You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
E sad ovako, ako je neko ispustio dve litre vode, da li je maznuo dve litre dizela?
Nego proverite sledeće-kakvi su vam čepovi na rezervoarima, gumice, kakvi su vam priključci, flanšne, merači na rezervoarima da li otuda ne dobija kišnicu i vodu sa puta? Na kraju kondenzuje se voda od vlage u vazduhu kad je hladno vreme. Kad je temperatura u plusu, sve teče, po malo se taloži voda u separatorima, filterima...., kad je minus zaledi. Može se uvek dodati gorivu malo alkohola ili antifriza-glikol alkohola, koji će sve to držati u tečnom stanju i na većim minusima. Aditiv koji onemogućava parafinizaciju, je kod ED-a praktično nepotreban zbog mnogo niže temperature stinjavanja od običnog D2.
''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Welcome back!
Kod starijih automobila ljudi podcenjuju mogućnost prodora vode.
I kad je sve savršeno, zaboravlja se da u vazduhu ima vlage. Običaj (loš) da se drži malo goriva u rezervoaru (i pride sipa za 500 ili 1000 din.) samo pogoršava stvari.
Ne samo zbog ovoga (i sigurnije je) treba voziti sa više od pola (napunjenog) rezervoara.
(doduše još je važnije za TNG-ovce koji po pravilu "vuku" po par litara na dnu)
P.S.
Chubbs je zaključao temu pa nisam mogao tamo (pa ću ovde) da "lajkujem" postupak.
Rafinerije su danas ponajmanje "krive" za događaje koji im se pripisuju. Ne kažem da je savršeno ali je gugl puta bolje nego kada smo sipali iz flaša razne smeše gde često nije bilo više od 80% goriva.
Za benzince 96% alkohol (rešava pitanje kondenzata), u konc. oko 1%. Slično kod dizelaša izopropil alkohol.
Postoje i specijalizovani aditivi za to ali osim više cene ništa posebno neće bolje da odrade posao (ako već nisu navedeno).
Ovo je potrebno (uglavnom) zimi i u rano proleće a ne kao redovna procedura. Uostalom pre ili kasnije stižu i ovde novije vrste goriva (npr. E10) koje će problem (bar benzicima) rešiti na efektan i efikasan način.
Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Što se tiče količine za tngovce da dodam mišljenje. Iskustvo kaže da ako ima pola i više rezervoara čuvaće ga za sledeće letovanje u grčkoj kad je već jako dobar za premaz palačinki, isto je kao med mada mnogo smrdi...
Ja bih preporučio i preporučujem da se sipa onoliko da je ugašena lampica, onda se potroši da se upali lampica, to kod ovih sekventa ide za neko normalno vreme a onda se sipa 5 litara, to je za taj mesec pa se to pomeša pa opet i tako.. Uvek je koliko toliko upotrebljiv benzin.
Posto ljudi nemaju pojma da je benzin ali baš lako kvarljiva roba i nije namenjem za stajanje u rezervoarima....
Da, naravno.
Benzin jeste kvarljiva roba (mesec-dva, max. tri) i ne treba da se čuva u rezervoaru.
Doduše ne treba biti stipsa pa kad se ide na duži put (makar) treba sipati više od pola. A i treba trošiti benzin ... znam da je džaba priča (retko ko radi) ali 5 do 10 lit. mesečno (bar za one koji troše više od 50) ne bi trebalo da bude problem.
Prihvatam tvoj predlog kao dobar kompromis (za one koji manje koriste automobil).
("venturijevci", makar leti, nema šanse toliko da se potrude ... bar 80% njih ... da ne kažem 95% što je verovatnije).
Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Da, te starudije mi DUŠU jedu, loše diht gumice, po neki vijak koji fali, pravljeni plastični čepovi za rezervoare kod strugara, sa približnim navojem, kiša, pranje pod pritiskom.....eto vodice u rezervoaru. PROVERENO.
''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Comment