Mora da imas abs, svi takvi renoi ga imaju. Pogledaj u motornom prostoru gde idu cevcice kocnice, pa ako idu u jednu veliku budzu, to je to. A abs nikako nije hteo da radi ni kod ovog mog drugara
Renault 19 1.8 16v
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Tje cak vozimo iste gume. Imam losa iskustva sa njima,cim padne kisica klizam se kao blesav,nemogu da krenem ni da stanem. Sto se ABS-a tice moras ga imati osim ako nije neko skinuo,na glavcini pozadi imas nazubljeni prsten i senzor.Pleh Hirurgija
Comment
-
-
Posto mi je boca na mestu rezervnog tocka, isti se komata po gepeku. Izbacio bi onu gumetinu i ubacio ono siroce sto menja rezervni tocak. Od kog automobila bi mogao da stavim kod mene? Golfa? Pre svega pitam zbog glavcine, rupe su valjda 4x100, a?MESTO ZA VASU REKLAMU!
Za samo 1000 din mesecno! :-)
Comment
-
-
Sta ce ti i taj tocak, izbaci sve i kupi samo sprej za `lepljenje` gume, kosta oko 450 dinara i miran si, a najelegantnije resenje.
Ali ako bas hoces....malo je zbrkana tabela, al razumeces valjda sta je sta
ALFA ROMEO
Model P.C.D Offset C/Bore
33, 75 4 x 98 30...38 58.5
75 (2.5, 3.0 V6, 1.8 turbo, Twin Spark) 5 x 98 28...30 58.5
145, 146, 155 (>94) 4 x 98 38 58.0
155 (5.95>) 4 x 98 30-35 58.0
156 5 x 98 28...30 58.0
164 4 x 98 30...38 58.0
164 (2.0 turbo, TD, 3.0) 5 x 98 28...30 58.0
166 5 x 108 35...40 58.0
GTV, Spider 5 x 98 28 58.0
AUDI
Model P.C.D. Offset C/Bore
80, 90,100 4 x 108 35...42 57.0
100 (90>) 5 x 112 35...42 57.0
A3 5 x 100 30...40 57.0
A4, A6, A8, V8, S2, S4, S6 5 x 112 35 57.0
TT 5 x 100 28...30 57.0
BMW
Model P.C.D. Offset C/Bore
MINI (new) 4 x 100 35 57.0
3 series (E30) 4 x 100 15...25 57.0
3 series (E30) M models 5 x 120 18...20 72.5
3 series (E36, E46), Z3 5 x 120 35...42 72.5
5 & 7 series (E31, E32, E34, E38) 5 x 120 18...20 72.5
5 series (E39) 5 x 120 18...20 74.0
CITROEN
Model P.C.D. Offset C/Bore
AX, Saxo 3 x 098 9...15 58.0
Saxo (some models) 4 x 108 12...18 65.0
BX, ZX, Xantia, Xsara, Saxo 4 x 108 15...22 65.0
XM 5 x 108 35 65.0
Evasion 5 x 98 28...30 58.0
DAEWOO
Model P.C.D. Offset C/Bore
Espero, Nubira, Lanus, Nexia 4 x 100 38...42 56.5
Matiz 4 x 114.3 38
Leganza 5 x 114.3 35...42 56.5
FERRARI
Model P.C.D. Offset C/Bore
348 95>, 355 95>, 512 TR 96> 5 x 108 50 67.0
FIAT
Model P.C.D. Offset C/Bore
Barchetta, Brava, Bravo, Cinquecento, Marea, Panda, Punto, Tempra, Tipo, Uno 4 x 98 30...38 58.0
Ulysse 5 x 98 30 58.0
FORD
Model P.C.D. Offset C/Bore
Fiesta, Ka, Puma, Escort, Orion, Focus, Sierra, Mondeo, Granada 4 x 108 35...38 63.3
new Mondeo (2001>) 5 x 108 35...42 63.3
Scorpio 5 x 112 35...38 63.3
Probe >91 5 x 114.3 35...38 59.5
Probe 92> 5 x 114.3 35...38 67.0
Galaxy 5 x 112 42...45 57.0
Maverick 6 x 139.7 0...-3 100.0
Transit Connect 5 x 114.3 45..52
Transit 5 x 160 45..52
HONDA
Model P.C.D. Offset C/Bore
Civic, CRX, Concerto, Prelude >91, Accord >91 4 x 100 35...38 56.0
Accord 92>, Prelude 92>, Legend >90, Civic V-Tec 97> 4 x 114.3 38 64.0
Shuttle, Odysee 5 x 114.3 35...38 64.0
CRV 5 x 114.3 40...45 64.0
Integra
5 x 114.3 45...50 64.0
Legend 94> 5 x 114.3 35...38 70.0
JAGUAR
Model P.C.D. Offset C/Bore
