vidi se da sam se odmorio na zasluzenom letovanju...
bio sam u CG prvo u becicima, a onda kod drugarice u kuci u ricama, mestu koje meshtani popularno zovu BULJA ehehe
sve u svemu vreme extra provod, i mnogo sna (kad mogu da spavam do 5 popodne ako mi se hoce heheh)
a sad malo o autu, poshto mi je ovo prvo duze putovanje sa kappom, kad sam krenuo nisam bio bash 100% siguran kako ce se pokazati i kako ja da se ophodim prema turbu
kad sam ishao ka CG bilo je pakleno, i klimu nisam ugasio co budve, ali auto ima TOOOLIIIIKKOOOO vishka snage da kad se naviknesh na ukljuchnenu klimu jednostavno zaboravish na nju i ne osecash da je upaljena...
nazalost kad sam ishao na more ishao sam sa dve zene koje su non stop vikale sporije sporije i pazi pazi, e sad da`l sam trebao sestru i devojku da nashamaram i da se ja opustim na nekih 160 ne znam ali nije bilo to to... prosek je bio super 8.5 sati do mora sa dva stajanja...
na moru turbi i temperatura se ne vole a i guzve su sravichne pa nije bilo dalje od prva druga ler ili peta (ekonomichnosti radi)
ali zato u povratku, uslovi za putovanje kanta, ali zene se izdrogirale i zaspale pozadi a ja i drugar napred...
temperatura od 11 do 15 stepeni (motor ladan turbo spreman IC LEDEN)
kanjon sam iskulirao i batalio preticanje jer je bilo besciljno i zbog pandura i zbog guzve, ali zato zlatibor, chachak (kisha), ljig (za nekom loodoma mazdom)... boz sachuvaj e tek onda sam video shta znachi turbo i koliko to znachi, preticanje automobila je smehotres, mozesh da preteknesh auto u pri bilo kojoj brzini i u bilo kojoj brzini samo da je preko 2.5 obrtaja (makar to bila i peta) shlepere pretiche za tren oka i taj deo mi je bio naj bitniji jer smo ih pretekli jedno 100 komada... jebiga guzva...
suma sumarum
auto je u fullu, opet sam raskantao sholju amortizera, koju sam sredio tik pred put, i zametnio sam dole jednu sijicu (shtopaljku) i natochio MNOOOOGOOO plina... rachunicu za potroshnju tek treba da napravim POOOZDRAV
p.s. ljudi da se ne lazemo ni jedan sledeci auto nece biti bez xenona,
upalish svetla spustish ih da ne smetas ljudima i stavish naochare po mrklom mraku jer bela linija tako bljeshti da nema shanse da je nevidish
special thanks to vlada trion jer smo u poslednjem trenutku pred put ugradili ceo kit...
Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino
boz sachuvaj e tek onda sam video shta znachi turbo i koliko to znachi, preticanje automobila je smehotres, mozesh da preteknesh auto u pri bilo kojoj brzini i u bilo kojoj brzini samo da je preko 2.5 obrtaja (makar to bila i peta) shlepere pretiche za tren oka
p.s.
Sa voznjom Turbo (benz.) mashine nisam otisao dalje od Una Turbo (105ks),al' dobro,i to je neshto ,tako da samo mogu misliti kako ide ovo tvoje chudo !
Druze lepa ti je ta Lancia, mada ja volim malo tamnije boje , Moja Kappa ja crno-siva metalik, isto 2.0 20v turbo, 99 godiste, plava sedista unutra, itd. Postovacu neke slike ovih dana da je vidis. Jel si razmisljao da menjas felne? Ja sam prosle godine nasao neke lepe 17" al sam odustao, mnogo je po ovim rupama, dosta su mi i te 16", ps imamo iste felne.
E sad, interesuje me taj servis za turbine. Imam i nemam problem. U stvari ne znam da li da to sredjuem u opste. Poklopac za suvisni vazduh u turbini mi je zaglavljen i pumpa vazduh u motor ko blesav, to sa jedne strane nije lose jer auto ide ko lud, ne bi verovao!!! a sa druge ne valja jer mi pucaju creva za vazduh. Tako da ne bi bilo lose otici u taj servis cisto da se vidi sta mi se isplati vise, jer ovo crevo koje mi puca i koje sam bas danas promenio, kosta u delti 2500 din.
Vjerovatno govori o Dump Valve i nije bas pametno da se tako vozi. U stvari, cudi me kako ECU ne prebacuje u safe-mode (po svemu sudeci jos nije bilo overboost-a)
Pa ljudi ja tako vozim godinu i po !!!! Presao sam doosta km. Samo mi je naprslo crevo koje ide od intercoolera i to deo naj blizi usisnoj grani, pa sam ga zamenio. Imam neke slike gde se to vidi ali ne mogu da izvalim kako da postujem ovde sliku.
To je u unutrasnjosti turbine, jedna okrugla klapna, koja se u slucaju prevelikog pritiska otvori i pusti taj visak dalje u izduvnu granu. Sa spoljne strane ima neki ventil i jedna poluga koja tu klapnu gura. Nadam se da sam vam objasnio. potudicu se da stavim sliku.
Evo nasao sam foru. Pricam o ovom, na slici zlatnom delu. Na ovu cevku ide crevo jedno koje pritiskom pomera onu sipku i sa njom klapnu. To crevo je spalo sa njega ko zna od kad i ta klapna unutra je zaribala od ne koriscenja, i stoji u zatvorenom polozaju. E sad... Sta ja sa tim da radim? Po vasim reakcijama ne bi trebao ni kola da palim, znaci treba servis. Ne bi bilo lose kad bi se to nekako odglavilo, samo bice mi zao ako ne bude isao onako ludacki, Ne bi ste verovali, ljudi se odusevljavali, jedan me molio da stanem, svi me jure da im prodam kola zbog toga
Comment