e hebiga ..sada to malo objasni..inace i da je moj sistem digitalni koliko sam ja razumeo ovaj modul je samo da ja mogu ono sto sam kupio da ugradim i povezem sa mojom centralnom..
Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
hehehe brick...
danas sam odradio nekako posao...najvecu muku mi zadao kabal koji ide iz vrata u kabinu jer je tu prelazu u kabinu uradjen steker,znaci ne prolazi ceo kabal vec se prekida sa dva stekera...i tu treba provuci dva kablica a mesta nema...uglavnom oni su zagaceni na otpornik na platini u vratima gde se manuelno otvara i zatvara,pa na onaj prvobitni modul kao ulaz,izlaz iz prvog modula ide na drugi modul,sa drugog modula jedan izlaz na moj izlaz sa platine ,drugi na blinkere i eto kraj posla...(trajalo 3 sata)...
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
malo objasni
BUS sistem podrazumeva da po istim žicama putuju razni signali za razne potroša?e a krajnji (konkretni) potroša? izdvoji samo za njega namenjeni signal dok ostalo putuje dalje u krug slede?eim potroša?ima. da bi to radio, signal nosi svoju oznaku, kod (redni broj da nazovem) koji kaže kojem potroša?u je namenjen.
da ne davim, ovo što vidim na slici je isto ono što se koristilo na autima i odmah posle II svetskog rata, to jest klasika kao i na Jugu npr.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
kao sto rekoh i kao sto ti rece ovo i jeste uproscavanje mog sistema da bi radio sa ovim sto sam kupio...inace chitav sistem je i namenjen autima koji nemaju bus i can bus sistem(zato kosta 30 eura,dok slicni koji su vec uradjeni po specifikaciji vozila ili modela kostaju mnogo vise,bar ja ih nisam nasao jeftinije ovde)...zato i ide onaj modul koji sam naknadno uzeo,da bi napravio prakticno ceo sistem da radi...probao sam u toku montaze da ubacim samo osnovni sistem(bez modula),i sistem ga ne prepoznaje,tj. mozes samo jednom sa prvim impulsom zatvoriri ili otvoriti vrata,drugi impuls ne prepoznaje(jer koliko sam razumeo na razlicitom impulsu su-e sada da li je to po nekom sistemu otpora ili sta vec ne znam
)...hebiga ljudi unapredjuju sisteme ja ga nazadujem da bih dobio sta hocu
...
hvala jos jednom na pomoci...
miki"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi
Gde je kod kadeta E u prednjim vratima zakacena zica od fabrickog motora za centralno zakljucavanje? Pitam zato sto mi se vec drugi put odsrafljuju srafovi na spojnici koja spaja zicu od motora i zicu od pina za zakljucavanje.OPEL ASTRA G 1.4 16V
Comment
-
-
drugar, kadet ima 5 zica fabrickih koje ulaze u motor u upravljackoj konzoli tj motoru upravljacu koji je u vozacevim vratima.
2 zice deblje su signal izvrsni za motor a ostae 3 tanje su signalizatori.
Malo konfuzno funkcionise taj sklop pa je nemoguce ugraditi recimo daljinsko otkljucavanje preko vec postojece instalacije,
u motor ulazi jedan dzek,
Ako mislis na polugu za zakljucavanje ona se nalazi kod same brave, odozdo je postavljen motor i spojene je sa pinom tj polugom za meganicko zakljucavanje.
tesko se to moze vidjeti sem kada se skine motor, koji drze 2 srafa i brava koja je takodje laka za skidanje.
skinitapacirung i skini motor i bravu i vidjeces kako je posjeno, ali fabricki tu nema nikakav sraf vec su poluge zakacene....ako je naknadno radjeno nesto imas onu prevodnicu i na njij se mozda otpusta....
aj vidi kako izgleda ili slikaj pa cu ti reci sta da radis
p[ozdrav
Comment
-
-
Ma motor nije fabricki, vec je naknadno ugradjen. E, ta prevodnica mi se stalno olabavljuje, tj srafovi se odsrafljuju od vibracija, pa ih vec dva puta za godinu dana pritezem. Zbog toga bih hteo da to napravim kao kod fabrickog sistema.
