Iskra OK, ubrizgavanje OK, sve mehanicke komponente motora same po sebi OK. Naravno to je utvrdjeno naknadno kad je motor bio otvoren.
CENA DIJAGNOSTICKOG SERVISA?
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
nismo zbunjeni to je svakodnevica,pazi ja nisam ni očekivao da ćeš izneti problem koji je logičan,ne bi bilo zanimljivo,e sad ima li taj motor elektro pumpu sekundarnog vazduha ili tako nešto,u stvari ne to bi se odražavalo na više cilindara,to ipak mora biti neka pukotina na glavi ili između u**** ili tako nešto
Comment
-
-
sve mehanicke komponente motora same po sebi OK.to ipak mora biti neka pukotina na glavi ili između u**** ili tako nešto
Ovaj slucaj je nelogican iz odredjenog razloga koji cemo obznaniti na kraju.
Ne postoji pumpa sekundarnog zraka.
Gorky, kako bi ti izolirao doticni cilindar???
Comment
-
-
pa razmišljam o tome,kako bi izolirao cilindar,verovatno preko merenja temperature izduvne grane,ili otkačivanjem injektora,to mi pada na pamet ali i dalje razmišljam
pukotina ne mora da permanentno pravi smetnje,dešavalo mi se da počne da pravi smetnje kada se zagreva,e sad ovde je bilo problema i dok je motor hladan,dakle jasno mi je da nije
još jedna stvar naveo si da motor trokira bez nekog reda ili pravila sam od sebe,sigurno postoji neka veza sa početkom i prestankom trokiranja samo je mi još nismo otkrili
Comment
-
-
znaš šta me buni,ti sigurno nisi bez žestoke nužde sa,što se kaže osciloskopa prešao na gedore.e sad nemam tu niz podataka,kao recimo da li određeni cilindar uopšte ne radi, kada trokira, ili slabije radi.pre će biti ono prvo s obzirom da je osamak.recimo da li trokiranje prestaje (ili počinje) odjednom ili postepeno,sve su to,složićeš se veoma bitni pokazatelji,naročito kod ovakvih problema.
Comment
-
-
,sve su to,složićeš se veoma bitni pokazatelji,naročito kod
ovakvih problema.
Nije bitno dali se vise koristi osciloskop ili gedora vec da upotreba bude svrsishodna. Kod trokiranja cilindar jos uvijek radi, rekli smo da imamo i gorivo i iskru i kompresiju. Da radi 100%, ne radi.
Vec je vise puta receno da trokiranje nastaje i nestaje bez ikakvog pravila, rezona itd.
Comment
-
-
procesom eliminacije znamo da gorivo nije, da varnica nije, mehanika motora nije.
znamo i da te?nosti koje koristi motor u radu nisu.
ok, vazduh na redu.
da li znamo nešto više, ili još ne znamo celu pri?u...koliko ta iglica manometra na usisu "radi". koliko odstupa od normale za jedan takav V8 motor na leru.
znamo da nisu pukotine i sli?no mehani?ki.
šta je sa izduvom, da li je i on apsolutno zaptiven, šta je sa katalizatorom- nije ili jeste sa?e mehani?ki ošte?eno.
to mi je palo na pamet jer si pomenuo da je marka BMW, a BMW je imao problema sa katalizatorima baš sa V8 motorima u serijskoj produkciji, na raznim testiranjima.
koliko se se?am sli?nu zavrzlamu je imao @206 sa BMW om pa se ispostavilo da je katalizator bio za?epljen.
toplo- hladno vodjenje ka cilju ostavljaš kada se iscrpe snage ili je došao taj trenutak..volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Brick, ja nisam koristio vakummetar. No da je koristen pokazao bi da je vakum normalan za vrijeme normalnog rada, sto eliminira katalizatore.
Zacepljeni katalizatori, zavisno od stupnja, ce skinuti nivo usisnog vakuma i drzat ce ga stabilnim. Integritet ispusnog sistema OK.
toplo- hladno vodjenje ka cilju ostavljaš kada se iscrpe snage ili je došao taj trenutak..
Ponavljam, ja ga nisam mjerio, no nije vazno.
Comment
-
-
Veliku gužvu imam ovih dana, tako ne stižem odmah da odgovorim..No iz gornjeg posta vidim da si utvrdio da je izduv OK, ono što sam ranije pitao..a ti tražio da pojasnim pitanje.
Ako sam dobro sve pro?itao, ovde ostaje da neki od usisnih ventila nije u redu...Da li je kao "iskrivljen" ili je sedište istog ošte?eno, pa kad se okrene u kriti?ni položaj onda po?inje sa trokiranjem...
Dakle, da li si skinuo glavu-e motora?
Pozdrav!
BP
***********
Comment
-
-
boca i nenad su se kasnije uključili a nisu čitali prethodne postove,ventili su ok,na to smo već tipovali,kompresija je merena kompresiometrom znači jedino da valent nije stegao svećice pri ponovnoj ugradnji.valente na koji si način utvrdio da ne radi 100%?to je kod osmaka prilično teško,i 2 cilindra kad polovično rade dešava se da vlasnici nemaju nikakvih primedbi tj uopšte ne primećuju da nešto nije u redu.jedino "opipljivo što imamo je taj prokleti šum iz usisne grane,koji nam verovatno i ne da da pogodimo pravi uzrok već nas vuče na logiku.sve mi vuče na nešto što je prikačeno na usis da brlja samo šta?takav motor već dobre dve godine nisam video i sad grčevito pokušavam da stvorim sliku,al mi očigledno ne ide,no "iskopaće njega bili"
Comment
-
Comment