VTS kutak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • svarglic
    CBC Senator XXL
    • 30.10.2007
    • 396
    • Novi Sad
    • golf 4 TDI

    Re: VTS kutak

    bio neki dan kod majstor Dore malo stelbali plin
    sad nema toliko detonacija Doro Hvala

    Shonsy laze i on korstii kao i ja total 10w40
    je tako bratic?
    VTS
    Originally posted by QV lale
    Jos jedan....
    Nekad je ovo bio cannonball .A od sada je Saxonball Community
    where real Saxomans live...

    Comment

    • andrea2005
      CBC Veteran
      • 24.09.2009
      • 136
      • Novi Beograd

      Re: VTS kutak

      Ja koristim trenutno QUARTZ 7000 10w40 i zadovoljan sam.Ovo ulje mi je reko drug da kupim koi radi u citroenu(on mi odrzava auto)Bas stalno gledam u pokazivac temperature ulja i on je uvek nesto ispod pola.Jedino gde mi pusta ulje to je na cepu.Probo sam Sone da ga ocistim kako si mi reko ali ne vredi,kupicu novi.

      Comment

      • SchoneNK
        CBC Senator XXL
        • 17.04.2006
        • 564
        • Beograd
        • Honda Accord CL7

        Re: VTS kutak

        Originally posted by svarglic
        u svakom slucaju neces pogresiti i da naspes to ulje a videces i sam da li ti odgovara ili ne

        ako te jos nesto interesuje reci...
        Hvala Svarglic na detaljnom odgovoru Sta znam, posto niko od nas nije probao ulje sto da barem ja ne doprinesem drustvu degustacijom Elem, pod naprezanjem sam mislio na detalj da se samo kod ovog ulja u opisu pominje sportska voznja, a pritom ovo ulje ne svrstavaju u hard core ulja za trkacku stazu. Vrlo je zanimljivo da su intervali zamene na pomenutom britanskom forumu i preko 10 hiljada milja.

        Vezano za ovo izmedju redova, vodio sam racuna ko pita i kome odgovaraju Inace, tvoj motor je ipak delimicno drugacije konstrukcije od 16v pa ne mozemo direktno da ih poredimo.

        U svakom slucaju vec prvih 1000 km ce potvrditi ili demantovati sve ovde iznesene tvrdnje. Servis je u ponedeljak pa cemo da vidimo i sta je sa kocnicama i izduvom. Trebalo bi vec 21. da skoknem do Nirnberga pa ne bi valjalo da kocim tabanima

        Originally posted by andrea2005
        Ja koristim trenutno QUARTZ 7000 10w40 i zadovoljan sam.Ovo ulje mi je reko drug da kupim koji radi u citroenu(on mi odrzava auto)Bas stalno gledam u pokazivac temperature ulja i on je uvek nesto ispod pola.Jedino gde mi pusta ulje to je na cepu.Probo sam Sone da ga ocistim kako si mi reko ali ne vredi,kupicu novi.
        Pa to isto sam ja dosuo litar na 5k na preporuku Svarglica. Cini mi se da si pisao kako koristis sintetiku, otkud sad ovo? Elem, probaj da drzis pun gas na auto putu jedno 20 minuta pa mi javi gde ti je kazaljka temperature
        www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.

        Comment

        • svarglic
          CBC Senator XXL
          • 30.10.2007
          • 396
          • Novi Sad
          • golf 4 TDI

          Re: VTS kutak

          Inace, tvoj motor je ipak delimicno drugacije konstrukcije od 16v pa ne mozemo direktno da ih poredimo.
          tu si u pravu mada je moj motor u veoma "stresnim" situacijama i to cesto
          i ne trosi ulje
          ali evo ovako posto odrzavam brdo c4-orki sa tu5jp4 motorom i svakom sipam 10w-40 i nemam ni sa jednim problema
          sa potrosnjom ulja
          to ti je skoro isti motor kao tu5j4 odnosno tvoj
          generalno po meni litar na 5000 km je puno mada opet kazem nz kako vozis....

          probaj javi mozda bude bolje
          ako bude dobro tebi sipacemo i mi
          VTS
          Originally posted by QV lale
          Jos jedan....
          Nekad je ovo bio cannonball .A od sada je Saxonball Community
          where real Saxomans live...

          Comment

          • SchoneNK
            CBC Senator XXL
            • 17.04.2006
            • 564
            • Beograd
            • Honda Accord CL7

            Re: VTS kutak

            Pa i meni zvuci puno, zato i hocu da probam nesto znatno drugacije, posto se se Goran i Shonsy iz nekog razloga ne izjasnjavaju Da hoce i oni fino da kazu kao ti i Andrea da im ne trosi nista ulja pa da se pomirim sa cinjenicom, nego me pustaju da ovde eksperimentisem Opet, Andrea mi deluje kao porodican covek, pa sumnjam da ga gazi kao ostatak drustva. VR6 rece da mu malo trosi zbog gumica. Na britanskom forumu ovo tek ne mogu da utvrdim, oni se uopste ne bave datom tematikom ukoliko nije u pitanju drasticna situacija.