Inace sam skinuo sve i ukapirao da treba da polugu treba da zakacim na istom mestu gde je zakacena poluga od pina za zakljucavanje. E, sad ne znam kako je to tacno izvedeno. Pretpostavljam da na kraju poluge od motora postoji plocica sa rupicom pa se onda kuka poluge od pina provuce kroz plocicu i ond ubode u plasticnu "zabicu" brave.
OPEL ASTRA G 1.4 16V
Comment
-
-
pa malo je nemoguce to sto ti planiras,
jedino rjesenje je sledece.
Kroz plasticnu zabicu na bravi provuci sipkicu od motora, savij na kraju i na nju nakaci sipkicu od pina za stezacem.posto se pin mnogo rijetko koristi to ce da rijesi problem, i nece dase olabavljuje
mada meni se to jos nije desavalo da se odstafe, ne znam kako ti je to spojeno,,,,,bas mi cudno da se ti srafovi olabavljuju.
u krajnjem slucaju uzmi malo super lijepka i kapni na srafove kada ih zategnes, kasnije ce moci da se odvrnu, ali nece moci sami da se otpuste
ako te ne mrzi svrati do medakovica da ti dam tu spojku novu, nema sanse da se i ona otpusti....
Comment
-
-
Pa mislio sam da zavarim plocicu od lima 0,8mm na polugu od motora, da razbusim rupu pa da onda provucem sve to...
Ali pokusacu sa tread lockom da vidim koliko ce da drzi.
U svakom slucaju thx!
ako te ne mrzi svrati do medakovica da ti dam tu spojku novu, nema sanse da se i ona otpusti....OPEL ASTRA G 1.4 16V
Comment
-
-
Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi
Bravica sa vozaceve strane ne funkcionise(kad se ubaci kljuc u bravu,ona se okrece u krug bez ikakvog efekta).Sa suvozaceve strane kljuc otkljuca ali samo ta vrata a ne sva vrata.Na daljinski se sve otkljuca i zakljuca.Prekidac u kabini takodje zakljucava i otkljucava sva vrata.Zasto ne mogu da zakljucam i otkljucam sva vrata bar sa suvozaceve strane nego samo ta vrata?Kako da popravim vozaceva vrata(a da ostavim postojeci kljuc) i da mi se otkljucavaju sva vrata preko kljuca kad ubacim u bravicu(jer smatram da bi tako trebalo da radi kad je centralno a ne saka vrata posebno)?
Auto je renault laguna '98.god.Samo te slusam i pitam se dokle ces?
Comment
-
-
probaj sa dosta vd spreja u bravu pa javi sta se desava. meni je na pezou 406 prolazilo a mozda i ti budes iznenadjen.Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
Najvjerovatnije da je otisao mikroprekidac u vozacevoj bravi, ili neki dio elektrike jer su samo vozaceva vrata upravljacka, mada ima i nekih modela sa i vozackim i suvozackim koja imaju prekidac za upravljanje ostalim bravama,
skini tapacir, i skini bravu, probaj vidjeces dvije zice koje idu na jedan prekidac probaj premostiti rucno i ako radi tj daje signal brava prekidac je, ako i dalje ne daje, provjeri dal ima tu struje, trebalo bi da ima impuls,,,,
ajd ako to ne rijesis time idemo dalje,,,
Comment
-
-
Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi
Znaci daju mi godinu dana garancije. sistem moze da otkljucava i zakljucava, i gepek da otvori. U kutiji dodje dva daljinska.
Cudno mi je da ne mogu da nadjem nista o tome na netu. Uglavnom na kutiji pise EMTC a pored toga Eyed Mahamid Trading Co. Mislim samo ime mi je sumnjivo. Inace traze 70 eura sa ugradnjom i garancijom. Taj servis vec 10-15 godina ugradjuje alarme.
Kutija je plava i ima neku zmiju na nju. Dosta lici na ovu(nema ove skakav kljuceve. Obicni daljinac):
Comment
-
Comment