Lepo se cuje, ali sto ti strci taj produzetak toliko?
Renault 19 1.8 16v
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
samo nemoras toliko da pljujes bivseg vlasnika, ja sam ipak ulozio mnogo u njega, i isto svasta menjao.
za opruge, komplet ceo trap i prednji i zadnji, i motor sam ubacio sa stranca iz svajcarske, koji je bio extra, servo letva je bila radjena na 120000km.... sve znam sta sam radio i koliko je kostalo, tj, mene je on kostao 5000e, a tebi sam prodao za 3000e....
Comment
-
-
Ne znam, Mato, gde ja to pljujem po tebi. Sve sto je napisano ovde da je menjano jeste menjano, i cene su napisane koliko sam placao.
Verujem da te kostao 5000eur, ali i mene je toliko kostao, mrzi me sad da sabiram. Ne znam sto sad pominjes motor, trapove, letvu.
Sam znas koliko je trosio ulje kad sam da uzeo i sta se izdesavalo sa tim motorom. Ja sam na preporuku nekoliko majstora izvadio taj motor i stavio drugi takodje u extra stanju koji, evo, posle dve godine i oko 60000km i dalje super sluzi. Trapovi i letva su bili ok kad sam uzeo auto, ali brate, sad sam rekao koliko sam presao sa njim, mora da pocrka posle toliko vremena.
Ako sam te i pominjao negde negativno to je zbog hladnjaka vezanog zicom, zbog creva nastavljanih plasticnim cevima za vodovod manjeg profila i slicnih stvari koje me nerviraju.MESTO ZA VASU REKLAMU!
Za samo 1000 din mesecno! :-)
Comment
-
-
negde sam procitao u vezi odrzavanja, ali ok, nema veze, ne opterecujem se, a sto se tice motora, verovatno, i po svim predpostavkama, da su hilzne koje su uradili na masinskoj obradi nisu bile dobre, sve nove delove sam stavio, i sve kako sam ti rekao, tako je, nemam razloga da te lazem, a i reko sam ti sve za svaki detalj pre kupovine
Comment
-
-
Ma druze, to je bilo pre dve godine, ne zameram ti ja nista i izvini ako sam negde napisao nesto sto te uvredilo. Nije mi bila namera. Za motor sta je tu je, nisam hteo da rizikujem da ga otvaram, ubacio sam drugi i ne kajem se. Auto me dobro sluzi, nikad me nije ostavio na putu.
Nego, nije te bilo neko vreme, sta se desava kod tebe? Jos vozis toyotu?MESTO ZA VASU REKLAMU!
Za samo 1000 din mesecno! :-)
Comment
-
-
vozim toyotu, slab sam sa vremenom, posla preko glave, a vise sam sad na motoru nego u autu, imas li facbook, imam tamo slike, radio sam i motor, komplet, svaki sraf, bio je goo ram, treba ovih dana da ga zavrsim, cekam jos neke sitnice....
sto se tice motora u r19, ja sam se zajebo bio kad mi je prso, lepo mi nudili drugi da ubacim, a ja sam hteo da ga radim, da sam znao koliko lose rade obradu, ubacio bi drugi, i bilo bi mi jeftinije
Comment
-
-
ako je svakog od vas dvojice koštao po 5000€ sa sve popravkama, taj auto nije vredan pažnje u opšte ili je tako sa svakim autom!?
Tu se sve pokvarilo u najmanju ruku po jednom a nešto u po dva puta! Jeste li ga vozili na nekim trkama?
Popucale opruge, servo letve, dva motora... katastrofa. O struji da ne govorim, ablender, žice...
Jesi li te sve delove što si stavio, stavio nove ili polovne???
