Pozdrav svima! Pregledao sam ovu temu i u medjuvremenu mi se pojavio "slican" problem. Imam Fiat Tipo 1.8 i.e. sa digitalnom instrument tablom koju sam morao da zamenim obicnom. To je proslo uglavnom uspesno, osim sto mi obrtomer ne radi. "Nova" tabla je poreklom sa Fiat Tipo 1.4 i.e koji je verovatno imao drugacije resenje ubrizgavanja goriva (toliko znam o njemu). Zanima me vase misljenje/zakljucak i hitno mi je potreban bilo kakav savet sta mogu da uradim ili kome bih mogao da se obratim za konkretnu pomoc.
Pozdrav svima koji citaju ovo. Dakle kao sto i naslov kaze potrebna mi je pomoc u povezivanju sata MotoMeter sa Golfa 2 bezinca koji ima i obrtomer na Golfa 1 benzinca , koji je imao klasican VDO sat bez obrtomera. na internetu nemogu da nadjem nikakvu el semu od ovih satova . MotoMeter ima 14 zici , dok VDO ima 10 , nepovezuje mi se na slepo. da nebi doslo do neke paljevine. Dakle zamolio bih svakog ko zna bilo sta o ovome ili ima iskustva sa ovim , da mi da odgovor.
E,posto je tvoj popravljen da izlozim moj problem...
Imam Ford Escort i on ima obrtaljku u tabli,orginalno... Ali na leru mi pokazuje tima 200-300obrtaja,a pun gas je mozda 2500-3000obrtaja..sto mu dodje otprilike duplo manje nego sto bi trebalo.
Mislio sam da se kond osusio,pa mi je to pravilo problem,ali ispalo je da kond nije na minusu bobine (odakle bi trebao da dolazi impuls za obrtaljku),nego na plusu..tako da to nije... Kalem ne glavi.. I sve to ne bi bilo cudno da jedno vreme nije radila sasvim normalno,i onda opet crkla,tj.pokazuje manje...
Jel zna neko u cemu je problem?
e posto se vi bavite instrument tablama ja imam 2 pitanja... 1.Da li mogu da stavim "cajgere" sa obrtomerom od golfa 2 1.6 na golf 2 1.3 ??
2. gde da nadjem "custom" pozadinu za isti....???
Sto da ne, samo treba razvuci zicu sa minusa na bobini, ako ti je tu prethodno bio sat...
Kako mislis "custom" pozadinu? Kakva ti je pozadina na satu, ako nije fabricka?
Hoce da ubaci neku drugu temu za pozadinu
Trazi po netu, googlaj, tako sam i ja nasao za mazdu najobicnije bele cajgere pa sam ih odradio bas kako hocu u photoshopu
Ili poskidaj svoje, skeniraj i odradi po zelji
tabla moze samo moram da nadjem sa odgovarajucim dzekom posto postoje motometer i VDO tabla... a hteo bi da promenim pozadinu (cajgere) posto mi se bas i ne svidjaju originalni...
ne bas ovako ali na tu foru... "custom"
pa ne bih sam to da radim, trazim nekoga ko to radi profi ili da gupim vec gotove uradjene, video sam kod jednog lika extra pozadinu ali ga nisam pitao ko je radio.....
A, toooo... Probaj da nadjes po netu, ima toga, rade likovi u Photo Shop-u... Odes u neku kvalitetnu stampariju, nemoj kod nekih seljaka, da ti istampaju na onoj foliji, rastavis sat i prelepis. Nije to neka filozofija.
Društvo, jel možda zna neko da li dolazi do greške mjerenja brzine kada ja svoj stari mehanizam na satu sa 200 km/h podjelom prebacim na drugi od GTI-a koje ima podjelu na 220 km/h. Ovo pitam jer je sat koji ubacujem prešao 60 hiljada više od mojih origigi 172000 km, pa bih volio da mi ostane stvarna kilometraža. Najbolje bi bilo ako nekako mogu pomoću bušilice da vratim sat u rikverc, ali nisam siguran da li može i ako može, da li šteti puž, pošto bušilica dosta brže okreće već sajla (bar pretpostavljam da je tako).
Pozdrav!
Comment