Citroen Saxo VTS 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Milorad90
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2007
    • 975
    • Beograd

    Au al te poterao maler.

    Comment

    • GoranBG
      CBC Senator
      • 29.04.2007
      • 282
      • Beograd
      • TU5J4

      Originally posted by shonsy
      I stvar koja me buni jos vise je ta sto izgleda da i on ima taj "nas" problem, a auto mu ide fantasticno! Kako sad kod njega to ne utice na ubrizgavanje?
      Dobro pitanje mozda utice ali da ide bolje a ne gore =]

      Comment

      • GoranBG
        CBC Senator
        • 29.04.2007
        • 282
        • Beograd
        • TU5J4

        @zverko

        Ima on skrol nego nece da se vidi na firefoxu,samo iz IE lepo ucita stranu,a ovo je 1AP41,on se koristio cini mi se do kraja 2000,pocetka 2001,pa su ga zamenili sa 48P,verovatno ne bi moglo.

        @marcus

        Trebao si da svratis da i tvoj komp probamo

        Comment

        • shonsy
          CBC Senator XXL
          • 11.05.2007
          • 1391
          • London/Beograd
          • Honda CBR 125R

          Sto kaze Goran mozda je riknuo knock senzor (ili tdc senzor kako ga neki zovu). Zna li neko gde je on tacno kod mene? I kako da utvrdim njegovu ispravnost?

          Comment

          • GoranBG
            CBC Senator
            • 29.04.2007
            • 282
            • Beograd
            • TU5J4

            Nisam rekao da je riknuo nego samo da ga pogledas,konektore,kablove a valjda bi se videlo na dijagnostici da jeste trebalo bi da je sa zadnje strane motora ispod u****,konektor sa 2 pina.

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Jos samo da mi neko objasni kako neispravan ili nepovezan knock senzor moze da napravi identican simptom prelivanja gorivom na 3,4,5 razlicitih ECU-a istog tipa?
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • shonsy
                CBC Senator XXL
                • 11.05.2007
                • 1391
                • London/Beograd
                • Honda CBR 125R

                @GoranBG - po tim "riknuo" sam podrazumevao da je u njemu kvar, a sad kakav ne bitno! : )

                @206 - da nije dosao Goran sa njegovim vtsom i pokazao na dijagnostici identicne probleme, ja bih porucio ecu do sad, a ovako mi nije jasno kako njegov onda dobro ide? Ako ima istu gresku zasto kod njega to ne utice na ubrizgavanje vec samo na ventilator? I zbog toga sam sad prilicno zbunjen!
                Mislim narucicu ja ecu od onih sto je Zverko predlozio, jbs 100 eura, nego me nervira trenutna situacija.
                Jel mogu ja da iskoristim to kao da smo namerno gurnuli vise goriva? Da Gumetina samo u odnosu na tu kolicinu doda i vazduh i ukomponuje paljenje?

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206



                  Da ti doda vazduh - cime, kofom? Da je tako jednostavno "dodati vazduh" svi bi ti radili, to i jeste glavna kvaka Poenta svakog tuninga i jeste dodavanje vise vazduha, i onda pracenje toga gorivom - znaci bilo bregaste, glava, ventili, dizanje pritiska turba, sta god - sve se radi radi dodavanja vise vazduha, a pracenje gorivom je laksa stvar...

                  Njegov mozda zaliva malo manje, otkud ja znam...? Ne mogu da tvrdim da svi do jednog brljave apsolutno identicno, njegov zaliva mozda malo manje, pa u mombinaciji sa malo hladnijim vremenom ide bolje. Tvoj zaliva malo vise sto gusi motor, ne znam, nagadjam....

                  Naruci ECU pa probaj, vidi sta se desava...
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • shonsy
                    CBC Senator XXL
                    • 11.05.2007
                    • 1391
                    • London/Beograd
                    • Honda CBR 125R

                    Pa to, teoretski bih mogao da iskoristim ovu kolicinu goriva...

