SAAB 9000 CSE 2.0T MAPTUN...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bruno
    CBC Veteran
    • 22.03.2006
    • 146
    • Beograd

    ljudi, hvala na zeljama i pomoci ...
    BOOST ... ne znam dal hvala moz da pokrije ... ne znam da li da prihvatim tako nesto ...
    zaduzicete me preopasno ...
    uf ...

    inace ... vremena ubrizgavanja su se izravnala onog trenutka kada smo izvadili jedan debeo metalni prsten iz creva za usis vazduha, greskom ostavljen. od tog trenutka, pa u sledeca tri dana (dok auto nije prolupo) su se desavala sledece stvari:
    kod ivana na kompu su se svi parametri vratili u normalu "osim" fore sa obrtajima. vremena ubrizgavanja 2.4 ms zakucano, ravnomeran rad, tih ... sve je bilo fantasticno
    pritisak je ravnomerno rastao svakim danom sa 0.5 (odnosno malo ispod), na 0.6 i konacno zadnjeg dana na 0.75
    i dalje ponavljam, motor radi fantasticno mirno i hvata gas bez ikakvih problema
    onda na autoputu pri 150 na sat pocinje glasan zvuk lupanja iz motora i motor se ugasi na sred puta. hoce da upali, i da prima gas, ali se cuje lupanje konstantno. i to je to.
    taksijem kuci ...

    i jos jedno pitanje, posto se nismo videli da te pitam uzivo: mala crna pecurkica desno od turbine, iz koje izlazi neko crevce, srki kaze da je pogresno montirano. nemam sliku ... takav je bio kad sam ga kupio, pa me interesuje jer to neki trik ili je greskom tako montirano
    Naši ...
    Kako znaš ?
    Rečnik im poznajem ...

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      DI kaseta je greska koja nije dozvoljavala da pritisak bude veci.

      Metalni prsten?? Restriktori nepoznatog porekla? Idealne stvarcice za ometanje VE tabele sistema i ubijanje turbina. Nemam pojma o cemu pricas, no, zaboravi.

      Pricas o BOV ventilu koji je moniran naopako da bi odoleo vecem pritisku rada , ostavi ga tako.

      Sa Kikijem sam se cuo i uradicemo sve da ti se motor vrati u stanje koje zahteva Stage3. Dosta zajebancije.

      Pozz iz NSa A sad na veceru
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • bruno
        CBC Veteran
        • 22.03.2006
        • 146
        • Beograd

        ok BOOST, you are the boss
        Naši ...
        Kako znaš ?
        Rečnik im poznajem ...

        Comment

        • jugo
          CBC Član
          • 02.03.2007
          • 91
          • Banja Luka, BiH

          boost svaka cast... ako mogu i ja sta finansijski pomoci samo recite... drago mi je da se moze nesto uciniti i da mozemo pomoci jedni drugima...
          JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

          Comment

          • TAZZ
            Banovan
            • 30.05.2005
            • 1409
            • NBGD,SERBIA

            Originally posted by BOOST
            DI kaseta je greska koja nije dozvoljavala da pritisak bude veci.

            Metalni prsten?? Restriktori nepoznatog porekla? Idealne stvarcice za ometanje VE tabele sistema i ubijanje turbina. Nemam pojma o cemu pricas, no, zaboravi.

            Pricas o BOV ventilu koji je moniran naopako da bi odoleo vecem pritisku rada , ostavi ga tako.

            Sa Kikijem sam se cuo i uradicemo sve da ti se motor vrati u stanje koje zahteva Stage3. Dosta zajebancije.

            Pozz iz NSa A sad na veceru
            Metalni restriktor za Dobijanje Venturi efekta koliko se secam jer je u njemu bila Lambda kontrola LPG-a..

            BOV ventil je rekao BOOST da se okrene neopako jer ima veci pritisssak i ... on je vec objasnio... znaci ne dirati BOV!


            Pridruzujem se pomoci... kakva god da treba da bude od pecenja mesa, do prljanja ruku oko motora, i josh poneshto.


            SAABoter will live again!

