Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi
Crna i bela zica zajedno na masu
Pink i narandzasta zajedno na +12v
Zelena i ljubicasta izlazi za motore i ukoliko svi motori imaju dve zice svi se vezuju paralelno
To je prvih 6 zica
Dalje:
Crna - masa
Zuta ide na zmigavce ali moras staviti dve bezpovratne diode
Crvena + 12v
Braon masa za aktiviranje plafonskog svetla prilikom otkljucavanja
Bela masa za aktiviranje automatskog zatvaranja stakala prilikom zakljucavanja
(obavezno preko releja)
Siva masa za aktivaciju otkljucavanja ili otvaranja gepeka
Plava - nebitna (nesto u vezi kocnica)
Ovo sa leve strane su jumperi i to ne diras - menja se samo ukoliko imas motore koji rade na vazduh - neke mecke, crysleri i slicno.
Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi
Ukoliko kada tako sve povezes, motori nemaju snagu, znaci da si stavio previse tanke zice na same motore, i na pluseve i minuseve takodje. Znaci i struja i masa moraju biti dobri.
Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi
Ovako sam ja do sad to uradio kao sto sam nacrtao. Prikacio sam i struju i masu i jedan motoric i to radi bez problema . Ostalo je jos da vezem zice koje dolaze iz drugog ne vezanog motorica. E sad mi nije jasno kako ovaj drugi paralelno da vezem?
Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi
Crna i bela zica zajedno na masu
Pink i narandzasta zajedno na +12v
Da li si i ove zice sastavi na + i -, kako sam gore napisao? To je obavezno.
Paralelno vezujes tako sto green i purple bilo gde ti je zgodno odgolis i odatle teras dalje, samo pazis da ti motori rade sinhronizovano gore-dole, ako okrenes na drugom motoru zice naopako nista strasno se nece desiti, samo kada jedan bude u poziciji zakljucano, drugi ce biti otkljucan - okrenes zice na drugom motoru i sve OK.
Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi
sada imam problem kada sam sve povezao,na centrali postoji osigurac od 15a,a uzeo sam +sa osiguraca 10a koji je za plafonsko svetlo,ins tablu i desnu poziciju i sada mi se desava da nemam svetlo table a pozicija ckilji sa cega da uzmem plus a da bude ok da ne vuce struju
Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi
Ta struja za plafonsko svetlo ne moze biti za inst. tablu i pozicije. Tu nesto nije tacno. Moras negde da izvuces stalnu struju. Obicno postoji neki konektor slobodan. Koji je auto u pitanju?
Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi
Uvukoh se ovde da pitam nešto u vezi centralne brave. Elem, u pitanju je vectra b 1998, i prvo je otkazalo daljinsko otključavanje i zaključavanje a malo kasnije i pomoću ključa, tako da je sada moguće ključem zaključati i otključati jedino vozačeva vrata. Šta sad i kako ?
Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi
Ne radi nigde. Na ulazu u bazu napon je 8.7 V , mislim da to nije u redu (valjda bi trebalo da je 12 V) pa sumnjam da negde "pipa" masu. Ako nije to ne znam šta bi moglo da bude!?
Re: Centralna brava - ugradnja, iskustva, odrzavanje, problemi
To za napon nisam siguran da je dobro izmereno. Masa sa tim nema veze, jer ti kad meris napon, masu uzmi bilo gde sa sasije. Nikakav regulator napona ne postoji ispred centrale, tako da struje ili ima, ili nema. Ja mislim da je tebi riknula centralna jedinica, i po mom misljenju najbolje resenje je nova, a cene se krecu od 20 do 50e, i sve rade bolje nego bilo koja fabricka. Mozes birati varijantu privezak, ili skakavac kljuc. Lako je za povezivanje - dobijas kompletnu semu, a koristis odlazne zice sa postojeceg konektora.
Comment