SUV ili limuzina kao statusni simbol

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ToNcA
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2006
    • 868
    • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
    • Mazda 6 2.0d

    #46
    Sve je to lepo, naravno imamo i argumente "za" i protiv. Da su svi "za" svi bi se kotrljali sa pogonom na sva 4 tocka i visokim klirensom a da smo svi protiv SUV nebi ni postojao vec bi se jedino znalo za "Pinca" i "Nivu" (i jos neke stvari).

    Ja licno ne volim terence iz prostog razloga - volim sportske automobile koji su sto blizi zemlji i u kojima se nisko sedi. Volim da osetim svaku rupu i mrzim kad mi se auto na vecim brzinama zaljulja prilikom prelaska iz trake u traku. Znam da to nije strasno ali subjektivni osecaj je cudo (kad me je drug vozio do Nisa u C5 umro sam od straha).

    Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

    Comment

    • zola_
      CBC Senator XXL
      • 24.06.2006
      • 319
      • Novi Beograd

      #47
      Originally posted by BOOST
      Originally posted by laki
      Pa prica se o srbiji ovde, u americi jeste druga prica
      INTERNACIONALNA EDUKATIVNA ZAJEDNICA
      mislio sam na konkretnu temu, zato sto statusni sibmoli (kao sto se da zakljuciti iz ove teme) se razlikuju od drzave do drzave, i nema svrhe da neko iz strane drzave kaze nesto sto je tacno za njegovu drzavu i mi se svadjamo u nedogled a svi smo u pravu...

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #48
        Ko se svadja?? Daj da ga banujemo

        Shalu na stranu, svi u pravu i dobijemo ...
        Opustenica, nije svaki SUV -SUV , ima i MOKRIH a i citty verzije.

        Nisu u pitanju dzipovi, vec life style
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Bane R
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2006
          • 1769
          • Beograd

          #49
          Popularnost SUVova se zasniva na tome da ljudi misle da je veće bolje i eto vam cele filozofije...

          Comment

          • Blackeyed
            CBC Senator XXL
            • 06.07.2005
            • 402
            • Novi Sad

            #50
            Ako bih vec imao toliko para da razmisljam u tim relacijama ja sam za sportsku varijantu. Jednostavno, srce mi zaigra brze kada vidim nekog npr. Porsche 911 dok za SUV ostajem hladan. Znam da je to skupo, kvalitetno, ima sve moguce dzidza-bidze kao opremu ali nema stila i ostavlja me hladnog. ****s sve kada nema strasti...

            Moj pojam SUV-a je Land Rover u Camel Trophy-iju (da, i ja sam jedan od onih koji su sanjali taj san, medjutim bio sam premlad za to kada je kod nas bilo aktuelno).
            "You are reading this for the wrong reason..."

            ENDYMION, Dan Simmons

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #51
              Nemojte pogresno da me razumete, da li zaista mislite da ja volim osecaj tezine koji X5 ocigledno ipak ima, napsram neceg sto je tesko kao kesica cipsa - konkretno moj drugi auto, 206, od koga bubrezi otpadaju? Kako bih voleo da kod nas ima uslova da cele godine vozim recimo M5, ili kakav 911, ali to u nasim uslovima jednostavno nisu auta za duza putovanja u svim vremenskim uslovima - da zivim u Svajcarskoj gde imate toplovode koji pice ispod auto puta zimi da se ovaj ne zaledi, tako bi me boleo cosak da vozim X5, verujte na rec...

              Do pre par godina dnevni auto mi je bio 206, s kojim sam prelazio i po 200km dnevno u godisnjem proseku, i to ne po gradu vec na turama do BH, Hrvatske, Madjarske, sta znam...Jeste uzivanje u voznji kad je auto zalepljen za patos, sve je to OK, ali ZAMARA na dnevnoj bazi. Imao sam i Evo VII, tek to je NEMOGUC auto voziti na duzim relacijama svaki dan. Lezanje, brzina, sve OK - ali buka, neudobnost i orijentacija motora da vam otkine glavu svaki put kad udjete u njega nije nesto s cimse lako zivi ako prlazite puno svake godine. M3 takodje, to se vozi od Marta do Oktobra i ne dalje. I verujte na rec da vas dobro zaboli kad nekim od ova 3 auta drmnete u rupu, naletite na kaldrmu bez pola kocki, izdignut saht 10cm iznad puta, put koji se ne vidi od snega...

              Da vozim karavan? Mozda kad dobijem 4 dece, kupim psa, ozenim se i zaboravim na bilo kakav uzitak u voznji. Pored karavana, izvolite pa predlozite koji drug koncept vozila osim SUV-a ispunjava kriterijume i zadovoljava po pitanju udobnosti na duze staze, snage, mogucnosti da pegla nase puteve, sigurnosti, opremljenosti, itd...?

