spushtanja bash dobio veliki ugao, sad me interesuje koliko ce "trapadzija" to moci da vrati priblizno nuli? Ili cu morati da gledam neki camber kit?
Comment
-
Comment