Mora da imas abs, svi takvi renoi ga imaju. Pogledaj u motornom prostoru gde idu cevcice kocnice, pa ako idu u jednu veliku budzu, to je to. A abs nikako nije hteo da radi ni kod ovog mog drugara
Tje cak vozimo iste gume. Imam losa iskustva sa njima,cim padne kisica klizam se kao blesav,nemogu da krenem ni da stanem. Sto se ABS-a tice moras ga imati osim ako nije neko skinuo,na glavcini pozadi imas nazubljeni prsten i senzor.
Posto mi je boca na mestu rezervnog tocka, isti se komata po gepeku. Izbacio bi onu gumetinu i ubacio ono siroce sto menja rezervni tocak. Od kog automobila bi mogao da stavim kod mene? Golfa? Pre svega pitam zbog glavcine, rupe su valjda 4x100, a?
Pa nisam bas sve povezao. Ne znam sta su ove vrednosti iza npr. 4x98?
A sprej nisam koristio, kako, ispusti guma, ja kroz ventil ubacim sadrzaj spreja, napumpam i teram do vulkanizera? Ili teram duze sa njom? Da li je potrebno vulkanizirati ako vise ne ispusta?
Sprej nisam ni nikad koristio,sto se tice 4x98 to ti je dijagonalni raspon rupa na felni,znaci imas 4 rupe raspona 98mm. Kazem kod Renoa je 4x100mm ali moras naci felnu sa centralnim otvorom 60,5mm ili nadji felnu sa manjim otvorom i nek ti strugar prosiri cen. otvor.
Sprej nisam ni nikad koristio,sto se tice 4x98 to ti je dijagonalni raspon rupa na felni,znaci imas 4 rupe raspona 98mm. Kazem kod Renoa je 4x100mm ali moras naci felnu sa centralnim otvorom 60,5mm ili nadji felnu sa manjim otvorom i nek ti strugar prosiri cen. otvor.
Kad ti je izbusena guma, postavis je tako da je ventil sa gornje strane, i ubacis ceo sadrzaj boce kroz ventil. Guma se zalepi i automatski napumpa, ali moras odmah da vozis par kilometara da bi se taj `lepak` (koji izgleda kao zvakaca guma, kasnije sam video) ravnomerno rasprostro po gumi. Na uputstvu pise da je to privremeno resenje i da odmah posetis najblizeg vulkanizera, ali iskustvo iz prakse koje sam licno video je da tako mozes da teras duuugo i da ne stedis auto.
A ovo za felne ti je pitatore lepo objasio, 4x100 ces lako da nadjes, ali 60mm centralni otvor ima verovatno samo reno (pogledaj). Ako stavljas sa vecim otvorom, mora neko da ti napravi reducir, tj. prsten, da bi imao normalnu voznju i pri vecim brzinama.
Pa Hermes, poslusao sam te, izbacio sam rez. tocak i ubacio sprej za lepljenje gume u gepek.
Budem li ostao negde na putu imam da te !!!
Salim se, stvarno mislim da je ovo bolje resenje. A ako bas resim negde na duze staze, ubacicu tocak u gepek.
Ma nema sanse da te ostavi na putu, barem po dosadasnjem iskustvu bi se reklo da nece Salim se naravno, auto je prelep samo sto ne znam koliko ces imati zivaca da se zezas sa stalnim servisiranjem.
Eto, da ne ispadne da se stalno kvari, zaokruzio sam nekoliko meseci (ili oko 15000 km) bez intervencija, i evo, za vreme praznika sam menjao komplet lamelu i korpu = 100eur, termostat = 10eur, i vec kad smo skidali hladnjak, menjac i sitnice, ocistili smo kompletan sistem za hladjenje, stavljen nov elf-ov antifriz 4L + 1L u rezervi = 25eur, izbacena gomila olova iz filtera za plin, nov filter za vazduh =10eur, 1L elf sint. ulja za rezervu =10eur i ruke majstora 70eur, daje cifru od 225eur!
ne shvatite me pogresno, ja vozim najvecu kantu, svestan sam toga, ali ni ovaj r19 ni po cemu nije bolji,... a prosto citajuci sta si ti servisirao nisam mogao da verujem,... da se meni tako nesto desi iz momenta bih ga odgurao u Savu! Ili je mene Golf razmazio...
Comment