Sreća pa postoje iskreni ljudi kao vi pa da napišu šta i kako se sve kvari na automobilima, da znam da ga nikada ne kupim.
pozzz
Comment
-
-
pa auto je bio u dosta losem stanju kad sam ga kupio, nije bas, ali... vozila devojka) ja sam menjao neke stvari koje nisu ni morale, ali to je zato jer sam to zeleo da bude u extra stanju, doveo sam ga koliko toliko da bude i lep, i dobar, odrazavao sam ga ali sam ga i vozio, ima i krivina koja se prolazila mnogo brzo, to je zahvaljujuci jer mu je trap i sasija bila extra, znac tvrd maximalno, zato je i stradalo dosta delova po ovim nasim putevima, npr. spone i kugle sam menjao na 20000km, a na toyoti vec 80000km i nista nisam promeni, tj. samo stabilizatore, a i to je zato sto sam vozio 17ice felne na njoj, u principu, nije reno los, putevi su nam losi, ali ko voli brzu u udobnu voznju u lepom autu, mora i da se zrtvuje
)
ima slike o autu kako sam ga radio www.cardomain.com/id/mata16v
Comment
-
-
@banebg81
Pa bas takav auto je vredan paznje. Posle 15 godina mnogi delovi su dotrajali i zamenjeni su, to je valjda dobro? obojica smo dosta ulozili, on je radio na prosirivanju rubova, zatamnjivanju stakala, chipu, ugradnji plina, presvlacenje sedista ekokozom i jos dosta stvari. Ja sam izmenjao dosta delova koji su se u medjuvremenu pokvarili ili su jednostavno dotrajali pa su zamenjeni iz predostroznosti ili bezbednosti. Vecina delova su nova, ali ima i polovnih koje je, kao sto kaze manolo, tesko bilo naci nove ili su papreno skupi. Svaki polovan deo koji je stavljen u mom vlasnistvu (za Matu ne smem da garantujem) je stavljen sa mladjeg modela i to `95. ili `96., pa tako je i motor mladji od auta i npr. ima aluminijumski karter. Sta ima veze sto je stavljen drugi motor. Mati se desio peh (puklo crevo u voznji ako se dobro secam) i sje*ao se motor. Za to nije potrebno trkanje. Moze da ti pukne kais i da zaje*e motor. Popravio je motor, ali negde je napravljena greska u popravci i posto ja nisam zeleo da istrazujem sta je u pitanju, zamenio sam ga drugim.
Ne znam sta je po tebi bolja opcija? Da ga teram dok moze, pa onda malo zamazem sto moram i prodam ga pa neka se neko drugi preznojava od muke kad vidi sta je kupio? Ovde sve lepo pise i svako moze da vidi da li se ovaj auto odrzava, sta je menjano, sta nije, sta bi trebalo itd. a mislim da su retki slucajevi da imas pri kupovini auta detaljan pregled i istorijat automobila.
Manolo, zapala mi jedna lancia delta za oko pa sam resio da stavim oglas. A i vreme je da se menja. Ne vezujem se previse za automobile, ipak su to samo prevozna sredstva, a ja ne znam koji bi pre vozio i voleo bih sve da ih imam, zato i menjam auto posle par godina.MESTO ZA VASU REKLAMU!
Za samo 1000 din mesecno! :-)
Comment
-
-
Evo i Mata je postavio link kako je radjen, pa moze se zakljuciti da je limarija veoma zdrava. Ponegde ima po koja tackica rdje i taj prednji branik koji je u losijem stanju.
Sad nekako osecam potrebu zbog ovoga sto je banebg81 rekao da pojasnim ove silne popravke kako kaze. Ja sam u principu picajzla i volim da sve bude ispravno i radi kako treba jer vozim brze i necu da razmisljam da li ce da me izda auto u nezgodnom trenutku. Evo blic prolaza kroz zamenjene delove:
- gume, ulje, filtere, plocice i slicne stvarcice necu komentarisati
- motor je zamenjen jer je stari dimio pri naglom dodavanju gasa, dobro je radio, lepo vukao, ali je dimio a to me nervira. Neko bi ga mozda jos uvek terao i samo dolivao s`vremena na vreme ulje, ja ne!
