disel motori diskusije...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Black Knight
    CBC Senator XXL
    • 13.10.2004
    • 2020
    • Novi Beograd, kicblo

    ...featuring innovative twin-turbochargers...

    jos nisam cuo da su u bilo kojim kolima stavili 3?!



    NOS Diesel Nitrous System

    NOS, the leader in nitrous technology, is pleased to give you their dry nitrous kit for all mechanically injected diesel and electronically controlled Duramax, Cummins, and Power Stroke diesel engines. The kit features a ''dry''-style nitrous injection nozzle, which injects nitrous oxide through the intake system and additional fuel is added through the fuel injectors. An easy 50 HP can be added to any diesel engine with no upgrades required to the fuel system or electronics. Further HP gains of 60-150 HP can be achieved with popular upgrades to the fuel system, fuel pump and the computer chip add ons. This system comes complete with a 10 lb blue bottle, brackets, nitrous solenoid, fogger nozzle, braided hose, micro-switch and everything needed for a clean and simple installation.






    POLAKO vidis da vas stizemo... ili neces da vidis...
    Injection is good,but I'd rather be blown!

    Comment

    • maki
      CBC Senator XXL
      • 03.10.2004
      • 878
      • Budva, CG

      Originally posted by Honda
      Originally posted by maki
      Naprevice se i za dizel laksi materijali a dovoljno cvrsti.
      Mozda jednog dana,ali bez turbine nikada nece ici kao benzin...
      znas li da meni sa ovim vw 1.9d uzbrdo nemoze pobjec vw 1.6 od 100 ks, auta su pod istim opterecenjem,sa po 3 osobe
      HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        Honda S2000 2.0 240 ks
        boolero koliko iznosi obrtni momenat tog motora pri 1200, 1500 i 2500 obrtaja ? ili snaga pri tim obrtajima svejedno.
        mislim, cemu frljanje brojkama ako iza njih ne stoji snaga motora

        to jeste dobar motor samo nista ekstra upotrebne vrednosti.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          Originally posted by brick
          Honda S2000 2.0 240 ks
          boolero koliko iznosi obrtni momenat tog motora pri 1200, 1500 i 2500 obrtaja ? ili snaga pri tim obrtajima svejedno.
          mislim, cemu frljanje brojkama ako iza njih ne stoji snaga motora

          to jeste dobar motor samo nista ekstra upotrebne vrednosti.
          Ja sam pokušao pre dva kilometra poruka da uputim da niko ne seda na motor i jaše na njemu (izuzezak je ona cica na žutom motoru ) već da tu postoji i neka transmisija pa tako kultivator postaje robustna mašina a lokomotiva puž sporać mada nije pravilo. Daklem, dajte mi dobar menjač i pomeriću zemlju. KO tera kola 30 godina?? (evo ja) i šta me gabri što će da crkne jer radi na visokim obrtajima. Pa i treba da crkne da kupiš novo, auto koji ima 10 godina je zreo za pemziju pa makar mu motor i dalje služio. Treba da kupim dizel da bi mi motor trajao.... Nikad ni u smrtu.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Wiz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3104
            • Nish

            Za Rankok:


            Opel 2.0 Di 16v od 82KS torque 185nm 1800-2500
            osim ako kod tebe nije neki drugi motor,mislim da si naveo 3500obrtaja za 195nm

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              "E dizelashi evo vam domaci:
              Honda S2000 2.0 240 ks
              Mozete i turbinu da ubacite, al 120 ks/l necete izvuci u skorije vreme"


              Koliki torque ima ta Honda,mislim da nije vise od 200nm ili nesto malo preko

              Comment

              • maki
                CBC Senator XXL
                • 03.10.2004
                • 878
                • Budva, CG

                Originally posted by brick
                Honda S2000 2.0 240 ks
                boolero koliko iznosi obrtni momenat tog motora pri 1200, 1500 i 2500 obrtaja ? ili snaga pri tim obrtajima svejedno.
                mislim, cemu frljanje brojkama ako iza njih ne stoji snaga motora

                to jeste dobar motor samo nista ekstra upotrebne vrednosti.
                ma to je ko kineski zvucnici
                HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                Comment

                • Black Knight
                  CBC Senator XXL
                  • 13.10.2004
                  • 2020
                  • Novi Beograd, kicblo

                  Originally posted by Wiz
                  ...neki drugi motor...
                  ..."mislim" da je chipovana...tako kazu papiri...
                  Injection is good,but I'd rather be blown!

                  Comment

                  • Nenad
                    CBC Senator XXL
                    • 06.01.2005
                    • 1364
                    • BBgd/Mow

                    Originally posted by RankoK
                    ...the 1.9-liter diesel produces 156 kW (212 hp) and peak torque of more than 400 Nm from as low as 1400 rpm. With this engine the Vectra OPC needs no more than 6.5 seconds to sprint from zero to 100 km/h....


                    a kao mnogo zaostajemo?
                    To je varijanta "za decu", sa tim istim motorom 1.9JTD (da, on je uzet od Alfe) i 2 sekvencijalna turbo punjaca Opel je proizveo 265 ks. To je malo jace od 120 po litru. Ovo sa 212 ks je trzisna varijanta.

                    Evo ljepote..
                    Boost or bust...

