Samardžiću, nisam ni sumnjao da ćeš se javiti sa svojim teorijama mehanike, ali evo ti citat iz udžbenika o turbini
"Da bi turbo punjači postigli odgovarajuću kompresiju, turbo punjač koristi izduvne gasove motora da bi zavrteo svoju turbinu koja opet ubrzava unos vazduha".
OTO motori nisu kompresori, ali nisu ni toplotne mašine, šta god ti to bilo, nego su motori sa unutrašnjim sagorevanjem, a toplota im služi samo za zagrevanje kabine, i silom prilika radne temperature ulja.
Ako i dalje budeš tvrdio da turbina u JTD-u radi na toplotu, moraćemo te malo predložiti za odmor sa foruma...
"Da bi turbo punjači postigli odgovarajuću kompresiju, turbo punjač koristi izduvne gasove motora da bi zavrteo svoju turbinu koja opet ubrzava unos vazduha".
OTO motori nisu kompresori, ali nisu ni toplotne mašine, šta god ti to bilo, nego su motori sa unutrašnjim sagorevanjem, a toplota im služi samo za zagrevanje kabine, i silom prilika radne temperature ulja.
Ako i dalje budeš tvrdio da turbina u JTD-u radi na toplotu, moraćemo te malo predložiti za odmor sa foruma...
Comment