Dizelas i EuroDiesel...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nikaragva
    CBC Senator XXL
    • 03.06.2008
    • 521
    • B. Palanka
    • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

    #76


    Zanimljiv razvoj, ko bi rekao

    Comment

    • alexa05
      CBC Senator XXL
      • 23.07.2006
      • 1769
      • Smederevo
      • Opel Vectra B 2.0DI 16v

      #77
      Za ljude u mojoj smeni mogu da garantujem... Za ostale 3 vec ne... Bem li ga...
      EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

      NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

      SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

      Comment

      • Chubbs
        Everybody lies
        • 29.01.2006
        • 5807
        • Novi Sad
        • Audi A6 1.8T

        #78
        Ne mogu da garantujem ni za sebe a ne za smenu...
        You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
        Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
        Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

        Comment

        • alexa05
          CBC Senator XXL
          • 23.07.2006
          • 1769
          • Smederevo
          • Opel Vectra B 2.0DI 16v

          #79
          Veliki rizik u ova luda vremena...
          EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

          NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

          SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

          Comment

          • b_samardzic
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 1557
            • Smederevo

            #81
            Ovde se opisuje dodavanje vode procesu sagorevanja a ne mesanje sa njim.

            Davno je BOOST pisao o tome da voda moze da se koristi za ciscenje koksiranih naslaga na

            ventilima i komori. U ovom tekstu se navodi da voda usporava sagorevanje sto je kod dizela

            ionako problematicno narocito u visim obrtajima. Sad navode da je smesa homogenija

            sa dodavanjem vode al ipak mislim da je sve ovo radjeno na autima sa starim mehanickim

            ubrizgavanjem bez ikakve kontrole sagorevanja. Sta bi se postiglo kod CR sistema kad on

            ubrizgava 7 puta u toku jednog takta sagorevanja bas iz razloga homogenog sagorevanja i

            izbegavanja jake prve startne eksplozije.

            (Nisam procitao ceo tekst kasnije se pominje i dodavanje vode u sam dizel.)
            Last edited by b_samardzic; 20.02.2015, 15:10.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #82
              Brate ljudi. forum je dizel, tema je dizel vs eurodizel a vi (tek sad vidim) pišete o benzinskim pumpama..
              Premestio sam na Loše gorivo kvari pumpe..
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • ragazzoni
                CBC Senator XXL
                • 24.02.2009
                • 774
                • Obrenovac i okolina
                • Opel Omega 2.0i-16v

                #83
                E sad ovako, ako je neko ispustio dve litre vode, da li je maznuo dve litre dizela?
                Nego proverite sledeće-kakvi su vam čepovi na rezervoarima, gumice, kakvi su vam priključci, flanšne, merači na rezervoarima da li otuda ne dobija kišnicu i vodu sa puta? Na kraju kondenzuje se voda od vlage u vazduhu kad je hladno vreme. Kad je temperatura u plusu, sve teče, po malo se taloži voda u separatorima, filterima...., kad je minus zaledi. Može se uvek dodati gorivu malo alkohola ili antifriza-glikol alkohola, koji će sve to držati u tečnom stanju i na većim minusima. Aditiv koji onemogućava parafinizaciju, je kod ED-a praktično nepotreban zbog mnogo niže temperature stinjavanja od običnog D2.
                ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                Comment

                • expendable
                  CBC Senator XXL
                  • 04.11.2009
                  • 3662
                  • Bor

                  #84

                  Welcome back!
                  Kod starijih automobila ljudi podcenjuju mogućnost prodora vode.
                  I kad je sve savršeno, zaboravlja se da u vazduhu ima vlage. Običaj (loš) da se drži malo goriva u rezervoaru (i pride sipa za 500 ili 1000 din.) samo pogoršava stvari.
                  Ne samo zbog ovoga (i sigurnije je) treba voziti sa više od pola (napunjenog) rezervoara.
                  (doduše još je važnije za TNG-ovce koji po pravilu "vuku" po par litara na dnu)

                  P.S.
                  Chubbs je zaključao temu pa nisam mogao tamo (pa ću ovde) da "lajkujem" postupak.
                  Rafinerije su danas ponajmanje "krive" za događaje koji im se pripisuju. Ne kažem da je savršeno ali je gugl puta bolje nego kada smo sipali iz flaša razne smeše gde često nije bilo više od 80% goriva.