- kad sam vec vadio motor izmenjao sam sva creva jer nisam hteo da razmisljam koliko ce jos da traju. Nisam morao, mozda bi jos sluzila
- desilo mi se par puta da alnaser "zalepi" pa nece iz prve da upali, vec moram ponovo da zaverglam. Odmah su zamenjene cetkice, nisam hteo da razmisljam o tome, niti da ga cukam i slicno
- farovi poceli da prekidaju, odmah oteran kod elektricara, dijagnoza - neispravan ablender. Stavljen drugi, medjutim posle par sati opet isto. Ispostavilo se da neka zica gubila kontakt ispod instrument table. Dzabe promenjen ablender. Eno ga stari ispravan na polici.
- nece da radi na benzin. Dijagnoza - crkla pumpa za gorivo. Kupljena nova, mada posle nekog vremena opet isto. Ispostavilo se da je relej za pumpu zaje*avao i nije dolazila struja do pumpe. Pumpa dzabe kupljena. Eno je stara ispravna pored ablendera.
- Poceo da radi i na benzin i na plin u isto vreme. Kupljen novi prekidac i resen problem.
- zamenjeni prednji amortizeri jer su poceli da cure i izgubilo se malo na stabilnosti. Mozda bi neko jos terao ljuskajuci se na oprugama, ja ne. Kad pomenuh opruge ispade po Banetu da su popucale opruge. Kada sam menjao amortizere primetio sam naprslinu na kraju opruge. Nikakav problem mi nije stvarala ali sam je zamenio jer necu da razmisljam da li ce da pukne nekad u voznji
- kada naglo nabijem gas osetim da lamela pomalo popusta. Mogao sam jos dosta da teram sa umerenim gasom ali ja sam otisao i stavio novu korpu i lamelu, i, kad vec rasturamo, rekao da mi ociste kompletan sistem za hladjenje, promene termostat i sipaju nov antifriz, iako mi to nije pravilo problem ali hteo sam da znam da je sve to dobro.
- pukla mi torzija i stavio sam komplet drugu od 16v, nisam hteo ni slabiju (i jeftiniju) za obicnu 19-icu, ni da mi prave. Sa tim nema zazanja
- zamenio komplet crevo za benzin za novo original renault jer mi je staro imalo zarez na samom kraju na spoju sa magistralom. Mogao sam da skratim 1cm staro crevo i teraj dalje, ali uopste necu da razmisljam da pocne negde da curka gorivo po vrelom motoru.
- zamenio sam servo letvu jer mi se desilo par puta u krivini kao da sam "ispravi" malko volan. Letva je radila normalno, servo radio normalno, ali se ispostavilo da malo pusta servo ulje na letvi i to je ulje nagrizlo i omeksalo one gumene prstenove sto drze letvu fiksiranu, tako da to sto sam ja osetio u krivini je u stvari cela letva mrdnula levo-desno. Mogao sam samo da promenim te gumene prstenove sto drze letvu i da teram pola godine-godinu dok ponovo ne propadnu, ali ja sam promenio sve komplet i usput kad smo vec poskidali tockove izmenjao sam spone, kugle itd, tj. sve sto nije bilo potpuno zdravo, kao i prednje plocice iako su stare mogle jos da teraju
- zamenio sam svecice jer je bilo vreme iako nisam imao problema sa paljenjem i uzeo nov komplet kablova cisto da bih znao da je sad to novo i da nece da mi pravi problem
- auspuh je poceo malo da mrda levo-desno. Mogao sam samo da promenim nosace, ali ja sam promenio i nosace i komplet cevi od izduvne grane do zadnjeg lonca i ubacio nov srednji lonac iako nigde nije bilo rupe.
I tako, ima jos milion sitnica koja nisu vredna pomena, imam i ceo tapacirung, sve kedere, termoizolaciju za haubu, pojaseve jer se suvozacev kilavo vraca, i jos dosta stvari koje treba da izmenjam na kolima ali nikako da nadjem vremena da izmontiram.
Kao sto se vidi, dobar deo izmenjenih delova nije morao jos da se zameni, ali ja ne cekam da otkaze vec cim pokaze znake umora, menja se. Zato me ovaj renault nikad nije izneverio ni ostavio na putu.MESTO ZA VASU REKLAMU!
Za samo 1000 din mesecno! :-)
Comment
-
Comment