XJS, XJ6, XJ12, XK8 5 x 120.65 18...20 74.1
new Jaguar (X-type) 5 x 108 37...42 63.4
LAND ROVER
Model P.C.D. Offset C/Bore
Freelander 5 x 114 35
Range Rover (new) 5 x 120 35 74
Land Rover (traditional) 5 x 165
LEXUS
Model P.C.D. Offset C/Bore
GS/SC300, LS/SC400 5 x 114.3 35...42 60.0
MERCEDES
Model P.C.D. Offset C/Bore
All (except below) 5 x 112 35...42 66.5
SL models 5 x 112 18...25 66.5
A Class, Vito 5 x 112 45...50 66.5
Sprinter 5 x 130 45
NISSAN
Model P.C.D. Offset C/Bore
100NX, Almera, Micra, Sunny 4 x 100 35...42 59.0
200SX >94, Bluebird, Prairie, Primera 4 x 114.3 35...42 66.0
200SX 94>, 300ZX, Maxima, Serena 5 x 114.3 35...42 66.0
Terrano 2 6 x 139.7 0...3 100.0
Terrano 6 x 139.7 -15...-25 100.0
Patrol, Pathfinder 6 x 139.7 -15...-25 108.0
Patrol GR 6 x 139.7 -15...-25 112.0
PEUGEOT
Model P.C.D. Offset C/Bore
106 (3-stud) 3 x 098 9...12 58.0
106 (4-stud) 4 x 108 12...18 65.0
205, 306, 309, 405, 406 4 x 108 15...22 65.0
206, 307 4 x 108 25 65.0
605XM 5 x 108 35 65.0
806 5 x 98 28...30 58.0
PORSCHE
Model P.C.D. Offset C/Bore
924 (4-stud) 4 x 108 15 57.0
911, 924, 930, 944 >86 5 x 130 25 71.5
911 Carrera 2/4, 928, 944 87>, 964, 968, 993 5 x 130 45 71.5
RENAULT
Model P.C.D. Offset C/Bore
Clio, Megane, Laguna, R19, R21, Espace 4 x 100 35...38 60.0
R21 Turbo, Laguna V6 5 x 108 35 60.0
ROVER
Model P.C.D. Offset C/Bore
MGF 4 x 95.25 35...30 56.6
100 4 x 95.25 35...42 56.6
200, 400, 25, 45 4 x 100 35...38 56.0
600, 800 4 x 114.3 35 64.0
75 5 x 100 35 57.0
SAAB
Model P.C.D. Offset C/Bore
900 88>92, 9000 4 x 108 30 65.0
9-3, 9-5, 900 92> 5 x 110 35...40 65.0
SEAT
Model P.C.D. Offset C/Bore
Ibiza >93, Malaga 4 x 98 35...38 58.0
Arosa, Cordoba, Ibiza, Inca, Toleda 4 x 100 35...38 57.0
Toledo GTi 16v 95> 5 x 100 30...35 57.0
Alhambra 5 x 112 35...38 57.0
SKODA
Model P.C.D. Offset C/Bore
Felicia, Favorit, Forman, Pick-up 4 x 100 35...38 57.0
Octavia 5 x 100 35...38 57.0
TOYOTA
Model P.C.D. Offset C/Bore
Corolla, MR2 >90, Paseo, Starlet, Yaris 4 x 100 35...38 54.0
Avensis, Camry >90, Carina, Celica, Corona 5 x 100 35...38 54.0
Camry 91>, MR2 91>, Picnic, Previa, RAV4, Supra 92> 5 x 114.3 35...38 60.0
Hi-Ace 5 x 114.3 18...20 67.0
Hi-Lux, Hi-Ace 4x4, Land Cruiser 6 x 139.7 -15...3 108.0
VAUXHALL
Model P.C.D. Offset C/Bore
Agila, Astra Mk 3, Calibra, Cavalier, Vectra 4 x 100 35...42 56.5
Astra Mk 2, Corsa, Nova 4 x 100 42...45 56.5
Calibra V6 & 4x4, Carlton, Cavalier V6 & 4x4, Omega, Vectra V6, Senator, Zafira 5 x 110 35...42 65.0
Sintra 5 x 115 38 73.0
VOLKSWAGEN
Model P.C.D. Offset C/Bore
Corrado, Golf, Lupo, Jetta, Passat >96, Polo, Vento 4 x 100 32...38 57.0
Beetle (new), Bora, Corrado VR6, Golf Mk 3 GTi & VR6, Golf Mk 4, Passat VR6, Vento VR6 5 x 100 32...38 57.0
Caravelle, Passat 96>, Sharan, Transporter 5 x 112 35...40 57.0
VOLVO
Model P.C.D. Offset C/Bore
340, 360, 440, 460, 480 4 x 100 32...38 52.0
850 >93 4 x 108 35...38 65.0
T4, S40, V40 4 x 114.3 35...38 67.0
240, 740, 760, 780, 940, 960 >94 5 x 108 18...22 65.0
850 93>, 960 94>, C70, S70, V70, S90, V90, T5, T5-R 5 x 108 35...40 65.0
Comment
-
-
Pa
nisam bas sve povezao. Ne znam sta su ove vrednosti iza npr. 4x98?