                    Comment

                    • *Egon*
                      CBC Senator XXL
                      • 31.12.2004
                      • 1232
                      • Beograd, Dorcol, N 44

                      Originally posted by Nenad
                      Originally posted by RankoK
                      ...the 1.9-liter diesel produces 156 kW (212 hp) and peak torque of more than 400 Nm from as low as 1400 rpm. With this engine the Vectra OPC needs no more than 6.5 seconds to sprint from zero to 100 km/h....


                      a kao mnogo zaostajemo?
                      To je varijanta "za decu", sa tim istim motorom 1.9JTD (da, on je uzet od Alfe) i 2 sekvencijalna turbo punjaca Opel je proizveo 265 ks. To je malo jace od 120 po litru. Ovo sa 212 ks je trzisna varijanta.

                      [quote]

                      Nije na trkama za djabe izmisljen keficijent kojim se mnozi litraza za motore sa turbinom, a to je 1,6.
                      Onda ti snaga po litru pada mnogo za motore sa turbinom.
                      Garaza
                      1996 SAAB 900 NG Cabrio

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        Faktor 1,6 je smesan.

                        Kao prvo, motor i dalje i sa TuRbom ima fizicku litrazu cilindra nepromenjenu. Pravilo je nerealno takodje jer je u pitanju masa vazduha koju je cilindar primio, i jedno volumetricko punjenje od 160% je nerealno iz razloga sto uz postojece tehnike lako moze da se nagura na 200+% .

                        Da li postoje preduslovi za geometrijsku kompresiju na trkama takodje?

                        Ako ne, onda je faktor 1,6 ma ko ga izmislio nebitna stvar.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Nenad
                          CBC Senator XXL
                          • 06.01.2005
                          • 1364
                          • BBgd/Mow

                          egon, u pravu si ali ja mislim da to vazi za drag i za benzince. U "civilu" ih tako ne dele pogotovo sto do sada niko nije ni uporedjivao benzince sa dizelasima.

                          BTW, Maserati razvija dizel motor (Mislim u saradnji sa Alfom) koji bi trebao da ide u Quattroporte i koji ce imati maksimalne obrte oko 5500-5800. Nije daleko od prosecnog benzinca. Ako uzmemo u obzir kakav obrtni momenat imaju dizeli i dodamo jos 1000-1500 obrtaja na sadasnjih 4-4500 mislim da ce doci tuzna vremena za benzince.
                          Boost or bust...

                          Comment

                          • *Egon*
                            CBC Senator XXL
                            • 31.12.2004
                            • 1232
                            • Beograd, Dorcol, N 44

                            Originally posted by Nenad
                            egon, u pravu si ali ja mislim da to vazi za drag i za benzince. U "civilu" ih tako ne dele pogotovo sto do sada niko nije ni uporedjivao benzince sa dizelasima.

                            BTW, Maserati razvija dizel motor (Mislim u saradnji sa Alfom) koji bi trebao da ide u Quattroporte i koji ce imati maksimalne obrte oko 5500-5800. Nije daleko od prosecnog benzinca. Ako uzmemo u obzir kakav obrtni momenat imaju dizeli i dodamo jos 1000-1500 obrtaja na sadasnjih 4-4500 mislim da ce doci tuzna vremena za benzince.
                            Mislim da je benzincima mnogo lakse da nasviraju konjazu.
                            Zamisli sta bi dobio od Honde S2000, kada bi joj stavio dve turbine i kakav bi onda bio odnos KS/litru.
                            Garaza
                            1996 SAAB 900 NG Cabrio

                            Comment

                            • Nenad
                              CBC Senator XXL
                              • 06.01.2005
                              • 1364
                              • BBgd/Mow

                              Originally posted by egon
                              Originally posted by Nenad
                              egon, u pravu si ali ja mislim da to vazi za drag i za benzince. U "civilu" ih tako ne dele pogotovo sto do sada niko nije ni uporedjivao benzince sa dizelasima.

                              BTW, Maserati razvija dizel motor (Mislim u saradnji sa Alfom) koji bi trebao da ide u Quattroporte i koji ce imati maksimalne obrte oko 5500-5800. Nije daleko od prosecnog benzinca. Ako uzmemo u obzir kakav obrtni momenat imaju dizeli i dodamo jos 1000-1500 obrtaja na sadasnjih 4-4500 mislim da ce doci tuzna vremena za benzince.
                              Mislim da je benzincima mnogo lakse da nasviraju konjazu.
                              Zamisli sta bi dobio od Honde S2000, kada bi joj stavio dve turbine i kakav bi onda bio odnos KS/litru.
                              Sa njom to niko ne radi. Generalno govoreci S2000 i serija TypeR su vrlo nezahvalne za modifikovanje, bas zbog toga sto su do predela navijene fabricki. Prakticno nema gotovih resenja za njih a pogotovo sa turbinama. Za Civic TypeR imi 1 kit sa kompresornim kitom na bazi Eatona i to je sve.
                              Koliko sam ja upoznat.
                              Boost or bust...

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                Tacno tako, vrlo nezahvalno iz ismerenja tuninga, gde se sve pare svode na davanje proizvodjacu i to mnogostruko skuplje za performanse koje se postizu sa konvertiranjem u overload.

                                U praksi bi se ceo motor morao izmeniti za komponente koje su u stanju da se izbore sa pritiscima koji bi se trazili, dok bi to direktno uticalo na max obrtaje zbog dodatno nabacene tezine.

                                +/- jad i beda, , bas toliko da se neisplati nista raditi. Znaju Japosi sta rade
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X