Samodetonacija / potrošnja ulja...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Goranp
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2006
    • 436
    • Banja Luka

    #61
    Za prvu zamjenu se preporučuje na 1000 čisto preventivno....(već je diskutovano o tome) a poslije toga možeš po preporuci proizvođača - u našim uslovima poželjno prepoloviti
    Banjaluka Blog
    http://gradbanjaluka.blogspot.com
    Tattoo Picture
    http://tattooaco.blogspot.com

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #62
      Na 1000 je najcesce vise vazna promena fitera za ulje nego samog ulja. Selenia nije lose ulje da bi se tako rano bacilo bez razloga.

      Comment

      • bax76
        CBC Senator XXL
        • 07.11.2006
        • 605
        • BG

        #63
        Originally posted by BOOST
        Preporuka:

        Sa sledecim sipanjem benzina sipaj i neki Oktan Booster, ima ga na svim benzinskim pumpama.
        Ako je motor toliko osetljiv da mu je prilagodljivost oktanskoj vrednosti izvan dometa za nase gorivo imash samo opciju da neko ko radi chiptuning remapira paljenje.
        .
        Sipao sam STP Power Booster na celu turu goriva sa OMV pumpe. Sipao sam bocicu koja je predvidjena po proizvodjacu, za svako tankovanje i sadrzi 250ml aditiva. Aditiv bi trebao da podize oktanski broj goriva, i cisti komoru za sagorevanje. Jedan bocica tretira 50-60l benzina, e sad kod mene je rezervoar od 47, valjda mu nece smetati malo veca koncentracija?

        Presao sam oko 100 km od sipanja...U prvi mah nije bilo nikakve promene, ali moguce da posto sam aditiv sipao na kraju nije doslo do dovoljnog mesanja smese.. Posle par dana imam utisak da auto malo bolje reaguje na gas, a sto se tice cangrljanja ono je i dalje tu, ali manje izrazeno, i cuje se samo kad bas isprovociram motor da se cuje, recimo jako ostro stosnem gas na uzbrdici. Pre se zvecanje culo pri prebacivanju maltene svake brzine i to na ravnom putu. Znaci moguce da jos nije doslo do dovoljnog mesanja, i da ce se mozda situacija jos malo popraviti kako se bude praznio tank.

        Posto je cena aditiva dosta pristupacna, u Metrou je nekih 250din. Moja pitanja su kolika je steta to stalno sipati? Napredak se ipak oseca. Moguce je da se nesto i potrosnja smanji, znaci cena nije problem. Kao i koliko malo veca koncentracija boostera pravi problem? U slucaju novog punjenja tanka u rezervoaru se recimo jos uvek nalazi 7-8 litara koji su vec tretirani....?

        I drugim vlasnicima Z10 se isto cuje zvecanje, nekom manje, nekom vise. U uputstvu pise da auto treba da ide na benzin od minimum 95 oktana, a cak i ovde na sajtu sam citao da neka merenja pokazuju da se nas BMB 95 vrti oko 92 okana.
        Ljudi iz zastave kazu da je sve zbog benzina i Cao, nemaju oni tu sta da ucine. Preporuka je cesce kontrolisati i menjati ulje... Istina je da sam to cuo i na Fiatovom Puntu, tako da su ti automobili ocigledno osetljivi na nase krs gorivo.

        Comment

        Working...
        X