                    Da ga pitam ja za tu kofu, nije ti losa ideja?!

                    Bio danas do Zileta, zamenjene soljice amortizera i kugla i sad nista ne lupka ne krcka ne salje vibracije itd. Samo pliva!

                    Utegnut je maksimalno, trap vrh, motor vrh, usis sredjen, izduv sredjen, taaakooo bih voleo da ga stisnem sad jaaaooo jbm ti ECU da ti jbm!

                    Comment

                    • zverko
                      CBC Senator XXL
                      • 19.08.2005
                      • 7085
                      • BGD
                      • Audi A4

                      knok senzor nema veze sa tim. primera radi moj auto u odredjenom rezimu rada na jednom cilindru nema dovoljno goriva i knok tada gasi varnicu u odredjenim intervalima da ne bi doslo do sr***a. kod tebe ima vise goriva tako da tu nema posla za knok. jeste pogledali da tebi mozda regulator pritiska nije probio pa pumpa puni visei onda ima toliko goriva da lambda ne moze to da popegla. nagadjam samo, moze da bude a ne mmora da znaci posto kazes da dijag. daje identicne podatke na oba auta a jedan ide kako valja ili sto kaze 206, mozda njemu zaliva manje pa u kombinaciji sa hladnijim vazduhom motor to proguta. pre nego uradis bilo sta mogo bi da se javis Gavri, ima ga na ovom forumu. on covek voli da se maje sa gremlinima i neretko ih pronalazi.

                      @goranBG: pa zar njemu ne treba AP41 a ne 48
                      deutsche gemacht-gut gemacht...

                      Comment

                      • GoranBG
                        CBC Senator
                        • 29.04.2007
                        • 282
                        • Beograd
                        • TU5J4

                        Nije,njegov komp je identican kao moj,gledali smo,oba su IAW48P2

                        Comment

                        • zverko
                          CBC Senator XXL
                          • 19.08.2005
                          • 7085
                          • BGD
                          • Audi A4

                          aha, ok, ali opet ne vidim razlog zasto ne bi imao i taj. nek prdzara tamo i ko sto rekoh nek napise mail.
                          deutsche gemacht-gut gemacht...

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            Da je regulator probio moze da ima samo manje goriva a ne vise i lambda nema sta da pegla kada shonsy pegla pun gas.

                            Ja mislim da bi bacio pare da uzmes drugi ECU , da nije u njemu problem.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Pa reci nam onda u cemu je problem, evo mene zanima, jer sam isprobao apsolutno SVE sto moze da se isproba da resim problem, vukao novu instalaciju, menjao senzore (MAP, MAT, temp. vode, lambdu, step motor, bobine, svecice...) - i nisam ga resio dok nije zamenjen ECU.

                              I ako nije ECU, kako je moguce da se isti kvar ponavlja na velikom broju razlicitih automobila, kojima je zajednicki tip ECU-a?
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                Pa mislim da vam bas nisu isti simptomi a kako je moguce....znas da je sve moguce.
                                Eto kada se zagreje i lose ide neka napravi neki brzi vakum prikljucak za crevo regulatora neka smanji radni pritisak u railu pa ako zaliva videce se da li bolje ide. Pod punim gasom dizna radi u svom punom duty cycle i ne znam kako kao hladna moze da daje vise goriva na punom gasu, kad ne moze da vrsi promenu radnog pritiska goriva prema temperaturi motora. To je ono seljacko chipovanje laganjem senzora temperature..oce to..
                                Da zaliva 10-15% koliko daje bilo kakav chip auto nece ici losije, a dizna u svakom slucaju ne moze preko toga.

                                Mislim ti si probao sve i svasta, da li je i on probao ili je isao samo kod mehanicara koji slepo veruje dijagnostickim podacima i resenje problema mu se svodi menjaj delove dok ne naletis na neispravan.
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X