Re: Renault 19 1.8 16v
Evo kao bivshi vlasnik jedne 19ice 16V da se umesham...
Kada sam kupio auto 2002. menjanje ulja polusintetike sam radio na 7-8000km i dosipao sam 1L ukupno u tom periodu. I prethodni vlasnik je toliko dosipao. Onda je posle nekih 30-35.000km pocheo da troshi mnogo vishe da bi na kraju i dihtung pukao, istopio se i tada sam radio veliko osvezavanje motora... Posle odradjenog osvezavanja preshao je chini mi se 15.000km, 2 menjanja ulja i mislim bez dosipanja ulja, nisam siguran... A shto se tiche paljenja kada je auto ugreja, totalno isto se deshavalo. Servisirani anlaser i alternator ali i dalje se deshava isto samo malo redje. Ugradio sam aluminijumski lim na mestu fabrichke azbestne zashtite iznad anlasera koja vremenom propadne... Torzija je zapekla i nije moglo ni da se odradi spushtanje koje sam hteo, jednostavno i navoji sa spoljne strane pored tochka koji se nalaze su nestali od rdje... Auto je bio vec spushten napred oprugama, chini mi se oko 4cm, opet ne znam tachno. Sholje amortizera su bile varene kada sam kupio auto i zamenjene su chim pre sam mogao, jednu po jednu. I dan danas nema problema vishe ni sa amortizerima ni sholjama... Ne pada mi na pamet trenutno ostalo ali seticu se... Ako nije izbrisana tema moja pogledajte pa me pitajte... Pozdrav
Evo kao bivshi vlasnik jedne 19ice 16V da se umesham...
Kada sam kupio auto 2002. menjanje ulja polusintetike sam radio na 7-8000km i dosipao sam 1L ukupno u tom periodu. I prethodni vlasnik je toliko dosipao. Onda je posle nekih 30-35.000km pocheo da troshi mnogo vishe da bi na kraju i dihtung pukao, istopio se i tada sam radio veliko osvezavanje motora... Posle odradjenog osvezavanja preshao je chini mi se 15.000km, 2 menjanja ulja i mislim bez dosipanja ulja, nisam siguran... A shto se tiche paljenja kada je auto ugreja, totalno isto se deshavalo. Servisirani anlaser i alternator ali i dalje se deshava isto samo malo redje. Ugradio sam aluminijumski lim na mestu fabrichke azbestne zashtite iznad anlasera koja vremenom propadne... Torzija je zapekla i nije moglo ni da se odradi spushtanje koje sam hteo, jednostavno i navoji sa spoljne strane pored tochka koji se nalaze su nestali od rdje... Auto je bio vec spushten napred oprugama, chini mi se oko 4cm, opet ne znam tachno. Sholje amortizera su bile varene kada sam kupio auto i zamenjene su chim pre sam mogao, jednu po jednu. I dan danas nema problema vishe ni sa amortizerima ni sholjama... Ne pada mi na pamet trenutno ostalo ali seticu se... Ako nije izbrisana tema moja pogledajte pa me pitajte... Pozdrav
Comment