disel motori diskusije...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Vedran-
    CBC Senator XXL
    • 03.10.2004
    • 3255
    • Beograd

    #91
    Originally posted by brick
    nadam se da je jasnije, makar malo. trudio sam se barem
    Hehe...ma ok...sve je to meni vec bilo jasno...u svakom slucaju hvala na trudu...

    Da vam sad ispricam ovo:

    Sad sam bio do hrama Svetog Save i tamo se nadjem sa drugarima,koje nisam video nekoliko nedelja.I pohvali mi se ovaj jedan kako je kupio kola.Uzeo golfa II 90 god 1.6 TD...

    Auto stvarno lepo izgleda,nigde truo,koliko toliko utegnut,pishe da je preshao 140k km itd...

    E sad najzanimljiviji deo je kad sam cuo da je auto placen 3900 eur...

    Pa dobro ajde mi vi recite da li je to realno,bez obzira sto je dizel???

    Ja josh ne mogu sebi da dodjem...
    Power of dreams !!!

    Comment

    • boolero
      CBC Veteran
      • 07.10.2004
      • 175
      • Beograd

      #92
      E a sta bi bilo da se dizel vrti na 12000 rpm, da iz 2.0 izvlaci 450 ks bez turbine? Koji bi benzinac mogao da im prismrdi.
      Daj bre , uozbiljite se, dizel josh nije tolko napredovao da moze parirati benzincu , bar sto se performansi tice.
      OTS

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #93
        A ja kazem ovako:

        Obrtni momenat je jednostavan kao: Nm = (KS * 7024) / rpm

        Iz toga proizilazi snaga: KS = (Nm * rpm) / 7024

        Ako jedan diesel motor daje 300Nm na 2000 rpm onda u tom trenutku odradjuje efekat od 85,5KS .

        Sad je stvar u tome da jedan motor koji zavrsava na 4000 rpm sa 200Nm , daje u trenutku 113KS.

        Jasno kad se pogleda da je uspon snage od 2000-4000 rpm, dakle u celom spektru motora sa 85KS na 113Ks , dakle ni 50% dok su se obrtaji povecali za 100%. Problem diesela je disanje , poznata stvar.

        Gleda li se na benzinski motor koji ima na 2000 rpm 200 Nm sto je cesto za danasnje atmosferce sa 4 valve tehnikom proizilazi da je snaga na 2000 rpm 56KS , dakle za 50% manja nego li na dieselu na istim obrtajima.

        Ali kad se gleda da jedan benzinac radi kako treba cini se sve sto je moguce da zadrzi obrtnni momenat sto duze, rako da je vrlo cesto zadrzan i do 5000 rpm. Tada taj motor daje 142KS i ima uspon snage sa 50KS do 145, dakle 300% u spektru od 3000 RPM . Sad mislim da je malo jasnije sta se desava i sta se oseca, dve totalno razlicite prirode su ovde u poredjenju, jedan koji vuce kao lokomotiva u niskim obrtajima i jedan koji ima cisto usponsku krivu snage u poredjenju sa prvobitnim koji je prilicno linearan.

        Dakle, malo babe i zabe

        Ovo bi trebalo da da razumevanje za performanse gde jasno uvidjate da je diesel u stanju da trgne u startu, zasta benzinac zahteva vece obrtaje i nista vise. Ali sa razlikom da je benzinac u stanju i da nastavi dalje u spektar obrtaja.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #94
          Originally posted by Honda

          kola.Uzeo golfa II 90 god 1.6 TD...

          Auto stvarno lepo izgleda,nigde truo,koliko toliko utegnut,pishe da je preshao 140k km itd...

          E sad najzanimljiviji deo je kad sam cuo da je auto placen 3900 eur...

          Pa dobro ajde mi vi recite da li je to realno,bez obzira sto je dizel???

          Ja josh ne mogu sebi da dodjem...
          Golf je stanje svesti.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #95
            KCR Diesel Power

            Primer vremena ubrzanja

            .................................................O rginal .....KCR Diesel Power Master I
            VW Passat 1,9 TDI 90 hk

            80 - 120 km/h 4:a brzina ....................15,5 s .. 10,5 s
            80 - 120 km/h 5:a brzina.....................16,0 s.. 12,5 s

            VW Passat 1,9 TDI 110 hk

            80 - 120 km/h 4:a brzina .....................12 s ... 8,5 s
            80 - 120 km/h 5:a brzina ......................14 s ....11 s
            100 - 150 km/h 4:a brzina.....................19 s ... 12 s
            100 - 150 km/h 5:a brzina......................27 s ... 16 s

            Audi 80 Avant 1,9 TDI

            60 - 100 km/h 5:a brzina ....................22 s .....13 s
            80 - 120 km/h 4:a brzinal....................13 s ... 9 s
            80 - 120 km/h 5:a brzina.....................17 s ... 12 s
            100 - 150 km/h 5:a brzina....................29 s ... 18 s

            Audi A6 Avant Quattro V6 2,5 TDI (3. osobe u autu)