                  Za benzince 96% alkohol (rešava pitanje kondenzata), u konc. oko 1%. Slično kod dizelaša izopropil alkohol.
                  Postoje i specijalizovani aditivi za to ali osim više cene ništa posebno neće bolje da odrade posao (ako već nisu navedeno).
                  Ovo je potrebno (uglavnom) zimi i u rano proleće a ne kao redovna procedura. Uostalom pre ili kasnije stižu i ovde novije vrste goriva (npr. E10) koje će problem (bar benzicima) rešiti na efektan i efikasan način.
                  Last edited by expendable; 09.03.2015, 09:57.
                  Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #85
                    Što se tiče količine za tngovce da dodam mišljenje. Iskustvo kaže da ako ima pola i više rezervoara čuvaće ga za sledeće letovanje u grčkoj kad je već jako dobar za premaz palačinki, isto je kao med mada mnogo smrdi...
                    Ja bih preporučio i preporučujem da se sipa onoliko da je ugašena lampica, onda se potroši da se upali lampica, to kod ovih sekventa ide za neko normalno vreme a onda se sipa 5 litara, to je za taj mesec pa se to pomeša pa opet i tako.. Uvek je koliko toliko upotrebljiv benzin.
                    Posto ljudi nemaju pojma da je benzin ali baš lako kvarljiva roba i nije namenjem za stajanje u rezervoarima....

                    Ako se ide na put, sipati više i potrošiti...

                    Ovi što imaju karburatore i venturi, djaba pričam
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • expendable
                      CBC Senator XXL
                      • 04.11.2009
                      • 3662
                      • Bor

                      #86
                      Da, naravno.
                      Benzin jeste kvarljiva roba (mesec-dva, max. tri) i ne treba da se čuva u rezervoaru.
                      Doduše ne treba biti stipsa pa kad se ide na duži put (makar) treba sipati više od pola. A i treba trošiti benzin ... znam da je džaba priča (retko ko radi) ali 5 do 10 lit. mesečno (bar za one koji troše više od 50) ne bi trebalo da bude problem.
                      Prihvatam tvoj predlog kao dobar kompromis (za one koji manje koriste automobil).
                      ("venturijevci", makar leti, nema šanse toliko da se potrude ... bar 80% njih ... da ne kažem 95% što je verovatnije).
                      Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

                      Comment

                      • ragazzoni
                        CBC Senator XXL
                        • 24.02.2009
                        • 774
                        • Obrenovac i okolina
                        • Opel Omega 2.0i-16v

                        #87
                        Da, te starudije mi DUŠU jedu, loše diht gumice, po neki vijak koji fali, pravljeni plastični čepovi za rezervoare kod strugara, sa približnim navojem, kiša, pranje pod pritiskom.....eto vodice u rezervoaru. PROVERENO.
                        ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                        Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                        Comment

                        • Delkan
                          CBC Senator XXL
                          • 14.06.2005
                          • 829
                          • 60 km From BG,West

                          #88
                          Najlepse je kad je metalni rezervoar,pa mnogo godina * malo goriva = mnooooogo rdje u istom...

                          Comment

                          • b_samardzic
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 1557
                            • Smederevo

                            #89
                            Kad vec pominjete cep na rezervaru ja razmisljam kakav je kod mene.

                            Sad ne mogu da se setim ni kako se otvara klucem il se odvija. Nisam sipao benzin u oba auta

                            tacno 10 god. Ustvari u juga od 2003.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #90
                              Beeenzin, čudno pišu reč Diesel.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X