A gubis li ti rashladnu tecnost pre pucanja creva?
pomoooc!!!!!! poludecu zbog turbine
Collapse
X
-
mozda neki nosac motora
mislim isto sto je i @ale naveo.
nepravilno montirana turbina sto usled necega stvara kombinaciju da nastaju vibracije.
kuciste turbine se obicno (polu)krutom vezom povezuje sa blokom motora tako da ne bude opterecenje na samo 4 malecna srafa i malenu povrsinu.
takodje, pominjes da je u Uzicu demontiran spoj turbina- grana.
samo bih hteo da te obavestim da brezon koji se tu stavlja je posebna vrsta celika, poseban sraf koji se ne prodaje u radnji i MORA da se menja svaki put kada se taj spoj dira.
dakle, svaki put MORA novi taj specijalni sraf/ brezon tacnije da se stavi, odnosno 4 komada.
jedan kosta odokativno oko 30 evra, tako da 4 srafa kostaju oko 120 evra, bez carine transporta, poreza, ugradnje, marze i slicno.
to ti navodim da imas predstavu oko procene da li je intervencija izvedena po pravilu kako mora ili ofrlje.
obican brezon ne moze da otrpi termicka i dinamicka opterecenja i brzo popuca, istegli, izgubi elasticnost koja je nuzna da bi drzao dihtung tj taj spoj hermeticki zaptivenim.
proveri kako je to za tvoj auto predvidjeno u fabrickom uputstvu, ja pricam generalno za turbo benzince.
pri postavljanju brezona takodje se specijalnom pastom podmazuju/ premazuju a tu pastu dobijes u setu sa 4 brezona, u kitu koji kupis.
nisam siguran ali mislim da povrsinska obrada dodirnih povrsina kako trubo dela takoi grane nije dozvoljena.
ako tu postoji problem nezaptivanja, baca se tj stavlja nova izduvna grana i nova turbina (nova u smislu ispravna po tom pitanju, ne nuzno nova iz radnje posto i polovna moze da bude ok).
ne postoji dihtung koji ce popuniti rupe koje nastaju usled iskrivljenih dodirnih povrsina a da je to trajno odrzivo resenje.
ako mozes da nadjes specijalnu termicku zaptivnu pastu SIM 80 (nekada pravili u Ivanic Grad hemijskoj industriji, ja nisam odavnooooo video igde) mozes da je upotrebis.
inace ona je predvidjena za veoma visoke temperature, ne topi se, koristi se za tenkove i podmornice, trpi pritisak, trpi temperaturu, ne moze da se zapekne a istovremeno podmazuje. potpuno otporna na slanu vodu, kiseline, naftu, razredjivace itd.
onako sivkasto bez boje, prodavala se u na 50 grama nekada u SFRJ.
inace je deo vojnog programa te fabrike iz Ivanicgrada, a zaboravio sam kako se zove.
ili neku slicnu pastu po osobinama i nameni iz uvoza. ja nemam dodatne info da te uputim.
znacim, to nije silikon u ma kom obliku, ne otvrdne i vrlo je meka pod prstima na dodir.
verujem da bi takva pasta pomogla da trajnije resis problem (mislim na recimo 5 godina da izdrzi do sledece intervencije)
sto rece @teca, i koliko se prisecam malo bolje, mislim da tu uopste i ne ide fabricki dihtung vec samo direktan dodir, eventualno pasta.
da nije napuknuta izduvna grana, tu negde u blizini brezona ?
fotografisi da bude jasna slika pa analiziraj polako, ako je ikako moguce sada dok je namontirano.
mada je najbolje da se odradi dijagnostika celog tok sklopa i pronadje uzrok.
katalizator da li je toliko zacepljena da stvara nadpritisak koji izbija dihtung mislim ne moze da postoji kao uzrok.
a to iz razloga sto u tom slucaju motor ne bi mogao ni da upalis a kamoli da vozis jer ako nema izduva ne moze niti svez vazduh sa kiseonikom da udje na mesto vec sagorelog.
a bez novog vazduha motor ne moze da radi, mozda tek koja sekunda a o voznji nema ni govora.
to relativno lako proveris odvrtanjem cepa na katalizatoru, tj spojnoj cevi pre njega. nadam se da NIssan to stavlja na svoje izduve.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
a da nije kod tebe problem kkav je bio kod mene tj da je mozda turbina bila pregrejana pa da je kuciste negde puklo te tuda duva i naduvava creva. meni je audi recimo trosio rashladnju tecnost i tacno se video gde izbija tj na spoju izduvne i turbine. creva su uvwek posle svake voznje bila kamen tvrda ali pucala nisu. kapiram da su izduvni gasovi dizali pritisak u rashladnom sistemu.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
ajde kad vec prevrces ocima objasni od cega njemu puca crevo.
kod mene se desavalo da se pritisak izjednaci tek kad se auto ugasi tj tecnost tek tak krene da izbija nekud i onda se na spoju vidi gde vlazi. auto je iance imao sve moguce zastite od pregrevanja tako da kriva glava i los dihtung otpada a nije mesao ulje i vodu...deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
I objasnicu!Crevo puca jer je od neodgovarajuceg materijala,velika je temperatura oko turba.Moraju creva otporna na veliku temperaturu po mogucstvu oblozena nekim izolacionim materijalom!Zverko,razmisli malo koliki treba da bude pritisak izd.gasova u auspuhu da bi nadvladao pritisak u zatvorenom sistemu hladjenja,ili si ti imao debelo zacepljen auspuh.
Comment
-
-
pritisak u zatvorenom isitemu je max 1,5bara. cev koja dovodi vodu za hladjenje turbine kod audija je metalno, ne verujem da je na autu poput silvije bilo od gume... da je izduv na autu bio zapusen kako ti to tvrdis taj auto ne bi mogao da radi a kamo li da se vrti na 6000rpm u petom stepenu prenosa. tako da te pausalne zakljucke zaobidji. koliko si takvih motora do sada imao prilike da vidis ili radis pa znas sta je uzrok tome. kazes neadekvatan materijal a crevo fabricko...
ako je sistem hladjenja iole zdrav u njemu nema pritiska veceg od 1bara i creva su na dodoir mekana. ne explorira crevo samo od toplote vec i od pritiska. nesto je guralo pritisak u sistem...deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
hehhe, nezamenljivi sw.brick
moram priznati da si me smorio ovim textom
mada, nigde drugde nisam naisao na ovako ozbiljan pristup zaptivanju turbine
u setu dihtunga za moj motor ide i dihtung izduv-turbina
svuda po nissan forumima sam nailazio na taj dihtung
i da li je moguce da je Turbo Servis tako lose odradio posao, kao sto je tvoja procena za dihtung i procena TECE za cev
a sto se tice KAT-a, on je skinutKada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Comment
-
-
tako sam i mislio. sta se javljas koj moj kad nikada nisi niti ces raditi takav auto. nije problem u pametnjakovicima koji voze ta kola da plate nego u majstorima koji misle da znaju a ustvari je obratno. takvi obicno i dovedu do stanja iz koga se posle izrode takvi problemi. ti sto sve znaju da rade...deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
ja kad sam pisao o mom problemu niko se nije javljao. nisam se ni sad ponudio da resim problem samo sam povuko paralelu ismedju toga sto se njemu desilo i onoga sto se meni desavalo. u svakom slucaju ti si majstor a ne ja samo sto mi nisi bas ubedljiv ili ti "ne punis mi oko" kao majstor...deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
Comment