VOLVO 440 1.7 turbo

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Vedran-
    CBC Senator XXL
    • 03.10.2004
    • 3255
    • Beograd

    Pa sta oces...meni je oko 30-35!!!
    Power of dreams !!!

    Comment

    • Saabo
      Moderator
      • 29.09.2004
      • 1724
      • Vrbas
      • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

      30-35... ja mislio da si mladji


















































      p.s. Imam ih 8 komada 200 evra
      A u fabrici su garant oko 15 evra
      SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

      Comment

      • Saabo
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1724
        • Vrbas
        • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

        Primetio sam u zadnje vreme neku anomaliju sto se tice obrtaja motora pri kocenju motorom al sam ga slozio

        Znaci u bilo kojoj brzini, na bilo koje gorivo (benzin, plin) na plin je izrazenije... na 1600 obrtaja u padu do 1500 motor trzne ko da sam pipnuo papucicu gasa i odma pustio...

        Sta to moze biti?
        SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          Nikakva anomalija, tako treba, injektori imaju cut-off pri kocenju motorom, cuva se katalizator da necuri gorivo u njega koje nesagoreva pri kocenju motorom.
          Jedino sto je u pitanju LH 2.2 koji je primitivan (zastareo, nema opciju u programu ECUa za Soft cut-off ) pa se to i oseti kod vozaca koji siluju motor dovodeci ga u tako niske obrtaje.

          Em sto kocis motorom koji je TuRbo po konstrukciji em sto ides ispod 2K rpm.. nene nijedno ni drugo nije dobro
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • *Egon*
            CBC Senator XXL
            • 31.12.2004
            • 1232
            • Beograd, Dorcol, N 44

            Crni Saabo, sve sto ti se da, si u stanju da s****s
            Garaza
            1996 SAAB 900 NG Cabrio

            Comment

            • Saabo
              Moderator
              • 29.09.2004
              • 1724
              • Vrbas
              • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

              Originally posted by BOOST
              Em sto kocis motorom koji je TuRbo po konstrukciji em sto ides ispod 2K rpm.. nene nijedno ni drugo nije dobro
              Sta znam ja... niko mi nije rekao da ne idem ispod 2k i da ne kocim motorom (al me voznja na plin prisiljava zbog glupog ECU-a koji oce da mi ugasi auto pa moram da malo regulisem kocenjem motorom)
              Bolje da se vezbam na njemu nego li na SAABu

              Originally posted by Egon
              Crni Saabo, sve sto ti se da, si u stanju da s****s
              Pa naravno... i ti imas jednog takvog
              SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

              Comment

              • *Egon*
                CBC Senator XXL
                • 31.12.2004
                • 1232
                • Beograd, Dorcol, N 44

                A taj moj je bez konkurencije
                Garaza
                1996 SAAB 900 NG Cabrio

                Comment


                • e, vidim vozimo isti auto. svaka cast, moj ne moze ni 120!
                  daj neki savet, sta da radim, otisao mi auto u propast. ili ako hoces, evo ti ga za rezervne delove !

                  Comment

                  • Saabo
                    Moderator
                    • 29.09.2004
                    • 1724
                    • Vrbas
                    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                    Originally posted by M-power
                    Evo ja pogadjam.
                    Sama felna izmedju 6 i 7KG
                    Konacno sam izmerio...
                    Ove 15ke, sama felna ima 10 kg
                    A 14ke imaju 7 kg
                    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                    Comment

                    • Saabo
                      Moderator
                      • 29.09.2004
                      • 1724
                      • Vrbas
                      • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                      Po treci put mi je pukla sajla kvacila
                      Menjao sam i korpu i lamelu i potisni lezaj... i isto. Papucica tesko ide! Kad je oslobodjena od sajle papucica ide lako... mislim ne znam sta da radim!!!
                      SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        Saabo...na onim snimcima merenja ubrzanja....koliko vas je vilo u kolima 2 ili 3?
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • Saabo
                          Moderator
                          • 29.09.2004
                          • 1724
                          • Vrbas
                          • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                          Goran 108kg, Bojan 98 kg i ja 75 kg
                          Sve zajedno 1350 kg...
                          Gume 175/65/14...
                          SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                          Comment

                          • -Vedran-
                            CBC Senator XXL
                            • 03.10.2004
                            • 3255
                            • Beograd

                            Pa zato i kliza onako, zbog guma.I ja od kad imam tu dimeziju auto kliza kao lud
                            Power of dreams !!!

                            Comment

                            • Saabo
                              Moderator
                              • 29.09.2004
                              • 1724
                              • Vrbas
                              • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                              Kako mislis kliza? Pa samo u prvoj je skripio malo, a posle nije...
                              SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                              Comment

                              • Saabo
                                Moderator
                                • 29.09.2004
                                • 1724
                                • Vrbas
                                • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                                Na red za zamenu... prednji nosaci motora od G2 prepravljaju se i idu napred... zadnji nosac stigao iz Sw. Silen blokovi stigli... Kablovi promenjeni...
                                Spaner, klizac i kais u skorije vreme se menja...
                                Cim malo prodju praznici... ide skidanje benzinskog sistema i generalno ciscenje... Posle... tuning
                                SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                                Comment

                                Working...
                                X