A sprej nisam koristio, kako, ispusti guma, ja kroz ventil ubacim sadrzaj spreja, napumpam i teram do vulkanizera? Ili teram duze sa njom? Da li je potrebno vulkanizirati ako vise ne ispusta?MESTO ZA VASU REKLAMU!
Za samo 1000 din mesecno! :-)
Comment
-
-
Sprej nisam ni nikad koristio,sto se tice 4x98 to ti je dijagonalni raspon rupa na felni,znaci imas 4 rupe raspona 98mm. Kazem kod Renoa je 4x100mm ali moras naci felnu sa centralnim otvorom 60,5mm ili nadji felnu sa manjim otvorom i nek ti strugar prosiri cen. otvor.Pleh Hirurgija
Comment
-
-
Sprej nisam ni nikad koristio,sto se tice 4x98 to ti je dijagonalni raspon rupa na felni,znaci imas 4 rupe raspona 98mm. Kazem kod Renoa je 4x100mm ali moras naci felnu sa centralnim otvorom 60,5mm ili nadji felnu sa manjim otvorom i nek ti strugar prosiri cen. otvor.Pleh Hirurgija
Comment
-
-
Kad ti je izbusena guma, postavis je tako da je ventil sa gornje strane, i ubacis ceo sadrzaj boce kroz ventil. Guma se zalepi i automatski napumpa, ali moras odmah da vozis par kilometara da bi se taj `lepak` (koji izgleda kao zvakaca guma, kasnije sam video) ravnomerno rasprostro po gumi. Na uputstvu pise da je to privremeno resenje i da odmah posetis najblizeg vulkanizera, ali iskustvo iz prakse koje sam licno video je da tako mozes da teras duuugo i da ne stedis auto.
A ovo za felne ti je pitatore lepo objasio, 4x100 ces lako da nadjes, ali 60mm centralni otvor ima verovatno samo reno (pogledaj). Ako stavljas sa vecim otvorom, mora neko da ti napravi reducir, tj. prsten, da bi imao normalnu voznju i pri vecim brzinama.
Comment
-
-
Pa Hermes, poslusao sam te, izbacio sam rez. tocak i ubacio sprej za lepljenje gume u gepek.
Budem li ostao negde na putu imam da te
!!!
Salim se, stvarno mislim da je ovo bolje resenje. A ako bas resim negde na duze staze, ubacicu tocak u gepek.MESTO ZA VASU REKLAMU!
Za samo 1000 din mesecno! :-)
Comment
-
-
Eto, da ne ispadne da se stalno kvari, zaokruzio sam nekoliko meseci (ili oko 15000 km) bez intervencija, i evo, za vreme praznika sam menjao komplet lamelu i korpu = 100eur, termostat = 10eur, i vec kad smo skidali hladnjak, menjac i sitnice, ocistili smo kompletan sistem za hladjenje, stavljen nov elf-ov antifriz 4L + 1L u rezervi = 25eur, izbacena gomila olova iz filtera za plin, nov filter za vazduh =10eur, 1L elf sint. ulja za rezervu =10eur i ruke majstora 70eur, daje cifru od 225eur!
MESTO ZA VASU REKLAMU!
Za samo 1000 din mesecno! :-)
Comment
-
-
ne shvatite me pogresno, ja vozim najvecu kantu, svestan sam toga, ali ni ovaj r19 ni po cemu nije bolji,... a prosto citajuci sta si ti servisirao nisam mogao da verujem,... da se meni tako nesto desi iz momenta bih ga odgurao u Savu! Ili je mene Golf razmazio...
Comment
-


Salim se naravno, auto je prelep samo sto ne znam koliko ces imati zivaca da se zezas sa stalnim servisiranjem.
Comment