Minivan moze da ispuni vecinu uslova sto se tice prostora. Pri tom su poprilicno jeftiniji, osiguranje za njih je jeftinije i trose daleko manje.
Medjutim, ima ljudi koji ni po koju cenu ne zele da voze minivan. Dosta ljudi koji su mojih godina bi rado posedovali SUV (i ja sam jedan od njih). Ali u minivan ni mrtav nebi seo.
Uvek ce mi biti zao sto nisam kupio jednog Lincoln Navigatora kad sam imao priliku.
Nije covek pricao o minivanovima vec o karavanima tipa a6 avant quattro koji ce u svemu biti bolji od suv-a, i ne bi te bilo sramota da ga vozis sigurno
Pa, statusni simbol ili ne, meni je SUV potreba, ali ne mogu da priustim. Koliko se vozam i gde sve odem... spasio bi me jedan SUV. I zabole me da li je statusni simbol ili ne. Putevi u ovoj drzavi su putevi samo po imenu, setite se samo koliko ste puta kupovali novu gumu, opravljali trap i ispravljali felne zbog kvaliteta nasih puteva. Pa, koliko puta se niste mogli popeti na trotoar jer je auto nizak ?!
Svaki skup auto je statusni simbol dok ne izadje noviji, veci i, naravno, skuplji.
Nekako, najvise mi se dopada kategorija koja se tek formira Soft SUV koji mnogo vise lice na automobile, ali jos uvek imaju dovoljan nivo robusnosti da izadju na kraj s nasim uslovima. Opet, nisu ni previsoki pa su samim tim i stabilniji, itd. A, opet, nisu ni karavani sa 4x4 jer, licno, ne volim karavane. Stalno bih imao utisak da mi fali paprika u gepeku Nek' se ne naljute vlasnici karavana
Nedavno sam prochitao podatak da je utvrdjeno na osnovu sprovedenih anketa da je faktor koji najvishe odluchuje pri kupovini vozila - izgled. Odnosno, na ispitanom uzorku najvishe je osoba navelo izgled kao prvi i najbitniji faktor pri donoshenju odluke o kupovini. Radi se o ogromnoj vecini, zaboravio sam tachan podatak... Ona "manjina" su verovatno svi oni koji poneshta znaju o automobilima, kojima je bitnije lezhanje i upravljivost, specifichna motorizacija, praktichna upotrebljivost i slichno, tj. oni koji znaju shta hoce od automobila i shodno tome imaju drugachije prioritete pri izboru.
Po meni razlog zbog kojeg su SUV-ovi "u modi" upravo lezhi u toj chinjenici, da ga vecinom kupuju samo zbog toga kako izgleda, sa chime se vlasnici negde u svom egu poistovecuju. Veliki, mocan, "neunishtiv"... Jako mali procenat onih koji kupe SUV u principu ga kupe zato shto im ispunjava neke zahteve i shto im upravo treba takav jedan automobil. Npr. ovo shto je napisao 206, razumem choveka obzirom da puno putuje na relaciji Srbija-BiH/RS a "bosanski" putevi su josh "zheshci" od ovih nashih... Sem toga, on ima specifichne "vozachke afinitete" i zahteve koje mu, po svemu sudeci, X5 ispunjava. Kao shto i sam reche, najbolje od oba sveta... Meni lichno bi, na primer, sasvim dovoljan bio i neki 530/330 xd (ili xi, svejedno), ako je vec problem u pogonu i vozhnji u zimskim uslovima, chak i oshtrijim. SUV nikad ne bih kupio iz prostog razloga shto mi ne treba
Medjutim, ogromna vecina kupi SUV samo zato shto mozhe da ga kupi i to je to. Ima se - mozhe se... Neko ko 90% vozi u gradu a nikada ne vidi nishta sem asfalta kupuje SUV samo da zadovolji svoj lichni ego i oseti se superiornijim u odnosu na ostale. A takvih je najvishe...
PS. I ne mislim da je SUV sam po sebi neki statusni simbol... To je kod nas zaostavshtina iz vremena Pajera, tamo iz '90-ih, kad je "dzip" (kako ih ti vlasnici najcheshce oslovljavaju) bio simbol moci i prestizha... Kladim se da ogromna vecina takvih chak i ne zna znachenje rechi SUV. Oni i dalje (veruju da) pokazuju i dokazuju da su bolji od ostalih zato shto voze "dzip"
Minivan moze da ispuni vecinu uslova sto se tice prostora. Pri tom su poprilicno jeftiniji, osiguranje za njih je jeftinije i trose daleko manje.
