Evo da se pohvalim sa jednom zujalicom koju sam nedavno pazario. Posto mi je odavno bio merak da budem vlasnik VTS-a priustio sam sebi to zadovoljstvo za ne tako velike pare sobzirom na to u kakvom je auto stanju i sta je sve uradjeno na njemu. Bukvalno, nema sta da se radi na njemu eventualno da se udari jedan glanc pa da jos vise sija. Ali meni djavo ne da mira tako da sam porucio obrvice, Angel Eyes farove i carbon retrovizore. Elem, motor je 1.6 8V. Godina proizvodnje '98. 130000km presao. Napred Eibach + distanceri 20mm, pozadi Koni + distanceri 25mm. Alessio felne,Sparco plocice napred, pozadi Ferodo Racing, Momo koska, K&N pecurka, polirani usisni i izduvni kanali, sicevi obradjeni na venturi, bregasta sa vecim liftom,4-2-1 izduvna, zadnji lonac od Honde CBR 600
vozacevo sediste Momo T-2000 , volan Momo Corse i mislim da je i menjac radjen ali sta tacno ne bih znao reci.
Krajnji produkt svega toga jeste oko 130KS, 7200rpm (blokada) i zaboravio sam koliko beze Nm. E da, max brzina 210km/h toliko sam ga ja poterao a bivsi gazda kaze da ga je vozio 220km/h. Ja sam odusevljen ko kuce i ne mogu da verujem kako auto ide i kako drzi u krivini.
E sad, posto nisam lik koji se kiti tudjim perjem moram da kazem da nista od ovoga nisam ja radio vec sam auto tako kupio a decku koji ga je sklapao svaka cast. Auto inace radnjen u radionici MR Racing.

Krajnji produkt svega toga jeste oko 130KS, 7200rpm (blokada) i zaboravio sam koliko beze Nm. E da, max brzina 210km/h toliko sam ga ja poterao a bivsi gazda kaze da ga je vozio 220km/h. Ja sam odusevljen ko kuce i ne mogu da verujem kako auto ide i kako drzi u krivini.
E sad, posto nisam lik koji se kiti tudjim perjem moram da kazem da nista od ovoga nisam ja radio vec sam auto tako kupio a decku koji ga je sklapao svaka cast. Auto inace radnjen u radionici MR Racing.



Comment