SAAB 9000 CSE 2.0T MAPTUN...
Collapse
X
-
Hvala
ali ne pomaze uvek. Najsmesnije je bilo sto kad su zamenili nepovratni ventil i kad je odstojao malo nije hteo ni u servisu da upali bez verglanja. Zakljucak: dizne. Dodjem ja lepo kuci, parkiram i ujutro sidjem i kazem sebi ajd sad malo verglanja, kad on upali iz prve
I dalje se nastavlja: u vecini slucajeva vergla, bilo stajao bilo se ugasio i odma ga palim, bez obzira dal cekam check ili ne. Ali tu i tamo ponekad upali bez problema. Mozda malo bolje pali kad se vozi na benzin i tako ostavi, a ne na gas. Ali dikutabilno je ... E sad sta dalje raditi nisam pametan
A za delove znam i evo poslo sam i tamo upit, nego sam mislio ovde se okupljaju sektasi, pa valjda je neko menjo amortizere ...Naši ...
Kako znaš ?
Rečnik im poznajem ...
Comment
-
-
Za amortizere neznam, zadnji su "prirodno " mekaniinace aftermarket, podbada u bubrege na zadnjem sedistu!
Proveri senzor radilice, ocistiti eventualne naslage na njemu.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
ajd sad pitanje:
danas sam konacno video jedan 9000 CS koji ima ono sto ja hocu: trece stop svetlo, ali ima i brisac i prskalicu iz tog svetla (verovatno jer nisam mogao da mu pridjem bas toliko blizu).
Znaci pitanje je: da li moze da se nabudzi to na moj 9000, odnosno kako sa cevcicama za prskanje zadnjeg stakla i, naravno, jel ima neko ili gde da nabavim
Da pojasnim: ja imam prskalicu na sredini gornjeg dela vrata. Koliko mi se cini kad ima trece svetlo, onda je malo off centar, u desno (ako se ne varam). Znaci da li moze toliko da se izvuce crvece ili se nastvlja ili kako ...
bas me interesujeNaši ...
Kako znaš ?
Rečnik im poznajem ...
Comment
-
-
znaci krecemo dalje
sad je na redu sekvancijalni plin ...
e sad problem je u snazi (zar nije uvek ...)
po recima IvanT: ne moze veci pritisak od 0.9 bara, jer posle toga oce plin da ima probleme.
Koliko sam ja svatio ima 2 resenja:
1. da se naprave dva razlicita podesavanja za gas i benzin
BOOST napiso pre nekog vremena
"Pa kad prebaci na GAS jednostavno neka okine i jedan rele koji odvoji kontakt za struju APC kola, prekid na osigurackoj liniji br 5.
Dakle sa LPG , bazni pritisak, mozes da dignes bazni na WGu slobodno na 0,65 bara na tvom motoru i da terash tako..
Na trotel dodati jedan prekidach da kad se gas stisne do kraja da prebaci na benzin , dakle samo za extremna ubrzanja..
deluje kao kombinacija DOBRA i ZLA "
2. da se ugradi plin koji ubacuje benzin kad god po nekom osnovu plin ne moze da postigne (obrtaji, pritisak, ...)
ne znam ni sam sta je bolje ... ja bi licno najvise voleo da mogu pod plinom da postignem maksimum ali to je vezano za barboost od 1.5-1.6
kako to pomiriti ...
svaka pomoc dobrodoslaNaši ...
Kako znaš ?
Rečnik im poznajem ...
Comment
-
-
. ja bi licno najvise voleo da mogu pod plinom da postignem maksimum ali to je vezano za barboost od 1.5-1.6
kako to pomiriti ...
Jeftiniji sekvencijalni sistemi ne mogu da izadju na kraj sa velikim pritiscima Turba, ali to ne znaci da nema resenja za pritiske preko 0,9 bara. Ugradnja jednog takvog sistema ce preci cifru od 1kE, ali ce sistem biti sposoban za pritiske od 1,5 - 2,0 bara.
Koliko para, toliko i Boosta!
Comment
-
-
Dajte mi tacne podatke ili makar neke zeljene (snaga, moment, max. boost), za motore koje imate i tacno cu vam napisati sta vam je sve potrbno.
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTOriginally posted by IvanT
Koliko para, toliko i Boosta!Boost nije na prodaju
Comment
-
-
Znaci moj je jednostavan
2000 kubika, 265 ks (oko 190kw), oko 370 Nm, pritisak 1.5 do 1.6
to je zelja (odnosno to je vec uradjeno sad samo da proradi)
ajd sad (popravljacu ti kompjuter do kraja zivota i tunovacu ga u pola cene)
Naši ...
Kako znaš ?
Rečnik im poznajem ...
Comment
-
Comment