            E da, ne znam sta mi je prvi put sipano sem da je polusintetika. NE verujem da je sipano ista slabije ulje od dosutog totala jer je potrosnja ostala slicna. Deluje sad kao da me to ko zna koliko muci, ali nije tako. Cisto mi je zanimljivo da malo testiram ulja, jer kompletan automobil deluje kao da je bio u dobrim rukama. Mislim da sam mu ja vise stete naneo nego prvi vlasnik za 8 godina.
            www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.

            Comment

            • andrea2005
              CBC Veteran
              • 24.09.2009
              • 136
              • Novi Beograd

              Re: VTS kutak

              Jesam porodican covek ali ga gazim.Prosle godine sam iso do Nisa i nisam ga spusto ispod 150 sve je bilo Ok.Jesm koristio sintetiku(Motul) ali na pvo menjanje.Posle kad sam naso ovog majstora reko je da nemoram da sipam sintetiku,nego da sipam Total QUARTZ 7000 10w40.Prvi auto koi sam kupio je bio propast(sve sam zivo promenio na njemu).Na ovom sad jedino sto sam menjao je nosac motora i radio redovno servis.Auto je proveren od strane majstora Gorana i po njegovom auto je odlican.
              Dali je neko farbao poklopac motora(dekl),kako i cime?

              Comment

              • GoranBG
                CBC Senator
                • 29.04.2007
                • 282
                • Beograd
                • TU5J4

                Re: VTS kutak

                Schone ja ne znam gde tebi ide sve to ulje,cini mi se da sam pisao vec za mene,meni potrosi oko pola litra,na 7000km na koliko ga i menjam,i to na dihtung,malo na cep i malo na obrtaje

                Comment

                • SchoneNK
                  CBC Senator XXL
                  • 17.04.2006
                  • 564
                  • Beograd
                  • Honda Accord CL7

                  Re: VTS kutak

                  E pa nisam pametan, ja tu nista ne mogu uraditi sem promeniti ulje. DA baca neki dim pri forsiranju ili ujutro pri paljenju pa da kazem to su gumice, da negde sad nesto curi pa da zacepim, ovako mu ne mogu pomoci.
                  www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.

                  Comment

                  • VR6
                    CBC Senator XXL
                    • 31.10.2004
                    • 512
                    • Sarajevo

                    Re: VTS kutak

                    andrea2005 taj cep vazda pusta, ocistis gumicu kako ti neko rece i probaj nategnuti malo one "opruge" il kako vec da ih nazovem, da cvrsce cep drze na deklu. Kod mog je mjenjan taj cep i nista novo nije donio, dok ga sam svako malo ne "popravis" on pusta tu ulje.

                    Schone ulje 5w ti nece nista promjeniti kad je potrosnja upitanju, probano vec Prica o potrosnji ulja je dosta nezahvalna, jer dosta zavisi od voznje. Neko spomenu C4 sa slicnim motorom, u osnovi je taj motor slican, al razvija opet manje KS, a i vaznija stvar, C4 se ne vozi istim tempom ko VTS, a mislim da i nema blokadu na 7800 kao moj VTS. Meni potrosnja ulja varira od 0,1 do 0,5 litara na 1000 km. Kad su upitanju normalnije voznje i kad ga ne gasam preko nekih 6500 o/min, trosi gotovo nista, znaci 1 litru na 10000. Al startanja u gradu uz redovan boravak na 7000 o/min i vise, tu potrosi ulje ko od sale. Razmisljao sam vec par puta da glavu odradim jer nikad nije otvarana - a vec je auto na 170.000-ak km, al nisam siguran da ce to ista promjeniti. Jer imam dosta raje koja vozi i druge aute slicnim tempom, neke HGT-e, pa cak i Honde VTEC koje se visoko vrte i njima isto trose masine ulje, cak nekima i vise nego moj VTS, pa kad im spomenem, kazu to nije nista. Volio bi da dobijem tudjeg VTS-a kod sebe na sedmicu dana koji kao ne trosi ulje, pa da vidim jel stvarno ne trosi. Imam samo jednog lika ovdje sa ovim motorom, koji ga gasa prakticno ko i ja, i njemu isto ta masina trosi ulje. Jos je kod njega blokada serijska na 7300 i opet trosi ulje... Mene je malo strah otvarati glavu, jer ne znam kako bi mi to neko uradio. A sa masinom nisam imao apsolutno nikakvih problema a evo preko 3 godine je auto vec kod mene, zamjenim ulje, ponekad dospem i to je sve. Osim sto trosi ulja od pocetka, stvarno nemam nikakvih zalbi na masinu. Od kad je kod mene prezivjela je do sad garant preko 500 startova i ne zali se apsolutno, da je ostatak auta napravljen dobro ko masina, VTS bi bio stroj za 10

