Teranje auta odmah posle tuninga nije bas bio smart move, najblaze receno. Trebalo je to postepeno i lagano razraditi sa malim obrtajima, a ne ici odmah na merenje snage i naterivanje po ulicama.
Zato? Pa nije radjena generalna....sta da legne prosireni kanal, oprane dizne, resetovan ecu
Jedino sto treba cekati je dotezanje glave za ostalo nema razloga.
Originally posted by starac vujadin
Posle toga vozi, ali zaboravi na voznju "do daske". Vozio sam taj motor, znam ga dobro, ja ne bih prelazio 4500-5000
Takodje se ovde ne bih slozio...taj motor se vrti preko 7 blizu cega razvija max snagu. Motor se vrlo komotno vrti do 6 hiljada
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Da razjasnimo.
Dobitak od 15ks na 16v glavi ne diranjem goriva je ne moguca misija pogotovu na tom motoru koji je vec jaci od konkurencije KS/L
bez diranja goriva 15 je gornja granica sa bezobraznim bregastim i dosta spustenom kompresijom i totalno uradjenim kanalima. i opet ne moguce jer nema nadoknade goriva
O 30 konja gore pominjanih kada se brije do daske nema ni govora to vec spada u salu.
Ocigledno nije u redu da neko kaze da nece mnogo da ti brije motor da ne bi dobio 30 konja vec da mozes dugo da ga vozis sa 15 konja vise.
Opisani poduhvat daje reda 3-6 konja.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Teranje auta odmah posle tuninga nije bas bio smart move, najblaze receno. Trebalo je to postepeno i lagano razraditi sa malim obrtajima, a ne ici odmah na merenje snage i naterivanje po ulicama.
Zato? Pa nije radjena generalna....sta da legne prosireni kanal, oprane dizne, resetovan ecu
Jedino sto treba cekati je dotezanje glave za ostalo nema razloga.
Originally posted by starac vujadin
Posle toga vozi, ali zaboravi na voznju "do daske". Vozio sam taj motor, znam ga dobro, ja ne bih prelazio 4500-5000
Takodje se ovde ne bih slozio...taj motor se vrti preko 7 blizu cega razvija max snagu. Motor se vrlo komotno vrti do 6 hiljada[/quote:3ezk1rfy]
Sto se tice prvog - radio sam to na svom autu jer sam poslusao neke ljude i pokazalo se kao dobro. Jedino bih korigovao svoj post da je motor trebalo razraditi na "manjim", a ne na "malim" obrtajima kao sto sam napisao.
Sto se tice drugog - znam jako dobro koliko se vrti, ali ovde imamo motor koji je star koliko je star i koji je pretrpeo sta je pretrpeo. Treba biti racionalan...ili mozda ne treba pa neka ga gazi, i neka radi generalnu opet i tako u krug...upoznao sam jednog takvog koji ima 156-icu...moze mu se, a ne ume da se suzdrzi (nije na forumu). Moze taj CRX jos da ide sasvim dobro ako se odradi kako treba, ali uz pazljivije "ophodjenje".
Naravno. Ovde postoji konkretan problem. Nisu mu se izlizale karike za 1000km.
Jednostavno je mogla da pukne karika ne Dekijevom krivicom. Mogla se nazuljati pocepati gumica ventila...treba videti...problem je konkretan tako da se nadam da ga nece biti tesko otkriti.
Naravno ni jedan star motor nije za spreman za takvo maltretiranje a da pre toga nisu promenjeni mnogi mehanicki sklopovi, lezajevi obavezno. Jednostavno zamor mnogih sklopova. Al eto moj iz tih godina je jos uvek dobar
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Da, stanje sklopova zavisi kako je motor razradjen i eksploatisan...pre svega. Moj Yugic je presao tuniran 70000km kod mene i jos dosta kod drugih vlasnika kasnije (dok god neki lik u njemu nije vozio u 1. brzini k`o blesav po Terazijama proslavljajuci neku titulu koju smo osvojili... ) bez ikakvih mehanickih problema, a pri tome nije vozen nezno, ali jeste pazljivo.
Marko, ti nikako da shvatiš da si jedan od hiljadu ljudi koji je tjunirao svoj auto a da je otišlo na merenje. Pusti tuđe priče "osetio sam poboljšanja"... to na osećaj ne može, mora da se dokaže, nekako, ili merenjem ubrzanja... ili na valjcima.