              Audi zaboraviti, to je auto oduzet od osecaja. BMW serija 3 i 5 takodje zaboraviti, od trojki mi je vise muka imam ih 3 komada, serija 5 je naprosto receno prekomplikovana sa iDrajvom i RUZNA..? Sta? Sad ispada da se zalim na situaciju i oko "problema" koje bi vecina ljudi mogla samo da pozeli, ali eto poenta je da se vidi perspektiva, pa eto vam

              Naravno, nikako ne poricem da veliki broj ljudi kupuje SUV radi cistog pozeraja, ali iz istog razloga ljudi kupuju i Porsche (a ne zato sto znaju da ga voze), alfe se kupuju jer su lepe i imaju sportski karakter, Mercedes zbog...pa to iskreno ne znam zasto iko kupuje Ali poenta je i da se mnogi drugi koncepti i marke kupuju srcem, a ne mozgom, tako da argument da se SUV kupuje zbog bilo cega druog osim poziranja, ipak nije na mestu.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • Blackeyed
                CBC Senator XXL
                • 06.07.2005
                • 402
                • Novi Sad

                #52
                Originally posted by 206
                Mercedes zbog...pa to iskreno ne znam zasto iko kupuje .
                Respect!
                "You are reading this for the wrong reason..."

                ENDYMION, Dan Simmons

                Comment

                • Q8oils
                  CBC Veteran
                  • 21.03.2006
                  • 131
                  • Vojvodina

                  #53
                  SUV

                  Imam Gallopera V6 3000 - automatik.
                  Svasta nesto ste napricali o takvim vozilima.
                  Galloper nije status on je dzip za sve i svasta.
                  A ko nije probao : blato,sneg,planine,teret ???!!!
                  Potpis nije po pravilima foruma.

                  Comment

                  • Blackeyed
                    CBC Senator XXL
                    • 06.07.2005
                    • 402
                    • Novi Sad

                    #54
                    Ispada da se ovde svrstavamo u tabore za i protiv SUV-a a to uopste nije bilo pitanje.

                    Pitanje je bilo SUV ili limuzina kao statusni simbol ? Ako tako gledamo, (hipoteticki, jer para nemam) ja biram limuzinu, jer ako vec imas para pokazi i da imas stila i ukusa (ovo je subjektivan kategorija, sta da se radi, oko cega bi se inace raspravljali )

                    SUV kao koncept niko nje dovodio u pitanje jer on ima svoje mesto na trzistu i na drumu (a bogami i van njega).
                    "You are reading this for the wrong reason..."

                    ENDYMION, Dan Simmons

                    Comment

                    • AreOut
                      CBC Senator XXL
                      • 22.07.2006
                      • 590
                      • Zabjelo

                      #55
                      Originally posted by 206

                      Da vozim karavan? Mozda kad dobijem 4 dece, kupim psa, ozenim se i zaboravim na bilo kakav uzitak u voznji.
                      Karavan (npr. 540i) za iste pare pruza mnooogo veci uzitak u voznji od SUVa, ne mozes ovo poreci. Osim, naravno, ako ti uzitak nije da druge gledas ispod sebe i da imas neki osjecaj sigurnosti sto si u velikom i visokom vozilu.
                      http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #56
                        Originally posted by CITAT KOGA?
                        Putevi u ovoj drzavi su putevi samo po imenu, setite se samo koliko ste puta kupovali novu gumu, opravljali trap i ispravljali felne zbog kvaliteta nasih puteva. Pa, koliko puta se niste mogli popeti na trotoar jer je auto nizak ?!
                        te price sa putevima su obicno samo izgovor. koliko SUV je ikada sislo sa puta i vozilo se zaista po terenu ?

                        isto kao i prica o trotoarima, jer su auti poceli da se voze po trotoarima pa je to tako vazna funkcija

                        na pitanja, nikada kupovao gumu, nikada opravljao trap i nikada problem sa felnom zbog naseg puta kao puta.

                        nisam mogao popeti na trotoar ? uvek, kada pozelim a zasto bi se uopste penjao na posebno visoke trotoare tj nivo stepenica.

                        svaki auto se glat popne na 15cm trotoar.

                        SUV su obicno manji od limuzina, pogotovu karavana kako unutra (daleko manji) tako i spolja.

                        jedino sto su bitno visi i markantno izgledaju parkirani na sred igralista, pesacke staze, pesackog prelaza i mestima gde obicno (ne svi naravno) bahati vlasnici istih zele da pokazu da se razlikuju po moci.

                        svakome kome treba SUV za pravu upotrebu za koju je namenjen skidam kapu, a svakom ostalom kome sluzi za sminku mogu samo da se nasmejem gluposti (voznji neudobnog, neokretnog, rastrosnog, nepreglednog, slabo upotrebljivog gradskog auta).

