Pa sta oces...meni je oko 30-35!!!
VOLVO 440 1.7 turbo
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
30-35... ja mislio da si mladji

p.s. Imam ih 8 komada
200 evra
A u fabrici su garant oko 15 evra
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
Primetio sam u zadnje vreme neku anomaliju sto se tice obrtaja motora pri kocenju motorom
al sam ga slozio
Znaci u bilo kojoj brzini, na bilo koje gorivo (benzin, plin) na plin je izrazenije... na 1600 obrtaja u padu do 1500 motor trzne ko da sam pipnuo papucicu gasa i odma pustio...
Sta to moze biti?SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
Nikakva anomalija, tako treba, injektori imaju cut-off pri kocenju motorom, cuva se katalizator da necuri gorivo u njega koje nesagoreva pri kocenju motorom.
Jedino sto je u pitanju LH 2.2 koji je primitivan (zastareo, nema opciju u programu ECUa za Soft cut-off ) pa se to i oseti kod vozaca koji siluju motor dovodeci ga u tako niske obrtaje.
Em sto kocis motorom koji je TuRbo po konstrukciji em sto ides ispod 2K rpm.. nene nijedno ni drugo nije dobro
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Sta znam ja... niko mi nije rekao da ne idem ispod 2k i da ne kocim motorom (al me voznja na plin prisiljava zbog glupog ECU-a koji oce da mi ugasi auto pa moram da malo regulisem kocenjem motorom)Originally posted by BOOSTEm sto kocis motorom koji je TuRbo po konstrukciji em sto ides ispod 2K rpm.. nene nijedno ni drugo nije dobro
Bolje da se vezbam na njemu nego li na SAABu
Pa naravno... i ti imas jednog takvogOriginally posted by EgonCrni Saabo, sve sto ti se da, si u stanju da s****s
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
Konacno sam izmerio...Originally posted by M-powerEvo ja pogadjam.
Sama felna izmedju 6 i 7KG
Ove 15ke, sama felna ima 10 kg
A 14ke imaju 7 kg
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
Po treci put mi je pukla sajla kvacila
Menjao sam i korpu i lamelu i potisni lezaj... i isto. Papucica tesko ide! Kad je oslobodjena od sajle papucica ide lako... mislim ne znam sta da radim!!!SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
Saabo...na onim snimcima merenja ubrzanja....koliko vas je vilo u kolima 2 ili 3?To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Goran 108kg, Bojan 98 kg i ja 75 kg
Sve zajedno 1350 kg...
Gume 175/65/14...SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
Kako mislis kliza? Pa samo u prvoj je skripio malo, a posle nije...
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
Na red za zamenu... prednji nosaci motora od G2 prepravljaju se i idu napred... zadnji nosac stigao iz Sw. Silen blokovi stigli... Kablovi promenjeni...
Spaner, klizac i kais u skorije vreme se menja...
Cim malo prodju praznici... ide skidanje benzinskog sistema i generalno ciscenje... Posle... tuning
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
Comment