            ............................................... Orginal ........ Master II - V6

            80 - 120 km/h 4:a brzina..................9 s ...... ..6,5 s
            80 - 120 km/h 5:a brzina................13 s .........10 s
            80 - 120 km/h 6:a brzina.................17 s .........13 s

            VW Beetle 1,9 TDI 90 hk.
            (18" felne + 2. osobe u autu)............Orginal......Master I+ 8 pol

            60 - 100 km/h 3:a brzina...................8,0 s .......6,2 s
            60 - 100 km/h 4:a brzina...................10,5 s .....8,1 s
            60 - 100 km/h 5:a brzina...................14,6 s ....11,4 s

            80 - 120 km/h 4:a brzina....................11,0 s .....8,6 s
            80 - 120 km/h 5:a brzina....................14,0 s ...11,5 s

            ==========================================

            Malo radi uporedjenja

            Master KCR chip tuning su vremena u drugoj koloni koja su manja.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • maki
              CBC Senator XXL
              • 03.10.2004
              • 878
              • Budva, CG

              #96
              Originally posted by Honda
              Boolero podrzavam...

              Maki objasni razliku između snage i performansi...
              Snaga u ovom slucaju je obrtni moment na niskim obrtajima, performanse su ubrzanja i medju ubrzanja,dizel je tezi i teze se zalece i kakva god da je transmisija nemoze da parira benzincu sto se tica ubrzanja zbog laksih pokretnih elemenata (klipovi,klipnjace,lezajevi,radilica) benzinskog motora i samim tim mogucnosti brzeg odziva na gas
              HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

              Comment

              • -Vedran-
                CBC Senator XXL
                • 03.10.2004
                • 3255
                • Beograd

                #97
                E ovo mi je bilo bitno da cujem:

                Originally posted by maki
                dizel je tezi i teze se zalece i kakva god da je transmisija nemoze da parira benzincu sto se tica ubrzanja zbog laksih pokretnih elemenata


                Jasno je meni to sto se tice snage,pa i traktori su dizeli,koji oru njive itd...
                Power of dreams !!!

                Comment

                • maki
                  CBC Senator XXL
                  • 03.10.2004
                  • 878
                  • Budva, CG

                  #98
                  Naprevice se i za dizel laksi materijali a dovoljno cvrsti.

                  Pa znate da su na tenkovima oni tockovi sto pokrecu gusjenice od aluminijuma
                  HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                  Comment

                  • Black Knight
                    CBC Senator XXL
                    • 13.10.2004
                    • 2020
                    • Novi Beograd, kicblo

                    #99
                    @honda
                    sad si otkrio Atlantidu

                    @2everybody

                    pa samo da uzmemo u obzir,odnose mase vozila dizela i benzinca dosta je receno...


                    ali da se nadoveze na Boosta i frogs and grandmathers...


                    to je isto kao kada pricamo o sreci...gde je razlika izmedju srece i tuge...kada na vrhuncu srece dolazi plac...?!(retoricko pitanje)
                    Injection is good,but I'd rather be blown!

                    Comment

                    • -Vedran-
                      CBC Senator XXL
                      • 03.10.2004
                      • 3255
                      • Beograd

                      Originally posted by maki
                      Naprevice se i za dizel laksi materijali a dovoljno cvrsti.
                      Mozda jednog dana,ali bez turbine nikada nece ici kao benzin...
                      Power of dreams !!!

                      Comment

                      • boolero
                        CBC Veteran
                        • 07.10.2004
                        • 175
                        • Beograd

                        E dizelashi evo vam domaci:
                        Honda S2000 2.0 240 ks
                        Mozete i turbinu da ubacite, al 120 ks/l necete izvuci u skorije vreme
                        OTS

                        Comment

                        • Black Knight
                          CBC Senator XXL
                          • 13.10.2004
                          • 2020
                          • Novi Beograd, kicblo

                          ...the 1.9-liter diesel produces 156 kW (212 hp) and peak torque of more than 400 Nm from as low as 1400 rpm. With this engine the Vectra OPC needs no more than 6.5 seconds to sprint from zero to 100 km/h....


                          a kao mnogo zaostajemo?
                          Injection is good,but I'd rather be blown!

                          Comment

                          • -Vedran-
                            CBC Senator XXL
                            • 03.10.2004
                            • 3255
                            • Beograd

                            Ne zaostajete previshe al' imate turbinu...
                            Power of dreams !!!

                            Comment

                            • boolero
                              CBC Veteran
                              • 07.10.2004
                              • 175
                              • Beograd

                              Taj motor nema jednu vec 3 turbine, prototip je , i opet nije izvukao 120 ks/l
                              Dok on udje u serijsku proizvodnju, S2000 ce da ima 150ks/l
                              Hehehe, zaostajete breee
                              OTS

                              Comment

                              • maki
                                CBC Senator XXL
                                • 03.10.2004
                                • 878
                                • Budva, CG

                                Originally posted by boolero
                                Taj motor nema jednu vec 3 turbine, prototip je , i opet nije izvukao 120 ks/l
                                Dok on udje u serijsku proizvodnju, S2000 ce da ima 150ks/l
                                Hehehe, zaostajete breee
                                He he he, 150ks/l na 20000 o/min
                                HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                                Comment

                                Working...
                                X