Ono što moraš da znaš jeste da ti NIKO NE GARANTUJE da si ti stavljanjem 4 2 1 grane, protočnog katalizatora, zadnjeg lonca, hladnog u**** dobio i jednu konjsku snagu. Pratio sam situacije kada su ljudi na integri uradili sličan "tuning" i izgubili 5-10 ks (dokazano), a potom vratili sve na fabričko stanje i povratili snagu (dokazano).
Nisu svi motori pogodni za ovakve akrobacije i nisu svi hladni usisi, grane i lonci pametan izbog.
Ja ne kažem da je loše što si ti stavio nabrojane delove, naprotiv, ali moraš da imaš na umu da se uvećanja snage kod drugih ljudi uglavnom svodi na "pričam ti priču" i da ti, drugi, ljudi tripuju da im auto ide bolje zato što se drugačije čuje ili prosto što su bacili mnogo para.
Činjenica je da je 90%, kako specifikacija tuning delova, tako i priča raznih ljudi koji su tunirali svoj auto, uglavnom laž zasnovana na tuđem neznanju i lakovernosti.
@ Marko
Ne bih znao sta/kako vise da prokomentarisem.
Ali u svakom slucaju svaka ti cast na hrabrosti i iskrenosti!
To je nesto sto fali mnogim ljudima, a pogotovo "tunerima", koji i kad urade nesto, ne primete razliku, ali im je bedak (zbog drustva tj. "bacenog" novca), da to i priznaju i otvoreno kazu!
Nadam se da ce se sve zavrsiti kako treba u svakom smislu
P.S. Znam da nista konstruktivno nisam napisao, ali sam morao da coveku "odam priznanje" za iskrenost i HRABROST za sve uradjeno
Pozz
... Boze, dozvoli mi da ti dokazem da me novac nece iskvariti...
Ja ti zelim sto pre da sredis taj "nedostatak" i da se vratis u normalu jer znam da si na kraju sa zivcima...
Ja ne zelim da iznosim svoju teoriju jer verujem da ti je puna glava istih, ali nemoj verovati svemu sto ljudi pisu jer 90% tih "iskustava" se svodi na /rekla-kazala/ jer retko ko je eventualno imao takvu situaciju u stvarnom zivotu...
Marko, ti nikako da shvatiš da si jedan od hiljadu ljudi koji je tjunirao svoj auto a da je otišlo na merenje. Pusti tuđe priče "osetio sam poboljšanja"... to na osećaj ne može, mora da se dokaže, nekako, ili merenjem ubrzanja... ili na valjcima.
Ono što moraš da znaš jeste da ti NIKO NE GARANTUJE da si ti stavljanjem 4 2 1 grane, protočnog katalizatora, zadnjeg lonca, hladnog u**** dobio i jednu konjsku snagu.
Bane, pa ja sam ovo shvatio davno. moji prvi postovi na ovom forumu su bili sa Hondom i tobom preko pp dok sam bio u usa. tj jos tada si mi objasnio da dobijanje ks nije tako jednostavno.
kada sam ugradio delove koje si i sam nabrojao, moj prvi post u ovoj temi posle ugradnje je bio komentar tj IMA LI RAZLIKE i rekao sam da nisam osetio NIKAKVU razliku posle stavljanja KN, nikakvu razliku takodje ni sa loncem (sem zvuka), ali jesam osetio razliku stavljanjem 4-2 grane jer je razlika u snazi tada bila ogromna. granu je nakacio Nebojsa i kada smo ga provozali, reakcija je bila"ne mogu da verujem kako prima gas, kao da se pali vtec na 5k"
p.s. katalizator nisam imao, free flow prodao Timoty-u
update
cuo sam se sa dexonijem. rekao je da ce preuzeti auto i istestirati ga u potpunosti jer mu se ovo nikada nije desilo i hoce da zna sta se zapravo izdesavalo tj desava!
rekao je da me nece kostati vise nista tj sto sam para potrosio za obecano, to je to!
ukoliko se ispostavi da je u pitanju losa glava, uradice mi i generalnu ako bude potrebno tj uspostavili smo punu saradnju i razumevanje sa obe strane! uh, izgleda da je mukama uskoro kraj,,,
Comment