            PS..
            Da se razumemo, koliko sam razumeo Bruna... auto je bio OK sve do momenta kad je zveknuo mali lanac koji povezuje Balansere... od tad... znachi ...Dekla otishla, pa TuRbo, pa sad ovo... Znachi oko 5 meseci je sve bilo OK. Nemam ni ja nikakve Osecaje odgovornosti, s obzirom da je bio moj auto, ali zao mi je da se ovo deshava sa autom i na kraju konca, da je Dechko pukao i finansiski, i Psihichki... zato smo mi tu da Ti pomognemo Bruno! STCS se drzi zajedno !

            Pozdrav Igor!

            Comment

            • jugo
              CBC Član
              • 02.03.2007
              • 91
              • Banja Luka, BiH

              ima li kakvih novosti... jel se brunin saab vratio u zivot??
              JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

              Comment

              • TAZZ
                Banovan
                • 30.05.2005
                • 1409
                • NBGD,SERBIA

                koliko kapiram Krece se da seotvara ove nedelje... I da se konstatuje shta je bilo...

                Comment

                • *Egon*
                  CBC Senator XXL
                  • 31.12.2004
                  • 1232
                  • Beograd, Dorcol, N 44

                  Problem sto treba da se krene sa bar jos dva auta (moja), a ima ih tamo jos koliko hoces
                  Garaza
                  1996 SAAB 900 NG Cabrio

                  Comment

                  • TAZZ
                    Banovan
                    • 30.05.2005
                    • 1409
                    • NBGD,SERBIA

                    E... JBG Egone...


                    Daj ustupi mesto Bruni...

                    On dechko 2 meseca nema auto...

                    Daj nek mu srede auto, da dechko ide za Grchku... On treba da dobije auto bar za 20 dana, da bi ga provozao bar 7 dana ovde, da bi ondak 1.7. krenuo za Grchku...

                    I ja strpljivo Chekam od Decembra meseca da se sredi onaj moj 9000 CC... da mogu da ga prodam... Nema Kvacilo od prvg dana, tandara trap, i nosach motora, treba da se menjaju silen blokovi i donji nosach... na njemu ima celih 3 sata posla... ali eto ja chekam od Decembra meseca...

                    Comment

                    • jugo
                      CBC Član
                      • 02.03.2007
                      • 91
                      • Banja Luka, BiH



                      ne mogu da vjerujem, toliko malo saab-ova a frka da dodjes na red za popravak... ah dobro, barem nema puno nekvalitetnih majstora, nego nekoliko, ali dobrih... ajd valjda ce bruno uspjeti otici do grcke... drzim fige..
                      JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

                      Comment

                      • bruno
                        CBC Veteran
                        • 22.03.2006
                        • 146
                        • Beograd

                        idem ja sa njim, pa makar stavio i njega i srkija i kikija na autovoz pa neka ga popravljaju do Soluna ...
                        Naši ...
                        Kako znaš ?
                        Rečnik im poznajem ...

                        Comment

                        • Saabo
                          Moderator
                          • 29.09.2004
                          • 1724
                          • Vrbas
                          • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                          znate vi dobro sta je
                          SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                          Comment

                          • TAZZ
                            Banovan
                            • 30.05.2005
                            • 1409
                            • NBGD,SERBIA

                            Sta je?

                            BTW...
                            skinu li ti motor, ima li shta?

                            koja je dijagnoza?
                            Shalje li shta onaj vamo?
                            Chekam da mi stignu pinjoni...

                            Comment

                            • *Egon*
                              CBC Senator XXL
                              • 31.12.2004
                              • 1232
                              • Beograd, Dorcol, N 44

                              Originally posted by TAZZ
                              ... ali eto ja chekam od Decembra meseca...
                              Pa ja mislim da ti znas da kabrio stoji od aprila prosle godine (jeste da smo ga vozili u medjuvremenu jedno 30 dana)
                              Garaza
                              1996 SAAB 900 NG Cabrio

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                Originally posted by TAZZ
                                Sta je?

                                BTW...
                                skinu li ti motor, ima li shta?

                                koja je dijagnoza?
                                Shalje li shta onaj vamo?
                                Chekam da mi stignu pinjoni...
                                Motor je skinut, radi ga Goran po mojim instrukcijama.
                                Ima posla za Cubi-ku a i za Saaba, kupio je brusilicu da skrati malo hod

                                Daklem, radi kompletan remont motora.
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X