                    Comment

                    • SchoneNK
                      CBC Senator XXL
                      • 17.04.2006
                      • 564
                      • Beograd
                      • Honda Accord CL7

                      Re: VTS kutak

                      VR6 nisi dobro procitao, ovo sto ja hocu nije 5w vec 10w50 Ne radi se o obicnoj sintetici, vec ulju slicne viskoznosti kao i polusintetika uz bolje karakteristike u rezimu vecih obrtaja, kada se obicno razvijaju visoke radne temperature. Dakle, u teoriji trebalo bi da ima slicna svojstva polusintetici u normalnim uslovima uz zadrzavanje dobrih karakteristika pri naprezanjima masine. Racunam da pri visokom radnim temperaturama ovo ulje zadrzava svoju viskoznost u vecoj meri, dok obicna polusintetika postaje redja i lakse prolazi izmedju karika, te sagoreva u vecoj meri.
                      www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.

                      Comment

                      • VR6
                        CBC Senator XXL
                        • 31.10.2004
                        • 512
                        • Sarajevo

                        Re: VTS kutak

                        Pitanje je jel ti na karikama prolazi. Imas ono crijevce sto ide iz glave u kutiju filtera nakon filtera - za uljne pare, izvuci je i vidi jel ti tu sta izlazi. Ako ti prolazi puno ulja pored karika, tu ces primjetiti dim. Kod mene tu skoro nista ne izlazi. Ako ti gumice pustaju, mislim da ti ulje drugo nece pomoci. Al eto vidjet ces

                        Comment

                        • andrea2005
                          CBC Veteran
                          • 24.09.2009
                          • 136
                          • Novi Beograd

                          Re: VTS kutak

                          Upravo sam proverio nivo ulja.Pokazuje nesto ispod MAX(oko 2mm),a presao sam 5000km.Dali je to Ok?

                          Comment

                          • SchoneNK
                            CBC Senator XXL
                            • 17.04.2006
                            • 564
                            • Beograd
                            • Honda Accord CL7

                            Re: VTS kutak

                            Da, crevce koji ide iz dekle, ali to stoji ako govorimo o kompresionim karikama. Ne smatram da je tu problem, odnosno mozda, ali u mnogo manjoj meri u odnosu na uljne karike. Sad ne dira mi se crevo iz kartera, trebalo bi da je vadjenje meraca ulja isto. Nema dima ni na onom gore crevcu iz glave, niti iz meraca na leru. Malcice izbaci ulja iz dekle tokom voznje ali zanemarljivo.

                            Jednostavno, za ovaj motor 200 gr na 1000 km ne moze da se vidi na izduvu, jer kada sagori na kosuljicama cilindara, vrati se iz kartera u usis i jos dok prodje katalizator nema tu sta da se vidi.

                            @Andrea

                            To je manje od 200 grama po mojoj racunici, to je stvarno zanemarljivo za taj motor i godiste.
                            www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.

                            Comment

                            • SchoneNK
                              CBC Senator XXL
                              • 17.04.2006
                              • 564
                              • Beograd
                              • Honda Accord CL7

                              Re: VTS kutak

                              Sipan Quartz Racing 10W-50 pa ce vidimo da li ima promena na bolje ili gore ili ce biti nepromenjeno. Nakon usuta ravno tri litra, mom pokazivacu na satu fali jedna kockica. Resio sam ono cuveno lupkanje pri otpustanju kvacila ili gasa - zamenio katalizator univerzalnim, a morao sam i zadnji lonac, stavljen Imasaf. Tj nisam morao, ali nisam zeleo da se razderenjam posred Austrije ili Nemacke. E da, moram da priznam da sam konacno osetio u pravoj meri koliko kosta zezanje. Kocnice i pakne cu ipak posle Nemacke, jer otprilike toliko jos mogu da prezive. Tesko po ovoj vrucini skakati, u svakom slucaju trudicu se da uzmem ove iz prve ugradnje Ate/Teves ili Bendix.

                              E da, ulje komplet promenjeno sa dosipanjem na 5k nakon 8700 km i bilo je ipak prilicno crno. Ako se ovo ne pokaze nista boljim za saksa, moracu definitivno mnogo cesce da menjam.
                              www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.

                              Comment

                              • Chubbs
                                Everybody lies
                                • 29.01.2006
                                • 5807
                                • Novi Sad
                                • Audi A6 1.8T

                                Re: VTS kutak

                                pravilo foruma:

                                Svi oglasi ili ponude koji se ne nalaze u MALIM OGLASIMA će biti obrisani.
                                You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                                Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                                Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                                Comment

                                Working...
                                X