Ja nazalost sigurno nisam za vikend tu kao sto sam i ocekivao. Za ove mini skupove najbolje razmeniti telefone i onako na prepad kao sto je to Shonsy radio Sad je i dug dan, pa mozemo i uvece da odemo negde na druzenje i razmenu iskustava,
Kad smo kod iskustava par opazanja u vezi sintetickog ulja 10w50. Rekao sam da cu biti iskren, pogotovo sto je ulje skupo, pa shodno tome stvari stoje ovako. Presao sam skoro 3000 km od sipanja i tesko mi je da dam jasnu ocenu, jer su uslovi eksploatacije bili drugaciji (95% auto put). Po mojoj proceni na osnovu sipke (posto onaj merac kod mene ne radi kako treba) potrosio je max 300 gr, mada mislim da je i manje za desetak grama. To je vise nego duplo manje nego polusintetike.
Automobil je vozen satima od 130 do 140 km/sat, sto je raspon obrtaja od 4000 do 5000, sa desetak izletanja u vode preko 6000. Cak mi je bila zamisao da sebe ogranicim na 5000 kako bi video masinu u "normalnim" uslovima eksploatacije, ali naravno to nije moguce Temperatura ulja uglavnom tik iznad sredine, tecnosti cesto ispod sredine. U gradu je situacija uglavnom obrnuta.
Mislim da tu zaista bitne promene u potrosnji nema, jer verujem da su pretezno gradska voznja i neretko ostri startovi veci uzrok potrosnje ulja. U svakom slucaju ova sintetika u letnjim uslovima nije losija od polusintetike, ocigledno je slicne viskoznosti, a koliko je zdravija za masinu naravno nemam odgovor.
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Po ovome sto si napisao meni izgleda da je bolje nego sa prethodnim uljem.Temperatura ulja ti je bolja nego pre.Da li to ima veze mozda sto si sipo kvalitetnije gorivo?Ja sam imo problema sa temperaturom ulja kod predhodnog auta.Temperatura je isla do125 stepeni i kako sam sipo benzin u Crnoj Gori nagli pad temperature.E,sad da li ima veze sa gorivom nisam pametan A sto se tice brojeva telefona najbolje da svako svakom ostavi broj na pp.
Sto se tice goriva, trenutno je u rezervoaru madjarsko i namerno pokusavam da ga testiram u slicnim teskim uslovima kao i sa ovdasnjim. Specificne situacije su detoniranje smese pri povlacenju uzbrdo iz vise brzine ili povlacenje u drugoj kada se automobil skoro zaustavio, a kada je motor dobro zagrejan. Ovo bi valjda trebao da spreci knock senzor, ali kod mene se ipak desavalo. Sa ovim gorivom nikako i ni u jednoj pomenutoj situaciji. To je najbitnija razlika koju sam primetio.
Sto se tice temperature ulja i kazaljke, tu je stanje takodje nepromenjeno, jer ona skace kada predjem 5,6 k obrtaja, sto je po meni i normalno bez dodatnog hladjenja. Temperatura nij ranije nije prelazila mnogo polovinu pri noramlnoj putnoj brzini.
Da li temp ulja moze da zavisi od goriva ne znam sigurno, ali mi neka logika govori da losije sagorevanje uz povremeno detoniranje smese bi moglo da poveca temperaturu motora i ulja.
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Eh sad ja ne mogu za vikend,danas poceli da mi asfaltiraju ulicu,sad je puna kratera i masinerije izgleda nece skoro,zarobljen sam
Nego gledam malo to tvoje ulje quartz 10w50 pa nije to ni lose da znas uporedjivao sam ga sa activom competition 10w50 skoro su ista kao, po ovim specifikacijama
Saxo generalno ima jako slaba sociva te sa obicnim sijalicama vidljivost je vrlo losa.
Super sto si dobio tako lep poklon! Nema veze jeste slabija vidljivost ali je zato ludja boja, tako da imas kompromis!
Ja odavno planiram xenone da ugradim i verovatno cu odraditi to ovog leta cim se vrnem sa ostrva.
Sve sam moguce sijalice probao i nista.Neda mu lepo stoje Xenoni,pogotovo ova boja.Nije naporna boja a i nesmeta drugima sto je mnogo vazno u saobracaju.
Kod mene na saxu su cetvrtasti farovi,ne znam kako rade xenoni na njima,da li predaleko bacaju,jel neko mozda probao kako to deluje,ne bih da ometam druge?
Comment