osto je jos jedan moj post tamo pa nek neko prebaci
disel motori diskusije...
Collapse
X
-
jedan dizelas sa 100ks je odprilike isto sto jedan benzinac sa odprilike 150ks.
a vectra ako ste primjetili je na 250 ogranicena.bili pravili test vectraOPC ENTRIEGELT(bez ogranicenja) i vectra i35(3,2 V6 kompresor)sa 302ks. OPC bila brza od i35.
da se ja nisam zaj... pre dve godine bio bi sad uzeo dizel.
PS;nadam se da razumete.
Comment
-
-

iskreno...govoreci...o ukusima ne treba raspravljati...tako isto bi bilo kada bi Boost poceo da ulazi u neku raspravu o Saabu...tj. hocu da kazem da ne gledam iz ugla pristrasne osobe (isto kao i on) jer sam druzenjem na ovom forumu stekao znanja o tome...da svako ima svoje misljenje i da ga treba uvaziti ma kakvo da je...a taj, doticni ce, vec kad tad shvatiti da je u krivu/pravu...
sto se tice dizela...pa i kod benzinaca, nisu samo bitne karakteristike motora...vec ceo SKLOP.Naglasavam sklop, jer i motor je sklop...menjac,sasija...sve se zasniva na kompromisu...
ali normalo je da dizeli su vise porodicna auta i to je to...nema tu mudrosti...
Injection is good,but I'd rather be blown!
Comment
-
-
Da otkad je GM uzeo SAABa, to vise nije to
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
ovaj 3.0 tid nema bas neke zavidne performanse
Manufacturer: Saab
Type: V-6
DOHC
24 valves total
4 valves per cylinder
Bore x stroke: 87.50mm × 82.00mm
Bore / stroke ratio: 1.07
Displacement: 2958 cc 180.50 cu in
Compression: 18.00:1
Fuel system: Diesel direct inj.
Aspiration: Turbo D.
Intercooler: Y
Catalytic Converter: Y
Max. output: 176.4 PS (174.0 bhp) (129.8 kW)@4000 rpm
Max. torque: 350.0 Nm (258 lbft) (35.7 kgm)@1800 rpm
Coolant: Water
Specific output: 58.8 bhp/litre
Specific torque: 118.32 Nm/litre
0-100km/h: 9.3 s
Top speed: 215 km/hHSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM
Comment
-
-
Pa vidi, te naftarice se i prodaju u nemackoj i to krvavo uspesno
Ima i ovde jedan takav koji je 4 godine strar, uzeo ga jedan tip od jedne Taxi firme iz Stockholma, 630.000 Km na satu.. samo redovni servisi.
Interesovalo me pa sam pregledao istorijat servisa na njemu u SAAB Servisnoj data bazi.
Na 470.000 je dobio nove lezajeve na svim tockovima, pa sad , uzmi i citaj malo Efi storry, pa vidi ko koga treba da juri
Toliko, nemam nameru da branim nesto sto je GM namtnuo, ni najedan nacin.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
Comment