Medjutim, ima ljudi koji ni po koju cenu ne zele da voze minivan. Dosta ljudi koji su mojih godina bi rado posedovali SUV (i ja sam jedan od njih). Ali u minivan ni mrtav nebi seo.
Uvek ce mi biti zao sto nisam kupio jednog Lincoln Navigatora kad sam imao priliku.
Nije covek pricao o minivanovima vec o karavanima tipa a6 avant quattro koji ce u svemu biti bolji od suv-a, i ne bi te bilo sramota da ga vozis sigurno
Mozda je tako u Evropi, ali ovde u Americi je sasvim drugacije. Ovde caravana ima jako malo, cak i oni najpopularniji tipa Dodge Magnum se prodaju jako slabo. Evo Ford je probao sa modelom Freestyle koji ima 3 reda sedista i mesta za 7 osoba u nadi da ce ljudi ipak odabrati takav automobil pre SUV (ili minivan) i za sada prodaja je ispod ocekivanja (planirano 100,000, prodano 84,000).
SUV se ipak moze koristiti za vucu (recimo camca ili slicno) gde je u prednosti u poredjenju sa caravanom, ali to je vec druga prica.
SUV se ipak moze koristiti za vucu (recimo camca ili slicno) gde je u prednosti u poredjenju sa caravanom, ali to je vec druga prica.
Zapeo covek da vuce camce pa da vuce camce...
Camac sam dao kao primer. Veliki SUV moze povuci bilo sta (camac, vecu kamp-prikolicu ...). Onaj ko ima jedno od to dvoje u familiji mora imati ili veci SUV ili pickup
Minivan moze da ispuni vecinu uslova sto se tice prostora. Pri tom su poprilicno jeftiniji, osiguranje za njih je jeftinije i trose daleko manje.
Medjutim, ima ljudi koji ni po koju cenu ne zele da voze minivan. Dosta ljudi koji su mojih godina bi rado posedovali SUV (i ja sam jedan od njih). Ali u minivan ni mrtav nebi seo.
Uvek ce mi biti zao sto nisam kupio jednog Lincoln Navigatora kad sam imao priliku.
Nije covek pricao o minivanovima vec o karavanima tipa a6 avant quattro koji ce u svemu biti bolji od suv-a, i ne bi te bilo sramota da ga vozis sigurno
Mozda je tako u Evropi, ali ovde u Americi je sasvim drugacije. Ovde caravana ima jako malo, cak i oni najpopularniji tipa Dodge Magnum se prodaju jako slabo. Evo Ford je probao sa modelom Freestyle koji ima 3 reda sedista i mesta za 7 osoba u nadi da ce ljudi ipak odabrati takav automobil pre SUV (ili minivan) i za sada prodaja je ispod ocekivanja (planirano 100,000, prodano 84,000).
SUV se ipak moze koristiti za vucu (recimo camca ili slicno) gde je u prednosti u poredjenju sa caravanom, ali to je vec druga prica.
Pa prica se o srbiji ovde, u americi jeste druga prica i tamo suv nije luksuz zato sto je svaki drugi auto suv... dakle ovde je daleko prakticniji karavan, a suv se kupuje najcesce zbo smekerisanja po gradu, i u retkim slucajevima iz neke potrebe, kao na 206-ovom primeru gde mu je potreban zbog ceste voznje po ocajnim putevima, a da su nam putevi normalni njemu bi svakako bilo udobnije i jeftinije da se vozi nekom limuzinom tipa bmw5
Camac sam dao kao primer. Veliki SUV moze povuci bilo sta (camac, vecu kamp-prikolicu ...). Onaj ko ima jedno od to dvoje u familiji mora imati ili veci SUV ili pickup
@Horsepower....objasni ljudima molim te...da treba svi lepo da kupe Pick Up-a..i da svi unaokolo vuku camce...drva..alat...namestaj...I + ako kupe sa 4-voro vrata..moze cela porodica da ide na put sa kamionom.I da....naravno...i camac pozadi.
Mislim..i ako ova tema nema VEZE sa pick up-om...opet ti razjasni ovde (po 100-ti put) prednosti pick up-a.Pa ako ti se neko suprotstavi..ti opet na 1..udri sa 10, dok svi ne popadaju u nesvest.
Comment