                        pogotovu sto puno tzv SUV uopste ne moze da se krece po iole losijem putu jer nema pravi pogon 4x4 i zaglibi se na prvom blatu/snegu sto se redovno vidja svake zime po nasim putevima a narocito u gradu kada padne veci sneg. naravno manje je kriv SUV a vise gazde koje em neumeju da voze em postave neke ultra letnje siroke gume koje nicemu ne vrede zimi.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • AreOut
                          CBC Senator XXL
                          • 22.07.2006
                          • 590
                          • Zabjelo

                          #57
                          Hehehe da to mi je najjace kupe SUV i onda stave felne 22 cola i gume 30 profila
                          http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #58
                            Originally posted by CITAT KOGA?
                            Camac sam dao kao primer. Veliki SUV moze povuci bilo sta (camac, vecu kamp-prikolicu ...). Onaj ko ima jedno od to dvoje u familiji mora imati ili veci SUV ili pickup
                            u Evropi ne moze, SUV moze povuci isto koliko i najobicniji auto jer je zakonsko ogranicenje vozacke dozvole ukupno 3.500kg i prikolice i SUVa zajedno. shodno tome, sto veca masa SUV kao solo vozila toliko manji camac, kamp prikolica je dozvoljena za vucu.

                            preko te mase, spada u kategoriju kamiona, polaze se poseban vozacki ispit za kamione, posebno se registruje kao kamion i vaze posebna pravila koja vaze za kamione.

                            jedno od tih pravila je da takav SUVU/pickup ne moze da ulazi u gradove po slobodnoj volji vec samo u odredjeno doba dana predvidjeno za dostavljanje robe ili da koristi posebno obelezene tranzitne obilaznice oko gradova.

                            za tu zabranu postoje odgovarajuci saobracajni znaci, kao i zakon o bezbednosti saobracaja koji tako regulise upotrebu.

                            barem je tako u Evropi opste prihvacena regulativa.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #59
                              Originally posted by CITAT KOGA?
                              Verovali ili ne, zaista postoje ljudi koji su taj SUV zaista i kupili zato sto je sigurniji, upotrebljiv tokom cele godine, nema problema sa jarcima po putevima (i da, auto sa 2,5 tone i vazdusnim vesanjem ce zaista da istrpi vece maltretiranje po rupama nego Volvo, bilo koji da je u pitanju...),
                              svaka cast kome koristi SUV za off road i kome treba.

                              btw, sve to sto si nabrojao isto nude i automobili limuzine i karavani- vazdusno vesanje imaju i limuzine a imaju i karavani poput vec pomenutog Audijevog Allroad (isto Mercedes, Volvo).

                              poenta nije sta sve tehnoloski moze da se nagura, i koliko to kosta vec svrha primene.

                              kome je potrebna upotreba tipicna za SUV logicno je i da kupi i koristi SUV.

                              kome ne treba takva upotreba i kome SUV stoji parkiran (kafic ili ulica svejedno) najveci deo vremena je ona pojava koja se ovde apostrofira kao cudna. odnosno obrazlozenja koju takvi vlasnici smisljaju da objasne zasto im je bas nuzan SUV po gradu, tipa voznja po trotoarima.

                              mrsko mi je svake zime cim padne sneg po putevima kada ti tzv SUV nabedjeni vlasnici naprave haos kada se preokrecu i zaglave po putevima.
                              ti vlasnici sto i inace ne koriste SUV dalje od kafica a onda im dune u glavu da zaista krenu u voznju. neznanje voznje i lose gume kao da po komandi odlikuje poveliki broj vozaca takvih SUV-a.

                              naravno, onaj ko je kupio i koristi zbog potrebe SUV taj i nema problem snega na putu i o takvima i ne pricam, cenim svakoga na isti nacin kao i da je kupio neki mini gradski autic koji mu sluzi tacno za potrebnu namenu.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • Sasha
                                CBC Senator XXL
                                • 04.10.2004
                                • 4126
                                • Novi Sad

                                #60
                                Ja sam veliki protivnik suv-ova ali sam posle dve iskrivljene felne i razjebanog trapa za vrlo kratko vreme, malo promenuo misljenje. I dalje mislim da fenserski suv-ovi nemaju nikakvu svrhu, neprakticni su, teski, imas osecaj kao da vozis kamion....ali nasi putevi su KATASTROFALNI i slazem se sa 206-com u nekim razmisljanjima. Jedna niva bi mi sasvim lepo odradila posao po ovim oranicama koje neki nazivaju "putevi"
                                www.arcs.org.rs/forum

                                Comment

                                Working...
                                X